پژو

معرفی پژو 308 مدل 2021 با تغییراتی کاملاً ملایم!

در حرکتی که به منظور حفظ وضعیت رقابتی در برابر خودروهایی همچون فولکس‌واگن گلف، فورد فوکوس و دیگر خودروهای کامپکت صورت گرفته، پژو اقدام به ارتقای ۳۰۸ مدل سال ۲۰۲۱ کرده است.

در اکثر بخش‌ها تغییرات ملایمی رخ داده و بزرگ‌ترین تغییر این خودرو به معرفی کاکپیت دیجیتال پژو مربوط می‌شود. پشت آمپرهای دیجیتالی این خودرو دارای پانل ۱۰ اینچی است که طراحی گرافیکی ۲۰۸ و ۲۰۰۸ را به خود گرفته است. سیستم اطلاعات سرگرمی این خودرو از گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کرده و دارای سیستم ناوبری سه‌بعدی، دستورات صوتی و… می‌باشد.

از دیگر تکنولوژی‌های به‌روز این خودرو می‌توان به کروز کنترل تطبیقی با عملکرد توقف و حرکت، دوربین دنده‌عقب، ترمز اضطراری خودکار، هشدار برخورد، هشدار خروج از مسیر، هشدار توجه راننده، تشخیص علائم ترافیکی، پایش نقاط کور و نوربالای خودکار اشاره کرد.

ظاهر خانواده ۳۰۸ تقریباً بدون تغییر باقی مانده و تنها تغییر آن معرفی رنگ آبی ورتیگوی جدید و دو نوع رینگ ۱۶ و ۱۸ اینچی جدید است. آپشن پکیج مشکی فقط برای تریم پرچم‌دار در نظر گرفته شده که با سفارش آن خودرو به تریم کرومی با عناصر مشکی براق در بخش‌هایی همچون جلوپنجره، شیشه‌های جانبی، مه شکن‌ها و… مجهز خواهد شد.

پیشرانه‌های در نظر گرفته شده برای ۳۰۸ مدل ۲۰۲۱ شامل دو نسخه بنزینی و دو نسخه دیزلی است. پیشرانه ۱.۲ لیتری پیورتک با قدرت ۱۰۸ و ۱۲۸ اسبی در دسترس بوده و نمونه‌ی دیزلی هم از نوع ۱.۵ لیتری با دو خروجی ۹۹ و ۱۲۸ می‌باشد.

مدل‌های پایه‌تر دارای گیربکس ۶ سرعته دستی خواهند بود درحالی‌که نمونه‌های فول تر با گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه خواهند شد. پرچم‌دار این خانواده ۳۰۸ GTi است که از نیروگاه ۱.۶ لیتری توربو با قدرت ۲۵۹ اسب بخار و گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر استفاده می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. Hadi

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2200 ديدگاه)

    پس نسل جدیدش چی شد؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. ارشیاsvj

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    خدا کنه شبیه اون رندر زرده نشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. (Saeed(peugeot

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (239 ديدگاه)

    ای واااااای خدا جون پس کی نسل جدیدش رونمایی میشه

    اینها هم فیس لیفته …..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. MAHDI

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    پژو چهکابین های مدرن و جذابی میزنه.البته خوده طراحی ها هم جذاب و دوست داشتنی هستن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. سینا BMW

    ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2427 ديدگاه)

    پژو جدیدا ماشیناش خیلی خیلی زیبا شدن
    مخصوصا کابینشون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا