پژو

معرفی پژو ۳۰۸SW استیشن واگن

سال گذشته که پژو ۳۰۸ معرفی شد، تنها در یک سبک بدنه یعنی هاچ بک قابل خریداری بود. اما به زودی انواع سدان و استیشن آن نیز راهی بازار خواهند شد. در ماه مارس و نمایشگاه ژنو، باید منتظر ۳۰۸ SW باشیم که نمونه ای با طول ۳۳ سانتی متر بیشتر و فضای داخلی وسیع‌تر است.

Peugeot 308 SW 2014
Peugeot 308 SW 2014

پژو ۳۰۸SW با طولی معادل ۴.۵۸ متر، ۶۱۰ لیتر فضای بار را تقدیم می‌کند. تازه می توان صندلیهای عقب را نیز خواباند تا فضای بیشتری نیز به‌دست آورد. با تا کردن صندلیهای عقب، یک سطح کاملاً صاف نمایان می‌شود که عمل بارگیری اشیا را آسان‌تر می‌سازد.

Peugeot 308 SW Interior
Peugeot 308 SW Interior

با استفاده از پلتفرم جدید و مدولار EMP2 که در نمونه هاچ بک هم بکار رفته، حالا ۱۴۰ کیلوگرم صرفه جویی در وزن نسبت به نسل گذشته این خودرو را شاهدیم.
انتخاب موتور همانند نمونه هاچ بک شامل موتور سه سیلندر ۱.۲ لیتری VTi با ۸۲ اسب بخار نیرو و ۱.۲ لیتری توربو شارژر سه سیلندر e-THP با ۱۱۰ اسب بخار قدرت و چهار سیلندر ۱.۶ لیتری با ۱۲۵ اسب بخار و البته با تنظیمی دیگر و قدرت ۱۵۶ اسب بخار و نهایتاً موتورهای دیزلی ۹۲، ۱۱۵ و ۱۵۰ اسب بخاری می‌شود.

پژو ۳۰۸SW سعی دارد تا خریداران اروپایی فولکس گلف و فورد فوکوس را به سوی خود جذب کند و البته منطقه بازی آن بیشتر در کشورهای در حال توسعه خواهد بود.

در عین حال نمونه سدان ۳۰۸ هم ممکن است تا نمایشگاه پاریس آماده شود. خودرویی که فضای باری به اندازه ۵۰۰ لیتر خواهد داشت و با بدنه بزرگ‌تر خود، استقرار بهتری هم روی جاده دارد.

2014 Peugeot 308 Sedan render
۲۰۱۴ Peugeot 308 Sedan render
برچسب ها

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه

  1. حمادي

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    ایول بابا مگه برشکست نشده بودن!؟

    1. mahsa

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      با اینکه مخالف پژو ام اما از این مدل واقعا خوشم اومد از پژو بعیده
      البته نویسنده هم یکم اغراق کرده

      1. mahsa

        ۱۷ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (293 ديدگاه)

        نمیدونم چرا حس میکنم شبیه اینو قبلا دیدم منظورم اینه که فک میکنم این شبیه یه ماشین دیگس اما نمیدونم شبیه کدومه خلاصه که طراحی داخلیش خیلی خیلی اشناس

        1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

          ۱۷ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (709 ديدگاه)

          طراحی داخلی خودخود۲۰۸

        2. k1

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (97 ديدگاه)

          از یه مدل فورد دزدی کردن

      2. غمگین

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (145 ديدگاه)

        ای کاش عوارض گمرکی در کار نبود تا ما هم یه ماشین درست حسابی سوار می شدیم

        1. ashkan

          ۲۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (263 ديدگاه)

          کاملا موافقم غمگین

    2. Hooman

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (65 ديدگاه)

      استیشن فقط دوج مگنوم . خیلی خوش تیپ بود

    3. PEUGEOT

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      واقعا طراحی قشنگی داره هم داخلش هم بیرونش.
      خیلی جذابه
      موتورش هم قدرت متوسطی داره چون توی اروپا که کسی مثل ما اینقدر با سرعت نمیره و مسابقه بده.
      واسه اروپایی ها کیفیت و مصرف ماشین مهمه چون بنزین گرونه.
      کسی هم اگه واسش سرعت و شتاب ماشین مهم باشه میتونه مدل اسپرت همین ماشین رو بخره.
      P E U G E O T

      1. PEUGEOT

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        جهت اطلاع دوستان عزیز درباره ۳۰۸:
        شتاب صفر تا صد با موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۵۵ اسب بخار ۸.۴ ثانیه
        حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر
        مصرف شهری ۷.۹
        مصرف اتوبان ۴.۶
        مصرف ترکیبی ۵.۸
        استاندارد آلایندگی یورو ۵ رو داره
        ۳۰۸ در فرانسه در ۶ مدل مختلف عرضه میشه که ساده ترین مدلش ۱۷/۹۵۰ یورو و مدل فول آبشن با موتور ۱۶۰۰ سی سی ۲۷/۹۵۰ یورو به فروش میرسه.(با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و سود کارخونه)
        P E U G E O T

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (6544 ديدگاه)

          درود.

          من اصلا از پژو خوشم نمی امده و خوشم نمیاد و خوشمم

          نخواهد امد.اونم به خاطر پیچیدگیه فنی و کاری که با

          ایران کرد.البته به جز یک مدل :

          من پژو ۵۰۴ ((( اخوندی ))) رو تو همه ی پژو ها بیشتر

          دوست دارم.مخصوصا مدل GL که مثل بنز و بی ام و از

          دیفرانسیل ۳ تکه استفاده میکرد.

          هنوز ارزوی سوار شدنش رو دارم.

          ((( ایران و المان )))

        2. ashkan

          ۲۰ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (263 ديدگاه)

          پژو سلام چرا۲۰۶ و۴۰۵ و پارس تولیدش در ایران متوقف نمیشه تا ملهای جدید پژو مثل ۳۰۸ در ایران منتاژ وتولید بشه خدایی این چه وضعی هست ۴۰۵ متعلق به۲۹ سال پیش باید چقدر دیگه هموطنان ما رابه کشتن بدهد

  2. حسین

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2206 ديدگاه)

    فرق استیشن با استیشن واگن چیست??

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      فکر نکنم فرقی داشته باشه.

      چون هم واگن میگن.استیشن میگن.کومبو میگن.استیت هم میگن.

      فکر کنم هر کارخونه ای یک اسمو بر میداره.

      ((( ایران و المان )))

    2. PEUGEOT

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      Ashkan جون اینو دیگه باید از ایران خودرو بپرسی که چرا محصولات جدید پژو رو وارد نمیکنه و چسبیده به محصولات از رده خارج شده پژو چون این محصولات دیگه در فرانسه تولید نمیشن حتی ۴۰۷ که حدودا ۳ ساله که اومده در فرانسه از رده خارج شده یا مثلا ۲۰۶+(همون ۲۰۷i) از رده خارج شده
      به گفته ایران خودرو هم ۴۰۵ سال ۹۴ ۹۵ دیگه در ایران تولید نمیشه حالا اگه راست بگن

  3. zondar

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1807 ديدگاه)

    F.A
    سقفشو دوست دارم.
    کلا پژو سردرگم شده ،سبک طراحیش بیرونیش،طراحیه داخلیشو…
    اینم از موتورهاش

    1. carbonado aventador

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (3924 ديدگاه)

      این شبیه هر ماشینی هست جز پژو!!!!!!!

  4. توفیقی

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    قابل احترام.همین کافیه

  5. فرهاد

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    عاشق فرمون محصولات جدید پژو شدم

  6. توفیقی

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1124 ديدگاه)

    حمادی برشکست نه و ورشکست.نه نشده.فقط سوددهیش اومده خیلی پایین چون از بازار ایران که بازار دوم پژو-سیتروئن بود اومد بیرون.حالا به […] خوردن افتاده.
    به نظرم با ژاپن و کره همکاری کنن بهتر از اروپاییهاست مخصوصا فرانسه.

    اون از بنز-دایملر بی شرف که موتورهای اتومبیل های سنگین اعم از تریلی و اتوبوس بنز رو تو شرکت ایدم آذربایجان تو تبریز میزدن که به خاطر تحریمها رفتن بیرون.ولی کره ای ها و ژاپنی ها بازم مردتر و باشرف تر از اروپایی ها هستن.

    1. PEUGEOT

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      توفیقی جان اون ایران خودرو که به…. خوردن افتاده نه پژو .
      در همایش خودروی ایران هم این ایران خودرو بود که پژو و اکثر خودرو سازهای معروف رو دعوت کرده بود حتی خودرو سازهای آمریکایی هم دعوت کرده بود ولی آمریکایی ها نیومدن. از پژویی ها هم خواستن در همایش صحبت کنن ولی پژو قبول نکرد. ایران خودرو در همون همایش هم از پژو خواست دوباره باهاش قرار داد ببنده پژو قبول نکرد و گفت تا تحریم ها کامل برداشته نشدن قرارداد نمی بنده. پس این ایران خودرویی ها بودن که به التماس کردن افتادن.
      بعدشم علت رفتن پژو و رنو فقط تحریم ها نبودن ایران خودرو از پژو و رنو خواسته بود در برند هایی که در ایران تولید میشه ۳۰ درصد از قطعات ایرانی استفاده کنن که اونا هم قبول نکردن و رفتن چون واسشون اعتبار مهمتر از پول بود.
      دوست عزیز من نمی دونم چرا هر خودرو سازی با ایران قرارداد بسته بعد چند سال رفته اول دوو بعد پژو بعد رنو و حالا هم بنز. شما بهتره بجای اینکه از شرکت به این بزرگی (بنز) ایراد بگیری بری ایراد خودمون رو پیدا کنی چون اگه ایراد از اونا بود الان اونا هم مثل ایران خودرو و سایپا آشغال تولید می کردن.
      کی گفته که وقتی ایران رو تحریم کردن ژاپن موند شما برو تحقیق کن زمانی که ایران تحریم شد ژاپن یک قطعه به ایران نفرستاد و فقط کره و کیا موندن.
      بعدشم باید آفرین گفت به پژو و رنو و خودرو سازهایی که ایران رو تحریم کردن چون اولین قدم رو در ور شکستگی ایران خودرو و سایپا اونا برداشتن
      ما چرا باید آشغالهای ایران خودرو و سایپا رو سوارشیم.
      اتفاقا به شما بیشتر ماشین های کره میاد بهتره بری همون هیوندا و کیا سوارشی.

      1. توفیقی

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1124 ديدگاه)

        من کی گفتم ژاپن موند!!!!چرا حرف دهنم میزاری.
        من گفتم اگه تحریمها برداشته شن همکاری با ژاپن خیلی بهتر از اروپایی هاست.
        همین فرانسوی ها خون آلوده به ایدز به ما فروختن که پژو سنگشو به سینه میزنی.
        ای کاش یه روزی بیاد خون آلوده به سفلیس و سوزاک و ایدز و هپاتیت و… رو به مردمش تزریق کنی تا طعم خیانت و انتقام رو بچشن.

        1. PEUGEOT

          ۱۸ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1000 ديدگاه)

          توفیقی جان اولا من سنگ فرانسه رو به سینه نمیزنم و فقط از ّپژو خوشم میاد
          دوما فرانسه یکی از ۵ قدرت اقتصادی و نظامی در جهان و یکی از بهترین فرهنگ ها رو توی جهان داره که قابل چشم پوشی نیست.
          سوما اگه بخوای خیانت های آمریکا انگلیس چین و روسیه به خصوص عربا رو بهت میگم که این خیانت فرانسه جلوش اصلا به حساب نمیاد.
          به نظر من فرانسه و آلمان تقریبا یه کشور بی طرف (حداقل در گروه ۵+۱ بوده) برای ما بوده.

      2. sorena330

        ۱۸ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (709 ديدگاه)

        خیلی خیلی خیلی با peugeot (کاربر گرامی)موافقم ،دوست عزیز ایران خودرو که جای خودشه خود نعمت زاده هم با لحن التماس آمیز حضور دوباره پژو رو از نماینده پژو پرسید اما جوابی دریافت نکرد…
        فقط به خاطر این که ایران خودرو رو به ورشکستگی نزدیک کرد دوسش دارم

    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۱۸ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (6544 ديدگاه)

      درود.

      پژو جان درسته که ایران التماس کرد ولی ضرر پژو خیلی بیشتر بود.

      اخراج ۸ هزار کارمند.از دست دادن بازار بکر ایران و فروش محصولات از رده

      خارج.تازه پژو از فروش هر اردی و پارس و ۴۰۵ و اس ال ایکس پول خوبی

      گیرش میومد.در صورتی که همون اشغال ۴۰۵ بودند.فروش این ها هم که تو

      ایران کم نیست.

      بعدشم فرانسوی ها هم دوست داشتند مذاکره کنند ولی به خاطر روشن نبودن

      تکلیف تحریم ها از حرف زدن پرهیز کردن و مثل ما بی هدف نبودند.

      در ضمن علت رفتن پژو و رنو فقط تحریم بود.البته پژو زود تر از تحریم ها

      به خاطر شراکت با جنرال موتورز رفت.

      پژو هم ۳۰ درصد قطعه را بهانه کرد.چون میخواست ایرانخودرو همیشه بهش

      محتاج باشه.ولی رنو سرمایه گذاری کرد و تکنولوژیه ساخت قطعه را وارد

      کشور کرد.پس رنو بهتر از پژو بود.

      تمامیه مجلات هم نوشتند که رنو گفته ما کیفیت را فدای تیراژ و فروش

      نمیکنیم.کاری که پژو کرد.

      موفق باشی.

      ((( ایران و المان )))

      1. غمگین

        ۱۹ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (145 ديدگاه)

        کاربر {میلاد . فقط المان . فقط بنز }
        می خواستم بدونم ماشین های کره ای بهتر هستند یا فرانسوی ها.

        1. سیاوش

          ۱۴ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (203 ديدگاه)

          شک نکن فرانسوی قابل مقایسه با کره ای نیست خیلی بهتره

  7. محسن.د

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1451 ديدگاه)

    رقابت با گلف و فوکوس ؟؟!! خندم گرفت 🙂

    1. محسن.د

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1451 ديدگاه)

      پدال توام دیگه…آخه نظرمن چی بود که بررسی لازم داشته باشه؟؟!! حتی لینک هم نداشت!

  8. حامد MASERATI GT

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (311 ديدگاه)

    پژو کجایی که یادت بخیر

  9. مصطفی

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (174 ديدگاه)

    مگه قرار نبود بیاد ایران ؟؟!!!

  10. ab12

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (87 ديدگاه)

    خوشکله ولی عکسه دنده غیر اتوماتیک (گوشت کوب!)که میبینم بنظرم میاد ماشین هیچ ابشنی نداره !!!و مثه همین ماشینای معمولی هست که سوار میشم !!!(البته ظاهرش غیر اتوماته دیگه نمیدونم!!!)از طرفی اسم ماشین فرانسوی که میاد یه حس بدی بهم دست میده. نیست که جلو چشمام ماشینای فرانسوی با طراحیه ۱۰ بیست …سال پیش هی گرون میشن حالم گرفته میشه

    1. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

      ۱۷ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (709 ديدگاه)

      اون دنده اتوماتیکه دوست عزیز…
      اما راست میگی این گوشکوب چیه؟!
      مکانیزم دسته دنده فقط محصولات لندرور به خصوص ایووک و اسپرت

  11. sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (709 ديدگاه)

    ماشین زیباییه،طراحی داخلی خاص و یکتایی داره،
    درجواب دوستمون اتفاقا به نظر من پژوبالاخره یک طرح ثابت در نظر گرفته ومیخواد مثلا ماشینهاشو با اصالت نشون بده،
    کلا باهاش موافقم(البته نه با نوشته ی پژو بالای جلو پنجره،یه جورایی خزه)

  12. 50

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (487 ديدگاه)

    پژو هم نمود مارو با این موتور ۱.۶ —

    1. احمد.ف

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (463 ديدگاه)

      خدا وکیلی نمیدونم درد پژو چیه که موتور رو فقط ۱.۶ میدونه از ۲۰۸ بگیر تا ۲۰۰۸ و ۳۰۸ و ۵۰۸ و RCZ همش ۱.۶ با توانهای بالا و پایین حتی تا ۲۷۰ اسب! خوب حالا مثلا که چی ؟ مثلا موتور ۲۰۰۰ بزاری ۳۰۰۰ بزاری مثلا چی میشه؟

      1. PEUGEOT

        ۲۰ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        احمد جان فرقش اینه که مصرفش میره بالا و چون در اروپا بنزین گرونه فروشش میاد پایین
        پژو وقتی میتونه با حجم کمتر قدرت و شتاب بالایی بدست بیاره مگه مریضه موتور با حجم بالا تولید کنه مصرفش رو ببره بالا؟ مثلا همین آزرا با موتور ۳۴۰۰ شتاب ۷,۸ رو میده این با موتور ۱۶۰۰ شتاب ۸,۴ رو میده یعنی سپر به سپرش میره حالا آزرا صدی داخل شهر ۱۵ میسوزونه این داخل شهر صدی ۸ میسوزونه

        1. احمد.ف

          ۲۱ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (463 ديدگاه)

          داداش یک فرق مهمش این میشه که با این کار کل موتور بعد یه مدت میاد پایین هی باید خرجش کنی بعد هم ماشین به علت استفاده از تکنولوژی های خاص گرونتر درمیاد شرکت ورشکست می شه. الان بنز CLA زده ۳۰ هزار دلار با ۳۵۵ اسب پژو هم با ۱۵۰ – ۱۶۰ اسب ۲۸ – ۲۹ هزار دلار.

  13. احسان(احسان سابق)

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (2739 ديدگاه)

    طراحی جلوش خوبه اما طراحی داشبوردش رو اعصابه.کلا امکان نداره اسم پژو رو بشنوم و اعصابم رو خراب نکنه

    1. PEUGEOT

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      احمد جان این دیگه چه دلیلیه که میگی؟ اولین باره که یه همچین چیزی می شنوم.
      بر چه اساسی شما میگی که موتور کوچیکتر بعد یه مدت میاد پایین؟ وقتی به طور طبیعی از موتور ۱۶۰۰ سی سی ۱۵۵ اسب بیرون میکشه چرا باید موتور خرج برداره؟
      بعدشم بنز برای افراد پولدار ماشین میسازه ولی پژو برای افراد متوسط و کسی که سوار بنز میشه هفته ای ۴۰ تومن هم بده برا بنزین براش مهم نیست.بعدشم واقعا ۳۵۵ اسب بخار به چه دردی می خوره؟ توی شهر که بیشتر از ۵۰ ۶۰ تا نمیتونی بری توی اتوبان هم بیشتر از ۱۲۰ تا. مگه می خوای باهاش پرواز کنی؟
      احمد جان این مدل که شما میگی CLA180 که قدرتی معادل ۱۲۲ اسب بخار داره و قیمت پایش(نه قیمت فروشش) ۲۹ هزار یورو(نه دلار ). بعدشم بالاترین مدلش CLA250 که با توربوشارژ ۲۱۱ اسب تولید میکنه. من نمیدونم شما ۳۵۵ اسب بخار رو از کجا آوردی. احمد جان لطفا اطلاعات درست بده.
      P E U G E O T

      1. PEUGEOT

        ۲۱ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        احمد جان تازه موتور بنز ClA180 1600 سی سی که ۱۲۲ اسب بخار داره که قیمت پایش ۲۹ هزار یورو هستش که با ۳۰۸ مقایسه کردی.

  14. ali

    ۱۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    ماشین های جدید پژو طراحی خوبی دارن ولی مگه همه چی طراحیه ؟!!!

  15. محمد

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (70 ديدگاه)

    پژو: بزار یه ماشین طراحی کنیم دوباره بدیم دست ایران بسمونه دیگه بقیه کشورارو ولش کن ایران اینو منتاژ کنه بسه!

  16. ساسان.م

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (343 ديدگاه)

    انصافاً طراحی زیبایی داره و قشنگه

  17. sina

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (81 ديدگاه)

    جالبه خوشم اومد البته به شرطی که قیمتش ۱۰۰ تومن نباشه طراحی داخلیشم که برای خیلی ها آشناس برای سیتروئن پیکاسو هست البته شباهت کامل نداره ولی تقریبا یکیه.
    باتشکر از دوستان و پدال

  18. arash1354

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    موتور ۱.۲ !!!

  19. km

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    راستش از نظر طراحی انصافا خوبه و نسبت به بقیه ی مدل های پژو متمایزه ولی با این مشخصات فنی حریف گلف و … نمیشه

  20. arash1354

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (121 ديدگاه)

    بعید میدونم حریف فوکوس بشه

  21. غمگین

    ۱۸ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    من که چشم گرفتش قیمت جهانیش چنده

  22. *عرفان*

    ۱۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    این عقربه ی دور موتور که خلاف زاویه ی کیلومتر شمار میچرخه (به نظر من)زیاد جالب نیست..حسه خووبی نسبت بش ندارم

  23. بیداری

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کاش توی حرفای و نظرات دوستان تعصب جا نداشت کاش از لحاظ علمی و فنی کامل بودیم بعددر مورد چنین شرکتهای بزرگی حرف میزدیم کاش میدونستیم با چه شرکتهای قرارداد ببندیم برای صنعت خودرو سازیمون بهتره و باعث پیشرفت ما میشه ( شرکتهای المانی و ژاپنی و امریکایی این شرکتها برای همکاری عالی هستن نه شرکتهای که از نظر تکنلوژی دسته دومن مثل کره نه شرکتهای که زیاد به استاندارد بودن محصولات مونتاژیشون تو کشورهای ثالث گیر نمیدن مثل فرانسه المان و ژاپن هم از نظر تکنلوژی مدرنترینن هم بسیار استاندارد را در محصولاتشون برای کشورهای مونتاژکار مثل ما سخت میگیرن به امید همکاری دوباره با نیسان هوندا بنز تویوتا مزدا فورد
    و …

  24. بنده خدا

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.بدوا عرض کنم از نظر ایمنی خودرو های رنو بهتر از پژو هستن…اون حضراتی که سنگ پژو رو به سینه میزنن اقلا رنو یه انتقال تکنولوژی به ایران کردش هر چند محدودولی پژو چی؟اگه یه شریک ناتو در اومد یکی دیگه البته با در نظر گرفتن منافع مشترک و قاعده برد بردجای گزینش میشه…یه سوال میپرسم:مرسدس در خطوط تولیدش در هر کجای دنیا با آومدن نسل جدید مدل هاش نسل قبل رو جمع میکنه{سوال}چرا پژو نمی کنه؟الان باید۴۰۷تولید میشد نه۴۰۵…مقصر پژو…

    1. PEUGEOT

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1000 ديدگاه)

      دوست عزیز منم چند تا سوال داشتم چرا محصولات پژو فقط در ایران آتیش میگیرن چرا محصولات بی کیفیت پژو فقط در ایران تولید میشن چرا فقط از پژو در انتقال دانش فنی انتظار میره(چرا کسی از نیسان و کیا انتظار نداره)
      شما برو تست تصادف پژو و رنو رو ببین بعد بیا بگو رنو ایمنیش از پژو بالاتره.همین ال۹۰ که در ایران هست واقعا طراحیش خیلی ضعیفتر از ۴۰۵ و پرشیاست . رنو اگه محصولاتش بهتر از پژو بود الان فروشش در اروپا بیشتر از پژو بود. پژو بعد از فولکس دومین خودرو ساز اروپاست رنو چی؟(قصدم این نیست که از رنو بد بگم)
      همین ۴۰۷ که میگی توی فرانسه از رده خارج شده چه برسه به ۴۰۵.
      بعدشم اگه منظورت محصولات پژویی که ایران خودرو تولید میکنه باید بگم اینا به پژو ربطی نداره چون امتیازشون رو ایران خودرو خریده. با این حال مگه بنز محصولات از رده خارجش رو از ایران جمع کرده؟
      این کامیون های بنز که محصول ۶۰ ۷۰ سال پیش بنزه(نارجی رنگ) الان در کشور ما صفرش تولید میشه.
      لطفا با تعصب حرف نزن
      P E U G E O T

      1. بنده خدا

        ۲۲ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (233 ديدگاه)

        سلام.اون حضراتی که میگن کامیونهای بنز هنوز تولید میشه جواب خودتون رو تو جوابیه خودتون دادین…{رده خارج شده}.ثانیا پژو بعد فولکس؟…منبع ادعات چیه{ادله رو بییار}؟من نه از رنو خوشم مییاد نه از پژو که اینطور راحت برچسب تعصب به من میزنی!!! من میگم اگه خودروساز ما به فکر سود مضاعف خودشه شرکت مادر چرا میزاره با آبروش و برندش بازی شه!!!{نمونش پژو روا rd یا هر چی دیگه}…شما اگه نگران تعصب دیگرانی پس چرا رگ گردنت موقع نقد اشتباهات یه کمپانی خاص میزنه بیرون…من تمام حرفم اینه باید شرکت تا موقع آخرین تولید برندش نظارت کامل رو محصولش داشته باشه…چه پژو باشه چه رنو یا بنز…که سبب تخطی مونتاژکار نشه….

        1. PEUGEOT

          ۲۳ دی ۱۳۹۲
          سوابق: (1000 ديدگاه)

          دوست عزیز این کامیونهای بنز در آلمان از رده خارج شده و ایران امتیازشون رو خریده و داره صفرش رو تولید میکنه.
          ۴۰۵ و پرشیا و ۲۰۶ هم در فرانسه از رده خارج شده و ایران امتیازش رو خریده و داره صفرش رو تولید میکنه.
          مونتاژ یعنی سرهم و وصل کردن قطعات خودرو بدون هیچ تغییری در کیفیت و طراحی.
          امتیاز خریدن به معنی این که خودرو سازی که امتیاز ماشینی رو می خره میتونه طراحی و کیفیت و آپشن های اون رو تغییر بده و کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اون خودرو ها نداره.
          زمانی حرف شما درسته که خودرو ساز های ما این ماشین ها رو مونتاژ کنند ولی این ماشین ها امتیازشون توسط ایران خریداری شده و کمپانی مادر هیچ حقی در نظارت بر اونها نداره.
          برای مثال خودروهایی مثل ۴۰۵ و پرشیا و ۲۰۶ و تندر پراید و نیسان وانت و پیکان وانت و کامیون های نارنجی رنگ امتیازشون خریداری شده.
          و خودرو هایی مثل ماکسیما و سوزوکی و ریو و تیانا و قشقایی و کیزاشی داره مونتاژ میشه که کمپانی مادر روشون نظارت داره.
          و آخر اینکه منبع و مدرک پژو بعد فولکس دومین خودرو ساز اروپاست رو می خواستی؟
          ۱- سایت پدال , دنیای خودرو ها , قسمت خودرو های فرانسوی , پژو رو برو ببین.
          ۲- در گوگل کلمه ( تاریخچه پژو ویکی پدیا) رو جستجو کن و برو بخون.
          بیشتر مطالعه کن.
          P E U G E O T

  25. amir hossen

    ۲۰ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی زیباست

  26. محمدجواد

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    خیلی خوشکله کاش تو ایران بیاد

  27. علیرضا

    ۲۱ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    طراحی این ماشین عالیه و طراحی داخلش شبیه BMW series 6 new هستش

  28. بنده خدا

    ۲۴ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (233 ديدگاه)

    سلام.شما برادر پژو گفتین متعصب در این نظر به من…من نه به کسی مدیونم که طرف کسی رو بگیرم نه غرض ورزم…من تمام حرفم اینه {فرقی هم در برند واسم نیستش}که بنز خط تولید محصولات قدیمش رو جمع میکنه تا زمانی که شرکت لایسنس تولیدش تمام میشه…ولی ایکس یا ایگرگ چرا پس از زمان اتمام لایسنس میفروشه این محصولشو…حالا تو خودرو سنگین شما میفرمایین اینم یکی از مصادیق هستش ولی درباره خودرو سبک بنز این جوری نیست…دقت کنین اگه من تعصب رو برندی داشتم میگفتم فقط پژو مقصره…که هست در خودرو سبک…اینجا قصور کرده…بنزم در خودروهای سنگین ایضا…بحث صرفا الان اشتباه شریک بزرگ ا.خ بودش….ولا غیر در خودروهای سبک…من حاضرم تاتا سوار شم ولی با ایمنی کامل…و با نظارت{۱۰}شرکت مادر…تعصب رو کاشتن شیطون در اومد…….

    1. بنده خدا

      ۲۵ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (233 ديدگاه)

      سلام.۱-فولکس۲-تویوتا….اون حضرات مدعی مطالعشون رو بیشتر کنن…(مجله ماشین ص۲۰)

      1. PEUGEOT

        ۲۶ دی ۱۳۹۲
        سوابق: (1000 ديدگاه)

        دوست عزیز من اروپا رو گفتم . تویوتا در ژاپنه و ژاپن هم در آسیاست.

  29. PEUGEOT

    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با اینکه از محصولات پژو خیلی خوشم می آید پژو ۳۰۸ یک ستیشن فوق العاده ای است.
    اول آلمان و دوم پژو سوم ژاپن چهارم کره پنجم چین در صنعت خودرو سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
بستن
X