کیا

انتشار تصاویر رسمی از کابین کیا موهاوی جدید

کیا چندی پیش تصاویری از فیس‌لیفت اس‌یووی موهاوی منتشر کرد و حالا پس از انتشار یک تیزر، تصاویر کاملی از کابین آن‌را هم در وب‌سایت کره‌ای خود منتشر کرده است. این تصاویر تقریباً همهٔ قسمت‌های طراحی داخلی موهاوی جدید را نشان می‌دهند. با توجه به این تصاویر، کابین موهاوی جدید کاملاً نسبت به قبل تغییر کرده و لوکس‌تر شده است.

در میانهٔ داشبورد این خودرو یک صفحه‌نمایش بزرگ ۱۲.۳ اینچی افقی به چشم می‌خورد درحالی‌که یک نمایشگر قابل تنظیم هم برای سرنشین جلو در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی هم پشت غربیلک فرمان چهارپرهٔ بازطراحی شده قرار گرفته و یک شارژر بی‌سیم هم در کنسول مرکزی تعبیه شده است.

در این تصاویر دیده می‌شود که کیا با استفاده از تریم چرمی دورنگ مشکی و بژ در کل کابین موهاوی، فضای مجللی را ایجاد کرده است که ‌تریم آلومینیومی و نوارهای چوبی هم به این ویژگی افزوده‌اند. دو ردیف اول صندلی‌ها به گرم‌کن و تهویه مجهز هستند درحالی‌که سرنشینان ردیف دوم می‌توانند از کنترلر مجزای خود برای تنظیم سیستم تهویه استفاده کنند.

موهاوی شاسی‌بلندی با ساختار بدنه روی شاسی است و بنابراین باید توانایی‌های آفرود مناسبی داشته باشد. به همین دلیل در کنسول مرکزی آن انتخاب‌گری با شش حالت رانندگی مختلف شامل راحت، اقتصادی، اسپرت، شن‌وماسه، گِل‌ولای و برف تعبیه شده است. این ماشین در کرهٔ جنوبی اما تنها با یک پیشرانه عرضه می‌شود که از نوع ۳ لیتری V6 توربودیزل با ۲۵۶ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور است. این نیرو از طریق یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

موهاوی جدید طی هفته‌های آینده رسماً و به‌طور کامل معرفی خواهد شد. قیمت نسخهٔ جدید این ماشین در کرهٔ جنوبی از ۴۷ میلیون وون معادل ۳۹ هزار دلار آغاز می‌شود. هرچند موهاوی جدید برای مواجهه با رقبا در ایالات‌متحده خوب و مناسب به نظر می‌رسد اما فعلاً هیچ نشانه‌ای از احتمال عرضهٔ آن در آمریکا وجود ندارد. البته موهاوی به‌عنوان یک اس‌یووی هفت‌نفره احتمالاً فروش کراس‌اوور تلوراید را با مشکل مواجه می‌کند و به همین دلیل به‌احتمال‌زیاد کیا برنامه‌ای برای عرضهٔ آن در بازار آمریکای شمالی ندارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. آراز

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (18 ديدگاه)

    طراحی داخلیش خیلی خوب و جذابه.شخصا ظاهرشو بهتر از تلوراید میدونم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. mazda-MX5

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دیگه از شباهت کابین به محصولات …. نگیم سنگینتره.کپی برابر اصل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بی نام

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (2872 ديدگاه)

    زشت نیست اما دلنشین هم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. meysam

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1772 ديدگاه)

    .
    تلوراید که رسما نظر منو در مورد کره ای ها عوض کرد. تا قبل از اون بهشون زیاد ایراد میگرفتم. اما الان نه. خیلی خوب دارن خودشونو بالا میکشن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (113 ديدگاه)

    تو عکس چهارم اون دکمه زیر پورت یو اس بی چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      دکمه شارژ القایی گوشی موبایل هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. محمد

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (599 ديدگاه)

    کابین اس کلاس نسل قبل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (1 ديدگاه)

    شخصا موتور ماشین رو چیز خفنی نمیدونم چون تیپ یک ۸ سیلندر رو سوار شدم که 360 اسب بخار داره و خیلی بهتر از این هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Behrouz. anzali

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۸
    سوابق: (372 ديدگاه)

    خوشکله انصافا . مدلهای قبلی که تو ایران هم هست 6سیلندر و 8سیلندر بودن . خیلی قوی بودن ولی طراحی داخلی خوبی نداشتن و هندلینگ و سواری خشکی داشتن.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا