کیا

تائید تغییر لوگوی کیا در سال 2020

کیا تا پیش از پایان سال جاری میلادی لوگوی جدیدش را معرفی خواهد کرد. پارک هاون وو رئیس این خودروساز کره‌ای گفته است: “نشان جدید کیا مشابه نمونه‌ای است که در کانسپت ما بکار رفته اما نسبت به آن تغییراتی هم خواهد داشت.” نشان جدید این خودروساز ظاهراً از ماه اکتبر روی محصولاتش بکار خواهد رفت.

در دسامبر ۲۰۱۹ بود که اداره مالکیت معنوی کره درخواست ثبت تجاری کیا برای لوگوی جدید این برند را منتشر کرد. شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه کیا شاید این نشان جدید را برای خودروهای هیبریدی و الکتریکی خودش در نظر گرفته باشد اما فعلاً چیزی دراین‌باره تائید نشده است.

کانسپت Imagine در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۹ و به عنوان یک کراس اوور الکتریکی معرفی شد. این خودرو از فرم کوپه مانند برخوردار بوده و رنگ نقره‌ای آن از ۶ لایه کروم تشکیل شده است. داخل کابین هم ۲۱ صفحه‌نمایش روی داشبورد کار شده است.

لوگوی کیا در کانسپت یاد شده از خطوط زاویه‌دار استفاده کرده است. بخش بالایی حرف K به بخش بالایی حرف I متصل شده و بخش پایینی این حرف با بخش پایینی حرف A ارتباط برقرار کرده است. در مقام مقایسه باید گفت نشان کنونی این شرکت به‌صورت ساده در کنار یکدیگر قرار گرفته است.

لوک دانکر ولکه مدیر طراحی کیا قبلاً گفته بود که نسخه تولیدی کانسپت Imagine در حال توسعه بوده و شبیه مدل مفهومی خواهد بود. البته انتظار نداریم همه‌ی ۲۱ صفحه‌نمایش در کابین مدل تولیدی دیده شوند.

شایعات جدیدتر نشان داده‌اند کیا شاید کراس اوور پرفورمنس و الکتریکی تولید کند. این برند به دنبال دست‌یابی به شعاع حرکتی ۵۰۰ کیلومتری و شارژ ۸۰ درصدی باتری در ۲۰ دقیقه است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Saeed

    ۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (757 ديدگاه)

    از نظر من لوگوی قبلی‌ش بهتر بود و ساده‌تر بود
    این لوگوی جدید انگار با حروف کره‌ای نوشته شده تا حروف انگلیسی!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Serjik

    ۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (18 ديدگاه)

    نه لوگوی قدیمی در حد پراید بود انصافا کیا اساسی پیشرفت کرده تغییر لوگو بسیار عالی و به موقع بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ممد ژانگولر

    ۸ اسفند ۱۳۹۸
    سوابق: (3546 ديدگاه)

    چقدر زیبا شده لوگوی جدید خیلی جالب بود یاد تغییر لوگوی LG افتادم

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا