مسابقات

کارلوس ساینز جایگزین فرناندو آلونسو در مک لارن

تنها چند روز پس از انتشار بیانیه فرناندو آلونسو درباره خداحافظی از فرمول ۱ در پایان فصل جاری، تیم مک لارن برای پر کردن جای این راننده باتجربه با کارلوس ساینز به توافق رسید.


این راننده ۲۳ ساله قراردادی چندساله با مک لارن امضا کرده و سال آینده پنجمین باری خواهد بود که در این مسابقات مطرح حضور پیدا می‌کند.

پس از حرکت غیرمنتظره دنیل ریکاردو و پیوستن به تیم رنو در فصل ۲۰۱۹ آینده‌ای مبهم در انتظار ساینز بود. با حضور پیر گازلی در تیم ردبول به منظور جایگزینی ریکاردو، به نظر می‌رسید که ساینز به بن‌بست خورده است. البته زمانی که آلونسو اعلام کرد فصل ۲۰۱۸ آخرین سال حضورش در فرمول ۱ است ورق برگشت.


مدیر اجرایی تیم مک لارن زاک براون که درباره این قرارداد صحبت می‌کرد گفت از حضور ساینز در تیم استقبال می‌کند.

او خاطرنشان ساخت:

ما از حضور کارلوس در تیم مک لارن بسیار هیجان‌زده هستیم. چند وقتی بود که او را زیر نظر داشتیم و او را از جمله رانندگان جوان و بسیار با استعدادی می‌دانیم که در چند سال آینده به رده‌های بالایی خواهد رسید.

براون اضافه می‌کند:

کارلوس ترکیبی فوق‌العاده از جوانی و تجربه را به همراه دارد. اگرچه او تنها ۲۳ سال سن دارد اما سال آینده پنجمین فصلش در فرمول ۱ را تجربه خواهد کرد و تجربه زیادی خواهد داشت.

ساینز علاقه زیادی به آلونسو داشته و گفته که حضور بجای او در تیم مک لارن افتخار بسیار بزرگی است.

این راننده جوان می‌گوید:

تا زمانی که به یاد دارم طرفدار مک لارن بوده‌ام. مک لارن نام بزرگی در مسابقات بوده و میراثی باورنکردنی و فوق‌العاده داشته و رانندگانی که در این تیم حضور داشته‌اند از جمله بهترین رانندگان فرمول ۱ بوده‌اند.

ساینز ادامه می‌دهد:

البته که آلونسو یکی از این رانندگان بوده بنابراین حضور بجای او در تیم مک لارن یک افتخار بسیار ویژه است.

هنوز مشخص نیست که هم‌تیمی ساینز در فصل آینده فرمول ۱ چه کسی خواهد بود زیرا شایعاتی مبنی بر خروج استوفل وندورن از مک لارن در فصل ۲۰۱۹ به گوش رسیده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. be brave#

    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (97 ديدگاه)

    امیدوارم روزای خوب خودشون رو به مک لارن نشون بدن
    حیف مک لارن وضعش این باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا