کادیلاک

فروش تمام 275 دستگاه کادیلاک CT6-V ظرف چند ساعت

چندی پیش گزارش رسید که کادیلاک سدان پرچم‌دار CT6 خود را از بازار ایالات‌متحده حذف نمی‌کند و حالا خبر خوش دیگری برای علاقه‌مندان به این سدان لوکس آمریکایی منتشر شده است. کادیلاک قصد دارد نسخهٔ اسپرت و عملکرد بالای این خودرو که CT6-V نام دارد را از تابستان آینده رسماً به بازار عرضه کند اما به‌عنوان بخشی از برنامهٔ تدارک و آماده‌سازی عرضهٔ رسمی، از صبح روز ۱۴ ژانویه پذیرش پیش‌سفارش برای تعداد محدود ۲۷۵ دستگاه از این سدان اسپرت را آغاز کرد. حال گزارش شده که تا ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر همان روز تمامی این ۲۷۵ دستگاه به فروش رسیده‌اند.

این فروش سریع، یک شاهکار واقعاً قابل‌توجه برای خودرویی محسوب می‌شود که قیمت پایهٔ آن از ۸۹,۷۸۵ دلار آغاز می‌گردد. با خرید این خودرو، کادیلاک امکان حضور دوروزه در آکادمی V-Performance خود در نوادا را هم ارائه می‌کند. CT6-V به یک پیشرانهٔ ۴.۲ لیتری V8 توئین توربوی کاملاً جدید مجهز شده است که ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک به هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. کادیلاک هنوز اطلاعات عملکرد این سدان اسپرت را منتشر نکرده است اما به‌احتمال‌زیاد CT6-V رقیب قدرتمند و سرسختی برای خودروهایی مثل مرسدس-آام‌گ S63 و نسل آیندۀ آئودی S8 خواهد بود.

کادیلاک برای سدان عملکرد بالای خود رینگ‌های ۲۰ اینچی V-Sport و ترمزهای ۱۹ اینچی برمبو را در نظر گرفته که به‌طور خاص برای این خودرو توسعه پیدا کرده‌اند. CT6-V همچنین به دیفرانسیل عقب لغزش محدود هم مجهز شده که موجب افزایش کشش خودرو می‌شود درحالی‌که سیستم تعلیق نیز به‌منظور بهبود کنترل حرکات گهواره‌ای بدنه، توانایی پیچیدن و پاسخ فرمان، به‌طور خاص تنظیم شده است. ازجملهٔ دیگر ویژگی‌های این سدان اسپرت آمریکایی هم می‌توان به اصلاح کالیبراسیون سیستم کنترل مغناطیسی کمک‌فنرها، سیستم اگزوز با سوپاپ فعال، فرمان گیری فعال چرخ‌های عقب با تنظیم مخصوص پیست، تجدیدنظر در سامانهٔ چهارچرخ محرک، تنظیم مخصوص پیست سیستم کنترل پایداری و… اشاره کرد که CT6-V را به ویترین تکنولوژی‌های کادیلاک تبدیل کرده‌اند.

 

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. mohammad

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (421 ديدگاه)

    خب اگه این ماشین همه چی تموم رو نخرن میخوان چی بخرن …… فوق العاده زیباست…

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. یانکی

      ۱ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      فرق برندهایه اصیل با امسال جنسیس در اینه که وقتی مدل جدیدی معرفی میکنن یه سری تکنولوژی تازه هم رویه محصول میزارن.مثال کدیلاک آینه وسط همراه دوربین دید عقب.سیستم صوتی پانارای با 34 بلندگو.فنر بندی مغناطیسیه انحصاری.رانن گی خودکار پیشرفته اختصاصی سوپر کروز.یا لینکلن کانتیننتال با قفل درهایه برقی.صندلی ویژه با 30 حالت تنظیم.درهایی با باز شدن روبه روی هم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. محمد

      ۱ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1433 ديدگاه)

      جالب اینه که کادیلاک اول میخواست حذفش کنه بعد پشیمون شد

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. Ali.usa

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (335 ديدگاه)

    اگه میگفت در چند دقیقه بازم جای تعجبی نداشت .واقعا عالی شده این ماشین

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. سعید(تهران)

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (13 ديدگاه)

    انجینهای ۸ سیلندر حدود ۴ لیتری توئین توربو به استاندارد خودروهای پرفورمنس تبدیل شدن، به مرسدس، بیمر، و گروه فولکس نگاه کنید، حتی مک لارن حالا هم کادیلاک.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (10232 ديدگاه)

    خودرو لوکس کیا k900 هم ، با تمام تبلیغات ، در ۹ ماه ، فقط ۲۷۷ دستگاه با بدبختی فروخت .

    اینه فرق بین جنس اصل و نااصل

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. حمیدرضا

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    به این میگن لوکس دیروز جایی بودم یه اقایی اعتراض می کرد که شما که پول ندارید براچی میرید یه ماشین لوکس گرون قیمت شاسی بلند خارجی میخریپ من فکر کردم اسکالیدی رنجروری چیزی منظورشه بعد که پرسیدم فهمیدم منظورش کاپراست تازه این اقای محترم نماینده شرکت مربوطه بود ببین سطح خود بزرگ بینی به کجا رسیده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. کاوه

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (146 ديدگاه)

    من فن آمریکایی ها نیستم اما این کادیلاک واقعا زیبا و منحصر به فرده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. net

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    چراغ جلو سه جهته و چراغ عقب سه جهته زشته

    موافقم 0
    مخالفم 1
  8. مانی

    ۱ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    کادیلاک هنوز اطلاعات عملکرد این سدان اسپرت را منتشر نکرده است اما به‌احتمال‌زیاد CT6-V رقیب قدرتمند و سرسختی برای خودروهایی مثل مرسدس-آام‌گ S63 و نسل آیندۀ آئودی S8 خواهد بود
    قیمت پایه S63:۱۵۰۰۰۰
    CT6-V:۹۰۰۰۰ آخه اینا مگه رقیبن؟
    حتی قیمتِ E۶۳ از ۱۰۵۰۰۰ شروع میشه و تو E63s با تمامی آپشن‌ها ۱۶۵۰۰۰رو رد میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Amir Machine

      ۱ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (1201 ديدگاه)

      همه چیز که قیمت نیست
      S کلاس و CT6 هردو سدان فول سایز لوکس هستن
      و دقیقاً تو یه کلاس قرار میگیرن، گروه‌بندی کارانددرایور رو هم که ببینی، هردو رو تو یه گروه قرار داده
      تو مدل‌های اسپرت هم
      S63 موتور 4 لیتری V8 با 610 اسب قدرت و 900 نیوتن گشتاور
      CT6-V موتور 4.2 لیتری V8 با 550 اسب قدرت و 850 نیوتن گشتاور
      خیلی به‌هم نزدیکن و دقیقاً رقیب هم محسوب میشن
      حالا کادیلاک یه سدان فول سایز لوکس و اسپرت رو با قیمت خیلی کمتر ارائه کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Elmiraj

      ۱ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (3102 ديدگاه)

      اگه به قیمت باشه که کوروت ZR1 هم با قیمت ۱۳۰ هزار دلاریش رقیب هیچکدام از سوپراسپرت های مکلارن ، پورشه ، لامبورگینی و فراری نیست….
      ولی در عمل دیدم که در درگ ها ، پیست های نوربرگرینگ ، صاعقه و کارانددرایو با این سوپراسپرت های ۳۰۰ هزار دلاری چکار کرد!!!!!!!!
      .
      .
      اگر به ساختار هم باشه باز کوروت با وزن زیاد ، موتور جلو بودن و دیفرانسیل عقبش با هیچکدام از رقبایی که شکست شون داده همخوانی نداره!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا