کادیلاک

قیمت‌گذاری سدان‌های اسپرت کادیلاک CT4-V و CT5-V

سدان‌های جدید کادیلاک خصوصاً برای طرفداران پرفورمنس که انتظار جایگزین مناسبی را برای سدان‌های اسپرت قبلی این شرکت داشتند ناامیدکننده بوده است زیرا نسخه‌های V از سدان‌های جدید CT4 و CT5 با قدرت بسیار کمتری نسبت به اسلاف خود معرفی شده‌اند. حال اما جزئیات قیمت‌گذاری این دو سدان اسپرت اعلام شده و برای کسانی که از کاهش اسب بخار نسبت به مدل‌های ATS-V و CTS-V ناراضی هستند خبر خوبی خواهد بود چراکه قیمت هردو سدان CT4-V و CT5-V نسبت به قبل کاهش چشمگیری داشته است.

قیمت پایهٔ CT4-V برای نسخهٔ دیفرانسیل عقب از ۴۵,۴۹۰ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که برای خرید نسخهٔ چهارچرخ محرک باید حداقل ۴۶,۵۹۰ دلار پرداخت کرد. این در حالی است که برای مقایسه، قیمت ATS-V از بیشتر از ۶۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این کاهش قیمت واقعاً قابل‌توجه است اما مطمئناً هنگام فشردن پدال گاز تفاوت را احساس خواهید کرد زیرا درحالی‌که ATS-V قدرتی برابر با ۴۶۴ اسب بخار داشت، قدرت CT4-V معادل ۳۲۵ اسب بخار است.

در CT5-V اما شاهد اختلاف قیمت حتی بیشتری هستیم. قیمت تیپ پایهٔ دیفرانسیل عقب آن از ۴۸,۶۹۰ دلار آغاز می‌شود و با سامانهٔ چهارچرخ محرک به ۵۱,۲۹۰ دلار می‌رسد. این یعنی CT5-V تقریباً نصف CTS-V قیمت دارد که قیمت آن از ۸۶,۹۹۵ دلار آغاز می‌شد؛ اما زیر کاپوت این سدان جدید نیز تقریباً نصف CTS-V اسب بخار وجود دارد؛ زیرا درحالی‌که CTS-V به نیروگاه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ کوروت Z06 با ۶۴۰ اسب بخار قدرت مجهز بود، در CT5-V از یک پیشرانهٔ V6 توئین توربو با ۳۶۰ اسب بخار قدرت استفاده شده است.

خریداران اما می‌توانند آپشن‌های مختلفی را برای CT5-V سفارش دهند که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به رنگ‌های پریمیوم با ۶۲۵ تا ۱۲۲۵ دلار، کالیپرهای ترمز آبی یا قرمز با ۵۹۵ دلار و رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی متفاوت با ۶۰۰ دلار اشاره کرد. علاوه بر این، پکیج‌هایی مثل پکیج اطلاع راننده هم با پرداخت ۱۳۰۰ دلار برای این خودرو قابل سفارش خواهد بود که صفحه‌نمایش سربالا، دستیار حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط و نمایشگر دیجیتالی ۸ اینچی در صفحه آمپر را به خودرو اضافه می‌کند.

خریداران همچنین می‌توانند با پرداخت ۱۹۵۰ دلار پکیج کمک‌راننده و پکیج امنیتی پیشرفته را هم برای CT5-V سفارش دهند که کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار، ترمز اتوماتیک دنده‌عقب، درب باک قفل شونده، سیستم جلوگیری از سرقت و سنسورهای حرکت یا جابجایی خودرو را به همراه دارد. با سفارش پکیج ۲۰۹۰ دلاری پارکینگ نیز آینهٔ عقب دوربینی، هشدار عابر پیاده در عقب، سیستم دید اطراف، درب صندوق بار اتوماتیک و یونیزر هوا به خودرو اضافه می‌شود؛ و نهایتاً کسانی که خواهان لوکس‌گرایی بیشتری هستند نیز می‌توانند پکیج پلاتینوم را با قیمت ۶۲۹۰ دلار سفارش دهند که مواردی مثل صندلی‌های نیمه چرمی و سانروف دید گسترده را شامل می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. Elmiraj

    ۱۱ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (3088 ديدگاه)

    در مقابل کاهش قیمت کاهش قدرت زیادی داشتن امیدوارم جنرال‌موتورز تجدیدنظر کنه و همان پیشرانه های پیشین را در این پلتفرم های سبک و دو دیفرانسیل جدید بکار ببره …
    این قدرت ها اصلا با این قیافه های عضلانی و زیبا همخوانی ندارن .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. M3csl

    ۱۱ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (76 ديدگاه)

    میشی در لباس گرگ!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. Saeed

    ۱۱ آذر ۱۳۹۸
    سوابق: (349 ديدگاه)

    کار منطقیه.اولا قرار یه نسخه قویتر‌و بالاتر بده برای مدلهاش و اینکه با اون‌روش جواب خوبی نگرفت .این روش معقولتره .قیمتها رقابتی بشه منطقیه.همین قدرتها هم کم نیست.جز موارد خاص نیازی به اون اندازه از قدرت نیست واقعا.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا