آئودی A3 دیگر کوچکترین محصول آئودی نیست اما همواره یکی از اساسیترین ساختههای این خودروساز به شمار میرود. حالا هم برای ادامهی رقابت در بازار، آئودی دستی بر سر و روی این خودرو کشیده است.




کاکپیت مجازی آئودی حالا به عنوان آپشن قابل سفارش است و صفحهی نمایش ۷ اینچی هنوز هم بهصورت الکتریکی از داشبورد بیرون میآید.
اما دربارهی پیشرانهها هم بگوییم که حالا نمونهی سه سیلندر توربوشارژدار ۱ لیتری با قدرت ۱۱۵ اسب بخار در پلهی ابتدایی قرار دارد. پیشرانهی ۲ لیتری توربو با ۱۹۰ اسب بخار هم در صدر پیشرانهها ازنظر قدرت خروجی قرار میگیرد. پیشرانهی جدید توربودیزل ۱.۶ لیتری با ۱۱۰ اسب بخار هم بهعنوان گزینهی مناسبی با مصرف مناسب در دسترس است. مدل قدرتمند S3 نیز با ۳۱۰ اسب بخار عرضه خواهد شد.
احسان آرسنالی
۱۹ فروردین ۱۳۹۵مدل سقف بازش واقعا زیباست.
واسه یه ماه رفت واسه صفحه دسکتاپ من.
m4
۱۹ فروردین ۱۳۹۵آلمانی ها عالین طراحی و نگاه تمام خطوط بدنه و جلو و حتی پشت بی دلیل نیستن بهم ربط دارن واقعا زیباست !!!
احمد باقری
۲۰ فروردین ۱۳۹۵آره، مدل سقف بازش باحالتره.
سام
۲۰ فروردین ۱۳۹۵ائودی از همه نظر بهتر از بنزه انصافا (بجز طراحی)
ولی ادم بخواد ماشین المانی بخره اول بی ام و !!!
نوید جهرمی
۲۱ فروردین ۱۳۹۵آئودی A2 +++
ب ام و سری 2 —-