کادیلاک

کادیلاک CT5-V بلک وینگ 2025 با نمایشگر 33 اینچی معرفی شد

شرکت کادیلاک از نسخه‌های به‌روز شده CT5-V استاندارد و بلک وینگ ۲۰۲۵ با نمایشگر ۳۳ اینچ در کابین رونمایی کرد.

در نمایشگاه دیترویت سال قبل نسخه‌های به‌روز کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۵ رونمایی شدند اما خبری از مدل‌های سری V نبود تا اینکه آمریکایی‌ها امروز دو سدان به‌روز شده CT5-V و CT5-V بلک وینگ را به نمایش گذاشته‌اند. مهم‌ترین خبر اینکه مدل بلک وینگ از نظر قوای محرکه نسبت به قبل تغییری ندارد و بنابراین پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن همچنان ۶۶۸ اسب بخار قدرت و ۸۹۳ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. این نیرو منحصراً از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۱۰ سرعته اتوماتیک راهی چرخ‌های عقب می‌شود. کادیلاک می‌گوید تاکنون بیش از ۵۰ درصد خریداران بلک وینگ گیربکس دستی را انتخاب کرده‌اند.

اما آنچه تغییر کرده کابین و بدنه خودروست. کار را با طراحی ظاهری شروع می‌کنیم که مدل بلک وینگ از نمای جلوی به‌روز شده با جلوپنجره بزرگ و تریم عمودی چراغ‌ها سود می‌برد. کادیلاک خاطرنشان می‌سازد این تغییر باعث ایجاد جذابیت بیشتری در طراحی خودرو شده است. از دیگر تغییرات ظاهری سری V بلک وینگ می‌توان به بازنگری در گلگیر جلو، اسپلیتر متفاوت و خروجی‌های اگزوز جدید اشاره کرد. رنگ‌های بدنه جدیدی نیز در نظر گرفته شده‌اند که شامل دریفت متالیک، دیپ اسپیس متالیک و تایفون متالیک هستند.

اما مدل CT5-V استاندارد نیز بازنگری شده و از جلوپنجره مخصوص خود سود می‌برد. طراحی چراغ‌های جلوی این مدل با بلک وینگ یکسان است اما تریم منحصربه‌فردی در آن دیده می‌شود. همچنین در بخش پشتی هم اسپویلر متفاوتی وجود دارد. در این خودرو نیز سه رنگ جدید یاد شده قابل سفارش هستند. CT5-V مدل ۲۰۲۵ هم در بخش قوای محرکه تغییری ندارد و پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توئین توربوی کادیلاک ۳۶۰ اسب بخار قدرت و ۵۴۹ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک نیز وظیفه رساندن نیرو به چرخ‌ها را بر عهده دارد. همانند مدل سال قبل می‌توان این خودرو را به‌صورت دیفرانسیل عقب یا چهار چرخ محرک سفارش داد.

از نظر کابین هر دو مدل CT5-V و CT5-V بلک وینگ به‌روزرسانی مشابهی را نشان می‌دهد. نمایشگر اطلاعات سرگرمی مرکزی و پشت آمپرهای جداگانه حذف شده و هم‌اکنون به‌صورت یک نمایشگر واحد ۳۳ اینچی درآمده‌اند. این نمایشگر از نرم‌افزار گوگل سود می‌برد و بنابراین نقشه‌های گوگل برای ناوبری و گوگل پلی استور برای دانلود برنامه‌های بیشتر در دسترس راننده خواهند بود. درون این نمایشگر بزرگ ریکوردر داده پرفورمنس وجود دارد. از دیگر ابزارهای جدید سیستم اطلاعات سرگرمی کادیلاک می‌توان به تحلیلگر عملکرد در پیست، نکات مهم سرعت و… اشاره کرد. همچنین بهترین توصیه‌ها برای ثبت رکوردهای جدید در پیست نیز ارائه می‌شوند.

از جمله تکنولوژی‌های جدید این دو خودرو می‌توان مواردی همچون هدآپ دیسپلی با گرافیک متمایز و اینترفیس دگرگون شده را نام برد. نهایتاً باید بزرگ‌ترین تغییر محصولات سری V را سوپر کروز دانست که به‌صورت استاندارد در مدل‌های گیربکس اتوماتیک عرضه می‌شود. این سیستم در سه سال اول مالکیت به‌صورت رایگان ارائه شده و پس از آن باید ماهانه مبلغ مشخصی را پرداخت کرد. کادیلاک در مسابقات رولکس ۲۴ دیتونا این دو خودرو را به نمایش گذاشته و حتی امکان شنیدن صدای پیشرانه مدل بلک وینگ وجود دارد چراکه CT5-V بلک وینگ خودروی ایمنی رسمی این مسابقه است. هر دو خودرو از تابستان سال جاری میلادی راهی نمایندگی‌های فروش خواهند شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۴۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶۶ دیدگاه‌ها

  1. احمدرضا

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (727 ديدگاه)

    انتخابم اولم تو این کلاس
    ظاهر معرکه و گیربگس دستی با موتور بینظیر

    موافقم 115
    مخالفم 8
    1. NAVID@@98

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (250 ديدگاه)

      آره وای خدا عالی این کادیلاک خیلی خوبه همه چیز تمامه از هر نظر 👑🥇هر یک از بخش ها بهترین ها را داره موتور V8 وحشی ۷۰۰ اسب ۹۰۰ نیوتون متر که با هر تغییر براحتی به بالای ۱۰۰۰ اسب و گشتاور بالای ۱۰۰۰ نیوتون متر میرسه فکر کن با ۲۰۰ تا میتونی دریفت بزنی باهاش ولی از اون ور نرمی و لوکس و مدرن تکنولوژیک بودن و هندلینگ بالا و کابین سطح بالا هم داشته باشه طراحی زیبا رو هم که نگم دیگه واقعا بینظیر بیرقیب تنها رقبای این جور آمریکایی های قلدر آلمانی هایی مثل مرسدس بنز و آئودی و بی ام و و … هستن و یا بعضی رقبای اروپایی دیگه از خوبی دیگه هر چی بگم هنوزم هست حتی این ماشین بهترین سیستم خودران هم داره و کوهی از تکنولوژی و … به این ها میگن سوپر سدان ها که قدرت توانایی شتاب سوپر کار ها رو هم دارن خدا یی خیلی حال میکنم با این شاهکار ها فکر کنید گیربکس دستی هم داشته باشی با ۱۰۰۰ نیوتون متر گشتاور چی میشه بینظره و بیرقیبه خیلی خوبه عالیه همه چیز تمامه از هر نظر گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک هم داره ولی بهترین کار همینه که با دنده دستی لذتش رو ببریم این یک حس نابی داره که نگو 🤯😱 👑🥇😍

      موافقم 50
      مخالفم 3
      1. Mthz

        ۷ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (16 ديدگاه)

        اره داش منم باهات موافقم جالبه هر کشور یه ماشین سدان داره که از نظر این که اون مدل پر طرفداره مثل این ct5-v که حکم پارس تو ایرانو تو امریکا داره همچنین m5 و c63 چیسر

        موافقم 1
        مخالفم 2
  2. net

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3117 ديدگاه)

    چراغ های جلو مسخره عمودی ماشین های کادیلاک😃.این مدل صفحه نمایش های روی داشبورد کادیلاک با لبه گرد بد هست اگر مثل صفحه نمایش عمود با حاشیه کم فورد رنجر ۲۰۲۲ استفاده کند قشگگ میشه

    موافقم 15
    مخالفم 139
    1. ناقل

      ۷ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      از طرف کادیلاک عذر خواهی میکنیم مهندس🤣

      موافقم 11
      مخالفم 0
    2. Taha Ayoobi

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1089 ديدگاه)

      دیگه فرمایشی ندارید استاد؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. جرمی کلارکسون

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (272 ديدگاه)

    بهتر از بی ام و ام ۵ هست خیلی خوشگله

    موافقم 90
    مخالفم 38
      1. Dan

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (600 ديدگاه)

        ام ۵ قطعا تو این سگمنت پادشاهی میکنه

        موافقم 19
        مخالفم 57
      2. سوشیانت

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1850 ديدگاه)

        وقتی هم قدرتش از ام فایو سی اس بیشتره هم سرعتش دیگه جای بحثی باقی نمیمونه😉

        موافقم 34
        مخالفم 30
      3. B

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (345 ديدگاه)

        منظورش ظاهری بوده اگه به آخر جملش دقت کنی

        موافقم 2
        مخالفم 1
      4. جرمی کلارکسون

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (272 ديدگاه)

        دمت گرم عالی 👌💯🤝

        موافقم 4
        مخالفم 2
      5. حسن

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1311 ديدگاه)

        تو همین مطلب هم که گذاشتی بیشتر معایب ام 5 را گفته تا محاسن کلا فقط یه خودروی اسپرته که فقط شتاب داره .

        موافقم 12
        مخالفم 15
        1. Grant

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (104 ديدگاه)

          پس حتما یه اشتباهی شده که گذاشتنش تو رده اول😂

          موافقم 11
          مخالفم 7
    1. Puriya

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (459 ديدگاه)

      این فیس لیفت که قیافشو نسبت به قبل فیس لیفت خراب کرده
      حالا اگر نسبت به فیس قبلی با m5 مقایسه کنیم میبینیم m5 بهتره رخش

      موافقم 7
      مخالفم 25
    2. Mthz

      ۷ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (16 ديدگاه)

      نه من مخالفم چرا چرا چون m5 و c63 و ct5-v مکمل هم دیگن که کادی واقعا تو این کلاس کارش خوبه من همون قدر که از سدانی مثل m5 cs خوشم میاد همون قدرم از کادی خوشم میاد

      موافقم 3
      مخالفم 2
  4. نویدی

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (299 ديدگاه)

    خیلی جذابه ،فقط یه بدشانسی که داره اینه که M5 توی این کلاس قرار داره! 😉

    موافقم 29
    مخالفم 56
    1. corvette

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (297 ديدگاه)

      به نظرم m5 بد شانسه
      که ۴۰ سال سلطنت کرد تو این کلاس
      یهو ct5 بلک وینگ اومد
      تو پیست سریعتر شد ازش
      الانم خوشگل تره

      موافقم 41
      مخالفم 31
      1. مهران

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (605 ديدگاه)

        عجب😅
        واقعا چراااا….

        موافقم 7
        مخالفم 8
    2. Puriya

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (459 ديدگاه)

      ماشین خوبیه ولی اره از این لحاظ بدشانسی اورده😄

      موافقم 9
      مخالفم 15
    3. سوشیانت

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1850 ديدگاه)

      بیشتر برای بی ام و بدشانسیه که هنوز رو تاپ اسپید ۳۰۵ گیر کرده🤣

      موافقم 11
      مخالفم 26
      1. مازیار

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        سوشیانت فقط بخاطر اینکه بیشتر از ده بار عبارت تاپ اسپید ۳۰۵ بی ام و رو بکار بردی
        نظرت راجع به تاپ اسپید ۳۰۵ کوروت Z06 چیه؟
        اونم مسخرست یا اونجا باد از سمت دیگه ای می وزه؟!

        موافقم 25
        مخالفم 12
        1. سوشیانت

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1850 ديدگاه)

          نظرت راجع به اینکه کوروت c7 zr1 تاپ اسپیدش ۳۴۵ تاست چیه؟! خودت داری میگی مدل زد صفر شش، همیشه مدل زد آر وان بوده که تاپ اسپید بالایی داشته البته اطلاعات غلط نده همون زد صفر شش تاپ اسپیدش ۳۱۲ هست یا به عبارت دیگه صد و نود و چهار مایل و باز هم بی ام و شکست میخوره

          موافقم 7
          مخالفم 17
        2. مازیار

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (819 ديدگاه)

          ۳۰۵ همینجا تو پدال گفته شده همینطور fastestlap که ۳۰۴ گفته. البته که به اعتبار منابع نامعلوم شما نیست

          بعدشم تاپ اسپید برای من مهم نیست خودت بارها و بارها اشاره کردی اونوقت وقتی میگم نظرت راجع به برابر بودن سدان بی ام و با سوپر اسپرت چیه؟ پای یه مدل دیگه رو وسط میاری؟😂

          به نظرم طبق اصل خودت اگه میگفتی راننده ناشی بود خیلی بهتر بود

          موافقم 16
          مخالفم 5
        3. سوشیانت

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1850 ديدگاه)

          کلا عادت داری به برعکس حرف زدن؟! همیشه من لینک میفرستادم شما ها اعدادتون رو هوا بوده
          https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://www.corvetteblogger.com/2022/08/30/the-top-speed-of-the-c8-corvette-z06-in-base-trim-is-195-mph-and-189-mph-for-the-z07/&ved=2ahUKEwjxkuPJifmDAxVHhP0HHWSSCg04ChAWegQIGRAB&usg=AOvVaw3P0czM2TOPLD4o0bK8KTRi
          در ضمن از اونجایی که ریاضیات شما آلمانی فن های متعصب سابقه خوبی نداره حداقل بیشتر از این وضعیت خودتون رو بد تر نکنین ۳۱۲ با ۳۰۵ برابره؟! در ضمن نه فقط ام فایو سی اس سدان، بی ام و کلا تاپ اسپید هیچکدوم از ماشین هاش به ۳۱۰ تا هم نمیرسه!

          موافقم 4
          مخالفم 5
        4. مازیار

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (819 ديدگاه)

          بین ۱۸۹ تا ۱۹۶ مایل؟
          زحمت کشیدی😄
          بعدشم من فن آلمان نیستم ریاضیاتم هم به پای گالیله زمان نمی رسه

          موافقم 0
          مخالفم 3
        5. سوشیانت

          ۶ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1850 ديدگاه)

          اون پکیج z07 هست که برای پیسته که تاپ اسپید رو محدود میکنه مدل z06 تاپ اسپیدش ۱۹۵ مایل هاست کجا گفته بین؟! البته شما ها کلا عادت دارین درست نخونین

          موافقم 1
          مخالفم 0
      2. Puriya

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (459 ديدگاه)

        حالا تو مدیر عامل کادیلاکی انقد حرص میزنی
        کامنت گذاشتن برا تو نباید اصولی باشه باید برای تو با بی احترامی و تعصب باشه
        حالا بخند🤣
        بخند په🤣
        ارزششو نداری برات دلیل بنویسم که چرا m5 پادشاهی میکنه
        هر چقدرم میخوای کامنت صد من یه غاز بزار
        کامنتات یه پاپاسی ارزش نداره چون طرفدارای m5 بیشترن و خوش سلیقه تر
        نیازی به اثباتم نمیبینم اونایی که باید خودشونو اثبات کنن شمایین
        زیر مقاله m5 پیدات نشه

        موافقم 11
        مخالفم 15
        1. سوشیانت

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1850 ديدگاه)

          وای تلسیدم منو نخور😂 نمیتونین اثبات کنین چون مثل همیشه هیچ مدرکی ندارین

          موافقم 5
          مخالفم 5
        2. Puriya

          ۶ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (459 ديدگاه)

          مدرکی نداریم که اثبات کنیم؟؟🤣
          به پزشک متخصص مراجعه کنید.

          موافقم 0
          مخالفم 1
        3. مهدی رترو

          ۸ فروردین ۱۴۰۳
          سوابق: (2 ديدگاه)

          تنها یه چیز بی ام و از کادیلاک سر تر که اونم گیربکس https://www.caranddriver.com/cadillac/ct5-v-blackwing در حال حاضر هم سی تی فور و هم سی تی فایو حرف اولو آخرو میزنن نه ام فایو!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. سوشیانت

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1850 ديدگاه)

        البته اصلاح میکنم کوروت استینگری ۳۱۲ تا میره مدل زد صفر شش ۳۱۴ تا میره

        موافقم 3
        مخالفم 2
        1. blackwing

          ۶ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (853 ديدگاه)

          سوشیانت ، زد صفر شیش نگو ، بگو زی او سیکس

          موافقم 5
          مخالفم 0
      4. Mthz

        ۷ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (16 ديدگاه)

        خو اره تا حدودی درسته حرفت bmw هم تو این مورد کم کاری کرده که حداکثر تاپ اسپید رو تو کارخونه کم در نظر میگیره دیگه باید رویه شو عوض کنه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. ali

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (24 ديدگاه)

      M5 از لحاظ پرفورمنس بهتره اما کادیلاک لذت رانندگی بهتری داره مخصوصا دستیش کادیلاک درسته قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به m5 داره اما همه این قدرت و گشتاورش که رو چرخاش نمیره بخشیش هدر میره ولی تو m5 قضیه فرق داره

      موافقم 5
      مخالفم 6
      1. Mthz

        ۷ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (16 ديدگاه)

        دقیقا تو حالت ایستا زمینو میکنه ولی تو اکثر امریکنا هدر رفت نیرو تو حالت ایستا زیاده که امریکنا رو اسفالت سرد هرز میزنه اما اکثر المانیا رو اسفالت سرد خیلی عملکردشون خوبه مثل m3 competition و m4 competition و m5 competition و m5 cs

        موافقم 1
        مخالفم 0
  5. Kamran_Aghaei

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    با این که نمایشگر ۳۳ اینچی به کار
    برده ولی هنوزم مدرن به‌نظر نمیرسه

    موافقم 2
    مخالفم 29
    1. N.I.M.A

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (85 ديدگاه)

      دقیقا هدف همین بوده که حس کلاسیک حفظ بشه. اگر مطابق ترند پیش میرفت که کابین کادیلاک قابل تمایز نبود. این کابین به همراه کابین لوسید واقعا کابین‌های متفاوتی هستند در قیاس با رقبا.

      موافقم 12
      مخالفم 1
  6. 𝐀𝐥𝐢

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (927 ديدگاه)

    از شکل قبلی چراغاش بیشتر خوشم میومد اما به نظرم سدان خیلی جذابیه تو کلاس خودش

    موافقم 20
    مخالفم 2
  7. parhamiof

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (675 ديدگاه)

    شکل قبلی هدلایتاش بهتر بود به نظرم.
    کادیلاک با سی تی 5 چند ساله داره واسه بی ام و و مرسدس خط و نشون میکشه.
    از دو رقیبش بسیار جذاب تر هم هست.
    واقعا خودوسازی آمریکا رقیب نداره.

    موافقم 28
    مخالفم 12
    1. Puriya

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (459 ديدگاه)

      فکر میکنی
      باید از نزدیک ببینی
      فرسخ ها از بی ام و و بنز عقبتره
      من دیدم که میگم

      موافقم 7
      مخالفم 23
      1. سوشیانت

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1850 ديدگاه)

        فعلا که بنز و بی ام و در برابرش مثل یک جوک میمونن

        موافقم 10
        مخالفم 20
      2. parhamiof

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (675 ديدگاه)

        در اکثر مواقع(درگ،تاپ اسپید،لپ تایم)ثابت کرده که جلوتر از رقیباشه.
        انجین 6.2 لیتری هم که دیگه نگم.

        موافقم 10
        مخالفم 9
        1. Grant

          ۵ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (104 ديدگاه)

          بله همون انجین پوشراد

          موافقم 0
          مخالفم 5
      3. علیرضا

        ۶ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        جوری با تعصب و حس ستایش از بنز و ب‌ام‌و یاد می‌کنی ک انگار خودتم تو این کمپانی‌ها سمت داری، یا حداقل داری ب یک برند ملی افتخار می‌کنی، ببینم یعنی واقعاً انقدر سخته که بخوای سلیقه‌ی یه نفر دیگه رو که با معیارهای تو فرق داره بپذیری؟
        دوست عزیز،البته بنده معلم اخلاق نیستم و جسارتا نصیحت و پند دادن هم جزو صلاحیت‌های من نیست، فقط یه کوچولو مکث کن و بسنج که آیا تفاوت‌ها باعث زیباتر شدن میشه یا نه؟
        یک کتابی نباشیم، و یادمون باشه در اوج اطمینان و قاطعیت در مورد صحت نظر خودمون هم ممکنه ک اشتباه کنیم.

        موافقم 5
        مخالفم 0
  8. مجتبی .

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1155 ديدگاه)

    رقیب سرسخت وزیبای m5که هرگز بازنده نیست.

    موافقم 20
    مخالفم 8
  9. مازیار

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    درسته که CT5V از هر نظر برجسته هست
    اما به نظرم هیجانی که CTSV با ورودش ایجاد کرد یه چیز دیگه بود

    موافقم 16
    مخالفم 1
  10. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (88 ديدگاه)

    اولش که اومد فکر میکردم برای رقابت با اروپاییها یه نسخه دو دف عرضه می‌کنه می‌بینید که پلتفرمش قابلیت دو دف داره و تو نسخه وی دو دف داره ولی این آمریکاییها یه چیزی می‌دونن که بقیه بعداً میفهمن.یه دف عقب خالص خیلی بیشتر درگیرت می‌کنه شاید بگید بیکر و بنز با یه دکمه دلم عقب میشن ولی چه فایده که مجبوره کلی وزن رو در جلو اضافه حمل کنه.خلاصه دمش گرم.تنها حریفش چارجر بود که نابودش کردن.ای جان سدان وی۸ پوشراد

    موافقم 14
    مخالفم 8
  11. Ara

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    تبریک می‌گم به سایپا، که کادیلاک به وضوح اون یه تیکه از سپر جلو رو از کوییک کپی برداری کرده.
    البته حقیقتا کوییک که اون یه تیکه رو مشکی رنگ می‌زنه و شبیه‌خط اشک یوز شده، از طراحی جذاب‌تری برخوداره تا این کادیلاک کپی کتر با سپر همرنگ بدنه‌اش

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. B

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (345 ديدگاه)

      شاهین از ct5_v بلک وینگ بهتره 😉 لندکرورم شاهده 😂

      موافقم 4
      مخالفم 0
  12. Arshia m3csl

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1004 ديدگاه)

    رقیب و شایسته و عالی و ارزونتر برای بی ام و m5

    موافقم 5
    مخالفم 3
  13. Mohammad hasan

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (41 ديدگاه)

    یاد الدورادو غول پیکر یاد باد…با موتور وی ۸ ۵۰۰ اینچ مکعبی…

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. Taha Ayoobi

      ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1089 ديدگاه)

      من دلم خیلی برای اون سال هایی میسوزه که بحران سوخت شد و برای اینکه الدورادو مصرفش کمتر بشه نسبت تراکم سوختشو تغییر دادن که نتیجش با اون موتور به اون هیولایی شد 200 اسب

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. Arshia m3csl

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1004 ديدگاه)

    رقیب و شایسته و عالی و ارزونتر برای بی ام و m5 واقعا عالیه ct5

    موافقم 6
    مخالفم 1
  15. R@min

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    بهتر بود یه آپدیت فنی هم انجام میدادن هر چند رقبا هم کاری نکردن.

    زیباترین طراحی بین تمام سدان های بازار داره، جاش تربر طراح کادیلاک ها واقعا کار بزرگی کرده‌.

    موافقم 17
    مخالفم 3
  16. ARMAN سابق

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (453 ديدگاه)

    اینم خطاب به تمام کسایی که همیشه میگن هر وقت آمریکا تونست…….
    آمریکا همیشه می تونه یه چیزی بزنه که کارو برا رقبا سخت کنه ولی نمیزنه چون سیاستش فرق داره

    موافقم 15
    مخالفم 9
    1. Alan.r

      ۵ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1090 ديدگاه)

      ایران‌خودرو هم می‌تونه چیزی بزنه که کار رو برای همه‌ی خودروسازان سخت کنه ولی نمی‌زنه چون سیاستش فرق می‌کنه
      اصلا منطق موج میزنه تو کامنتت

      موافقم 5
      مخالفم 10
      1. سوشیانت

        ۵ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1850 ديدگاه)

        آره واقعا مخصوصا اعداد فضایی شما ها😂

        موافقم 1
        مخالفم 2
  17. امین

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (11 ديدگاه)

    گشتاور چی میگه؟۸۹۳ نیوتن😐

    موافقم 8
    مخالفم 0
  18. علی جردن

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1013 ديدگاه)

    تا وقتی کادیلاک سدان با موتور V8 و V6 میزنه چرا ماسال کارهای تنگ کوپه رو می خرید؟ از کامارو موستانگ و چلنجر لوکستر و کاربردی تر و لذت بخش تر هست که این

    موافقم 0
    مخالفم 8
  19. حسن

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1311 ديدگاه)

    کادیلاک کار بسیار خوبی انجام داده بعد حذف چارجر از سبد دوج الان سدانهای اسپرت کمی تو بازار موندن که امیدوارم هیچ کدوم حذف نشن
    قطعا انتخاب من تو خرید سدان بلک وینگه
    بلک‌وینگ بهترین سدان محور عقب تاریخ محسوب می‌شود

    موافقم 9
    مخالفم 9
  20. حسن

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1311 ديدگاه)

    ب ام و فقط یه سدان اسپرت چهار چرخ ساخته که رو شتاب و پرفورمنس متمرکزه
    از نظر سواری خودروی ناراحتیه و برای خانواده کاربردی نیست
    اول اینکه صندلیهاش در تمام بررسیها خوب نیستن و باعث اذیت شدن سرنشین میشن . دوم برای ارائه ی بهترین پرفورمنس تکانه های گهواره ای اتاق را صفر کردن یعنی فنر بندی سفته و خودرو خشکه سوم ترمزش اصلا بدرد نمیخوره
    فقط مزیتش اینه که چهار چرخه و عکس العملش به پدال گاز محسوسه
    اما بلک وینگ دقیقا یک سدان استاندارد کاربردی محور عقبه
    اتاقش نرمه فنر بندی نرماله و برای خانواده مناسب است اتاق حرکات گهواره ای داره و تو پیچ تغییر حالت در کمک فنرها قابل احساسه

    موافقم 9
    مخالفم 8
  21. RAM1500TRX

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    یک سوپر سدان بتمام معنا🔥💪🔥💪🔥💪

    موافقم 6
    مخالفم 1
  22. Taha Ayoobi

    ۵ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1089 ديدگاه)

    فوق‌العاده و برتر از رقبا

    موافقم 6
    مخالفم 3
  23. 90s culture

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (173 ديدگاه)

    استاندارد جهان ، کادیلاک

    موافقم 8
    مخالفم 2
  24. BMW

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1187 ديدگاه)

    خاص لعنتی از همه نظر🥲👍

    موافقم 4
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا