شورلت ۱۵۰ مدل ۱۹۵۵ با موتور ۱۰۵۰ اسب بخاری LS3 سوپرشارژ و رینگهای فورجلاین، ترکیبی بینظیر از نوستالژی و پرفورمنس مدرن است.
شرکت فورجلاین در اوهایو که تولیدکننده رینگهای آلومینیومی فورجکاری شده سفارشی و سبکوزن برای خیابان و مسابقات است، این پروژه شگفتانگیز را با یک کلمه توصیف کرده است: «ترسناک»! آنچه در اینجا میبینید، یک شورلت ۱۵۰ مدل ۱۹۵۵ دودر سدان و عضوی از خانوادهٔ پرافتخار تری فایو شورلت است (تری فایو به خودروهای شورلت در سالهای ۱۹۵۵، ۱۹۵۶ و ۱۹۵۷ شامل مدلهای ۱۵۰، ۲۱۰، بلیر و نوماد اشاره دارد که در زمان خود انقلابی بودند و امروز در بین کلکسیونرها طرفداران زیادی دارند) است که برای مالک آن، «استیو جانسون» ساخته شده است.
این خودرو به لطف رنگ آبی مات و رینگهای آلیاژی سهتکه فورجلاین GA3R از سری موتوراسپرت با ترکیب رنگ مشکی براق و برنزی مات، ظاهری کاملاً مسحورکننده دارد. این رینگهای ۱۹ اینچی، در وسط برنزی مات و در حاشیه مشکی براق هستند و با لاستیکهای نیتو NT05R با سایز ۲۷۵ در جلو و ۳۴۵ در عقب پوشیده شدهاند. این رینگها بهوضوح با سپرها و آینههای جانبی مشکی مات و تودوزی کابین با روکش چرم مشکی هماهنگی دارند اما هیجان اصلی زیر کاپوت نهفته است.
در زیر کاپوت، مالک و سازندگان یک موتور LS3 سوپرشارژ با ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت را جای دادهاند که به یک گیربکس چهار سرعتهٔ اتوماتیک متصل است تا نیروی عظیم خود را به چرخهای عقب انتقال دهد. این شورلت جذاب روی شاسی ساخت شرکت رودستر شاپ ساخته شده و از کمکفنرهای مسابقهای پنسکه بهره میبرد. وظیفهٔ متوقف کردن این هیولا هم بر عهدهٔ ترمزهای Bear است.
این هیولای خیابانی در مجله هات راد معرفی شده و بدون شک یکی از جذابترین پروژههای شورلت تری فایو است که تاکنون در سال جاری دیدهایم. بااینحال، اگر طرفدار چنین رستومادهایی نیستید، فورجلاین همچنین به تجهیز شورلتهای مدرن هم میپردازد که ازجملهٔ آنها میتوان به کامارو ZL1 قرمزرنگ و کوروت C8 Z06 با رینگهای کربنی فورجلاین CF209 اشاره کرد.
Roham
۵ خرداد ۱۴۰۴سلطانیه برا خودش
یه سوال؟ برای اتاق اینا کار خاصی نمیکنن؟ میتونه لرزش اون موتورو تحمل کنه؟
OM.01
۵ خرداد ۱۴۰۴(یه سوال؟ برای اتاق اینا کار خاصی نمیکنن؟ میتونه لرزش اون موتورو تحمل کنه؟)
شاسی خودروهای pro touring معمولا یا RS هست (roadster shop) یا ART MORRISON هست که برای اتاق tri five معمولا 30 الی 35 هزار دلار هست فقط شاسی!
بدنه های این ماشین ها هم کاملا Brand new هست دوباره تولید شده. تو متن اشاره شد که شاسی این خودرو رودستر شاپ هست
کلا restomod و pro touring و… تمام جدید و مدرن هست فقط ظاهر قدیمی هست و فاقد ایربگ هستن و کمک راننده ندارن وگرنه تو بقیه زمینه ها کاملا بروز هستن
معمولا هم pro touring ها بین 120 الی 240 هزار دلار هزینه ساخت شون هست بسته به گاراژی که پروژه قبول میکنه. و نمونه های کاستوم نیم میلیون دلار به بالا و خب بخش قابل توجه هزینه دستمزد هست
Hemi بیست لیتری
۵ خرداد ۱۴۰۴راستی یه کوروت c2 که پیشرانه اون عقب بود و تیونینگ شده توسط تام نلسون دیدم با تعویض دنده پشت فرمون
شاید ده سال پیش اونو دیدم فکر کنم شاسی رودستر شاپ داشت
جرمی کلارکسون
۵ خرداد ۱۴۰۴خیلی خوشگله میبینمش حالم بهتر میشه
مهدی میباخ
۵ خرداد ۱۴۰۴باشه ریچارد هموند
datsun
۵ خرداد ۱۴۰۴خیلی جذابه
Khosrow
۵ خرداد ۱۴۰۴( ترکیبی بینظیر از نوستالژی و پرفورمنس مدرن است )
Taha Ayoobi
۵ خرداد ۱۴۰۴خوراک OM.01
Salar
۶ خرداد ۱۴۰۴سلام ای کاش صدای موتور نازنین اش رو هم پخش میکردین🙏
روح الله محمدزاده
۶ خرداد ۱۴۰۴این که عکس هوش مصنوعی است
Cady
۶ خرداد ۱۴۰۴سلام
میشه راهنمایی کنید؟من چند وقتیه که میخوام شولت بلیزر بخرم که موتور ۳۵۰ داره
نگه داری موتور ۳۵۰ چقدر هزینه داره؟قطعاتش گرونه؟آیا قطعاتش اصلا گیر میاد؟