شورلت سیلورادو EV تریل باس با برد ۷۷۰ کیلومتر، قدرت ۷۲۵ اسب بخار و قابلیتهای آفرود پیشرفته، آماده فتح مسیرهای سخت و طولانی است.
پیکاپهای الکتریکی آفرود به دلیل محدودیت برد و توانایی، همیشه چالشبرانگیز بودهاند؛ اما شورلت با معرفی سیلورادو EV تریل باس، این نگرانیها را برطرف کرده است. این پیکاپ الکتریکی که بر پایه پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز ساخته شده، با ترکیبی از برد بالا، قدرت چشمگیر و تجهیزات آفرود تخصصی، به دنبال رقابت با محصولاتی مانند ریویان R1T و فورد F-150 لایتنینگ است. تریل باس با ویژگیهای ظاهری منحصربهفرد مانند نشانهای اختصاصی و قلابهای بکسل قرمز در سپر جلو، ظاهری متمایز در خانوادهٔ سیلورادو EV دارد و برای ماجراجویان و علاقهمندان به آفرود طراحی شده است.
مهمترین ویژگی سیلورادو EV تریل باس، برد قابلتوجه آن است. این پیکاپ با باتری اکستندد (استاندارد در این تیپ) بردی معادل ۶۶۰ کیلومتر ارائه میدهد و با پکیج مکس به برد شگفتانگیز ۷۷۰ کیلومتر میرسد. این برد، امکان پیمایش مسیرهای طولانی آفرود را با یک شارژ فراهم میکند هرچند در شرایط واقعی آفرود، برد ممکن است کاهش یابد. باتری اکستندد با شارژر سریع DC تا ۳۰۰ کیلووات و پکیج مکس تا ۳۵۰ کیلووات شارژ میشود که شارژ سریع را برای سفرهای طولانی فراهم میکند.
سیلورادو EV تریل باس از دو موتور الکتریکی بهره میبرد که با پکیج مکس حداکثر ۷۲۵ اسب بخار قدرت و ۱۰۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این قدرت، توانایی بکسل ۵۶۷۰ کیلوگرم و حمل ۹۵۰ کیلوگرم بار را فراهم میکند که برای یک پیکاپ آفرود الکتریکی بسیار قابلتوجه است. سیستم چهارچرخ محرک با حالت اختصاصی ترین، مدیریت گشتاور در سرعتهای پایین را بهبود میبخشد و حالت Sidewinder با چرخش همجهت هر چهارچرخ، امکان حرکت مورب را برای مانور در مسیرهای دشوار فراهم میکند.
شورلت این پیکاپ را برای مسیرهای سخت مجهز کرده است. سیستم تعلیق مشابه مدلهای ZR2، برای آفرود تنظیم شده است. افزایش ۵۰.۸ میلیمتری ارتفاع به بهبود زوایای آفرود کمک کرده است و زاویه حمله ۳۱.۶ درجه، زاویه شکست ۱۹.۲ درجه و زاویه خروج ۲۵.۱ درجه را به ارمغان آورده است. اگرچه این اعداد نسبت به ریویان R1T ضعیفتر هستند، اما همچنان برای اکثر مسیرهای آفرود کافی خواهند بود. لاستیکهای ۳۵ اینچی آفرود روی رینگهای ۱۸ اینچی و طراحی سپر جلوی کوتاهتر برای زاویه حمله بهتر، از دیگر ویژگیهای این مدل هستند.
در داخل، کابین مجهز به نمایشگر مرکزی ۱۷.۷ اینچی و صفحه آمپر ۱۱ اینچی است. فناوری سوپر کروز با قابلیت رانندگی بدون دخالت دست (حتی هنگام بکسل) و ادغام با گوگل مپ، رانندگی در جاده و خارج از آن را آسانتر میکند. قیمت پایه سیلورادو تریل باس از ۷۲ هزار دلار آغاز میشود که با سفارش پکیج مکس، این رقم به ۸۸,۶۹۵ دلار افزایش میابد.
(Ali(chevynova
۱ خرداد ۱۴۰۴بابا مرحبا💪🇺🇸
net
۱ خرداد ۱۴۰۴پلاستیک مشکی اطراف گلگیر و پلاستیک مشکی زیر چراغ عقب بد هست. چراغ عقب رنگش سفید هست و قرمز زرشکی نیست بد شده. پلاستیک عمود مشکی باربند که به ستون عمود شیشه عقب چسبیده بد هست. خط سفید جلو کاپوت بد هست. چرا عکس طراحی داخلی نداره!
net
۱ خرداد ۱۴۰۴چراغ باریک جلو و برای اولین بار میبینم آرم شورلت زرد نیست خوبه
جرمی کلارکسون
۱ خرداد ۱۴۰۴دوستان قصد توهین ندارم ولی شبیه یه زن چاق نشده؟
Hf capri
۱ خرداد ۱۴۰۴به چی این مرحبا میگی؟ سیلورادو معمولی که خیلی زیباتره و سیرا از این زیباتر. شاید بین برقی ها بردش بد نباشه ولی برقی برای آفرود؟ کاش حداقل هیبریدی بود. با این اگه وسط بیابون شارژت تموم بشه میخوای چه کار کنی؟ بردش تو شرایط آفرود از این خیلی کمتره.
نگو که شما هم طرفدار ماشینای برقی شدی.
net
۱ خرداد ۱۴۰۴به نکته خولی اشاره کردی
ماشین برقی برای افرود حس بدی داره و جالب نیست
تویوتا نوا
۱ خرداد ۱۴۰۴قیافه اش شبیه زن حامله است
amir
۱ خرداد ۱۴۰۴اینکه نه فنر شمش داره نه کاربرات چهاردهنه نه گیربکس سه دنده چی چیو مرحبا؟
Amir
۱ خرداد ۱۴۰۴بلاخره یه پیکاپ خوب برقی دیدیم
Hf
۱ خرداد ۱۴۰۴پیکاپ های برقی که تا حالا همشون شکست خوردن.
ذات پیکاپ به برقی نمیخوره