دوج

رم 1500 مدل 2023 با تکنولوژی به‌روزتر و مدل سفارشی لیمیتد الیت معرفی شد

رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ با بهبودهای جزئی و یک نسخه سفارشی جدید معرفی شد. این خانواده شامل مدل های لایت و هوی دیوتی است و ما کار را با مدل ۱۵۰۰ شروع می‌کنیم که تمامی تریم های آن‌ هم‌اکنون دارای سیستم هشدار یادآور صندلی عقب و لامپ قلاب پشتی LED هستند. مدل‌های بالاتر از تریدزمن نیز با پشت آمپرهای دیجیتال و بدون فریم ۱۲ اینچی قابل انتخاب خواهند بود. این پشت آمپرها می‌توانند حالت دیجیتالی یا آنالوگ را نشان دهند و شخصی‌سازی قابل‌توجهی دارند. تمامی تریم های رم ۱۵۰۰ مدل ۲۰۲۳ از سیستم Uconnect5 با ابعاد ۱۲ اینچ و سیستم هشدار خودروی اضطراری استلانتیس سود می‌برند. این سیستم برای رانندگی تعبیه شده که متوجه نزدیک شدن خودروهای امدادی به خود نیستند.

به گزارش پدال و به نقل از اتوبلاگ، رم ۱۵۰۰ ربل به‌صورت استاندارد با کنترل سرعت انتخابی در دسترس خواهد بود. این سیستم که از جیپ و وانت TRX گرفته شده یک کروز کنترل آفرود است. راننده با استفاده از دکمه‌های روی فرمان می‌تواند سرعت زیر ۲۰ کیلومتر در ساعت را در زمانی که جعبه انتقال در حالت ۴WD Low است انتخاب کند. این ویژگی با پکیج بک کانتری سفارشی همراه می‌شود. این پکیج را می‌توان در تریم های بیگ هورن و لون استار سفارش داد. همچنین تجهیزات گروه آفرود نیز برای مدل‌های بیگ هورن، لون استار، لارامی، لیمیتد لانگ هورن و لیمیتد در دسترس خواهد بود. از طرفی می‌توان لاستیک‌های کارای ۲۲ اینچی را برای مدل‌های لارامی و بالاتر سفارش داد.

خانواده رم در سال ۲۰۲۳ پذیرای یک عضو سفارشی جدید شده و یک عضو دیگر نیز بهبود یافته است. مدل رم RED ادیشن هم‌اکنون با مشخصات لیمیتد کرو کب وارد سال ۲۰۲۳ می‌شود. این مدل دارای نوشته رم روی جلوپنجره و درب‌ها بوده و همین نوشته در کنسول مرکزی هم دیده می‌شود. یکی از ویژگی‌های جالب این خودرو لامپ UV-C در جعبه‌داشبورد است که وقتی چیزی را در آن قرار داده و دکمه موردنظر را در کنسول مرکزی فشار دهید این لامپ برای سه دقیقه روشن می‌شود تا اشیای یاد شده را از پاتوژن هایی همچون باکتری، ویروس و قارچ پاک‌سازی کند. مدل RED بخشی از برنامه‌های استلانتیس برای کمک به بهبود سلامت جهانی است.

اما مدل سفارشی جدید برای سال ۲۰۲۳ با نام رم ۱۵۰۰ لیمیتد الیت ادیشن شناخته می‌شود. این مدل از درب پشتی چندکاره رم، پله مخصوص بخش بار، چهار قلاب قابل تنظیم، تقسیم کننده محفظه بار و لامپ هشدار باز بودن درب پشتی در کابین سود می‌برد. راننده همچنین شاهد طرح جدید پشت آمپرها، غربیلک فرمان گرم شونده، کیت پدال نورانی و شیفتر چرخشی مخصوص خواهد بود. سرنشینان ردیف جلو نیز می‌توانند از صندلی‌های دارای گرم‌کن و سردکن با تنظیم در ۱۲ جهت لذت ببرند.

اما خانواده رم هوی دیوتی شامل مدل‌های ۲۵۰۰ و ۳۵۰۰ نیز با پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲ اینچی قابل سفارش هستند. در این مدل‌ها یک آینه وسط دیجیتالی سفارشی وجود دارد که تصاویر دوربین‌های جانبی و عقب را ادغام کرده و میدان دید وسیعی را در اختیار راننده می‌گذارد. سیستم کنترل فرمان تریلر نیز به رانندگان اجازه کنترل بهتر روی وسیله نقلیه در زمان حمل تریلر را خواهد داد. رم فعلاً قیمت محصولات خود را اعلام نکرده اما از افزایش قیمت این وانت‌ها نسبت به مدل سال ۲۰۲۲ متعجب نخواهیم شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. محسن

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (159 ديدگاه)

    به به این یعنی وانت نه کارون

    موافقم 33
    مخالفم 2
    1. احمدرضا

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (877 ديدگاه)

      کارون همون وانته
      این پیکاپه😁

      موافقم 28
      مخالفم 0
    2. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (526 ديدگاه)

      میدونی خودرو های ایرانی از چه جهت بهترین خودرو دنیا هستن در کیفیت خودرو که اشغال بودنش که تو دنیا نظیر نداره و کاملا بوی نفت میده

      موافقم 28
      مخالفم 0
    3. ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1036 ديدگاه)

      از ترس کارون رم لیمتد الیت تولید شد

      موافقم 24
      مخالفم 0
  2. بهراد

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    پیکاپ به این میگن نه به اشغالایی مثل کارونو نیسان ابی و…

    موافقم 25
    مخالفم 0
  3. Si

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    خدایی توی پیکاپ اول f150 بعد رم و بعد شورلت و بعد جی ام سی

    موافقم 8
    مخالفم 3
  4. Amir mahdi @-1387

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    چقدر زیبا وحشی من عاشقش شدم خیلی خفنه

    موافقم 11
    مخالفم 0
  5. ۹۱۱

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (564 ديدگاه)

    رم این رو درست کرده چون از کارون سایپا و اریسان ایران خودرو ترسیده 🤣🤣🤣🤣ولی کلی بگم یکی از قلدر ترین پیکاپ هایی که تا حالا دیدم.

    موافقم 13
    مخالفم 0
  6. علی

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (836 ديدگاه)

    باز بگین استلانتیس بده!!! همینطور چب و راست داره محصول جدید آمریکایی میده بیرون

    موافقم 6
    مخالفم 3
    1. یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.

      ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      به خدا که اگر احساس میکردن که ایتالیا توان ساخت پیکاپ و suv واقعی داره لحظه ای درنگ نمیکردن و رم رو هم نابود میکردن.اشتباه اصلی جدا کردن رم از داج بود داج رم با جلو پنجره مخصوص خودش خیلی جذابتر بود و اینکه اسم داج رو یدک میکشید.همینجور که آرم قوچ داج رو دادن به رم و دوتا خط بی هویت برا داج درست کردن.البته فیات از اول هم تمام تلاشش رو میکرد تا داج نابود بشه اون مارکیونه بی شرف چقدر تلاش کرد که حتی جیپ رو هم نابود کنه ولی سود بی انتها و محبوبیت عجیب آمریکاییها جلوشون رو گرفت الانم دارن داج رو نابود میکنن ولی قول میدم بعد یک سال با سر افکندگی برش میگردونن و مجبور میشن مازراتی و آلفا رو به زباله دان تاریخ بسپارن

      موافقم 9
      مخالفم 9
      1. علی

        ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (836 ديدگاه)

        باباجون هیشکی از پول بدش نمیاد ، استلانتیس وقتی با دوچ و رم تو آمریکا پول پارو کنه ، چرا اونوقت بخوان نابودش کنند!!!

        موافقم 3
        مخالفم 0
  7. JDM lover

    ۱۹ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    به به
    پیکاپ به این میگن
    ادم عشق میکنه وقتی نگاهش میکنه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. محمد

    ۲۳ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (29 ديدگاه)

    فقط آینه بغلش عشقه🤤

    موافقم 3
    مخالفم 0
  9. ram1500trx

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
    سوابق: (182 ديدگاه)

    با این قلدریش حضرتو رو شونه هاش سوار میکنه میبره💪💪💪😂

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. عباس

    ۲۲ آذر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    رم از کارونو و آریسانو نیسان آبی ترسیده گفته اخه بخوام اینارو بخورم رودل میکنم🤣

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا