دوج

آیا دوج دیمن 170 بهترین خودروی عضلانی تاریخ است؟

بی‌شک دوج دیمن ۱۷۰ یکی از شاخص‌ترین خودروهای عضلانی تاریخ به شمار می‌رود اما آیا بهترین آن‌هاست؟

واضح است که دوج دیمن ۱۷۰ قوی‌ترین و سریع‌ترین خودروی عضلانی کارخانه‌ای لقب گرفته است. همچنین این هیولا یکی از بهترین هدایای دوج به طرفداران جهت خداحافظی خاطره‌انگیز با خانواده چلنجر محسوب می‌شود، خودرویی که ماه قبل به‌صورت رسمی راهی موزه شد. همین اتفاق برای چارجر چهار در و شورولت کامارو هم رخ داده است.

تقریباً یک سال از زمان معرفی دوج چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ می‌گذرد و مردم هنوز هم درباره آن به گفت‌وگو می‌پردازند. تنها نگاهی سریع به مشخصات فنی این خودرو کافی است که بفهمیم با چه چیزی روبرو هستیم. پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار تقریباً جدید دیمن ۱۷۰ قدرت ۱۰۲۵ اسب بخاری تولید می‌کند که بیشتر از قدرت بوگاتی ویرون است. گشتاور خودرو هم به ۱۲۸۰ نیوتون متر می‌رسد هرچند برای دستیابی به چنین قدرت و گشتاوری باید از سوخت E85 استفاده کرد. در صورت استفاده از سوخت E10 قدرت پیشرانه به ۹۰۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۰۹۷ نیوتون متر کاهش خواهد یافت.

دوج ادعا می‌کند دیمن ۱۷۰ تنها در عرض ۱.۶۶ ثانیه از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد و بنابراین آن را می‌توان پرشتاب‌ترین خودروی تاریخ دانست. از آنجایی که دیمن در خط درگ متولد شده به همین خاطر خودرویی ۸ ثانیه‌ای است و مسافت ۴۰۰ متر را در ۸.۹۱ ثانیه و با سرعت ۲۴۳.۲۸ کیلومتر در ساعت طی می‌کند. واضح است که دیمن ۱۷۰ خودروی آرزوی بسیاری از افراد خواهد بود و دوج با ساختنش ثابت کرد برای شکستن شتاب ۲ ثانیه نیازی به خرید خودروهای برقی پرقدرت نیست.

تنها ۳۳۰۰ دستگاه از دوج چلنجر SRT دیمن ۱۷۰ تولید شده و ۳ هزار دستگاه به آمریکا و باقی به کانادا اختصاص داشته‌اند. سقف تولید محدود باعث شده این خودرو گزینه‌ای ایده آل برای کلکسیونرها باشد. قیمت دیمن ۱۷۰ زیر ۱۰۰ هزار دلار است اما اخیراً برخی نمونه‌های آن با ۲ تا ۴ برابر قیمت اصلی برای فروش عرضه شده‌اند. قطعاً دیمن ۱۷۰ ارزش چنین مبلغی را دارد و حتی برخی افراد با پرداخت ۳ برابر مبلغ اولیه برای خرید آن مشکلی نخواهند داشت. اگر می‌خواهید بدانید تجربه سواری با این خودرو چگونه است می‌توانید ویدئوی زیر را از دید راننده مشاهده کنید. پس از بررسی ویدئو لطفاً به این پرسش پاسخ دهید: آیا دوج دیمن ۱۷۰ بهترین خودروی عضلانی تاریخ است؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۱۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۹ دیدگاه‌ها

  1. پیام

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1598 ديدگاه)
  2. مازیار

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    بهترین خودروی عضلانی تاریخ؟
    به هیچ وجه
    چون کمتر کسی پیدا میشه که فقط شتاب تو خط مستقیم _ اونم با چندین اما و اگر _ رو معیار قرار بده
    بهترین خودروی عضلانی تاریخ به نظرم نسل جدید ماستنگ هست که در کنار سادگی و زیبایی ظاهری، به لحاظ فنی هم جهش بزرگی بین عضلانی ها بحساب میاد

    موافقم 23
    مخالفم 122
    1. آرین

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (241 ديدگاه)

      مهندس کلا ماسل کار سلطان خط مستقیم

      موافقم 30
      مخالفم 6
    2. parhamiof

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (692 ديدگاه)

      اتفاقا موستانگ بیشتر از همه از اصالتش فاصله گرفته و بیشتر اروپایی شده.

      موافقم 60
      مخالفم 5
      1. مازیار

        ۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        اگه بهترین بودن رو کمترین تغییر ظاهری بدونیم بله

        و خط مستقیم هم معیار قرن گذشته هست

        موافقم 6
        مخالفم 21
    3. سوشیانت

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      ماسل کار کلا معنیش عملکرد تو خط مستقیمه ولی متاسفانه تعصب نمیذاره

      موافقم 11
      مخالفم 22
      1. مازیار

        ۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (819 ديدگاه)

        چه تعصبی؟ اگه کسی بگه ماستنگ بهتر از داج هست متعصبه؟!
        یک کلمه تعصب سنجاق کردی بالای مغزت تو تمام کامنت هات میندازی بیرون غافل از اینکه تعصب تمام حرفهای خودت رو گرفته

        خط مستقیم … اصلا ارتباط داج با خط مستقیم غیر از باخت تو ۹۹ درصد درگهاست؟

        موافقم 9
        مخالفم 16
        1. سوشیانت

          ۴ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          آره تو توهمات شما ها باخته ولی حقیقت اینه که با تایید nhra حرف اول رو میزنه تو شتاب

          موافقم 6
          مخالفم 10
        2. مازیار

          ۴ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (819 ديدگاه)

          اونقدر که داج درگو باخت مالدیو فوتبالو نباخت🤣

          موافقم 3
          مخالفم 12
        3. سوشیانت

          ۴ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (1931 ديدگاه)

          آلمان هنوز به شتاب دیمون ۲۰۱۸ نرسیده چه برسه به مدل ۱۷۰🤣

          موافقم 5
          مخالفم 2
        4. مازیار

          ۴ بهمن ۱۴۰۲
          سوابق: (819 ديدگاه)

          دیمن که تو درگ خاک چرخ M5 کامپتیشن رو خورد به جز اون سه دفعه ای که به ۷۲۰S باخت
          اما گفتی ۱۷۰ یاد ۱۷ ثانیه افتادم آخه چطور ممکنه؟ اینروزا رقابت به دهم ثانیه رسیده اونوقت ۱۷ ثانیه؟
          نه این غیر ممکنه حالا هرچی میخوای بگو اما من باور نمی کنم

          موافقم 0
          مخالفم 4
      2. Armin

        ۴ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (2 ديدگاه)

        درسته
        بهترینه

        موافقم 3
        مخالفم 1
    4. fordgt

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (44 ديدگاه)

      بله دیدیم جلو چارجر چه زیبا سوسک شد

      موافقم 14
      مخالفم 2
    5. وی

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (343 ديدگاه)

      بنظر من ماستنگ باس 429 خیلی جذاب تر و با ابهت تر و خوش صدا تره
      کلا ماسل کار های کلاسیک دهه 60 و 70 با اینکه قدرت کمتری نسبت به الان داشتن ولی یه خلوص ویژه ای داشتن

      موافقم 13
      مخالفم 1
    6. دیمن

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (144 ديدگاه)

      اون اسباب بازی رو با دوج دیمن مقایسه نکن، بچه هم میفهمه این دو اصلا قابل مقایسه نیستن با هم😃😃

      موافقم 17
      مخالفم 1
  3. Carl

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (196 ديدگاه)

    تیک اف کوتاه چلنجر مثل پرانس ی اسب وحشی روی دوتاپاش میمونه
    شاید نمادین ترین تصویر از چلنجر همین باشه چیزی ک از موستانگ و کامارو کمتر دیده شده
    پادشاه خودروهای عضلانیه

    نسل بعد .. چلنجر و چارجر دوباره بهم می پیوندن 🔥

    موافقم 35
    مخالفم 6
  4. amir-mr

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (360 ديدگاه)

    بین ماسل کار ها قطعا بهترینه

    تنها ماسل کاری بود که اصالت خودشو حفظ کرد و شبیه اروپایی ها نشد
    مشخصات فنی هم مهم نیست چون دوج هیچ وقت کم نذاشته
    در کل حیف دیگه تولید نمیشه دلتنگش میشیم

    موافقم 47
    مخالفم 4
  5. P

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (284 ديدگاه)

    صدای ناله سوپرشارژ دوج یکی از بهترین های تاریخ خودرو سازی هست

    موافقم 59
    مخالفم 9
  6. ehsan

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (175 ديدگاه)

    خیر

    موافقم 8
    مخالفم 31
  7. R@min

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1682 ديدگاه)

    ماسل های جی ام و فورد خاک کنن هزار متر زیر زمین بازم چلنجر بهترین کوپه کلاس خودشم نیست چه برسه تاریخ !! بیشتر مایه آبرو ریزی آمریکاس ربع قرن دست به ماشین نزدن و با این حقارت از بازار پرتش کردن بیرون.

    موافقم 14
    مخالفم 47
    1. Dark Knight

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (454 ديدگاه)

      واقعا که 😂😂 چلنجر تنها ماسل کار واقعی حال حاضر آمریکا هست و اگه اطلاع داشتی میدونستی که به کامارو یا موستانگ پونی کارز میدن 😂 مخصوصا تو این چند سال قبل که سعی کردن شبیه اروپایی ها برن سمت موتور های کوچیک و طراحی های مدرن که همه اینا با ذات ماسل کار همخوانی نداره ! الکی نظر ندهیم

      موافقم 25
      مخالفم 12
      1. R@min

        ۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1682 ديدگاه)

        ماستنگ از سال 65 نسخه پیست داره و کامارو هم از سال ۶۸ !! اون زمان کوپه های اروپایی اندازه پراید قدرت داشتن و هنرشون کشیدن وزن خودشون بود پس این حرف که ماستنگ و کامارو اروپایی شدن ناشی از فقر اطلاعاته. اصالت ماستنگ و کامارو همیشه محصولی برای همه زمینه ها بوده. چلنجر هم پونی هست چیزی به اسم ماسل کار امروزه وجود نداره فقط یه لفظ دم دستی هست.

        قبل اینکه ضایع بشی یه سرچی بزن ضایع نشی پسر جان.

        موافقم 22
        مخالفم 8
    2. Ahmad

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (32 ديدگاه)

      وقتی مردم دستو پا میشکنن براش چرا دست بزنن به ماشین؟دیمن همینطوری خوبه و همینطوری خریدار داره نه تغییرش بدن و از اصاللتشو خراب کنن!!!

      موافقم 10
      مخالفم 4
      1. R@min

        ۳ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (1682 ديدگاه)

        برو به همون مردم بگو چلنجر برگردونن.

        خودروسازی نقل و نبات نیست که بخاطر مردم طعمشو عوض نکنی.

        موافقم 3
        مخالفم 11
  8. MatriX

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    دقیقه ۸ فیلم رو پلی کنید ببینید چی میگه
    اون امریکن فن ها مخصوصا ‌
    میگه زدن ۱.۶۶ غیر ممکنه و رو حالت تخته گاز رو اسفالت معمولی طرف ۳/۳ زده ! یعنی دو برابر اون دروغ ۱.۶۶
    حتی میگه تو پیست درگ با همه چی در بهترین حالت شاید نزدیک ۲ بزنی . رسیدن به اون عدد غیر ممکنه
    قبلنم بارها گفته شد که اینا دروغه . اما یه عده انگار دروغ دوست دارن . خیلی باید ساده باشی باور کنی این مکعب مستطیل ۱.۶۶ میزنه . حتی برقیاشم نمیتونن به راحتی بزنن چه برسه به یه خودروی جاده ای بنزینی
    مگه این که بری سراغ تاپ فیول که اونم قضیه ش فرق داره
    آره داش ، از همین نمونه ساده که طرف زودباوره فک میکنه ۱.۶۶ میشه زد بگیر و ادامه داستان رو خودت بخون .

    موافقم 30
    مخالفم 37
    1. سوشیانت

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      متاسفانه متعصب ها نمیخوان بپذیرند که دوج شاهکار کرده حتی حاضرن نظر یوتیوبر رو معیار قرار بدن!!! بار ها گفتم باز هم میگم اگه شتاب ۱.۶۶ دروغ بود nhra تایید نمیکرد

      موافقم 18
      مخالفم 16
    2. Unknown

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دوست عزیز برای ۱.۶۶ سوخت خاصی داره اگر متن رو بخونی زده اگر سوخت مخصوص استفاده بشه قدرتش از بوگاتی هم‌ بیشتر میشه و شتابش انقدر میشه

      موافقم 11
      مخالفم 4
  9. MatriX

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    تنها حالتی که این ۱.۶۶ بزنه اینه که تایمرت خراب باشه ۲ ثانیه کمتر نشون بده .

    موافقم 17
    مخالفم 37
  10. علی جردن

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    معنی خودروی عضلانی آمریکاییا درست تفسیر نکردن
    خودروی عضلانی باید موتور ۱۰ یا ۱۲ سیلندر داشته باشه 🇺🇲

    موافقم 9
    مخالفم 51
    1. MatriX

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (80 ديدگاه)

      کمه . بزار حداقل ۱۸ سیلندر . کی به کیه

      موافقم 22
      مخالفم 4
    2. Royal Driver

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      کجای دنیا گفتن ماسل کار باید وی۱۰ و وی۱۲ باشه؟

      موافقم 26
      مخالفم 1
    3. ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (3310 ديدگاه)

      مثل رانا پلاس

      موافقم 11
      مخالفم 1
    4. فرشاد

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (932 ديدگاه)

      🙁
      مث اینک تو معنی ماسل کار رو نمیدونی
      ماسل کار ینی V8 با یه سوپر شارژ هم اندازه با حجم انیجن مقرون به صرفه های اروپا

      V10 V12ینی اروپا بخصوص ایتالیا

      موافقم 26
      مخالفم 1
    5. John Marston

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (48 ديدگاه)

      آقا تنها جایی که این کلاس ماشینی تولید شده آمریکا بوده
      ابداع ماسل کار ها هم مال آمریکا بوده
      بعد یه ماشینهای آمریکایی ۸ سیلندر با قدرت و سرعت بالا و طراحی جعبه ای شکل با قیمت نسبتاً ارزون میگن ماسل کار
      چجوری آمریکایی ها درست تفسیر نکردن کلاسی که از صفر تا صدش ابداع خودشون بوده؟
      این برام سواله

      موافقم 22
      مخالفم 2
    6. جرمی کلارکسون

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (291 ديدگاه)

      هیچ صدایی صدای موتور وی۸ ۵ لیتری نی

      موافقم 10
      مخالفم 0
    7. علی جردن

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1051 ديدگاه)

      کلاس ماسال کار آمریکایی دقیقا مثل این می مونه هیکل گنده با دل کوچک مخصوصا موستانگ اکوبوست ۴ سیلندر!
      محصولات ایتالیایی مثل لامبورگینی و فراری یعنی یه کوچولوی دل گنده🫀 افتاد؟ یعنی بچه جیگر دار

      موافقم 4
      مخالفم 9
      1. Jeferson

        ۴ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (151 ديدگاه)

        اولا . مقایسه ایتالیایی و آمریکایی رو مد نکنین که کلاساشون کلا متفاوتع
        دوما. با چینیا اشتب گرفتیا مشتی.آمریکایی کلا به پرحجمی معروفه برا فهمش یه چشم می خواد یه مغز .

        موافقم 10
        مخالفم 0
  11. آریا

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (91 ديدگاه)

    به نظرم صدای سوپر شارژ می ارزه به کل خودرو های برقی 🇺🇸👿

    موافقم 35
    مخالفم 3
  12. MatriX

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    حالا یچی هم بگم دلت بسوزه
    با تنها ۱۵ هزار دلار یعنی ۷۵۰ میلیون ، چلنجر میدن با موتور v8 5.7L
    دنده دستی بدون تصادف .
    اگه ۶ سیلندر بخوای با ۱۰ هزار تا هم پیدا میشه . ‌

    https://www.truecar.com/used-cars-for-sale/listing/2C3CDYBT4DH632982/2013-dodge-challenger/?sponsoredVehiclePosition=0&zipcode=85301

    موافقم 16
    مخالفم 4
  13. آریا

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (91 ديدگاه)

    البته که بهترین عضلانی آمریکایی هست🇺🇸👿

    موافقم 23
    مخالفم 5
  14. آرین

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (241 ديدگاه)

    حواب سوال : به شدت بله

    موافقم 14
    مخالفم 9
  15. فرشاد

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (932 ديدگاه)

    دوج بره رو اسفالت درگ بساطش هم جور باشه هیچ ماشینی نمیتونه بگیرتش(درگ)
    اما خب خارج از پیست درگ هم یه ماسل کار واسه چشیدن لذت برن اوت و دریفت و ناله سوپرشارژر هس✅

    موافقم 19
    مخالفم 7
  16. امیرحسین

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (118 ديدگاه)

    سلام آقای احمد زاده سوال دارم اگر برجام درست میشد کمپانی های اتومبیل سازی آمریکایی میومدن ایران نمایندگی میزدن برای مردم ایران ؟

    موافقم 2
    مخالفم 5
    1. شاهین

      ۳ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      سلام خیر.

      موافقم 9
      مخالفم 1
    2. حسن

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1351 ديدگاه)

      نه دادا حرام اعلام شدن
      یعنی شما نشستی داخلش باید بری غسل انجام بدی حالا چه نیتی باید بکنی نمیدونم
      فعل حرام هم گناهه پس مرتکب گناه هم شدی و میری جهنم
      اما . اما داره شما میزان جرم را به پول رایج کشور تبدیل میکنی و کفاره میدی به روحانیون مساله حل میشه

      موافقم 8
      مخالفم 1
  17. corvette

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (303 ديدگاه)

    با وجود ZL1 1le و GT500 و GT350
    فکر نکنم

    موافقم 10
    مخالفم 10
  18. جرمی کلارکسون

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (291 ديدگاه)

    ماشین فوق العادس ولی از صدای پسره تو فیلم سر درد گرفتم

    موافقم 9
    مخالفم 1
  19. مازیار

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    طرفداری از داج بیشتر از روی علاقه شخصی و یه سری فاکتورهای به لحاظ فنی کم اهمیت مثل دود سفید و سوت سوپر و ظاهر کاریزماتیک و کلا دل پسند و نه عقل پسند هست
    با معیارهای جهانی قطعا ماستنگ و بعدش کامارو

    موافقم 16
    مخالفم 7
  20. Siyavash

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (664 ديدگاه)

    به نظرم میشه گفت جزو بهترین ها محسوب میشه،نه اینکه بگی بهترین…از نظر من بهترین خودرو عضلانی تاریخ دوج وایپر AC بود که با دنده دستی سال ۲۰۱۷ اگه اشتباه نکنم رکورد ماشین هایه موتور جلو رو تویه نوربرگرینگ شکوند و تا این اواخر هم رکورد دار بود تا بنز بلک با اون همه تکنولوژی قوی آلمانی رکوردش شکوند…دوج حتی موتور عجیبی داشت از یه ۱۰ سیلندر اون فکر کنم ۸۴۰ نیوتن متر گشتاورد گرفته بود که حتی الان نمیتونن از یه ۱۲ سیلندر این همه گشتاورد بگیرن…💯💯

    موافقم 2
    مخالفم 4
  21. Mk

    ۳ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خیر
    چون فقط تحت شرایط خاص به اون عدد میرسه درگ پورش باهاش رو اگه دیده باشین متوجه می شین جلوی یه ۵۵۰ اسبه انگار ۳۰۰ اسب داره
    چرا خوب بلده هرزگردی انجام بده در دود درست کردن خداس

    موافقم 12
    مخالفم 3
    1. حسن

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1351 ديدگاه)

      وقتی نمیدونی ماسل و خودروی عضلانی چیه
      اخه چه ربطی به پورشه 911داره
      پورشه911 با جی تی و وایپر و کوروت مقایسه میشه
      پورشه اسپرته بعد موتور عقبه بعد یه اتاق بدون هر گونه وسابل اضافیه وزنش کمه
      ماسل وزنش دو تنه چرا فهمیدن نکات و تفاوتها انقد سخته

      موافقم 10
      مخالفم 1
      1. Jeferson

        ۴ بهمن ۱۴۰۲
        سوابق: (151 ديدگاه)

        داش حسن از کسی که منبعش مت واتسونه ، انتظار خاصی نمی شه داشت👍

        موافقم 12
        مخالفم 1
  22. حسن

    ۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1351 ديدگاه)

    اخی
    ماسل یعنی خط مستقیم
    ماسل یعنی هیکل ارنولدی
    ماسل یعنی اوج قدرت و گشتاور
    ماسل یعنی یه نیش گاز یه عربده طوفانی از موتور و صدای جیغ لاستیک
    ماسل یعنی دو دستی چسبیدن به فرمون از ترس در رفتن عقب
    و اینها همه در دوج کامارو موستانگ معنی میشه
    اما با دیمن 170 به اوج خود رسید
    صد درصد

    موافقم 11
    مخالفم 2
  23. fordgt

    ۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (44 ديدگاه)

    بهترین و تنها ماسل این دوران بود 🖤

    موافقم 6
    مخالفم 0
  24. Hossein

    ۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    دوج چلنجر جزء بهترین ماشین های دنیاست

    موافقم 9
    مخالفم 0
  25. همایون

    ۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (582 ديدگاه)

    صددرصد بهترین ماسل کاره چون به درستی تونسته این قدرت رو محار کنه و به توانایی حرکتی تبدیل کنه.یادمه علی بخردی میگفت مردم احمق هستن که میرن دویست هزارتا پول اینو میدن در حالی که میشه با تعویض سوپرشارژر نسخه ردآی به قدرت بیشتری رسید ولی زمان ثابت کرد که حتی نسخه های ۱۵۰۰ اسبی از چلنجر هم نتونستن شتاب زیر دو بزنن چون هرزگردی و اتلاف نیرو رو نمیتونن مدیریت کنن بزرگترین وجه تمایز این مدل سیستم نرم افزاری و ترنس میشن هست که باعث شده ماشین بتونه رکورد برقیها رو بزنه اونم با فناوری چندین ساله پیشش.کلا اگه دوج ده هزارتا ازینم میزد مثل ابنبات میفروخت خیلی از ثروتمندان در نقاط دیگه جهان تشنه خرید این خودرو هستن

    موافقم 6
    مخالفم 1
  26. Ali

    ۴ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (8 ديدگاه)

    دیمن چه در این نسل چه در نسل قبلی ی ماسل کاره کامل به حساب میاد و حس کامله ی آمریکاییه با اصالت رو انتقال میده.
    اما این اعداد عجیب که حتی بوگاتی شیرون با ۱۶۰۰ اسب تو خوابشم نمیبینه واسه ی این خودرو فقط بازار گرمیه
    چون تو نسل قبل هم حرف از شتاب ۲.۳ثانیه ای بود که از بوگاتی شیرون با ۲.۴ هم بهتره ولی من یکی تو هیچ درگی نتونستم شتاب بهتر از بقیه ی ماسل کار ها ازش ببینم حتی با لاستیک درگ هم زیر ۳ ثانیه ازش نتونستم ببینم ((جز ویدیوی تبلیغیی که پخش شد))
    بنظرم این یکی هم همینجوره و دوج داره با این کار نگاه ها رو به سمت خودش جمع میکنه
    فقط امیدوارم این یکی مثل دیمن قبلی از موستانگgt500 داخل درگای خارج از پیست نبازه.

    موافقم 1
    مخالفم 6
    1. سوشیانت

      ۴ بهمن ۱۴۰۲
      سوابق: (1931 ديدگاه)

      چون اون شتاب با راننده حرفه ای ثبت شده مشکل اینه که یه عده فکر میکنن هر کسی بشینه پشت ماشین میشه راننده حرفه ای

      موافقم 4
      مخالفم 2
  27. BMW

    ۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1223 ديدگاه)

    من قبولش دارم به عنوان بهترین🥲🥵👍چدن با روح و جلات بازی میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا