طبق جدیدترین گزارشات، دوج وایپر پس از سالها غیبت نه به شکل الکتریکی یا هیبریدی بلکه با پیشرانهٔ V10 و نسخهای ویژه با موتور V12 بازخواهد گشت.
همیشه میدانستیم که وقتی دوج اعلام کرد وایپر برای همیشه از خط تولید کنار میرود، این پایان داستان نخواهد بود. حالا شایعات و اطلاعات فاششده تأیید میکنند که دوج وایپر بهزودی بازمیگردد و خوشبختانه خبری از خودرویی الکتریکی یا پلاگینهیبریدی نیست بلکه وایپر با همان موتور جذاب V10 غرش خواهد کرد و حتی شایعاتی از نسخهای ویژه با موتور V12 در حال پخش است. البته، هنوز هیچ تأیید رسمی از دوج یا شرکت مادر آن، استلانتیس، منتشر نشده و تمام اطلاعات از شایعات و اظهارات مدیران ناشناس به دست آمده است. همچنین، باید در نظر داشت که خودروسازان در فرآیند توسعه مدلهای جدید تغییرات زیادی اعمال میکنند، بنابراین ممکن است این جزئیات در محصول نهایی تغییر کنند؛ اما نکته مهم این است که وایپر به خط تولید دوج بازمیگردد!
زمان دقیق بازگشت وایپر هنوز مشخص نیست. اگر قرار بود این خودرو برای مدل ۲۰۲۶ عرضه شود، احتمالاً تا حالا نشانههایی از آن دیده بودیم؛ بنابراین، عرضه آن احتمالاً به سال ۲۰۲۷ یا حتی دیرتر موکول خواهد شد یعنی یک دهه پس از خاتمهٔ تولید نسل پنجم وایپر در سال ۲۰۱۷. کانال یوتیوب TK’s Garage که به خودروهای موپار اختصاص دارد، ادعا میکند اطلاعاتی از مدیران دوج دریافت کرده است. طبق این اطلاعات، وایپر جدید یک سوپراسپرت تولید انبوه و مجهز به موتور V10 خواهد بود. حتی ممکن است موتور آن مانند کوروت C8 در وسط خودرو قرار گیرد؛ بهعبارتدیگر، وایپر قرار نیست خودرویی فوق گرانقیمت و تولید محدود باشد که فقط ثروتمندان بتوانند آن را بخرند و در کنار فراریها و مکلارنها در گاراژهای لوکس خاک بخورد. این خودرو برای رانندگی و لذت بردن ساخته خواهد شد تا همه طرفداران بتوانند تجربهای واقعی از آن داشته باشند. بااینحال، TK’s Garage ادعا میکند که نسخه ویژهای به نام «مامبا» نیز عرضه خواهد شد که مجهز به موتور V12 است و احتمالاً تولید محدودی خواهد داشت.
یوتیوبر دیگری به نام Butter Da Insider به نکتهای اشاره کرده که در پیکربندی آنلاین دوج چارجر دیتونا متوجه آن شده است. در پسزمینه این پیکربندی، خودرویی شبیه به وایپر روی بالابر دیده میشود. این میتواند تنها یک اشاره ساده باشد اما طرفداران امیدوارند که نشانهای از بازگشت این افعی افسانهای باشد. باتر نظریههای خاص خود را درباره وایپر جدید دارد. او معتقد است که این خودرو ممکن است بر پایه پلتفرم مازراتی MC20 ساخته شود، زیرا توسعه یک پلتفرم کاملاً جدید برای استلانتیس هزینهبر خواهد بود. این موضوع با احتمال قرارگیری موتور در وسط خودرو همخوانی دارد. او همچنین گمان میکند که دوج ممکن است از موتور V8 سوپرشارژ هلفانت در وایپر جدید استفاده کند. درهرحال، اکثر منابع معتقدند که وایپر جدید بیشتر به روح اصلی این خودرو وفادار خواهد ماند و بهجای تبدیل شدن به یک خودروی مدرن و پیچیده، همان حس و حال کلاسیک و وحشی وایپرهای قدیمی را حفظ خواهد کرد.
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴وااااااااای
یا ابالفضل
چرا من هرچی میگم خبرش میاد، کم کم دارم میترسم.
https://www.pedal.ir/chevrolet/2025-corvette-zr1-indy-500-pace-car/
دقیقا زیر همین خبر گفتم ایشالا وایپر میاد.
خداجون تشکر
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴افعی داره برمیگرده رفیق سه ضلع آمریکایی ها از همیشه قوی تر میشه با حضوری وایپر و موستانگ و کامارو فقط حیف اون چلنجر نسل جدید کاش.
سه تفنگ دار آمریکایی
داداش یک پیشگویی کن LFA برگرده به جمع سامورایی ها دیگ چیزی از دنیا نمیخوام خدایی تازه هرچی بگه قبول میکنم 😂😂🤦♂️🌹❤🌹🌹🌹
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴و همینطور پادشاه کوروت که واقعا نمیدونم چرا جا انداختمش 🤦♂️😂😂😂
کوروتی که به تنهایی خیلی حریف کوروت نماد آمریکایی بودن تو طراحی و فنی و موتور هرچیزی که بگی
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴داداش LFA که خب فعلا LFR داره جاش میاد من نمیتونم کاری کنم😂
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴کاش میشد بگی حداقل یک v10 یاماها بزارن روش دیگ خدا میشد واقعا 😂😂.
دیگ اینک خواسته زیادی نیست برای شما تاها جان با پیشگویی هات خیلی ناچیزی هست حالا جانشین دیگ نه ولی v10 اوکیه🤦♂️😂
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴فکر نکنم دیگه الان بتونن عوض کنن موتورو چون هم خیلی هزینه داره و دارن با همون تستش میکنن یعنی قطعیه😂
ایشالا رو صداش کار کنن حداقل، اینو ببینم میتونم کاریش کنم یا نه😂
LFR فک نکنم جا نشین اصلی حساب بشه، به نظرم در کل یه سوپر اسپرت برای لکسوسه و چون سوپر اسپرت قبلی لکسوس LFA بوده این به نوعی ادامه اون حساب میشه.
به نظرم یه دوراهی داریم: اگه به قول من رو صداش کار کنن و مثل LFA بشه، شاید بخوان بگن که این جای اونه مثلا.
راه دوم اینه که اگه اینو شبیه LFA نسازن، میخوان بگن که LFA بحثش جداس، با این قاطیش نکینن، اون به موقعاش.
به نظرم راه دوم جذاب تره و از اونجایی هم که مستقیم نگفتن جا نشین LFA خدارو چه دیدی اونم اومد😁
ولی جدی فرض کن بیاد، چه کیفی بده.
Khosrow
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دیروز عصر گفتم امریکایی فقط وایپر رو دوست داشتم خبرش اومد / جالبه همه چی ..
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴خدا خواسته دلت شنیده داداش .
با وجود وایپر و کوروت و موستانگ GTD و کامارو
چه شود قشنگ معلوم لشکر کشی کردنن
علی Shelby
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ماشاءالله دوج وایپر عشق ماشین بازا♥️♥️
Nismo
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴یه 10 لیتری 10 سیلندر بذارید با 1000 اسب جیگرمون حال بیاد🔥🔥🐍
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بک فایر های اگزوز های وایپر تصورش خیلی لذت داره .
انگار بالی از آتش درآورده
(Ali(chevynova
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴اوه اوه
خبر برگشتت در اون حدیه که انگار قرار موتور ۴۴۰ با کاربراتور ۴ دهنه دوباره تولید بشه
هیولای اصیل امریکا با موتور حجیم و دنده دستی و لوگوی افعی
بابا مرحبا دوج پولارا ۶۴
بابا مرحبا دوج دارت سوینجر ۱۹۷۱
بابا مرحبا دوج موناکو ۷۴
BMW is GOD
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴واقعا عاشق اینم که پشت یه ماشین ۱۰ یا ۱۲ سیلندر بشینم
البته از نوع آلمانی یا ایتالیایی به خاطر اینکه آمریکاییها خودروهاشون بیشتر قدرتی هست تا سرعتی و اون اسب بخار و گشتاوری که دارن رو به طور کامل استفاده نمیکنند برای همینه که یه خودروی ۹۰۰ اسب بخاری آمریکایی مثل یه خودروی ۷۰۰ اسبی آلمانی راه میره البته یه چیزی هم هست اونم اینه که آلمانیها معمولاً قدرت خودروهاشون رو کم اعلام میکنن اما هر چقدر هم که کم اعلام کنن ته تهش ۵۰ یا ۶۰ اسب کم اعلام میکنم نه اینکه مثلاً ۲۰۰ اسب
خودرو های آمریکایی به دلیل اینکه محدودیتی ندارن بیشتر وقتا خوش صداترن ولی خودروساز های اروپایی به دلیل قانونهای سختگیرانه اتحادیه اروپا مجبورن همه چی رو محدود کنن حتی صدای خودرو
البته تمام این چیزایی که گفتم با یه سری تغییرات تو ایسیو و منبع اگزوز و… خودرو حل میشن و اون خودرو به یه ماشین همه چی تموم برای یه ماشین باز تبدیل میشه
واقعا دوست دارم یه روزی یه وایپر یا کوروت یا یه خودرو آمریکایی خفن بخرم و باهاش کلی کیف کنم البته اون روز دور نیست و منم تمام تلاشمو دارم میکنم
سوشیانت
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴یعنی چی اسب بخار رو به طور کامل استفاده نمیکنن؟! یا مثلا آلمانی ها قدرتشون رو کم اعلام میکنن؟! خودت بشین فکر کن ببین این حرف هایی که میزنی معنی داره یا نه، سرعت بالا هم نمونش زیاده چارجر هلکت و بلک وینگ
Siyavash
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴زبونت طلا .نظری راجب نیسان gtr نداری..نمیدونی کی میاد. رقابت وایپر و gtr هم خیلی هیجان انگیزه ها..
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴نیسان از ورشکستگی باید بیاد بیرون اول بعد ببینیم چی میشه.
خدا کنه نجات پیدا کنه.
اصلا شاید جیتیآر نیسان رو از ورشکستگی درآورد…
فعلا درباره gtr اینو ببینید کیف کنید
https://www.pedal.ir/nissan/2021-nissan-gt-r50-offered-for-sale/
علی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴داداش یه دعا هم واسه مملکت بکن ثواب داره. همه میدونن چی میگم
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴در باره مملکت آماده باشید در آینده نه چندان دور خبر هاییه
محمدهادی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴زیباترین خبر
V12🔥🔥🔥
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴اگه v12 بیاد که اصلا من خودم اولین قربانیش میشم محمد جان 😍😂😂
نگو داداش من توان این هم ندارم کار دستم میدم
BMW is GOD
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴واقعا عاشق اینم که پشت یه ماشین ۱۰ یا ۱۲ سیلندر بشینم
البته از نوع آلمانی یا ایتالیایی به خاطر اینکه آمریکاییها خودروهاشون بیشتر قدرتی هست تا سرعتی و اون اسب بخار و گشتاوری که دارن رو به طور کامل استفاده نمیکنند برای همینه که یه خودروی ۹۰۰ اسب بخاری آمریکایی مثل یه خودروی ۷۰۰ اسبی آلمانی راه میره البته یه چیزی هم هست اونم اینه که آلمانیها معمولاً قدرت خودروهاشون رو کم اعلام میکنن اما هر چقدر هم که کم اعلام کنن ته تهش ۵۰ یا ۶۰ اسب کم اعلام میکنم نه اینکه مثلاً ۲۰۰ اسب
خودرو های آمریکایی به دلیل اینکه محدودیتی ندارن بیشتر وقتا خوش صداترن ولی خودروساز های اروپایی به دلیل قانونهای سختگیرانه اتحادیه اروپا مجبورن همه چی رو محدود کنن حتی صدای خودرو
البته تمام این چیزایی که گفتم با یه سری تغییرات تو ایسیو و منبع اگزوز و… خودرو حل میشن و اون خودرو به یه ماشین همه چی تموم برای یه ماشین باز تبدیل میشه
واقعا دوست دارم یه روزی یه وایپر یا کوروت یا یه خودرو آمریکایی خفن بخرم و باهاش کلی کیف کنم البته اون روز دور نیست و منم تمام تلاشمو دارم میکنم
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴اروپایی ها قدرت سر چرخ رو اعلام میکنن که به علاوه کمتر اعلام کردن میشه همون 200 تا.
اردوان
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴نمیدونی چقدر من خوشحال شدم با این تئوری که هایپر قراره برگرده.دوج واقعا حرف طرفداراشو گوش داد
امیرحسین
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴فورد جی تی و کوروت و وایپر .
ماستنگ کامارو چلنجر .
Khosrow
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴خط اول رو هستم و خط دوم رو تنفر دارم / البته کوروت هم فقط c5 ..
(Ali(chevynova
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴تنفر داری؟
به دسته موتور چپ موستانگ
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دسته موتور حیفه، روغن سوخته بهتره.
البته که میدونم دسته موتور یعنی چی
Khosrow
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴همون دسته چپ تقدیمه شما / به خوشی استفاده کنی ..
(Ali(chevynova
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴هدیه رو پس نمیدن
برا خودت نگه دار
PURIYA
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ای جانم
تیتر رو خوندم حالم خوب شد
چی از این بهتر ، دیگه داشتم از آینده ناامید میشدم
اما راه سختی داره وایپر، چون کوروت خیلی خیلی تو نسل جدیدش پیشرفت کرده هیولایی شده برا خودش
نسخه V10 یه قدرتی بالای ۷۰۰ اسب و قیمت ۱۲۰ هزار تایی یا کمتر باید داشته باشه تا بتونه با zo6 رقابت کنه اما خب اگر v10 باشه و تنفس طبیعی، فکر نکنم رقیبی براش تو بازار باشه چون 10 سیلندر الان خودش الماسه تو بازار چه برسه به تنفس طبیعی هم روش
Khosrow
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴قیمت پایین اصلا اپشن و برتری حساب نمیشه برای همچین قدرتی / وقتی پشت ایشون و مثلا 911 gt3 با دو برابر قیمت بشینی گویا خواهد بود دلیله قیمته ایشون ..
سوشیانت
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴صد در صد قیمت کمتر مهم نیست کوروت به دلیل قاتل سوپر اسپرت های اروپایی بودنش معروفه نه قیمتش
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴نسخه بیس و در کل نسخه اصلی به نظرم باید همون V10 تنفس طبیعی موتور جلو باشه نهایت به قول یانکی موتورو بکشن عقب تا حدی.
نسخه های موتور وسط و V12 و هلفانت میتونه در کنار این تولید بشه.
جانم به وایپر
Mr wrong
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴خوبه که مار نرفت مار ماهی برگرده
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴(درهرحال، اکثر منابع معتقدند که وایپر جدید بیشتر به روح اصلی این خودرو وفادار خواهد ماند و بهجای تبدیل شدن به یک خودروی مدرن و پیچیده، همان حس و حال کلاسیک و وحشی وایپرهای قدیمی را حفظ خواهد کرد.)
وایپر به راننده اش هم رحم نمیکنه
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴خیلی حال کردم با اینک کامنتت 🤩
انگار که دوره اوج داره برمیگرده.
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دقیقااا
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴فقط تیموتی باید بالاسر این پروژه باشه تا به بهترین شکل انجام بشه
Siyavash
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴وایپر ..برایه نیش زدن برمیگرده🐍
.
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴فلوت هارو آماده کنید افعی از کوزه در بیاد.🗿
J
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴باید منتظر موند دید چقد حقیقت داره. به قول متن ازونجا که تا الان هیچ کانسپت و خبری منتشر نشده پس ظاهرا دو سه سالی فاصله داریم با اومدنش. کاش مشخص میشد انجین v10 که متن گفت قراره از نو توسعه پیدا کنه یا ممکنه ارتقا همون انجین v10 قبلی باشه.
مازیار
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴شایعهاش هم هیجانانگیزه
SMS
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴این رویداد بزرگ را به همه ی عشق ماشین ها تبریک عرض می کنم
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴همچنین 💐👏
امیرحسین
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴و همین طور بچه های دهه ۸۰ شمسی
Diesel
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴الان بازگشت یه سوپراسپرت امریکایی رو به جوانان و نوجوانان کشوری تبریک گفتی که خرید یه ۲۰۶ و پراید هم براشون انبوهی زحمت داره؟!
مثل اینه من قهرمانی بارسلونا رو به همه مردم خوب پارس آباد و طرفدارن تیم ذرت کاران تبریک و تهنیت عرض کنم.
امیرحسین
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴از خدا بخوان بهشون میده شما هم از خدا بخواه بهت بده.
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴اقا دمتتتتتتتتت گرمممممم
یعنی آنقدر من خوشحال شدم تو (اعضای) خودم نمیگنجم چه خبری بود واقعا قاتل هایپر کار ها و سوپر اسپرت و… داره برمیگرده .
کسی که چند سال رکورد دار پیست نوربرگ رینگ.
ولی درسته خیلی خوشحال شدم و روز و هفتهم ساخت نه فقط من بلکه تمام آمریکایی فن ها اما دوتا موضوع هست .
یکی اینک این خبر خب یک حباب الکی نباشه و خب واقعا عمل بشه ساخت باشه نه اینک وعده الکب باشه اونم تو این شرایط صنعت خودرو .
دوم اینک بخش سختش اینجاس که تو این کشور شانس خیلی کمی هست ماها بتونیم بخریم و لمس کنیم واقعیت بلخر باید گفت تا خودمون گول بزنیم
اینک این خودرو هم مثل همه اون قبلی های در دوران نوجوانی و جوانی حسرت دلمون میشه .
نمیگم نمیشه و غیر ممکن هست ولی شانس خیلی کمی داریم خیلی کم امیدوارم روزی با تلاش و حمایت قوی خودمون اون جایگاه لیاقت ما هست برسیم هممون
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴با فاجعه و مدیریت این چند سال دوج شاید خون تازه با این ماشین دوباره به این برند برگرده مثل زمان اوج
Yaghoob
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴فکر میکنم کل طرفداران خودرو از شنیدن این خبر خوشحال میشن.
Nismo
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴وایپر جزو ماشینایه که هیچکس ازش بعدش نمیاد انقدر که همه چی تمومه
mustang
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بهبه چه شود ایجانم افعی دوست داشتنی
STI
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴تجربه ثابت کرده تا وقتی چیزی رسمی و قطعی نشده براش نباید شلوغ کاری کرد…
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دعا کن رسمی شه
Vahi Javierà
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴هیچ چیز خوشایند تر از این نیست که ببینی ماشین مورد علاقت داره برمیگرده، تو روزگاری که پرچمدار فراری V6توئین توربوعه و شاسی بلندش V12، تو روزگاری که چلنجر و کامارو توقف تولید میخورن، تو روزگاری که کلی خبر ناخوشایند شدینیم بازگشت این افسانه واقعا خوشاینده، امیدوارم آتلانتیس دوباره نا امیدمون نکنه
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بهترین حس یک ماشین باز دقیقا هممون همین فکرو داریم که گفتی 🌹
Vahi Javierà
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴استلانتیس*
شنیدیم*
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بیخیال پیش میاد من خودم بارها آنقدر تند کامنت مینویسم گاهی کلمه اشتباهی مینویسم نه فقط من هم .
فعلا از این شادی بیا لذت ببریم
GENERAL CORVETTE
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴کاش V12 هم تولید انبوه بشه با قیمت ارزان تر از
فراری ها و لامبوها
سوشیانت
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴دلیل این همه خوشحالی رو متوجه نمیشم این در حد یه شایعه هست
13
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴حالا همون مدل های قبلی که هنوز تو نمایندگی دوج خاک میخوره و فروش نرفته براش مشتری پیدا کنید بعد مدل جدید بسازید
هنوز بعد این همه سال که وایپر تولید نمیشه مدلهای باد کرده رو دستش سالی یکی دو تا رو تو آمار فروش سالانه میبینیم
افعی باد کرده رو دست دوج
(Ali(chevynova
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴مگه x کلاسه بنزه که فروش نرفت و باد کرد رو دست آلمانیها؟
۲ سال هم تو بازار نتونستن نگهش دارن و فروشش به حدی فاجعه بود که صداش رو درنیاوردنو سریع خطش رو تعطیل کردن
Cadillac-V
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴مث M5 های نسل جدید که مثل یه خوک چاقه و رو دست بی ام و باد کرده و هیچکی نمیره بخره، با اختلافم از کادیلاک خورد اونم بدجور خورد
خوک چاق سنگین زشت باد کرده رو دست بی ام و
johnmarston
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ای کاش موتور وسط بشه مثل کوروت
خیلی بم.ب و خفن میشه دیگه حریف نداره
Hadi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴افعی افعی تر از همیشه برمیگرده 👌🏼🔥
Yasin
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴اوووووووف روزم ساخته شد بابا چه خبری
چه خبرییی
یانکی من هم فرزند کسی هستم
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴من وقتی اولین عکس وایپر نسل دو رو دیدم و شکستگیه کمرش دیوانش شدم اون کاپوت دراز اتاق جمع جور رو به دریا.یه طرف نمای رو به حرم وای چه شود.خدا کنه فقط موتور جلو وسط باشه مثل تمام نسلهای قبلش و همون وی۱۰ افسانهای
صامورایی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴یانکی اگر پلتفرمش مشترک با mc20 باشه نظرت چیه؟ هنوزم ایتالیا رو نفرین میکنی؟😄
سوشیانت
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴نظرت راجب این چیه که ایتالیایی ها مثل آلفارومئو و مازراتی قراره بر اساس پلتفرم دوج چارجر جدید و واگنییر اس ساخته بشن؟!
Nismo
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴نظرت راجب این چیه که آمریکایی مثل جیپ و دوج قراره بر اساس پلتفرم مازراتی جدید و آلفا ساخته بشن؟!
سوشیانت
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴چی میگی کار لاور چارجر و واگنییر اس خیلی وقته معرفی شدن🤦♂️😂
سوشیانت
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۴چی میگی کار لاور چارجر و واگنییر اس خیلی وقتی معرفی شدن🤦♂️😂
پدال لطفا پاک نکن
Titanium
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴زهر افعی آمریکایی قراره همه رو مسموم کنه💀
Hf
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴میراث کارول شلبی داره میاد🌹🌹🌹
حیف که خودش نیست ببینه
محمدعباسی
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴خوندن کامنت بچه ها،از خود متن خبر جذاب تر بود👌♥️دمتون گرم بچه ها
mehrab
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بهترین خبر که این چند روز شنیدم
امیدوارم طراحیش خوب باشه و دوباره همون حس و حال قدیمی رو به ماشین بازا منتقل کنه
طراحیش فقط مثل دوج چارجر مسخره نباشه
Cadillac-V
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴بلاخره آتش زیر خاکستر دوج داره شعله ور میشه🔥🦅
پدال دمت گرم روزمونو ساختی با این خبر دمت گرم
چی میشه سال دیگه وایپر دوباره زنده میشه و چلنجرم دوباره یه V8 میاد روش
چی بشه رقابت وایپر و ۹۱۱ و کوروت و LFR
یادی کنیم از این رقابت
https://www.pedal.ir/chevrolet/911-%D9%88%D8%A7%DB%8C%D9%BE%D8%B1-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%AA%D8%8C-%D8%AC%D8%AF%D8%A7%D9%84-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%DB%8C/
(Ali(chevynova
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴یادش بخیر
۹ سال پیش بود
وایپر لوله کرد اون ۹۱۱ رو
ar-ma-n
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴عجب مقاله ای یادش بخیر .
کامنت هاش فقط تو یو سطح دیگه بود و خیلی دوستان قدیمی که خیلی هاشون نیستن🙂
Taha Ayoobi
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴خیلی مقاله باحالیه
amirboss
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۴به به!
یه خودرو باطعم آمریکایی خالص خالص.
تو نسخه های اولیه که من دیوانه اش هستم یه موتور ۱۰سیلندر بود با چهارتا چرخ و یه فرمون.
حتی شیشه عقب و بالابر شیشه هم نداره!!!!
بدون حتی ترمز ای بی اس و ساده ترین سیستم های کنترل کشش.
با اشاره گاز کنترل خودرو از دست راننده در میره.
آخه یه خودرو چقدر میتونه دیوونه باشه؟!!!!
کوروت به سنت هاش پشت کرد چند لول پیشرفت کرد اما وایپر نباید به سنت های که داشت پشت کنه وگرنه تا آخر عمر اسمش رو نمیارم.