لطفا از جادههای خسته کننده شهر فاصله بگیرید؛ این کراساور ساخته شده تا یک روز به یادماندنی را در طبیعت تجربه کنید . . .
در شاسی این خودرو جز رولبار چیز دیگری نمیتوان یافت. بدنه آن نیز از تماما از فایبرگلاس ساخته شده است.
درون کابین ۳۰۰SRT تقریبا چیزی نیست! صندلیهای مسابقهای با کمربندهای پنجنقطهای، فرمان با نیروی کمکی و داشبورد کربنی تنها امکانات قابل ذکر آن است. حتی تهویه مطبوع نیز در آن بصورت استاندارد نصب نشده اما قابل سفارش است. شیشه جلو نیز که مجهز به گرمکننده بوده به همراه برفپاکنهای دوسرعته، کمک بسیاری در پیمودن مسیرهای آفرود میکند.
پیشرانه این خودرو یک موتور هشت سیلندر ۴,۶۰۱cc است که قدرت ۲۷۰ اسبی و گشتاور بیش از ۳۹۲ نیوتنمتری آن توسط گیربکس پنج سرعته دستی (با دو دنده کمکی) به همه چرخها منتقل میشود. شتاب صفرتاصد این کراساور دو سرنشینه ۵.۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز بالغ بر ۱۹۰ کیلومتر برساعت است.
اطلاعات بیشتر این خودرو به همراه سایر مدلهای Wildcat را میتوان از وبسایت رسمی این شرکت پیگیری نمود.
AMIN
۱۰ مرداد ۱۳۹۲آخه این لگن چیه؟(البته منظورم اونیه که شرکت مرتب میزد) 4 تا ورق زدن به هم گفتن دیفندر…
ما خودمون یکیشو داشتیم… معروفه به سرطان بد خیم
مصرف خدا…
سرعت بوق…
استهلاک در حد تانک…
بریدن پلوس مثل آب خوردن…
حجم روغن موتور به اندازه شورولت سابربن
نرمی!!! تو نرمی باید با وانت نیسان آبی مقایسه شه (حالا نیسان 2 تن بار میبره که خشکه این که 500 کیلوهم نمیتونه)
قابلیت آفرود بالا البته با سرعت خیلی پایین
در ضمن باید یکی از پمپ های پمپ بنزینو بخری که خیلی لازمت میشه…
اگه جایی پارک کردی دیدی روغن زیرش نریخته پس مطمئن باش اصلا روغن توش نبوده…
اگه عقب میشینی و ماشین راه افتاد مطمئن باش حتما باید سرت به شیشه ها بخور در غیر اینصورت بدون که هنوز حرکت نکرده
ولی در کل ماشین نازیه و باهاش خیلی خاطره دارم (:
Yas
۳۰ بهمن ۱۳۹۲وای عاشقش شدم…کسی میدونه قیمتش چنده؟؟