سایر خودروهای اروپایی

پنج هزار سفارش برای اینیوس گرنادیر در سرزمین رانگلر و برانکو!

اینیوس اعلام کرده که برای گرنادیر در ایالات‌متحده حدود ۵ هزار رزرو خرید دریافت کرده است و هم‌اکنون در حال آماده شدن برای ایجاد یک شبکهٔ نمایندگی در سراسر این کشور است. این شرکت بریتانیایی قصد دارد فروش گرنادیر را طی دوازده ماه آینده در آمریکا آغاز کند اما قبل از این کار باید شبکهٔ نمایندگی‌ها ایجاد گردد. به گفتهٔ «گِرگ کلارک» معاون اجرایی اینیوس در قارهٔ آمریکا، این شرکت قصد ایجاد ۳۵ نمایندگی را در این کشور دارد و هم‌اکنون در حال انتخاب آن‌ها است.

به گفتهٔ کلارک، اینیوس به دنبال نمایندگی‌هایی کارآفرین و مبتکر است که فرصت‌های بازار گرنادیر را درک می‌کنند. علاوه بر این، مهم است که نمایندگی‌ها بدانند چگونه می‌توانند جامعه‌ای را ایجاد کنند که اینیوس به دنبال آن است. وی در این رابطه گفته است:

رزرو کنندگان ما گفته‌اند که می‌خواهند بخشی از یک گروه باشند. آن‌ها می‌خواهند با همفکران خود ملاقات کنند. آن‌ها نمی‌خواهند فقط راهی مسیرهای آفرودی شوند بلکه دوست دارند یک سفر کامل آخر هفته داشته باشند

برخلاف بسیاری از خودروسازان استارتاپی، اینیوس علاقه‌ای به فروش مستقیم گرنادیر نداشته و قصد دارد این خودرو را از طریق نمایندگی‌های دیگر خودروسازان عرضه کند. به گفتهٔ کلارک، به دلیل استفادهٔ گرنادیر از پیشرانه‌های ب‌ام‌و، بسیاری از نمایندگی‌های این شرکت برای فروش آفرودر اینیوس ابراز علاقه کرده‌اند.

بااین‌حال، وی می‌گوید اکثر نمایندگی‌های منتخب، نمایشگاه‌های مجزایی را برای برند اینیوس ایجاد خواهند کرد. گرنادیر هم‌اکنون در حال تولید است و به گفتهٔ کلارک، تحویل آن به خریداران در سه‌ماههٔ چهارم امسال در اروپا و سایر بازارهای خارج از آمریکا آغاز خواهد شد. معاون اجرایی اینیوس در ادامه افزوده است:

درحالی‌که همهٔ این اقدامات در جریان است، ما بی‌سروصدا و به‌زحمت وارد قارهٔ آمریکا شده‌ایم. ما تمام دروازه‌های اصلی را پشت سر گذاشته‌ایم و برنامه‌هایی را برای صدور گواهینامه‌ها و تأییدیه‌های لازم تنظیم کرده‌ایم. ما در مسیر رسیدن به هدف قرار داریم و در حال تکمیل برنامه‌هایی برای بازاریابی هستیم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. Reza Waffen SS

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (5337 ديدگاه)

    آشنایی با این برند ندارم ولی خوشم اومد ازش. برخلاف غول های آمریکایی که روی آفرود تمرکز کردن بیشتر روی امکانات و آپشن های مورد نیاز برای مسافرت های برون شهری تمرکز کرده.
    درسته که لندروور خدای این جورکاراس ولی اگه بتونه با قیمت کمتر و امکانات بیشتر به مشتری تحویل بده صددرصد موفق خواهد شد

    موافقم 31
    مخالفم 4
    1. R@min

      ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1661 ديدگاه)

      این ماشین ۸۵ تا ۱۰۰ هزار یورو هست!!! حالا نمی دونم این پیش فروش ها راسته یا دروغ ولی پول دادن به یه کپی لندروور که حتی هیچ پیش زمینه ای ازش نداری توجیح عقلانی نداره.
      با این شمایل هم حرف خاصی تو آفرود نداره و مشخصاتشم نکته خاصی نداره و از طرفی موتور بی ام و هم خودش جای شک زیادی بابت دوام ایجاد می کنه و اگر قرار انقدر پول حروم کرد برانکو رپتور، دیفندر فول آپشن یا رانگلر ده پله از این جلوترن.

      موافقم 27
      مخالفم 15
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (10166 ديدگاه)

        یه خودروسازِ استارتاپی هست و نباید با خودروسازان بزرگ مقایسه بشه !
        صحبتی از قیمت نشده ولی احتمالاً حدودایِ ۱۰۰ هزار دلار فی بخوره که به نظر من خرید از خودروسازان معروف ، ارزش بالاتری داره !

        دیفندر نسل قبل فکر نکنم تو آمریکا باشه و اگر هم باشه بسیار گران هست و ارزش سرمایه‌گذاری داره تا استفاده‌ی شخصی و این خودرو شاید بتونه با شباهتش به دیفندر نسل قدیم فروش داشته باشه !

        موافقم 9
        مخالفم 7
        1. R@min

          ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1661 ديدگاه)

          وقتی پای انقدر پول وسطه حتما باید مقایسه کرد که تو هیچ زمینه ای حتی جلوی دیفندر کراس اوور هم حرفی نداره، برانکو و رانگلر و فوررانر اونم با نصف قیمت که بماند.

          موافقم 6
          مخالفم 5
        2. Iman99

          ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          این یک آفرودر کلاسیک هست و با آفرودر های مدرن نباید مقایسه شه
          ولی در نوع خودش خیلی خوبه موتورشم عالیه
          موتور دیزلی ب ام و که اتفاقا خیلی بادوامه و از بادوام ترین موتور های شناخته شده هست از موتور های تویوتا و خیلی موتور های دیگه بادوام تره
          رقیبش هم لندکروز سری ۷۰ هست که در مقایسه با اون اگه مقایسه کنیم اینیوس گرنادیر از همه نظر خیلی بهتر از اونه

          موافقم 6
          مخالفم 1
  2. بهراد

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    همینکه تونسته تو سرزمین رانگر و برانکو انقدر بفروشه یعنی تا اینجای راه رو شرکت درست اومده.

    موافقم 17
    مخالفم 5
  3. AMANTE

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1854 ديدگاه)

    قیمت اش فکر کنم بین ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار باشه و با این قیمت گزینه ی خوبی برای آفرود رفتن هست.
    مشکل من با این ماشین طراحی داخلیش هست که اصلا جالب نیست و حداقل توی عکس ها احساس ارزون و قدیمی و سرهم بندی شده میده‌.

    موافقم 6
    مخالفم 6
    1. Iman99

      ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      از نظر اون مشکلی که گفتی اشکال نداره
      چون این یک آفرودر کلاسیک هست و نباید انتظاری که از آفرودر های مدرن دارید رو از این داشته باشید
      چون خود سبک ساختش همینه و باید طراحی ساده داشته باشه حتی همون مانیتوری هم که اون وسط واسش گذاشتن زیاده و کلا این سر و کارش با دکمه های سخت افزاری و سهولت در استفاده هست باید طراحی ساده و بادوامی داشته باشه

      موافقم 3
      مخالفم 0
  4. قاطر فروش

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (1105 ديدگاه)

    خیلی مشتاقم ببینم پیشرانه بی ام و روی ماشین افرود چطور جواب میده
    باز الپینا بود یه چیزی اونا حداقل ب دوام معروفن

    موافقم 5
    مخالفم 6
  5. JDM lover

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    کدوم موتور بی ام و رو گذاشتن روش؟؟

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. AMANTE

      ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1854 ديدگاه)

      موتور های B57 و B58.

      موافقم 1
      مخالفم 6
  6. وحید اسماعیل نسب

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    شبیه دیفندر های قدیمیه قیافش کلاسیکه

    موافقم 9
    مخالفم 4
  7. nima1912

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اصلا آشنایتی با این برند ندارم ولی رخ ماشین رو دوست دارم واقعا زیباست و کاملا ظاهر دیفندر قدیمی داخل طراحی این ماشین مشهوده

    موافقم 4
    مخالفم 4
  8. صدری

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (3 ديدگاه)

    شرکت اینیوس یه سری گوشی هم تولید میکنه که تو ایران هم فروخته میشه. گوشی هاش تو ایران به نام اینونس معروفه اما اصلا کیفیت نداره. به نظرم ماشین هاش هم همینقدر بی کیفیت باشن.

    موافقم 3
    مخالفم 8
    1. Iman99

      ۲۱ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      نه اشتباه میکنی این با اون فرق داره کلا مثالت اشتباهه این بسیار بادوامه و کیفیت بسیار بالایی داره

      موافقم 4
      مخالفم 0
  9. Payfast

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (807 ديدگاه)

    کپی جی کلاس با چاشنی رانگلر و دیفندر اینقد فروخته =|

    موافقم 3
    مخالفم 9
    1. ۹۱۱

      ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
      سوابق: (564 ديدگاه)

      کپی دیفندر کلاسیک با قابلیت های برانکو و رنگلر هست نه کپی جی کلاس.

      موافقم 4
      مخالفم 5
  10. A.A.S

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (144 ديدگاه)

    اووف چه ابهتی

    موافقم 1
    مخالفم 5
  11. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (712 ديدگاه)

    دقیقاً شبیه دیفندر قدیمی های ایران

    موافقم 2
    مخالفم 4
  12. ممد کادیلاک

    ۲۰ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (42 ديدگاه)

    اما شروع خیلی خوبی داشته، 5 هزار رزرو اونم برای ی شرکت انگلیسی که مواد شیمیایی تولید میکرده و هیچ پیش زمینه‌ای تو صنعت خودرو نداره و از موتور ب‌ام‌و استفاده می‌کنه طراحیشم که گفتن نداره
    فقط امیدوارم بعدا ایراداتش برای مالکاش دردسر ساز نشه

    موافقم 3
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا