فوردمرسدس بنزویدئو کلیپ

درگ جذاب مرسدس G63 و فورد رپتور R، نبرد توربوشارژ و سوپرشارژ

در مسابقهٔ درگ، فورد F150 رپتور R با نیروگاه V8 سوپرشارژ سریع‌تر خواهد بود یا مرسدس G63 با موتور V8 توربوشارژ؟

پس از چندین مسابقه درگ با هایپرکارهای دست‌نیافتنی مانند کونیگزگ یسکو، مت واتسون از کارواو این بار سراغ دو خودروی قدرتمند اما در دسترس‌تر یعنی فورد F-150 رپتور R و مرسدس G63 رفته است. با وجود قیمت‌های بالای این دو خودرو که فراتر از درآمد سالانه یک فرد معمولی است، این مسابقه درگ یکی از هیجان‌انگیزترین رقابت‌های اخیر است.

فورد رپتور R مجهز به بهترین موتور پیکاپ فورد یعنی یک V8 سوپرشارژ ۵.۲ لیتری با ۷۲۰ اسب بخار و ۸۷۰ نیوتن متر گشتاور است. در مقابل، مرسدس G63 روی کاغذ ضعیف‌تر به نظر می‌رسد. این شاسی‌بلند مجهز به موتور دست‌ساز V8 توئین توربو ۴ لیتری هیبریدی خفیف است که ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. هرچند G63 با وزن ۲۵۵۰ کیلوگرم هرگز خودروی سبکی نیست ولی به‌مراتب وزن کمتری از پیکاپ غول‌پیکر ۲.۷ تنی فورد دارد.

در دور اول مسابقه درگ از حالت سکون، دو خودرو شانه‌به‌شانهٔ هم پیش رفتند اما در پایان این رپتور R بود که با اختلافی بسیار جزئی رقیب آلمانی را مغلوب کرد. بااین‌حال، اما در دورهای دوم و سوم، G63 انتقام سختی گرفت و رپتور R را در آینه عقب خود محو کرد. سریع‌ترین زمان G63 در ۴۰۰ متر ۱۲.۴ ثانیه بود، درحالی‌که رپتور R این کار را در ۱۲.۸ ثانیه انجام داد.

در چند مسابقه رولینگ ۸۰۰ متری، رپتور R با تمام توان تلاش کرد، اما همچنان نتوانست با G63 رقابت کند. یکی از دلایل اصلی شکست فورد، محدودیت سرعت روی ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت بود که اجازهٔ شتاب گیری بیشتر را نمی‌داد. در تست ترمز از سرعت ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت نیز مرسدس G63 با اختلاف حدود سه طول خودرو پیروز شد.

مشخصات فنی

فورد رپتور R مرسدس G63 AMG
پیشرانه ۵.۲ لیتری V8 سوپرشارژ ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۷۲۰ اسب بخار ۵۸۵ اسب بخار
گشتاور ۸۷۰ نیوتن متر ۸۵۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
وزن ۲۷۰۰ کیلوگرم ۲۵۵۰ کیلوگرم
قیمت ۱۱۲,۷۲۵ دلار ۱۸۷,۲۵۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۸ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۲ دیدگاه‌ها

  1. Iman 007

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (217 ديدگاه)

    AMG🔥🔥🔥🔥🔥

    موافقم 40
    مخالفم 15
    1. ممد ژانگولر

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (4540 ديدگاه)

      درسته مرسدس چندین بار فورد رپتورو برد ولی من عاشق اون صدای زیبای دختره شدم که اول مسابقه میشمره .

      موافقم 13
      مخالفم 6
      1. Iman 007

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (217 ديدگاه)

        😂😂😂

  2. hosen

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1077 ديدگاه)

    عاشق اون موتور 5.2 لیتری سوپرشارژر فوردم

    موافقم 38
    مخالفم 11
    1. froG-driVer

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      نمی‌فهمم
      جیسون کامیسا یبار این دوتا رو بهمراه رنجو و لامبو اوروس و اسکالید وی و کولینان انداخت تو درگ،درگ نهایی بین اوروس اس بود فک کنم،باg63 و رپتور R،اوروس اول شد،رپتور دوم،جی سوم
      قبلشم یدونه بین رپتور و رنجو و کادیلاک و رولز انداخت.
      رپتور یک بود،کادیلاک دوم،کولینان سوم،رنجو چهارم
      دقیقا و مو به مو یادمه
      الان چطور شده جی داره رپتورو میزنه؟!
      اعتبار کدومو زیر سوال ببریم؟
      هگرتی یا کارواو؟
      مسئله این است…

      موافقم 18
      مخالفم 4
      1. 👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (469 ديدگاه)

        داداش کارواو رو که مت واتسون ادارش می‌کنه اصلاً قبول ندارم همیشه درگ‌های چرت و پرت می‌ندازه و نتیجه‌هاش هم همون طوری هست که خودش می‌خواد و خیلی ضایع هست این کارش حتی خود خارجی‌ها هم وقتی میان کامنت می‌ذارن میگن که باز یه درگ چرت و پرت دیگه فقط من نمی‌دونم چرا این انقدر دنبال کننده داره
        لامصب چه درآمدی هم داره
        فقط اون دیوونه‌هایی که این یارو مت رو دنبال کردن

        موافقم 22
        مخالفم 9
  3. R

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1421 ديدگاه)

    به بزرگی نیس که اینم یه شکست دیگه به کتاب شکست های usa اضافه کن هر روز یکی دو شکست اخه؟ دارن چیکار میکنن؟ برن هواپیماشونو بسازن حالا تو هی بگو ماشالا هیکل ماشالا تاریخچه بی اهمیت

    موافقم 23
    مخالفم 28
    1. Cadillac-V

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (605 ديدگاه)

      شما فعلا برو روضه بگیر که سوپرسدان M5 که انقد ازش میگفتین با اختلاف از سوپرسدان کادیلاک شکست خورد

      و همچنین همین جی کلاسی که تو مسابقه درگ پشت آینه های اسکالید V بود
      https://www.pedal.ir/cadillac/audi-rs7-vs-bmw-m5-cadillac-ct5-v-blackwing-comparison-test/

      موافقم 12
      مخالفم 22
      1. Iman 007

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (217 ديدگاه)

        اگه اینطوریه منم اینو قبول ندارم همونطور که شما آمریکایی فنا این درگو زیر سوال میبرید

        موافقم 15
        مخالفم 4
      2. 👑Porsche🇩🇪and🇮🇹Ferrari👑

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (469 ديدگاه)

        کلاً یه بار کادیلاک تونست بی‌ام‌و رو بزنه اونم تازه از نظر پدال
        اگه یه درگ هم می‌ذاشتن کادیلاک نقطه که هیچی محو می‌شد چون سری ۵ جدید تو نسخه ام پاور بعد از ۲۰۰ تا سریع‌ترین سدان جهانه و قبل از ۲۰۰ تا هم مرسدس جی تی ۶۳ چهار در سریع‌ترین سدان جهانه
        پدال از نظر جوون پسندی بررسی کرده بود و گفته بود که کادیلاک برتری داره
        بعد واقعا برام جالبه یعنی انقدر بی‌ام‌و شما آمریکایی فن‌ها رو فشاری کرده که تا یک بار برنده شدین (اونم تازه از نظر پدال) سریع اومدین زیر همه پست‌ها لینکش رو می‌ذارید؟؟؟؟؟
        این نشون دهنده اینه که حسابی از دست بی‌ام‌و فشاری شدین خصوصاً شما آقای (Cadillac-V)

        موافقم 8
        مخالفم 10
    2. سوشیانت

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (400 ديدگاه)

      وافعا خسته نباشن آلمانی ها با اس یو وی پیکاپ رو شکست دادن😂

      موافقم 5
      مخالفم 17
      1. Nismo

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (2008 ديدگاه)

        چطور وقتی تسلا با سایبرتراک پورشه 911 رو شکست میده یا کوروت بی ام و رو میگید ایول!
        اینجا که میشه پیکاپ با suv که تقربیا به هم نزدیکن میشه غیر منطقی؟

        موافقم 15
        مخالفم 3
        1. سوشیانت

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          من گفتم آیا مقایسه سایبرتراک با ۹۱۱ درسته؟ یا بی ام و سدان یا کوپه 2+2 با کوروت اصولی محسوب میشه؟ من صحبتم اینه که وقتی کلا یه کلاس خودرویی جوری ساخته میشه که نسبت به یه کلاس دیگه قوی تره و اونی که تو یه کلاس ضعیف تر قرار داره رو شکستش میده کار شاخی نکرده ولی خب طبیعتا اونی که تو کلاس متفاوتی قرار داره و ضعیف تره و پیروز میشه یعنی فراتر از انتظار عمل کرده ولی خب باز دلیل بر این نیست که اون خودروی کلاس قوی تر که شکست خوردن مثل همون پورشه و بی ام و و فورد پرفورمنسشون ضعیف باشه

          مخالفم 12
        2. سوشیانت

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          اینو قبلا گفتی قبلا هم جوابت رو دادم کسی انتظار نداره که یه پیکاپ یه اس یو وی رو شکست بده با برنده شدن اس یو وی اتفاق خاصی نمیوفته ولی اینکه یه پیکاپ یه سوپر اسپرت رو شکست بده یعنی عملکردش فراتر از انتظار بوده البته خب من خودم هم پورشه ۹۱۱ و بی ام و رو دوست دارم ولی خب کسی که به دوج میگه آجر باید اینطوری جوابش رو داد
          پدال لطفا کامنتم رو تایید کن با تشکر

          موافقم 2
          مخالفم 8
        3. Iman 007

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (217 ديدگاه)

          سوشی جان بفرما اینم لینک برو حرفاتون رو ببین اومدین cle که کوپه لوکس هست رو با بی ام و m440i درگ انداخته رو ببین چیا گفتین https://www.pedal.ir/chevrolet/chevrolet-corvette-vs-mercedes-cle53-vs-bmw-m440i-drag/

        4. سوشیانت

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          خب که چی الان کجای حرف هام تضاد داره با چیزی که الان گفتم؟!

    3. Taha Ayoobi

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (6838 ديدگاه)

      فشار نخور

      موافقم 3
      مخالفم 14
  4. آرش

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (45 ديدگاه)

    بیخود نیست که آمریکایی‌ها عاشق
    made in germany هستند .

    موافقم 30
    مخالفم 10
  5. BMZ

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (172 ديدگاه)

    دیگه حجت بر همگان تمام شد
    در این درگ هم مهندسی آلمانی با قدرت و گشتاور و حجم انجین کوچک تر تونست آخرین میخ رو بر تابوت مدعیان بکوبه

    البته این که شکست چیز جدیدی نیس ، قبلا هم صدها بار شکست کوروت ها ، موستانگ ها ، کادیلاک ها و… رو به چشم توی همین سایت دیدیم

    امیدوارم دیگه حرفی از امریکن فن های سایت در مورد مقایسه این دو کشور در بحث پرفورمنس نشنوم
    بحث اصالت هم که دیگه شکی درش نیست

    موافقم 29
    مخالفم 10
    1. R@min

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (2339 ديدگاه)

      این تو نبودی تو درگ hagerty این کامنت گذاشتی ؟!!

      “یک چیزی که از این ویدئو فهمیدم ، اینه که چقدر فاصله آلمان و آمریکا در پرفورمنس سازی کم شده ، چطور شد که یک تراک با حجم کمتر نسبت به بقیه و یک شاسی بلند سه ردیفه لوکس با اون حجم و هیکل اینطوری برتری خودشونو به رخ رقبا میکشن
      انگار که آمریکا داره به دوران اوج خودش برمیگرده 💪🏼😎 …. اما برعکس این روزا از آلمان اخبار خوبی نمیاد ، حجم انجین ها روزبه‌روز کوچک تر ، خودرو های برقی زیادتر ، دیزاین بیرونی خودرو هاشون روزبه‌روز ضعیف تر…”

      موافقم 18
      مخالفم 19
      1. Taha Ayoobi

        ۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6838 ديدگاه)

        جانم به رامین

        موافقم 1
        مخالفم 2
    2. سوشیانت

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (400 ديدگاه)

      اتفاقا ما دیگه نباید چیزی از شما ها بشنیوم با این پیروزی های الکی تون یعنی واقعا این اعتماد به سقف رو چجوری بدست آوردین🤦‍♂️😂

      موافقم 4
      مخالفم 16
  6. HAMID

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (329 ديدگاه)

    علی نواااا کجاییییی

    موافقم 14
    مخالفم 5
  7. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (620 ديدگاه)

    تا اینجا طرفداران آلمانی اولین کامنتها رو گذاشتن خوب ما طرفدارهای آمریکایی مشغول کاریم شما هم تعطیلات تابستانی.درگ اول چرا رپتور پیروز شد . چرا دوتا دیگه برگزار کردن و بنز برنده شد البته بسیار جزئی.چرا نباید اولین درگ تعیین کننده تایم باشه.ببینم بنز نیارو یا چیزی داره که اول میبازه بعد آنقدر تکرار میکنم تا برندش کنن.تو رولینگ که بنز رو پاره کرد و فقط محدودیت سرعت این اجازه رو داد بنز بهش برسه اونم جزئی.رپتور یه پیکاپ ۶ متری هست فضای بارش عملا تو سرعت جلوی رپتور رو میگیره لاستیک‌های غول آسا مخصوص آفرود که کمترین چسبندگی رو دارن.حالا ولش کن بحث بهانه نیست فقط بگید چرا درگ اول رو بنز باخت.و چرا تو رولینگ اونجور تحقیر شد جلوی رپتور که این مرتیکه برگزار کننده مجبور به آوردن بهونه میشه آره تاخیر توربو چجوری اولش میگه اسب آلمانی فرق داره با آمریکایی ولی تا کم میارن میگن خوب تاخیر توربو.آلمانی باز که هیچ عددی نیست آمریکا داره یک تنه کل اروپا رو جییر میده.

    موافقم 11
    مخالفم 21
    1. سوشیانت

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (400 ديدگاه)

      جی کلاس که اصن معلوم نیست واسه چی ساخته شده نه تایر آفرود داره تا بتونه عملکرد عالی تو آفرود داشته باشه نه پرفورمنسش عالیه چون اگر پرفورمنسش عالی بود تو شتاب و درگ با اسکالید که یه اس یو وی فول سایز سه ردیفه هست عملکرد خوبی باید میداشت و بهتر از اسکالید عمل میکرد که نتونست

      موافقم 3
      مخالفم 11
    2. سوشیانت

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (400 ديدگاه)

      در ضمن این رو هم بگم که کلا کراس اوور ها یا اس یو وی ها دو ردیف صندلی باید بتونن عملکرد خودشون رو تو آفرود نشون بدن وگرنه دلیلی وجود نداره وقتی سدان هست سراغ اونا بریم خودرو کاربردی هم بخوایم سراغ اس یو وی ها فول سایز میریم پس جی کلاس باید هدف اصلیش آفرود باشه و عالی انجامش بده که نتونست

      موافقم 2
      مخالفم 10
      1. Iman 007

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (217 ديدگاه)

        آقای سگمنت شناس اولا جی کلاس توی سگمنت اسکالید نیست اسکالید اس یو وس فول سایزه باید با amg gls مقایسه بشه
        دومن اسکالید بیشتر از ۷۰۰ اسب بخار قدرت داره
        سگمنت جی کلاس ازبهترین افرود های دنیا هست برو مسابقه افرود با اون هامر ۴ تنی اشغال رو ببین که توی هیچ مسابقه ای نبرد و همینطور این خودرو در بیشتر مسابقات افرود برنده شده

        موافقم 5
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          منم نگفتم تو یه سگمنت هستن میگم که انتظار میرفت که اسکالید که یه خودروی بزرگتر و سنگین تره رو شکست بده البته خب اون مشکلی نیست مشکل اینه که اصن جی کلاس بیشتر ادعای آفرود داره و اتفاقا دیدیم که جی کلاس تو یه تست کلا رد شد چون اصن نه تایر مخصوص داره نه زوایای آفرودیش در حد هامره در ضمن به هامر بگی اشغال باعث نمیشه که تو واقعیت اینطور باشه وزن ۴ تنیش بدلیل گشتاور بالا جبران میشه

          موافقم 1
          مخالفم 6
  8. Amir Machine

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1386 ديدگاه)

    قبلاً بعضی دوستان میگفتن مت واتسون با ماشین‌های آمریکایی مشکل داره و تو درگ‌هاش مغرضانه عمل میکنه، من خیلی قبول نداشتم اما اینجا بهم ثابت شد
    دوتا درگ اول که فورد لانچ خوبی داشت و پابه‌پای مرسدس پیش رفت رو حساب نکرد و درگ سوم که لانچ فورد افتضاح بود رو برای تایم‌ها ملاک قرار داد!!!

    موافقم 15
    مخالفم 16
  9. Cadillac-V

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (605 ديدگاه)

    مگه میشه درگ اول باهم در یک سطح باشن و فورد پیروز بشه بعد اون دوتا درگ اصلا نتیجه با اختلاف زیاد تغییر کنه؟
    کاملا مشخصه اشکالی تو کاره، دیدن سوپرسدان کادیلاک CT5-V Blackwing تونست بی‌ام‌و M5 رو رنده کنه کادیلاک اسکالیدV هم جی کلاسو پشت آینه هاش دید، گفتن دیگه خیلی زشت میشه بزار یکم گاز ندیم به فورد

    موافقم 5
    مخالفم 18
    1. Nismo

      ۱ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2008 ديدگاه)

      فقط یه ایرانی میتونه همچین توهماتی داشته باشه

  10. نویدی

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (457 ديدگاه)

    واتسون چه جمله ای گفت!!!
    (اسب بخار آلمانی ارزشش بیشتر از اسب بخار آمریکاییه).

    موافقم 19
    مخالفم 8
    1. سوشیانت

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (400 ديدگاه)

      آره این حرف رو همونی زده که با خودروی درگ رو آسفالت مسابقه برگزار کرده عجب آدم معتبری😂

      موافقم 3
      مخالفم 16
      1. Nismo

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (2008 ديدگاه)

        اعتبار فقط لینک های خودت سوشی جان😂😂

        موافقم 12
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          و فقط جواب های تو کار لاور که از خودت میگی لینکت نامعتبره😂

          موافقم 3
          مخالفم 15
        2. Nismo

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (2008 ديدگاه)

          اون خزعبلات رو به بچه هم نشون بدی همینو میگه

        3. سوشیانت

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          لینک هایی که من میفرستم از خودم نیستن یعنی رسما منظورت اینه که فقط تو درست میگی و حرف متخصص ها اشتباهه😄

          مخالفم 12
  11. یانکی من هم فرزند کسی هستم

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (620 ديدگاه)

    دوستان رفیقمون لینک درگ هاگرتی رو گذاشته برید ببینید اونجا رپتور نسخه ۷۰۰ اسبی چیکار می‌کنه اینکه ۷۲۰ اسبه.اصلا نتیجه هیچ خدا وکیلی این دوتا رو تو خیابون با هم ببینید وجدانم به جی نگاه میکنید

    موافقم 3
    مخالفم 15
  12. امیرحسین

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    تو رولینگ ریس جی کلاس رسماً تحقیر شد و تو آینه بود! اینکه بخاطر محدودیت حداکثر سرعت از فرد عبور کرد دلیل بر برتری جی کلاس نیست.آنچه که در رانندگی روتین به کار میاد شتاب ثانویه هست نه لانچ!به همین خاطر همیشه رولینگ برای من مهم بوده نه درگ.البته که در ترمز جی کلاس واقعاً خوب عمل کرد.

    موافقم 6
    مخالفم 15
  13. سوشیانت

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (400 ديدگاه)

    ببین متعصب ها به چه روزی افتادن که شکست دادن پیکاپ با تایر آفرودی توسط یه اس یو وی رو پیروزی میدونن😂😂😂

    موافقم 3
    مخالفم 16
    1. R

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1421 ديدگاه)

      اس یو وی برای چیه مهندس؟ مگه مخصوص آفرود نیست؟ اونم این مدل که از لندروور هم برتره

      موافقم 8
      مخالفم 2
      1. سوشیانت

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (400 ديدگاه)

        مگه من گفتم تایرشون فابریک نیست؟! دو دقیقه تحلیل کن و درست بخون ببین چی میگم صحبتم اینه که فورد این خودرو رو با تایری ساخته که مخصوص آفروده و اینکه بنز شکستش داده کار شاخی نکرده
        در ضمن مهندس جان الان اصلی ترین مشکل جی کلاس که تو آفرود همون نبود تایر های آفرودی هست
        پدال لزفا تایید کن با تشکر

        موافقم 1
        مخالفم 9
    2. Nismo

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (2008 ديدگاه)

      جفت ماشینا تایر فابریک کارخونه زیرشونه

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. سوشیانت

        ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
        سوابق: (400 ديدگاه)

        مگه من گفتم تایرشون فابریک نیست؟! دو دقیقه تحلیل کن و درست بخون ببین چی میگم صحبتم اینه که فورد این خودرو رو با تایری ساخته که مخصوص آفروده و اینکه بنز شکستش داده کار شاخی نکرده
        در ضمن مهندس جان الان اصلی ترین مشکل جی کلاس که تو آفرود همون نبود تایر های آفرودی هست

        موافقم 1
        مخالفم 10
        1. Nismo

          ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
          سوابق: (2008 ديدگاه)

          خب پس بزرگترین مشکل رپتور هم در درگ نبود تایرهای پرفورمنس هست!

          موافقم 6
          مخالفم 1
        2. سوشیانت

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          خب فورد رقباش هم مثل رم trx معمولا همین هستن یعنی کلا تو این کلاس طبیعی هست که تایر ها آفرودی باشه ولی جی کلاس چی؟! رقباش مثل رانگلر و برانکو تایر آفرودی دارن ولی اون نداره

          موافقم 2
          مخالفم 6
        3. Nismo

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2008 ديدگاه)

          تو جی کلاس بخر من میگم روش دو جفت تایر آفرودی هم بهت هدیه بدن
          شرط میبندم تاحالا حتی یه لاستیک ساده عوض نکردی

          موافقم 1
          مخالفم 1
        4. سوشیانت

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          داریم راجب خودروی فابریک حرف میزنیم منم مطمئنم تو اصن دستت به صندلی راننده هم نخورده که فرق بین خودروی فابریک و ارتقا یافته رو تشخیص نمیدی

          موافقم 1
          مخالفم 2
        5. Nismo

          ۲ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (2008 ديدگاه)

          لاستیک عوض کردن میشه ارتقای خودرو؟ عجب بابا هر روز چیزهای جدیدی کشف میکنی سوشی

  14. Taha Ayoobi

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (6838 ديدگاه)

    همیشه گفتم بازم میگم، مزخرف ترین درگ ها=مت واتسون.

    درگ چرت و پرت من واتسون با اون قیافه اش به کنار،
    این آلمانی فن ها چقدر نازن.

    موافقم 6
    مخالفم 12
  15. BlackWing

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (1544 ديدگاه)

    فقط زیرنویس سایت 😂

    موافقم 3
    مخالفم 1
  16. وحید

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    درگ مسخره ای بود صحبت سر این نیست آمریکایی یا هر برندی ولی اون‌ ماشین سرعتش محدود بود
    و نکته دیگه لاستیک ها شرایط بربری نداشت کلا درگ عجیبی بود ولی به شخصه این تست ها ایراد دارن چون هر دو در یک زمان تست ترمز و استارت رو نمیزنن
    خودم ماشین امریکایی بیشتر دوست دارم
    تو المانی ها هم آئودی و بی ام دبیلو
    ولی ماشین راحت نرم میخای بنز

    موافقم 2
    مخالفم 9
  17. سوشیانت

    ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
    سوابق: (400 ديدگاه)

    خیلی دوست دارم دلیل پاک شدن کامنت هام توسط پدال رو بدونم تو هیچکدوم از این کامنت هام به کسی بی احترامی نشده بود

    موافقم 1
    مخالفم 11
    1. Nismo

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (2008 ديدگاه)

      دم ناظر کامنت ها گرم. چون خوندن این قبیل کامنت ها اعصاب آدمو خرد میکنه

      موافقم 10
      مخالفم 4
      1. سوشیانت

        ۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (400 ديدگاه)

        پس فعلا برو گریه کن چون تایید شد

        موافقم 2
        مخالفم 5
    2. مازیار

      ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۴
      سوابق: (1780 ديدگاه)

      مسوولیت پدال در قبال کامنت‌های منتشر شده شماست
      نه کامنت‌های حذف شده

      1. سوشیانت

        ۱ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (400 ديدگاه)

        خودشون لازم باشه توضیح میدن

        1. مازیار

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (1780 ديدگاه)

          واضحتر از این توضیح بدن؟
          پس آخر کامنتها که میگی پاک نکنین واسه چیه؟

          موافقم 6
          مخالفم 1
        2. سوشیانت

          ۱ خرداد ۱۴۰۴
          سوابق: (400 ديدگاه)

          منظورم توضیح راجب اینکه به پاک شدن کامنت ها هم نگاه میکنن یا نه که البته یادمه که گفته بودن در صورت داشتن بی احترامی پاک میکنن پس یعنی نظارت میکنن شما هم لطف کن وقتی راجب چیزی اطلاع نداری ریپلای نکن

  18. nima.jdm

    ۱ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1146 ديدگاه)

    لعنتی عجب درگی بود نفسم بند اومد

  19. JaMsHiD-B

    ۲ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (3356 ديدگاه)

    چقدر بحث های چرت و پرت میکنید
    الان واقعا چهار دهم ثانیه تعیین کننده برندس؟
    اصلا مهمه؟
    غیر قابل چشم پوشی هست؟
    این دعوا ها واقعا قدیمی و مسخره شده
    یذره مطالب مهم و کاربردی بگید
    تایم های چرت و پرت و اعداد بی ارزش رو که همه دارن بازگو میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا