تا همین چند سال پیش ایدهی رقابت کیا با آئودی و ب ام و غیرقابلتصور و شاید خندهدار به نظر میرسید اما همهچیز با معرفی استینگر رنگ دیگری به خود گرفت. این خودرو که دو سال است در بازار حضور دارد هنوز هم جزو سدان های پرفورمنس موردعلاقه در بازار میباشد. با این وجود اما فروش سدان اسپورت کیا کمتر از حد ایده آل بوده و به همین خاطر کرهایها وقت را تلف نکرده و در حال بهروزرسانی این خودرو میباشند.
اوایل این ماه اولین نگاه را به کیا استینگر فیس لیفت ۲۰۲۱ انداختیم. به نظر میرسد این خودرو زودتر از آنچه فکر میکردیم وارد بازار خواهد شد زیرا برخی رسانهها ادعا میکنند استینگر فیس لیفت در ماه جولای معرفی خواهد شد و به عنوان خودروی مدل سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه خواهد گردید. با توجه به محصولات جدید کیا همچون اپتیما، احتمالاً نسخه آمریکایی استینگر فیس لیفت در ماههای آینده روانه این کشور خواهد شد.
البته با فیس لیفتی مختصر روبرو نخواهیم شد زیرا کیا در حال برنامهریزی برای ارتقای گسترده سدان اسپورت خود است.
در تصاویر جاسوسی این خودرو میتوانیم میله نورانیای را ببینیم که در پهنای خودرو کشیده شده و چراغهای عقب را به یکدیگر اتصال داده است. چراغهای جلوی مدل ۶ سیلندر نیز با جهت فرمان چرخیده و سیستم کنترل وضعیت راننده جدید نیز مشابه جنسیس G70 میباشد. انتظار میرود استینگر فیس لیفت به بسته ایمنی کیا نیز مجهز گردد.
اما از نظر کابین نیز ظاهراً این خودرو با پکیج قرمز تیره برای مدل بنزینی ۲ لیتری توربو و دیزلی ۲.۲ لیتری عرضه خواهد شد. این پکیج قبلاً تنها برای مدل بنزینی ۳.۳ لیتری توربوی GT در دسترس بود.
البته فعلاً مشخص نیست پیشرانهها هم قویتر خواهند شد یا خیر بنابراین باید منتظر ماههای آتی باشیم. پیشرانه ۲ لیتری توئین اسکرول توربوی کنونی قدرت ۲۵۵ اسبی داشته درحالیکه مدل پرچمدار GT به نیروگاه ۶ سیلندر ۳.۳ لیتری توئین توربوی ۳۶۵ اسب بخاری مجهز شده است.
Enzo
۴ اسفند ۱۳۹۸کیا کلا یه سرو گردن از هیوندای بالاتره. توی هر سگمنتی ماشینای کیا رو به هیوندای ترجیح میدم
Abbas.Lambo
۴ اسفند ۱۳۹۸یه ماشین فوق العاده که به حقش نرسید،جدا این ماشین هیچ نقصی نداره،چه طراحی چه موتوری،تو این جنگلی که ما زندگی میکنیم دیدن یه کیا هم شده آرزو
کامبیز
۴ اسفند ۱۳۹۸اخر الزمانه
کره ای رو چ ب المانی
Dream_boy79
۴ اسفند ۱۳۹۸کره ای هم عالیه ولی المانی عالی تر ❤️
سورنا
۴ اسفند ۱۳۹۸مگه مشکل استینگر ظاهرش بود که فیس لیفت میخوان کنن ؟
از هرچی مشکل داشته باشه فک نکنم از نظر ظاهری مشکلی داشته باشه !
:::Shahrukh:::
۴ اسفند ۱۳۹۸باورش سخته ولی الان بهم برچسب امریکایی بازِ متعصب میزنین
خداوکیلی،بینی و بین الله
شروع قیمت استینگر از ۳۳هزار تا۵۰هزارتاس:
شما باشی با ۳۳هزاردلار،ماستنگ اکوبوست کانورتیبل ۳۰۰اسبی برنمیداری؟
یا با ۵۰هزار،ماستنگgt وی۸؟!؟
بعد میگن چرا کم فروشه!
به قولی دوستی ک بالا،اشاره کرد،قیافش هییییچ ایرادی نداره!منتهی قیمت و پرفورمنس……..
سورنا
۴ اسفند ۱۳۹۸دقیقا
تولید خودرویی توسط کیا که بتونه با بی ام و و بنز قابت کنه اصلا مشکلی نداره تنها مشکلش اینه که مثلا اگر کیا بخواد خودرویی تولید کنه که با بی ام و ٣٠ هزار دلاری رقابت کنه درسته میتونه ولی هزینه های تموم شدش ۵٠ هزار دلار تموم میشه و شاید هم نتونه نزدسک اون سواری و لذت بی ام و بشه !
دانیال روشنی
۴ اسفند ۱۳۹۸عزیز من . شما دوتا سگمنت رو با هم قاطی میکنی ! حق دارن انگ آمریکایی باز رو بهت بزنن!
رضا
۲۱ اسفند ۱۳۹۸من قطعا استینگر رو بر میدارم
مشکل شما اینکه چشم خودتون رو به واقعیت بستید استینگر پرفروش نبود اما خودرو موفق تری حتی در مقابل برخی از آلمانی ها بود آمریکایی که جای خودش. این شیفتگی جوانان کیش و قشم برو ایرانیست که شیفته ماستانگ و … این ها هستند وگرنا در هیچ جای دنیا در آلمان فرانسه سوئیس موناکو جکهوری چک ایتالیا و … حتی یک خودرو آمریکایی نمیبینید جز سدان های اقتصادی فورد. استینگر سومین خودرو سال جهان شد و دومین خودرو مهمان سال اروپا. این همه تعصب رو از روی استهلاک خیز ترین خودرو ها که آمریکایی هستند بردارید نگاه به مهندیس و افراد موفق و معتبر آمریکا کنید هیچکدام غیر از بنز سوار نمیشن
مهردادكمال
۵ اسفند ۱۳۹۸بهترین ماشین کره ای تاریخ شک نکنین
رامتین
۵ اسفند ۱۳۹۸زبانه چراغ عقبش جالب نبود که برطرف میشه
موتور دو لیتری باید به 268 و مدل شش سیلندر هم به 400 اسب برسه.