طراحیلامبورگینی

طرح اولیه از جانشین لامبورگینی آونتادور منتشر شد؛ وحشی و تهاجمی!

۱۹تا چند ماه آینده جانشین لامبورگینی آونتادور دوست‌داشتنی معرفی خواهد شد اما به تازگی پتنت های طراحی این خودروی ۱۲ سیلندر در وب‌سایت سازمان مالکیت جهانی منتشر شده است.

اسکچ های طراحی رسمی این خودرو قطعاً واقعی هستند زیرا مالک آن که با رنگ سیاه و سفید نشان داده شده شرکت لامبورگینی است. نکته جالب اینکه پتنت های موردبحث در دفتر مقدونیه شمالی ثبت شده‌اند. اگرچه تصاویر موردبحث کیفیت بالایی ندارند اما می‌توانند فهم دقیقی از جانشین آونتادور را ارائه کنند. در اغلب موارد پتنت ها طراحی دقیق خودروها را به نمایش نمی‌گذارند و حتی باعث می‌شوند آن‌ها خنده‌دار به نظر برسند اما جانشین لامبورگینی آونتادور این‌گونه نیست و حتی این تصاویر با کیفیت پایین نیز باعث می‌شوند هیجان‌زده شویم! قطعاً غیرممکن است که این تصاویر را با محصولاتی به غیر از لامبورگینی اشتباه بگیریم.

نمای جلوی عصبانی خودرو باعث می‌شود به فکر لامبورگینی سیان FKP37 بیفتیم. خروجی‌های اگزوز نصب شده در ارتفاع بالاتر نیز همین موضوع را تداعی می‌کنند. دیفیوزر بزرگ این خودرو نیز بی‌شباهت به نمونه نصب شده در سنتناریو نیست. همچنین می‌توانیم از نمای بالا به محفظه پیشرانه نگاه کنیم که البته تنها نیروبخش این هیولا نخواهد بود چراکه سیستم پلاگین هیبریدی نیز همراه آن وجود خواهد داشت. حتی لامبورگینی هم از قوانین سخت‌گیرانه آلایندگی در امان نیست و به همین خاطر باید نیمه پر لیوان را هم ببینیم و از وجود پیشرانه ۱۲ سیلندر خوشحال باشیم.

طبیعتاً این تصاویر با تصاویر جاسوسی قبلی در یک راستا هستند. الگوی Y چراغ‌های جلو و عقب در این پتنت ها به وضوح دیده می‌شوند و ورودی‌های هوای بزرگ نیز جذابیت‌های زیادی دارند. اگرچه در این تصاویر کابین جانشین لامبورگینی آونتادور دیده نمی‌شود اما عکاسان قبلاً کابین یکی از مدل‌های پیش‌تولیدی را شکار کرده بودند و در آن شاهد حالت رانندگی شهری، ردلاین ۸۵۰۰ و دو نمایشگر در کنسول مرکزی بودیم. پس از معرفی پرچم‌دار جدید لامبورگینی جانشین اوراکان نیز از راه خواهد رسید و آن نیز هیبریدی خواهد بود. همچنین قبلاً شاهد تست اوروس با قوای محرکه پلاگین هیبریدی نیز بوده‌ایم چراکه این برند می‌خواهد تمامی محصولاتش را تا سال ۲۰۲۴ به قوای محرکه برقی شده مجهز کند. انتظار می‌رود محصول تمام برقی لامبورگینی نیز اواخر دهه جاری میلادی معرفی شود.

بیمه بازار

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم وبسایت "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (437 ديدگاه)

    زیبایی اونتادور هیچگاه تکرار نخواهد شد،بنظرم طراحیش نمیتونه در شأن جانشین اونتادور باشه..

    موافقم ۵۱
    مخالفم ۶۶
    1. Amiro

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (73 ديدگاه)

      اونتادور فقط نسخه svj شاهکاریه که هرساله حدود ۷۰۰ تا ازش ساخته شده البته یه نسخه svj63 هم داره که ۶۳ تا ازش ساخته شده
      یه زمانی می‌رفتی سایت لامبورگینی می‌تونستی svj خودت رو کاستوم کنی الان جاش خالیه
      به عشق svj💜

      موافقم ۳۹
      مخالفم ۱
      1. Ab

        ۱ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (10 ديدگاه)

        اولتیمائه هم عالیه (بعد svj) به اندازه اون خشن نیست ولی تر تمیز و خوشگلنمیفهمم چرا با اینکه نسل عوض شده بازم طراحی تکراری داریم!الان نسل بعدی مثلا شیرون هم لابد شبیه خود شیرون اصلیه؟
        در طول یک نسل هی ماشین یک شکل میزنن میگیم عب نداره ، خب وقتی نسل عوض میشه قیافه رو تغییر بده دیگه ، این هیچ چیز جدیدی نداره (چراغ عقباش وننو ، چراغ جلو سیان ، دیفیوزر سنتناریو ، نمای بغل هم همون اونتادور ) این چراغای Y رو تا کی ادامه میده؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۱
    2. Reza Waffen SS

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (4806 ديدگاه)

      هیچ لامبورگینی زشت نبوده نیست و نخواهد بود

      بیصبرانه منتظریم

      موافقم ۶۷
      مخالفم ۵
      1. GMA

        ۲۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (437 ديدگاه)

        لامبورگینی زشت هم ساخته شده! مدل کانتو به عنوان یه لامبورگینی زشت محسوب میشه!
        https://www.pedal.ir/lamborghini/%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%BE%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%AF%DB%8C%D9%86%DB%8C/

        موافقم ۸
        مخالفم ۱۴
        1. Amir

          ۱ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (5 ديدگاه)

          کانتو که تولید نشده اگه تولید شده بود میشد گفت یک لامبورگینی زشته ولی تولید نشده بهتره بگیم یک ماشین زشته نه لامبورگینی زشت چون کلمه زشت به یک لامبورگینی نمیاد
          لامبورگینی حسی از خاص بودنه

          موافقم ۷
          مخالفم ۰
    3. Sina

      ۲۹ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (755 ديدگاه)

      ریچارد هموند یک بار هنگام تست لامبورگینی یه حرف جالبی زد
      گفت وقتی پشت لامبورگینی جدید میشینی با خودت میگی این دیگه آخرشه آخه از این بهتر قراره چکار کنن حتما لامبورگینی واسه مدل جدید دیگه کاری ازش بر نمیاد و به چالش میخوره اما همینکه مدل جدیدتر میاد به بازار حسابی شوکه زدت میکنه و میفهمی همیشه لامبورگینی یه چیزی توی چنته واسه رو کردن داره

      خلاصه طراح ها و مهندس های آلمانی رو دست کم نگیر بهترینن و رو دست ندارن خصوصا وقتی با ایتالییها بشینن سر یک میز

      موافقم ۲۸
      مخالفم ۰
    4. Sina

      ۲۹ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (755 ديدگاه)

      ریچارد هموند یک بار هنگام تست لامبورگینی یه حرف جالبی زد
      گفت وقتی پشت لامبورگینی جدید میشینی با خودت میگی این دیگه آخرشه آخه از این بهتر قراره چکار کنن حتما لامبورگینی واسه مدل جدید دیگه کاری ازش بر نمیاد و به چالش میخوره اما همینکه مدل جدیدتر میاد به بازار حسابی شوکه زدت میکنه و میفهمی همیشه لامبورگینی یه چیزی توی چنته واسه رو کردن داره

      خلاصه طراح ها و مهندس های آلمانی رو دست کم نگیر بهترینن و رو دست ندارن خصوصا وقتی با ایتالییها بشینن سر یک میز…

      موافقم ۱۱
      مخالفم ۰
  2. VIPER

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2363 ديدگاه)

    با این تبلیغات کارنامه یاد پرویز و پونه افتادم
    چقدم جاش بده

    موافقم ۴۵
    مخالفم ۰
  3. HR3

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    این مود مدرن لامبورگینی با اسم Y دیگه تکراری شده مثل رولزرویس و ۹۱۱ هم کلاسیک نیست بگیم جذابه

    موافقم ۳۱
    مخالفم ۷
  4. DoctoR

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    بجای V10 موتور لباسشویی روشه

    موافقم ۷
    مخالفم ۳۶
    1. VIPER

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (2363 ديدگاه)

      از اولم v10نبود

      موافقم ۳۱
      مخالفم ۵
      1. DoctoR

        ۲۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (797 ديدگاه)

        با هوراکان اشتباه گرفتم
        شت

        موافقم ۳۲
        مخالفم ۲
  5. علی

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (98 ديدگاه)

    اگه موتورش ۱۲ سیلندر باشه عالیه ، هرچند هیچی برای من اونتادور نمیشه

    موافقم ۳۰
    مخالفم ۱
    1. محمدهادی

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1344 ديدگاه)

      دوستا از نمای جانبی که ظاهری جنگنده و آئرودینامیک داره
      از نمای عقبی هم ظاهرا کار تمامه!
      فقط بیشتر نقد ها میمونه سر بخش جلویی خودرو
      البته که وزن نهایی و تکنولوژی شاسی و اطلاعات نیروی پیشران ها و نوع گیربکس میتونه بسیار اخبار جذاب و تعیین کننده ی استانداردی برای نسل جدید هایپرکارها دهه ی جدید باشه
      بگذارید تا در ادامه ببینیم که به شکلی رقم خواهد خورد

      موافقم ۱۶
      مخالفم ۱
  6. زیزیگولو

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (3542 ديدگاه)

    فناوریای پیشگامانه در جهت بهبود عملکرد و لذت بردن از رانندگی و البته رضایت هرچه بیشتر مشتری باعث میشه تا کمپانیایی مثل لامبورگینی ماشینایی با ابعاد و طراحی جدیدتر و مدرنتر تو کلاس ماشینای سوپر اسپرت تولید کنن تا جایی که خیلی از مردم جهان با اینکه هیچوقت نمیتونن ماشینی از برند لامبورگینی بخرن ولی حتی فقط با دیدن عکسا و خوندن خبرای مربوط به اینجور ماشینا لذت میبرن

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۱
  7. Sobhan

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (296 ديدگاه)

    میدونیم که خوشگله 🙌 ولی قراره خیلی قوی تر از اونتادور های قبلی باشه 🙌ولی بیشتر دنبال اینم که قیمتش چقدره چقدر افزایش قیمت داشته نسبت به نسخه های قبلی اونتادور 🤔

    موافقم ۱۷
    مخالفم ۱
    1. اشکان

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (171 ديدگاه)

      میخوای بخری ؟

      موافقم ۷
      مخالفم ۰
      1. Sobhan

        ۲۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (296 ديدگاه)

        اره 🤣

        موافقم ۸
        مخالفم ۰
        1. اشکان

          ۲۸ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (171 ديدگاه)

          به منم بده یه دور بزنم 🤩🤩

          موافقم ۹
          مخالفم ۰
  8. Scuderia Ferrari

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (3690 ديدگاه)

    میاد که مُچ SF90 استراداله رو بخوابونه
    هوراکان هیبریدی هم میره به جنگ ۲۹۶GTB
    بعد از فاصله ای چند ساله دوباره رقابت جذابی تو راهه …

    موافقم ۴۱
    مخالفم ۰
    1. R@min

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (475 ديدگاه)

      فکر نمی کنم جفتشون شانسی مقابل فراری ها داشته باشن همونطور که اوراکان و اونتادور جلوی ۴۵۸ و ۴۸۸ و ۸۱۲ نداشتن. البته اینا چیزی از جذابیت و ارزش لامبو کم نمی کنه چون فراری سطح بالاتر کار می کنه و برای رقابت واقعی جیب فولکس بدجوری خالی میشه که هیچ وقت همچین کاری نمی کنن و هیچ محصول زیر مجموعه فولکس هم بالاتر از پورشه ها قرار نمی گیره.

      در کل این رقابت نمایشی برای هر دو طرف سودی خوبی داره و زنده موندن لامبوی بنزینی هم دلگرمی خوبیه.

      موافقم ۱۸
      مخالفم ۳۰
      1. Scuderia Ferrari

        ۲۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (3690 ديدگاه)

        دقیقاً درست می فرمایید
        در VW همه برندها رتبه بندی و اولویت بندی شده هستن و لامبورگینی همیشه در سایه بوگاتی و پورشه بوده و این باعث شده رقابت عادلانه ای با فراری نداشته باشه
        فراری در حال حاضر سود خوبی از فروش خودروهاش به دست میاره و طبیعی هست که هزینه بالایی هم برای تحقیق و توسعه انجام بده

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۳
      2. R

        ۲۹ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (640 ديدگاه)

        میشه بگی دقیقا کجا فراری لامبو رو برده؟ درگ ها رو دیدی اصلا یا نه؟ هوراکان که ۴۵۸ اسپشیاله رو نقطه کرد آونتادور هم ۸۱۲ رو توی پیست هم که رکورد دار نوربرگرینگ بودن چند سال فراری ها کجان؟

        موافقم ۱۶
        مخالفم ۳
        1. R@min

          ۲۹ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (475 ديدگاه)

          جای تماشای عکساشون مقداری راجب همون لامبوی مورد علاقت بخونی خیلی چیزا دستگیرت میشه.

          موافقم ۴
          مخالفم ۸
        2. R

          ۲۹ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (640 ديدگاه)

          وقتی میگن یه چیزی زدی دقیقا همینه طرف داره از خواب و خیالاتش حرف میزنه
          بیدارشو مرد 😆😆😆

          موافقم ۱۲
          مخالفم ۱
  9. ممد ژانگولر

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2979 ديدگاه)

    این طراحی قدیمی نمیشه
    یعنی هر چی هم باهاش بازی کنن آخرش طرح اولی بیشتر به دل میشینه

    موافقم ۸
    مخالفم ۱
    1. DoctoR

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (797 ديدگاه)

      ممد جان پیرو کامنتت در پست قبلی خواستم بگم طراحی همه چیز قدیمی میشه جز یک چیز🏃🏻

      موافقم ۶
      مخالفم ۰
      1. ممد ژانگولر

        ۲۸ دی ۱۴۰۱
        سوابق: (2979 ديدگاه)

        دکتر پست قبلی بدجوری بی خوابت کرده ها 😂😉

        موافقم ۵
        مخالفم ۰
        1. DoctoR

          ۲۹ دی ۱۴۰۱
          سوابق: (797 ديدگاه)

          آره الان ۶ صبحه دارم به کامنت تو می اندیشم

          موافقم ۵
          مخالفم ۰
  10. Pouyan

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    از این تیکه خیلی خوشم اومد:
    «قطعاً غیرممکن است که این تصاویر را با محصولاتی به غیر از لامبورگینی اشتباه بگیریم.»

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
  11. 911

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (432 ديدگاه)

    زیبا و خشن .ولی بازم از رفتن اونتادر ناراحتم. ولی باید با ۱۰۰۰ اسب بخار بیاد. تا رفباشو بزنه. راستی یه سوال. چرا خودرو سازا دارن پسرفت طراحی میکنن؟دوست دارن؟اونتادر خیلی تهاجمی تره.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۱
  12. AMANTE

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1193 ديدگاه)

    یکسری طراحی ها وجود داره که اینقدر جذاب و کم نقض یا حتی بی نقص هستن که با خودت میگی کمپانی چه جوری میخواد جانشین اش یا مدل جدید اش رو طراحی کنه تا بهتر از اینکه هست بشه.
    داستان طراحی آونتادور هم دقیقا همینجوری هست.

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
  13. TESLA

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (943 ديدگاه)

    فک کنم این طراحی قراره زبان مشرک همه لامبو های آینده باشه ، جانشین هوراکان هم به احتمال زیاد طرح چراغ هایی مثل سیان خواهد داشت ، منکه دوستش دارم یه طراحی تهاجمی و در عین حال ظریف هست ، بی‌صبرانه منتظر معرفی اولین الکتریکی لامبو هستم

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۱
  14. TESLA

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (943 ديدگاه)

    مت واتسون ادعا کرده که این هیولا میتونه تا ۱۰۵۰ اسب بخار قدرت داشته باشه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۰
  15. RENAULT5

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    طراحی های لامبورگینی همیشه برام دلپذیر بوده.

    موافقم ۱۰
    مخالفم ۰
  16. blackwing

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (178 ديدگاه)

    حالُ هوای سال ۲۰۱۱ برای من تداعی شد ، زمانی که جانشین مورسیه‌لاگو قرار بود رونمایی بشه.. !

    لامبورگینی به استفاده از خطوط تیز و شکسته و طراحی شلوغ مشهوره ولی تا الان این شلوغی قشنگ بوده 🤌🏼

    امیدوارم خرابش نکنن و با یه چیز عجق وجق روبرو نشیم 🤷🏻‍♂️

    موافقم ۲۱
    مخالفم ۰
  17. Bmwgg6

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (50 ديدگاه)

    لامبورگینی داره اصالت طراحیشو از دست میده
    کم کم داره شبیه ماشین فضایی میشه
    ماشین فضایی یعنی طراحیش قشنگ تره لامبورگینیه؟… 😞

    موافقم ۳
    مخالفم ۱۷
  18. ساسان

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1026 ديدگاه)

    https://s2.uupload.ir/files/img_۲۰۲۳۰۱۱۸_۲۰۴۴۲۴_ycmm.jpg

    این رخ بالای ۱۲۰۰ اسب میطلبه!

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۰
    1. محمدهادی

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (1344 ديدگاه)

      البته یادمون باشه که این اعداد اعداد نسخه اولیه و معمولی پرچمدار جدید هست!
      لامبورگینی ها همیشه یه نسخه S,SVو اخیرا SVJ جوتا هم داشتند!
      این ینی که برخلاف فراری،لامبو همه ساله شرو میکنه به ارتقای پرچمدارش،چه در وزن و چه در توان خروجی
      در اونتادور ما ابتدا ۷۰۰ اسب داشتیم،که در آخرین نسخه ها این توان به عدد ۹۰۰ بسیار نزدیک شد!

      موافقم ۱۵
      مخالفم ۲
  19. A.A.S

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (144 ديدگاه)

    به نظر جالب میاد
    ببینیم میتونه لایق جانشینی باشه یا نه

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  20. DoctoR

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    چرا پدال انقدر دیر کامنت هاش آپدیت میشه

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  21. arshiaSVJ

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1706 ديدگاه)

    طراحیش تغییرات خیلی شدیدی داره نسبت به اونتادور
    اگه صرفا بر اساس اسکچ ها و پتنت ها در نظر بگیریم طراحیش خیلی فانتزی تره و اینکه یه ترکیبیه از سیان و سنتناریو
    من راستش دیشب داشتم طرح هایی که سوپرکار بلوندی و مت واتسون ایده داده بودن رو می‌دیدم و تقریبا ‌‌‌‌ همین شکلی بودن موضوع مهم تر اینه که به خاطر دستیار الکتریکی موتور میشه گفت جهش قدرت و احتمال قوی پرفورمنسش خیلی بیشتر از چیزیه که تو مورسیه لاگو و اونتادور کبیر دیدیم

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  22. arshiaSVJ

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1706 ديدگاه)

    طبق گفته ها اسمش قراره tormenta باشه

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  23. 911

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (432 ديدگاه)

    فقط اونتادر…البته اینم عالی شده باید بالای ۱۰۰۰ اسب داشته باشه

    موافقم ۸
    مخالفم ۰
  24. Ali

    ۲۸ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بخش هایی از طراحی سیان مخصوصا توی نمای جلو دیده میشه
    عقب جایگاه خروجی اگزوزا و چراغا متفاوته
    ولی هر چی هست حتما یه طراح مسته از خود بی خود طراحیش میکنه و عالی میشه
    منتظرشیم :)

    موافقم ۵
    مخالفم ۰
  25. Hadi

    ۲۹ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (400 ديدگاه)

    طراحیش بزرگنمایی و حجم پردازی بیشتر از اونتادور داره و انگار بزرگتر از اونه…
    احتمالا برای رقابت با فراری SF90 قدرتش حدود ۱۰۰۰ اسب باشه
    امیدوارم یه چیزی در حد نام و آوازه لامبورگینی رونمایی کنن و جانشین خوبی برای اونتادور که هنوزم بعد ۱۲ سال شاهکاره طراحیش و جاودانه میشه…

    موافقم ۶
    مخالفم ۰
  26. mmz2008

    ۲۹ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    اگه اسمش رو جانشین اونتادور نذاریم خیلی خفنه مجموع دانش طراحی و فنی چندین و چند ساله ی لامبورگینی شده این.
    ولی اگه جای اونتادور رو بتونه بگیره واقعا نه
    یعنی در حد اون نیست

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  27. مجید

    ۲۹ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    از نظر من سیان زشت بود و یه تناقض خیلی زشت‌تری داره که جلوش خیلی بیش از حد ظریف و شکننده به نظر میاد و پشتش به طرز خیلی زشتی ترسناکه.

    موافقم ۱
    مخالفم ۴
  28. aliHOZA

    ۳۰ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (518 ديدگاه)

    لامبورگینی فقط مورسیه لگو.
    والسلام.

    موافقم ۱
    مخالفم ۳
  29. homayoun

    ۳ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (139 ديدگاه)

    اون تفاوت و رشد و نوآوری که در سیر طراحی دیابلو به مورسیه لگو بود و مورسیه لگو به اونتادور دیده میشد در این مدل دیده نمیشه و انگار یه مدل تولید محدود بر اساس آونتادوره دقیقا ترکیبی از سنتناریو و سیان هستش این خودرو امیدوارم تغییراتی داشته باشه

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا