لامبورگینیمک لارن

دوئل لامبورگینی اوراکان و مک‌لارن آرتورا

مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی، گروه سوپراسپرت‌های سطح پایین، دوئل آخر

نتایج دوئل قبلی بین آئودی R8 و شورلت کوروت

مجموع آراء: ۱۱۳۰

آراء شورلت: ۶۷۷

آراء آئودی: ۴۵۳

پیروز دوئل: شورلت کوروت با کسب ۶۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ یک‌چهارم نهایی

پورشه ۹۱۱ کاررا/GT3

مک‌لارن ۶۰۰LT

پورشه ۹۱۱ کاررا/GT3

شورلت کوروت

آئودی R8

شورلت کوروت

لامبورگینی اوراکان

مک‌لارن آرتورا

؟

لامبورگینی اوراکان

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۴ (نسخه اوو ژانویه ۲۰۱۹)

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V10 قدرتمند با صدای دیوانه‌کننده، ظاهر تهاجمی و عالی، فوق‌العاده سریع و چابک، کیفیت سواری بهتر از حد انتظار

نقاط منفی: کابین تنگ، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی دشوار، بازخورد محدود فرمان، استفاده از تمام پتانسیل آن نیاز به پیست مسابقه دارد

چکیده: اوراکان اوو تمام ویژگی‌های یک سوپرکار را دارد و هرچند قیمتی شش‌رقمی دارد اما با پرفورمنس فوق‌العاده، هیجان زیادی را ارائه می‌کند

مک‌لارن آرتورا

تاریخ معرفی: فوریهٔ ۲۰۲۱

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰

گارانتی: ۵ سال یا ۷۲ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۵ سال یا ۷۲ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: قوای محرکهٔ هیبریدی V6 سریع و قدرتمند، چابک در پیست و راحت در جاده، قابلیت پیمایش تمام الکتریکی، بهبود کیفیت ساخت نسبت به محصولات قبلی مک‌لارن

نقاط منفی: فاقد صدای جذاب دیگر سوپراسپرت‌ها، ظاهری ساده که به جذابیت فراری و لامبورگینی نیست، مشکلات فنی در نمونه‌های آزمایشی اولیه

چکیده: اولین سوپراسپرت هیبریدی تولید سری مک‌لارن پرفورمنس سوپراسپرت‌ها را با قابلیت استفادهٔ روزمره و مصرف سوخت مناسب ترکیب کرده است

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

اوراکان اوو

مک‌لارن آرتورا

پیشرانه۵.۲ لیتری V10۳.۰ لیتری V6
تنفسطبیعیتوئین توربو هیبریدی
قدرت۶۴۰ اسب بخار۶۸۰ اسب بخار
گشتاور۶۰۰ نیوتن متر۷۲۰ نیوتن متر
گیربکس۷ سرعته دوکلاچه۸ سرعته دوکلاچه
محور محرکچهارچرخعقب
شتاب صفر تا ۹۶۲.۵ ثانیه۲.۶ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر۱۰.۴ ثانیه۱۰.۴ ثانیه
حداکثر سرعت۳۲۵ کیلومتر/ساعت۳۳۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت۱۵.۷ لیتر ترکیبی۱۳.۰ لیتر ترکیبی
برد تمام الکتریکیندارد۳۰ کیلومتر
ظرفیت باک۸۳ لیتر۸۳ لیتر
وزن۱۶۴۰ کیلوگرم۱۵۴۰ کیلوگرم
طول۴,۵۲۱ میلی‌متر۴,۵۳۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری۲,۶۱۹ میلی‌متر۲,۶۳۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار۱۰۰ لیتر۱۴۰ لیتر
ظرفیت سرنشین۲ نفر۲ نفر
قیمت۲۴۸,۲۹۵ دلار۲۳۷,۵۰۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. ممد ژانگولر

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2720 ديدگاه)

    اوراکان عشقه
    رای من اوراکانه

    موافقم ۴۹
    مخالفم ۱۲
    1. Reza Waffen SS

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4559 ديدگاه)

      هر دو عالین ولی من چند روز پیش مطالبی حاکی از اشکالات فنی تو آرتورا خوندم .

      با احترام به هردو انتخابم اوراکان

      موافقم ۴۲
      مخالفم ۵
      1. ممد ژانگولر

        ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2720 ديدگاه)

        نشت روغنشو میگی داداش ؟

        موافقم ۷
        مخالفم ۷
      2. TML BN

        ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (909 ديدگاه)

        خب آرتورا هم به خاطر توئین توربو و هم هیبریدی عملکرد بهتری داره
        ولی هوراکان هیکل بهتری انگار داره و صدای اگزوز هوراکان رو نمیشه هرگز فراموش کرد
        من واقعا نمیتونم انتخاب کنم

        موافقم ۱۷
        مخالفم ۱۳
        1. TML BN

          ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (909 ديدگاه)

          البته وزن آرتورا کمتره

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۲
        2. Erfan

          ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (523 ديدگاه)

          آرتورا با این همه تکنولوژی و تویین توربو و سیستم هیبریدی و وزن کمتر و اسب بخار بیشتر و گشتاور بیشتر باز توی صفر تا صد از اوراکان شکست میخوره.همه چی معلومه دیگه تکنولوژی آرتورا به درد خودش میخوره فقط.

          موافقم ۳۰
          مخالفم ۲۰
        3. Monster 765lt

          ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1047 ديدگاه)

          اگر منظورت اون یک دهم ثانیه هست که بخاطر چهارچرخ متحرک بودنه اوراکانه نه تکنولوژی خاصی در ضمن بهت قول میدم درگ این دو با اختلاف اوراکان شکست میخوره…

          موافقم ۱۸
          مخالفم ۱۳
    2. رضا

      ۳ تیر ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      واقعاً خیلی خیلی عالی بود

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  2. ماکسیمیلیان

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (624 ديدگاه)

    با وجود برتری اورکان، نمیتوانم مکلارن آرتورا را به فراموشی بسپارم.
    با وجود قدرتمندی گاو وحشی، پرنده ی کیوی را انتخاب میکنم.

    موافقم ۲۲
    مخالفم ۱۹
  3. Carlover

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (185 ديدگاه)

    لامبو

    موافقم ۲۰
    مخالفم ۹
  4. Regra loaded

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (201 ديدگاه)

    اورکان استایلش خیلی با ارزش تر لز مکلارن آرتور است

    موافقم ۲۵
    مخالفم ۱۱
    1. ماکسیمیلیان

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      مخالفم.
      بالاخره سلیقه است دیگر… علایق با یکدیگر متفاوت‌اند.

      موافقم ۱۹
      مخالفم ۶
  5. HamiD

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2416 ديدگاه)

    😐 با وجود مشکلات فنی گارانتی ۵ ساله قوای محرکه مک لارن دیگه چیه … احتمالا این مشکلات رفع میشه یا نهایتا فراخوان میخوره …

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۰
  6. Elemento

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11589 ديدگاه)

    اوراکان ماشینیه که روح داره، زنده س و شخصیت داره
    موتور وی-۶ شخصیتی به یک ماشین نمیده مگر موارد خیلی خاص مثل سری ۳ بی ام و یا ۹۱۱
    آرتورا خیلی پایین تر از هوراکان قرار می گیره

    موافقم ۲۶
    مخالفم ۱۳
    1. سهند

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (649 ديدگاه)

      آقا مجید مدت خیلی زیادی نبودید چی شده بود؟
      جای تان خالی بود واقعا

      موافقم ۶
      مخالفم ۱
    2. ماکسیمیلیان

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      شخصیت مکلارن یک فیزیک‌دان است نه یک لــات!
      وقتی سخن از آیرودینامیک به میان میاید، بدنه ی یک مکلارن تصور توست نه انجین (برابر پارسی: پیشرانه) یک لامبورگینی!

      موافقم ۱۲
      مخالفم ۱۰
    3. trump

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (151 ديدگاه)

      بله چون شما طرفدار المان و لامبورگینی ارتورا حتی پایین تر از محصولات سایپا قرار میگیره

      موافقم ۱۳
      مخالفم ۱
      1. HamiD

        ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2416 ديدگاه)

        قطعا همینطوره ….
        آمار فروش همه چی رو مشخص می‌کنه …
        مثلا تیبا خیلی پرفروش تر از مدل های مختلف مک لارنه پس محصولات سایپا بهترن …
        حالا بگذریم …
        در ضمن درک نمیکنم چرا آرتورا خیلی پایین تر از اوراکان قرار میگیره … به گفته ایشون البته …
        از همه لحاظ بهتره بجز صفر تا صد که خب خیلیم کند نیست … بروز تر جادار تر ارزون تر و …
        البته که یه انجین ۱۰ سیلندر خودش یه دنیاست …

        موافقم ۹
        مخالفم ۱
        1. Trump

          ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (151 ديدگاه)

          حمید جان لامبورگینی اگر با این همه بریز و بپاش فولکس واگن تو این چند سال حداقل یه درگ مکلارن رو زده بود میگفتیم درست میگن ولی چند سال اخیر اصلا لامبورگینی در حد و اندازه های مکلارن که هیچ پشتوانه مالی نداره نشده…
          مکلارن همیشه با بزرگانی مثل فراری مقایسه شده نه کوچولو هایی مثل لامبورگینی که اگر المانیا ولش میکردن به تاریخ پیوسته بود.

          موافقم ۱۳
          مخالفم ۱۱
  7. امیرشایان فرازی

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (439 ديدگاه)

    حجم صندوق ها عالی می نوازند 😂

    موافقم ۵
    مخالفم ۱
  8. R@m!n

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2246 ديدگاه)

    مورد عجیب مشکلات فنی مک لارن واقعا برام قابل هضم نیست اصلا فکرشو نمی کردم با اینحال بنظرم آرتورا محصول جذاب تریه.

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۲
    1. ماکسیمیلیان

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      سخنان شما مرا به یاد کاربر یوزر ۱۲۳ زومیت می‌اندازد جناب رامین😂.
      هر دو دیدگاه خود را با تفکر و تامل نگارش کرده و سپس ثبت می‌کنید.

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
  9. Alan.r

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (652 ديدگاه)

    نمی‌دونم چرا (احتیاج به پیست مسابقه برای استفاده از حداکثر پتانسیل) یه نقطه ضعفه؟ پس ماشین پیست محور چه معنی میده؟ کسی که یه اوراکان یا لافراری یا یه بلک سریز می‌خره نمی‌خواد که باهاش بره مسافرت می‌خواد تو پیست باهاش حال کنه

    موافقم ۲
    مخالفم ۱
    1. R@m!n

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2246 ديدگاه)

      اوراکان پیست محور نیست و اصلا در قواره اون دو ماشین نیست که اسمشونو اوردی. نسخه پیست محورش پرفورمانته و STO هست و اوراکان یه سوپراسپرت خیابونی هستن و منظوره اون مقالم بخاطر عدم توازن پرفورمنس در خیابون و پیست هست.

      بیشتر کسایی که اوراکان و آرتورا و… می خرن حتی از ۱۰ کیلومتری یه پیست هم رد نمیشن چون اصلا توانایی فشار اوردن به این ماشینا و کنترلشونو ندارن.

      موافقم ۵
      مخالفم ۱
  10. Alan.r

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (652 ديدگاه)

    انتخابم صد درصد اوراکانه چون هم ظاهرش خیییلی زیباتره هم اسپرت تر و هیجان انگیز تره مهندسیشم که با توجه به جدول مشخصات کاملا مشخصه

    موافقم ۱۱
    مخالفم ۵
  11. مهردادکمال

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1349 ديدگاه)

    من فکر نمیکردم مک لارن ۱۰تا رای هم بیاره لامصب گرد پیری به روش اصلا ننشسته

    موافقم ۵
    مخالفم ۸
  12. بهنام

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (840 ديدگاه)

    V10 تنفس طبیعی کجا و V6 توربو ی هیبریدی کجا
    صد در صد لامبو

    موافقم ۱۴
    مخالفم ۷
  13. آدمیزاد

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    مک لارن حرفی برای گفتن نداره

    موافقم ۱۳
    مخالفم ۸
  14. Monster 765lt

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1047 ديدگاه)

    هیولا همیشه هیولاست حتی اگر بخاطر مشکلات مالی به زور سرپا باشه (مکلارن)
    ارتورا هم بلاخره مشکلاتش رفع میشه و مثل همیشه این گاو خشمگین رو لوله میکنه ( با احترام به طرفداران پر شمار لامبورگینی جذاب)
    و اون موقع چهره کسایی که ارتورا رو میکوبیدن دیدنیه.

    موافقم ۱۲
    مخالفم ۱۲
    1. Pedram

      ۵ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (10 ديدگاه)

      هر دوتا خوبن ولی لامبورگینی بهتره مخصوصا اگر هوراکان باشه

      موافقم ۲
      مخالفم ۱
  15. مهدی

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1254 ديدگاه)

    ارتورا اگر وسط راه واشر نزنه به عنوان یه گرند تور ماشین بهتری هست اما در کل لامبو برتره

    موافقم ۸
    مخالفم ۶
  16. arshiaSVJ

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1693 ديدگاه)

    من که به لامبورگینی رای دادم ولی حقیقتا اینکه مک‌لارن از لامبورگینی سبک تره خیلی جالبه.

    موافقم ۳
    مخالفم ۰
  17. مازیار

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1595 ديدگاه)

    کلا رای به لامبورگینی بیشتر احساسی هست
    همیشه همینطور بوده
    نمونه بارزش هم سیان که بیشتر از والکری رای آورد!
    درحالی که بجز ظاهر اونم چون میتونه سلیقه ای باشه
    هیچ نقطه برتری نداره

    موافقم ۱۶
    مخالفم ۲
    1. HamiD

      ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2416 ديدگاه)

      خدایی چطوری رای میدن ملت من موندم 😂

      موافقم ۷
      مخالفم ۳
    2. Trump

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (151 ديدگاه)

      ولی برعکسش تو پیج های خودرویی که میلیونی فالوور دارن مکلارن هرجا توی نظرسنجی بوده اکثرا بیشترین رای رو اورده.
      اینجا هر دوئلی برگزار بشه اگر یه طرف المانی باشه خودکار برندس حالا شما اصلا بگو یه گاری فقط المانی باشه تو دوئل رولزرویس رو میبره.
      و اون گاری چون المانی هست بهتره (منطق ایرانی)
      تعصب هم حدی داره رای درست نمیدین فدا سرتون ولی پشت بندش نیا بگو مکلارن در حد لامبو نیست! یه منطق بیارین که نیست؟
      از یه ظرفم کشته مرده نقاط ضعف مکلارنم که سایت پدال از خودش در اورده!!! طراحی مکلارن ساده؟ به این طراحی های جسورانه کجای دنیا میگن ساده؟ والا از نظر طراحی هم خفن تر از لامبورگینیه حداقل طراحی که سلیقه شخصی هست رو نیارین پرت کنین تو نقاط ضعف! بنویسین از نظر سایت پدال و مدیر که طرفدار ۶ اتیشه المانی هاست زیبا نیست.
      میدونم تایید نمیشه چون انتقاد از سایت بود اگر انتقاد پذیر باشن تایید میشه.
      بدرود

      موافقم ۹
      مخالفم ۸
      1. Pedram

        ۳ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (10 ديدگاه)

        ۱_ لامبورگینی آلمانی نیست اصلش برا ایتالیا هست…۲_آخه کدوم آدم عاقلی میاد بین یک رولزرویس یه گاری ، گاری رو انتخاب میکنه؟۳_لامبورگینی محبوب تره و برنده معلوم شده ، شما ها اینجا چی میگیید؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  18. JDM lover

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (887 ديدگاه)

    انتخابم هوراکانه
    مگه میشه از غرش اون v10 گذشت…

    موافقم ۷
    مخالفم ۵
  19. Swedish Arrogant Tiger

    ۳۰ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1896 ديدگاه)

    اونتادور.
    و چیزی که برام عجیبه برنده شدن کوروت تو دوئل قبلیه.

    موافقم ۲
    مخالفم ۰
    1. Nima

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1659 ديدگاه)

      برنده شدن کوروت با نصف قیمت برات عجیبه؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  20. MC20

    ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1085 ديدگاه)

    مظلوم ترین کاربرهای سایت پدال ، طرفداران اصیل لامبورگینی هستند … درود به همشون و سلیقشون … حس کردم گفتنش خیللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی لازمه …

    موافقم ۳
    مخالفم ۶
    1. ماکسیمیلیان

      ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (624 ديدگاه)

      جناب MC20 ما طرفداران مکلارن بیش از همه مظلوم واقع شده‌ایم.
      گاو وحشی که با غرشش همه را حیران و هراسان کرده است.

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
      1. Monster 765lt

        ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1047 ديدگاه)

        داداش در واقعیت این مکلارنه که اصلا مظلوم نیست و مهم نیست واسش چه شرکتی چه محصولی ارائه کرده بهش رحم نمیکنه نه توی پیست نه توی درگ✌️✌️
        نظرسنجی و دوئل هم هیچ ارزشی نداره شما بگو ۹۹ درصد رای با لامبورگینی…
        در نهایت برنده کیه؟
        مکلارن

        موافقم ۸
        مخالفم ۳
        1. MC20

          ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1085 ديدگاه)

          آره داداش … مک لارن ها در دنیای واقعی حتی بعضی وقت ها به صاحب خودشون هم رحم نمی کنن … یه دفه جوش میارن و آخرش خاکستر تحویل میدن …

          موافقم ۶
          مخالفم ۷
        2. Monster 765lt

          ۱ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1047 ديدگاه)

          شما کارشناس یا طراح کدوم شرکت هستی؟رزومه ات چیه؟ چند تا هایپر و سوپر اسپرت طراحی کردی که در مورد نقص مکلارن صحبت میکنی؟ مطمئنا سنت هم قد نمیده که بدونی در مورد چه برندی داری صحبت میکنی.
          شما در مورد کپی کار مازراتی میتونی نظر بدی
          که یک هزارم مکلارن افتخاری نداره.

          موافقم ۵
          مخالفم ۴
      2. MC20

        ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1085 ديدگاه)

        منظورم از باب هجمه هایی است که به ناحق به دستاورد های لامبورگینی و شور و اشتیاق به حق طرفداراش ، توو سایت پدال از طرف بقیه فنا وارد میشه …

        موافقم ۳
        مخالفم ۱
        1. MC20

          ۱ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1085 ديدگاه)

          داداش وقتی از سن و سال من حرف می زنی خیلی به حدسی که زدی مطمئن نباش … افتخارات مازراتی رو نمی دونی اشکالی نداره چون فنش نیستی و طبیعیه ولی بیا موتور Maserati Nettuno Engine – F1 technology ( با تکنولوژی پری چیمبر کامباسشن ) رو با اون کتری که روی آرتورا بستن مقایسه کن … خیلی چیزا دستت میاد … در مورد طراحی هم نگم برات … یه عمر پیگیر کارهای اوکویاما و گاندینی و برتونه و پینین فارینا و جوجارو و مانتووانی و دیگر دوستان هستم … بماند … کامنتت شادم کردم …

          موافقم ۲
          مخالفم ۳
        2. Monster 765lt

          ۱ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1047 ديدگاه)

          خب همه اینا رو بذار کنارِ افتخارات فرمول ۱ مکلارن به اسطوره هاش اصلا کاری ندارم به افتخارات اخیرشم‌ تو پیست و درگ هم کاری ندارم به رکوردهاشم کاری نداریم فقط همون فرمول ۱ مد نظر بگیر بعد میبینی هنوز در حدی نیست که مقایسشون کنی.
          اینو فقط گفتم واسه امثال شما که فکر میکنید خیلی با نمک هستین.

          موافقم ۴
          مخالفم ۲
        3. MC20

          ۱ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1085 ديدگاه)

          McLaren—yes, that McLaren—is recalling 2763 of its vehicles built between 2016 and 2020, including its $1 million hypercar, the Senna. The affected vehicles are built with a foam pad underneath the fuel tank that can absorb water, corrode the fuel tank, and lead to fuel leaking and, potentially, fire … این ها رو هم بگذار کنار افتخارات مکی توو فرمول ۱ … شرکتی که هنوز یک انجین موفق و پیشرو و بی دردسر نمی تونه بسازه از حد و حدود صحبت نمی کنه … یعنی صحبت نکنه سنگین تره … یعنی به مشتری عصبانی وقتی که مثلا آرتوراش دودکرده یا آتیش گرفته می خواد از افتخارات خودش توو فرمول ۱ بگه ؟؟؟ بحث رو به حاشیه بردی رفیق … مازراتی با همه بدبختیاش حداقل تونست یه انجین خودش بسازه و آبروداری کنه … حرف من این بود مک لارن به هر دلیلی گاف داده … اونم بدجور … من منکر لیاقتش نیستم … اما الان بحث سر لیاقت نیست ، سر تواناییه …

          موافقم ۱
          مخالفم ۳
        4. Monster 765lt

          ۸ تیر ۱۴۰۱
          سوابق: (1047 ديدگاه)

          انجین میتونه یا نمیتونه بسازه افتخاراتش ارزوی کمپانیایی چون مازراتیه.
          با همین انجینی که نقص پیدا کرده کل محصولات مازراتی واست پر پر میکنه
          جایی که مکلارن باشه کسی مازراتی رو‌ نگاهم نمیکنه.
          گفتم بهت هروقت مازراتی تونست ۴ سال پادشاه مطلق درگ باشه مثل ۷۲۰
          محصولی درنده توی پیست باشه که با اختلاف چند ثانیه ای رکورد بزنه مثل سنا
          اسطوره بسازه بعد ۳۰ سال سریعترین تنفس طبیعی جهان باشه مثل اف وان
          محصولی پر قدرت و زیبا بسازه که هر روز قیمتش بالا بره و کلکسیونی شه مثل پی وان
          با کمترین بودجه مالی بهترین بسازه که شرکت های بزرگ جلو تعظیم کنن
          بیش از ۱۷۰ قهرمانی فرمول یک داشته باشه
          شرکتی که از یک محصول معمولی مثل بنز اس ال ار اسطوره بسازه…

          بازم هست میخای واست طومار بنویسم یا مث شما مزه بپرونم؟

          موافقم ۳
          مخالفم ۰
  21. Sibhan

    ۲ تیر ۱۴۰۱
    سوابق: (215 ديدگاه)

    همیشه فقط لامبور 🙌

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
  22. Pedram

    ۵ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    لامبورگینی هوراکان وهمه ی محصولات لامبور گینی خیلی خوبن ولی مک‌لارن فقط مدل p1 خوبه بقیه همه زشتن

    موافقم ۱
    مخالفم ۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا