لندروور-رنجروور

لندروور سری II کلاسیک با پیشرانه 6 سیلندر و قیمت 225 هزار دلاری!

لندروور برای چندین دهه نماد آفرود بوده و سری II آن نیز جزو محبوب‌ترین محصولاتش به شمار می‌رود. این خودروساز بریتانیایی در حال حاضر سبد محصولات قابل‌توجهی دارد اما اگر برخی محصولات در سال‌های گذشته تولید نمی‌شدند قطعاً موفقیت کنونی ثبت نمی‌شد. این مسیر با خودروهایی همچون سری II شروع شد که به لطف شرکت هیمالیا تغییرات زیادی را تجربه کرده است. این شرکت محصولات بازسازی شده با ویژگی‌های مدرن را تولید می‌کند و هم‌اکنون سری II خودش را معرفی می‌کند.

هیمالیا قبلاً نسخه‌های خاص دیفندر را تولید کرده است و حالا شاهد هنرنمایی لندروور سری II هستیم. خودرویی که مشاهده می‌کنید از رنگ خاطره‌انگیز آبی سود می‌برد و تغییرات محسوسی در آن اعمال شده‌اند تا تکنولوژی‌های مدرن را در خودش جای دهد. اجازه ندهید که طراحی ساده این خودرو شما را گول بزند! زیر پوست این قدبلند بریتانیایی پیشرانه ۶ سیلندر LV3 جنرال موتورز قرار دارد. هیمالیا می‌گوید پیشرانه یاد شده قدرت ۳۰۰ اسب بخاری تولید کرده و با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک جنرال موتورز همکاری می‌کند. این شرکت همچنین سیستم تعلیق فاکس و فنرهای جدید را در نظر گرفته است. سیستم تعلیق خودرو برای آفرود تنظیم شده و با سیستم ترمز ویلوود همراه می‌شود.

گرِگ شاندل رئیس هیمالیا می‌گوید:

محصولات جدید هوای آزاد ما گزینه‌هایی خیال‌انگیز برای آب‌وهوای گرم و استوایی هستند. طراحی منحصربه‌فرد سری II واقعاً برجسته بوده و باب میل کلکسیونرهای خاصی خواهد بود.

طراحی اصلی لندروور سری II تروتمیز بوده است. بدنه جعبه‌ای این خودرو از شیشه جلوی سرراست و خطوط تیز استفاده می‌کند و کابین ساده آن نیز کاملاً کاربردی در نظر گرفته شده است. هیمالیا در کابین از چرم بادوام مناسب برای آب‌وهوای بارانی استفاده می‌کند. لندروور موردبحث همچنین از سیستم صوتی آلپاین با ارتباط بلوتوث سود می‌برد.

البته که چنین خودرویی قیمت ارزانی نخواهد داشت و برای سری II هیمالیا باید ۲۲۵ هزار دلار بپردازید. البته این شرکت می‌گوید قیمت یاد شده ارزشش را دارد زیرا جزئیات بکار رفت در ارتقای این خودرو مثال‌زدنی است. قطعاً راندن این خودرو وسواس زیادی را طلب خواهد کرد اما لندروور برای روبرو شدن با محیط‌های خشن طراحی شده است.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. یوسف

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (938 ديدگاه)

    عشق ابدی…. لندرور کلاسیک…. همیشه در قلب ما هستی لندی عزیز….. در تمام خاطرات کودکی من همیشه لندرور وجود داشته….. عشق بی پایان

    موافقم 52
    مخالفم 6
    1. NAVID۰۰۹۸

      ۲۳ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (10232 ديدگاه)

      میشه یکی به من بگه چرا باید قیمت خودرویی که هیچیش فابریک نیست اینقدر بالا باشه ؟؟؟؟!!!!

      نکنه برای ملکه الیزابت بوده !!!!

      نهایت قیمتش ۲۵ هزار دلاره تازه اونم با التماس از طرف فروشنده !
      موتور شورولت خوروندن به لندروور ، عَجَبا !!!

      موافقم 22
      مخالفم 18
  2. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    سلام بر یک عمر خاطره

    موافقم 31
    مخالفم 5
  3. بهنام

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (824 ديدگاه)

    یدونشو دوست دارم بخرم نه بخاطر ماشینش بخاطر سیستم صوتی آلپاینش 😅

    موافقم 20
    مخالفم 3
  4. Royal Driver 70

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1293 ديدگاه)

    خیلیم عالی

    موافقم 25
    مخالفم 4
  5. Sina

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (811 ديدگاه)

    بنظرم قیمتش یک صفر زیاده فوق قوشش ۲۲هزارو ۵۰۰دلار ارژش داشته باشه
    هیچ دلیلی واسه خرید همچین خودرویی نمیبینم وقتی میشه با ۴۰ هزارتا بهترین وسیله رو خرید

    خودرو کلاسیک زمانی ارزش خرید بالایی داره که دیگه بعنوان یک وسیله نقلیه روزمره نباشه ارزش نمادین داشته باشه
    بقول جرمی کلارکسون یه بابایی هم رفت یک میلیون دلار داد تابلو خرید،خب با اون تابلو هم نمیشه رانندگی کرد،،،،منظورش این بود که بعضی خودروها فقط ماشین نیستن که به چشم رانندگی روزمره نگاهش کنی یه اثر هنری هستن

    ولی در مورد همچین ماشینی یا کلی دیفندر قدیمی که دست ساز تیون میشه و با رقم های ۳۰۰ هزار و ۴۰۰ هزار فروخته میشه یک کاره فوقلاده احمقانه ست چونکه با زیر صدهزارتا میشه بهترینشو خرید

    منم اگر خودم بخوام تو خونه بستنی بسازم باهام میلیونها تومن در میاد ولی میرم سوپرمارکت با چند هزارتومن یه بستنی میخرم بقول معروف کسی واسه یک کیلو شیر نمیره گاو بخره
    ماشینهای دست سازی چرتی مثل این یا دیفندر قدیمی ها هم حکم همین مثالن

    موافقم 36
    مخالفم 24
  6. فقط انگلستان

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1045 ديدگاه)

    لندروور-رنجروور بهترین شاسی بلند ساز جهان.

    موافقم 25
    مخالفم 7
    1. RezaRs

      ۲۴ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (278 ديدگاه)

      Jeep left the group

      موافقم 3
      مخالفم 13
      1. Payfast

        ۲۴ مهر ۱۴۰۱
        سوابق: (807 ديدگاه)

        کادیلاک میگفتی یه چیزی

        موافقم 1
        مخالفم 10
  7. مهردادکمال

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1821 ديدگاه)

    اگر زیر صندلیشم ۲۲۰هزار دلار گذاشته باشن باز ۲۲۵هزارتا براش زیاده خدایی
    الان توجیه کردن توش جزییات زیاده شما بجز چرم صندلی با یکی دو اپشن مثل ضبط بلوتوث خور جزییاتی میبینین؟؟

    موافقم 29
    مخالفم 17
  8. مازیار

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2483 ديدگاه)

    تا زمانی که برای محصولی خریدار پیدا میشه و پول پرداخت میشه، حرفهایی از این دست که یه صفرش زیاده یا باید یه چک زیر صندلیش باشه، ارزش اون چند بیت اینترنت مصرفی خودش برای ارسال رو هم نداره

    موافقم 21
    مخالفم 2
  9. Kato

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (449 ديدگاه)

    کدوم احمقی ۲۲۵ هزار دلار میده پای این مزخرف…

    پول دوتا لکسوس lx600

    موافقم 8
    مخالفم 24
    1. عاشق پدال

      ۲۴ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (253 ديدگاه)

      معلومه خب.
      اونیکه لکسوس دوست نداره
      اصلا تا حالا سافاری افریقا رفتی؟
      تا حالا سامون رودخانه های نروژ وسط دشت های افریقا سوار یه لندروور میل کردی؟

      موافقم 5
      مخالفم 1
  10. Khosrow

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    منظورش ۲۲۵ هزار ریال بوده / قندش افتاده پرت و پلا میگه ..

    موافقم 10
    مخالفم 16
  11. Taha Malek

    ۲۳ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (914 ديدگاه)

    سطح 🤌

    موافقم 5
    مخالفم 0
  12. یاس ی

    ۲۴ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1021 ديدگاه)

    ;کاری با قیمتش ندارم ولی در کل دیفندرهای قدیم برای من یعنی خاطرات بچگی تا نوجوانی، یعنی پدر. مرحوم پدرم سال 59 یدونه خریده بود به قیمت 85 هزار تومان. از خود نمایندگی در تهران، اون موقع من یکسال داشتم، من و پنج برادرم با اون ماشین رانندگی یاد کرفتیم و کلی خاطرات باهاش داشتیم. دیفندر همیشه برام عزیز هستش و عزیز میمونه. دقیقا مثل یاد پدر.

    موافقم 9
    مخالفم 0
  13. رضا

    ۲۴ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (144 ديدگاه)

    این الان داره پول برند میگیره یا چی!؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. JaMsHiD

    ۱۱ آذر ۱۴۰۱
    سوابق: (945 ديدگاه)

    این تیونرش از همونایی هست که دوتا لندکروزر سری شصت بر میداره بعدش دوتا سپر آفرودی می‌بنده روش بعدش یه موتور آمریکن می‌بنده روش با صندلی فلان برند با یه مانیتور ، قیمت خون باباش هم میده و سایت ها هم میگن تویوتایی خاص با صندلی های خاص فلان شرکت
    جمعش کن بابا *** تو هیکل لندروور با موتور آمریکایی
    جا برا کار نمی‌دونید
    کدوم آدمی میاد رو ماشین انگلیسی موتور آمریکایی می‌بنده
    خب موتور همون شرکت رو ببند ی ذره تیون کن به همین قدرت می‌رسی
    بعدش به خاطر وسواس رانندگی این قیمت رو داره؟
    خیلی وسواس از فابریک بودن تمام خودرو و خشک بودنش معلومه خیلی وسواس داشته تیونرش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مسعود جوادی نیا

    ۶ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام خواستم بگم من یدونه از این سری ۱۱ دارم حدود ۱۵ ساله که خوابوندمش کنار خونه رنگش سفیده مونتاژ خود انگستان هستش دوتا باک بنزین داره که هرکدومش ۵۰ لیتر بنزین میگیره وحدود ۷۰۰ کیلومتر بدون زدن بنزین میتونی باهاش رانندگی کنی دیگه اینکه رادیاتور روغن داره این یعنی اینکه به غیر از آب روغن ماشین هم خنک میشه البته به درد آفریقا و جاهای گرم میخوره .من سال ۷۴ اینو از توی ببیهقی خریدم ۱۴۰۰۰۰۰ هزار تومن تا سال ۹۰ هم ازش سواری گرفتم وتمام ایران را باهاش گشتم.اگه مشتری خوبی پیدا بشه با اینکه خیلی دوستش دارم وباهاش حرف میزنم اما فروشنده ام.
    ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا