در کلاس خودرویی بسیار رقابتی C، لکسس CT قطعا اسپورت ترین هاچبک ۵ دربی نیست که ارائه شده و البته نباید از بهروزرسانیهای متعدد کمپانی برای تازه نگهداشتن آن غافل شد.
تابستان امسال این خودروساز ژاپنی جلوپنجره دوکیشکل F اسپورت، مه شکنهای جدید، گرافیک جدید چراغهای جلو و عقب، سپر عقب جدید، رینگهای جدید و سیستم ناوبری با صفحهنمایش بزرگتر ۱۰.۳ اینچی را به این خودرو اضافه کرده است.
هنوز هم لکسس CT 200h مدل سال ۲۰۱۸ کاملاً مشابه مدل سال قبل به نظر میرسد اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم باید گفت کمپانی میتوانست کارهای بیشتری را انجام دهد.
خوشبختانه بخش توسعه مسابقهای تویوتا یا همان TRD درباره کیت بدنه خودرو چارهای اندیشیده و اصلاحاتی را برای CT200h در ژاپن تدارک دیده که باعث خشنتر شدن ظاهر خودرو شده است. این کیت شامل اسپویلرهای سفارشی جلو و عقب، رکابهای جانبی، دیفیوزر عقب با چهار خروجی اگزوز و حتی اصلاحات آئرودینامیکی زیر بدنه است.
فرشاد
۹ شهریور ۱۳۹۶CT200h از ظاهر محصولات فعلی لکسوس بهره نمیبره، به ویژه چراغهای کمانی، اما از اکثرشون خوشتیپتره. نمونههای موجود در ایران، ۱۳۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتنمتر گشتاور دارن که باعث شتاب اولیه ۱۰/۳ ثانیهای و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتری شدن.
شاهين
۹ شهریور ۱۳۹۶یعنی از مزدا ۳ هاچبک شکست میخوره تو شتاب
Sina
۹ شهریور ۱۳۹۶TRD رو واسه آفرودش واقعا قبول دارم
این متنی گذاشته زیر عکس محصولاتش آخر جمله ست
? Show the offroad who’s boss
???
https://www.toyota.com/trdpro/
آفرود واقعا فقط تویوتاست
sina
۹ شهریور ۱۳۹۶کاش با موتور nx عرضه میشد