سرانجام چیزی که همه منتظر آن بودیم یعنی طراحی نهایی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس مشخص شد زیرا تصاویر تازهای از این خودرو افشا شده که یک پروتوتایپ تقریباً بدون پوششهای استتاری را نشان میدهد. با توجه به این تصاویر، S کلاس جدید در بیرون ظاهری آشنایی دارد اما در داخل اساساً هیچ ارتباطی با نسل کنونی ندارد. در بخش بیرونی S کلاس نسل W223 از زبان طراحی اخیر مرسدس که پیشازاین در مدلهایی مثل CLS ارائه شده بود استفاده شده است؛ اما بااینحال، طراحی کلی خودرو تکاملی بوده و تحول بزرگی نسبت به نسل قبل نداشته است. در جلوی خودرو جلوپنجره فرم جدیدی دارد و به نظر میرسد کمی بزرگتر از قبل شده تا ضمن پیروی از سایر مدلهای مرسدس، ظاهر برجستهتری به S کلاس بدهد.
بزرگترین تغییر در جلوی سدان پرچمدار مرسدس اما چراغهای جدید و باریکی است که هرچند از طرحهای اخیر این شرکت پیروی کرده اما برای متمایز کردن S کلاس از مدلهای پایینتر، هویت خاص خود را دارند. بااینحال فرم چراغهای جلو میتواند بسیار بحثبرانگیز باشد زیرا از این زاویه جذابیت و زیبایی چندانی ندارند. در عقب S کلاس جدید نیز چراغهای افقی کاملاً جدیدی به چشم میخورد که شکل کلی آنها شباهت زیادی به چراغهای عقب CLS و فیسلیفت E کلاس دارد. بالای این چراغها نیز نواری کرومی سراسری از گلگیر تا گلگیر کشیده شده است. علاوه بر این، سپر هم بازطراحی شده و سر اگزوزهای باریکی از پایین آن بیرون آمده است که به نظر میرسد نمایشی باشند و متأسفانه این چیزی است که باید به آن عادت کنیم.
همانطور که انتظار میرفت، انقلاب واقعی در داخل S کلاس رخ داده است زیرا در اینجا همهچیز از نو طراحی شده است. این طراحی کاملاً جدیدی است که پیشنمایش آنرا در کانسپت Vision EQS دیده بودیم. مهمترین ویژگی داخلی W223 صفحهنمایش بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که در میانهٔ داشبورد قرار گرفته و کابین تسلا را به یاد میآورد. مطمئناً این ویژگی S کلاس هم بحثهای زیادی را به دنبال خواهد داشت اما آنچه که در کابین S کلاس واقعاً عجیب و بحثبرانگیز به نظر میرسد شکاف یا سوراخ بزرگی در پشت صفحه آمپر دیجیتالی است. این میتواند ارتباطی با نمایشگر سربالا با قابلیت پشتیبانی از ناوبری واقعیت افزوده داشته باشد اما هرچه است اصلاً خوب به نظر نمیرسد.
داشبورد S کلاس جدید طراحی دولایهای دارد که در قسمت فوقانی آن یعنی بالای صفحهنمایش جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، دریچههای تهویهٔ مرکزی جای گرفتهاند درحالیکه قبلاً این دریچهها زیر نمایشگر قرار گرفته بودند. دریچههای تهویهٔ عمودی طرفین داشبورد اما بهوضوح از کانسپت Vision EQS الهام گرفتهاند. نمایشگر میانی S کلاس نیز آنقدر بزرگ شده که مرسدس اکثر عملکردهای خودرو را در آن جای دهد و به همین دلیل از تعداد دکمههای فیزیکی بسیار کاسته شده است. البته هنوز هم در پایین نمایشگر یک ردیف دکمه دیده میشود که برای فلاشر و سایر ویژگیهای مهم خودرو است. یکی دیگر از ویژگیهای قابلتوجه کابین این خودرو هم غربیلک فرمان جدید است که مشابه نمونهٔ ارائه شده در فیسلیفت E کلاس به نظر میرسد. تریمهای آلومینیومی در جایجای کابین نیز حس مدرنتری به کابین S کلاس دادهاند.
خودرویی که در این تصاویر دیده میشود در عقب هم به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با دو صفحهنمایش مجهز است که تعداد کل نمایشگرهای S کلاس را به چهار عدد میرساند. البته اگر نمایشگر کوچک کنسول عقب برای کنترل تهویه را هم در نظر بگیریم این تعداد به پنج مورد افزایش پیدا میکند. علاوه بر این، ممکن است در زیر آرنجی عقب هم نمایشگر ششم تعبیه شده باشد که امکان کنترل تنظیمات بیشمار صندلیها، پردهٔ پنجرهها و موارد دیگر را فراهم میکند. نسل جدید S کلاس که بر اساس پلتفرم MRA II ساخته میشود، کمی بزرگتر از نسل کنونی خواهد بود و به تکنولوژی رانندگی خودکار سطح سه، سیستم تعلیق فعال و سیستم فرمان گیری چرخهای عقب مجهز خواهد بود. همچنین پیشرانههای این سدان پرچمدار هم اصلاح خواهد شد و باید انتظار ارائهٔ نسخههای هیبریدی خفیف، پلاگینهیبریدی و تمام الکتریکی را داشته باشیم.
در نسل جدید S کلاس همچنان نسخهٔ لوکستر و کشیدهتر مایباخ ارائه خواهد شد که زیر کاپوت آن همچنان پیشرانهٔ دوازده سیلندر قرار میگیرد اما طبق گزارشها، در این نسل به دلیل تقاضای پایین خبری از نسخههای کوپه و کابریولت نخواهد بود. البته AMG GT و نسل بعدی SL این خلأ را پُر خواهند کرد. گفته میشود نسل جدید مرسدس بنز S کلاس در سپتامبر امسال با مدل ۲۰۲۱ در بازار اروپا عرضه شده و تحویل آن به خریداران دو ماه بعد آغاز خواهد شد که این یعنی احتمالاً باید در تابستان منتظر رونمایی آن باشیم.
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹به به
بلاخره رخ نمود سلطان?
البته دیروز خبرشو داده بودم.?
عارف
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹طراحی رو به افول…
Hemn
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹از این نظرا زیاد میدین اما بعدش پشیمون میشید
هیچ کدوم از کارای بنز بی برنامه و غیر اصولی نیست دوست من.
بعدش میبینید که از همه رقبا سرتره از هر نظر
علي-كيوج
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹درسته با این عکسها نمیشه قضاوت کرد ولی طراحی عقبش خدایی یجوریه،cls نسل جدید هنوزم که هنوزه طرح عقبش مورد انتقاده اینم عقبش خیلی شبیه اون بنظر میاد
SS
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بله نمونش CLS هست. هربار که میبینیش بیشتر از دفعه قبل میگی چه فاجعه ای در مرسدس رخ داده که از طراحی 2012 به 2018 رسیدن و تصمیم گرفتن طراحی A کلاس رو روی CLS بذارن!
اول که نمای جلوی این اس کلاس رو دیدم با خودم گفتم خب خیلی خوب نیست ولی بذار ببینم حتما طراحی عقبش بهتره، اما طراحی عقب از CLS هم بدتر هست و در حد A کلاس هم نیست چه برسه به S کلاس.
کابین هم با مانیتور کپی شده از کابین چیپ تسلا شخصیت مرسدس بودن خودش رو از دست داده و مثل شرکت های چینی شده که از طراحی کابین فقط مانتیور گذاشتن رو بلدن. عدم وجود کلیدهای فیزیکی برای سیستم تهویه مطبوع در خودروی لوکسی مثل اس کلاس فاجعه طراحی هست.
Car lover
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹عاغا عقبشو نمیشه هیچجوره ماله کشید
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹خداییش چراغ عقبش اصلا مناسب اس کلاس نیست
پارسا لطیفی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹زود قضاوت نمی کنم تا زمانی که رونمایی بشه
امیرحسبن
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹چراغ جلوش عین آزرا 2017 تا 2019 هست…
Ahmadreza 2002
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹“عقبش که معلوم نیست چند چنده با خودش جلوش هم خیلی محافظه کارانه شده با ارفاق در حد یه برند لوکس چینی به اسم هونگچی( اگه اشتباه اسمش رو ننوشته باشم ) کابین هم یه استارت اپل چینی وسلام”
دوستان فکر نکنم دیگه کسی بیشتر از اینی که بالا نوشتم ازش بد گفته باشه تو دنیا
اما حواستان هست که این بنزه؟ کسی خودش تعیین میکنه ماشینا یه دهه بعد چطوری ساخته بشن
بنز قطعا خیلی خیلی خیلی این مدل رو بررسی کرده و ساعت ها روش فکر کرده تا به این مدل رسیده
چرا؟
چون ما داریم در باره بنز با ۱۳۰ سال سابقه حرف میزنیم نه یک شرکت با ده سال سابقه که برای جلب توجه هر از گاهی طرحای فضایی بده (متیونین اگه فکر کنین منظورم تسلاس )
و اما تحلیل من از این ماشین به عنوان کسی که از هیچ کدوم( نظر شخصی منه ) از مدل های جدید بنز خودش نیمده باید بگم : از اون جایی که اس کلاس ۶، ۷ سال طول میکشه تا نسل جدید بده پس باید جوری طراحی بشه که هفت سال بعد هم مدرن به نظر بیاد و تو کلاس سدان های لوکس فول سایز الگو باشه پس یکم آینده نگری لازمه برا حفظ پرستیژ
Ahmadreza 2002
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹*متیونین :مدیونین
امان از این کیبورد گوگل
جواد خطر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹خخخخخ طرف مُقوا گذاشته کف کابین ماشین تا کثیف نشه مِث خودمون که وقتی تازه ماشینو تمیز کردیم روزنامه میندازیم!!!!لااقل نکرده واسه عکس گرفتن مُقواها رو برداره…..انگار همه جای دنیا از این کارا میکنن
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹پدال به شدت در مقابل طراحی جدید اس گارد گرفت و قطعا منتقدان زیادی خواهد داشت
ولی این مدل پایه محسوب مبشه
مدلهای amg و مایباخ بعدها با انبوهی از قطعات کروم در ظاهر خودرو و پوششهای رنگی متنوع در داخل خودرو معرفی میشن و اونجاست که نظرها عوض میشه
این اتفاق در نسل بعدی هم خواهد افتاد
تغییر همیشه منتقددان مخالف بیشتری خواهد داشت تا منتقدان موافق
امین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹انصافا طراحی جلو وطراحی داخلیش خوبه ملی طرفدار های بنز قبول کنن عقبش بسیار زشته
طاها زارع
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ولی قرار نیست انقلابی از نظر ظاهری توش ایجاد کنن
همشون بر پایه همین ماشین تولید میشن
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹به نظر شما ارتباطی بین صفحه نمایش پشت فرمان و حفره پشتش هست؟
احساس میکنم بعد از خاموش کردن خودرو صفحه نمایش داخل حفره جا میشه
چون تو مدل eqs هم پشت فرمان کاملا مسطح بود
VIPER
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه بخوای سطحی نگاه کنی فک کنم مانیتور
داخل اون قسمت جمع میشه و یه حالتی مثه
مکلارن پیدا میکنه که مخصوص ریس یا همچین چیزی
امین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹احتمالا برای یه چیز جدیده نمیدونما یه چیز عجیب قریب مثل فناوری هولگرام یا یه چیز خفن تر از هد آپ دیسپلی
VIPER
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹آره چون اون محفظه جوری طراحی شده که اینگار میخواد صفحه توحالت 20 درجه قرار بگیره،زمان مشخص میکنه
مصطفی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹وای نه…
این چیه !!
فکر کنم طراحش هیچ درکی از ابهت و وقار یه ماشین لوکس نداشته.
NAVID۰۰۹۸
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹درود بر اتاق W221 تکرار نشدنی
خوب یا بدش بماند ، اما این بنز S جدید واوووووو نداره .
درسته که بنز با گذر زمان جاافتاده میشه ولی این ?? ، جای تامل داره .
ممد ژانگولر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اگر واقعا همین باشه که تو عکسه میتونم بگم عالیه ???
الخصوص طراحی داخلیش
اون فرمونش کخ خداست و جلو داشبوردش که انگاری با آدم فضایها مشترک تولید کردن
فقط و فقط یکم مشکل در طراحی چراغهای عقبش میبینم که اونم با توجه به سابقه و اعتبار مرسدس بنز الخصوص S کلاس بعد از مدتی عادی شده و لذت و رضایتی که مشتری از بقیه قسمتها میگیره به فراموشی و رویه عادی تبدیل میشه .
اینو بگم خدمت دوستانی که به بنز S ایراد میگیرین
داداشای گلم این ماشین حکایت پدر همه ماشینارو داره
بهش احترام بذارید ?
شاهین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹غقبش ادمو یاد سوناتا وای اف میندازه
این چیه طراحی کرده بنز ابهتش کم شده
مزدا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا از بنز اونم s کلاس انتظار اینجور طراحی رو نداشتم
اس کلاس های قدیم کجا و این کجا ??
مهدی ۹۱۱
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹محصولات مرسدس زمانی که رونمایی میشن زیبا به نظر نمیرسن ولی وقتی زمان میگزره بهش عادت میکنیم وانگار زیباتر میشن
پارسا لطیفی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹حرفت درسته
ایلیا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹همیشه همینطور نبود.
هربار که طراحی CLS جدید رو میبینیم نه از این ماشین که کلا از دنیای خودرو دلزده میشم، روز به روز زشت تر بنظر میاد
مهردادكمال
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بخوایم بهش بعنوان مرسدس اس کلاس نگاه کنیم واقعا مایوس کننده اس … احتمالا این طراحی برای هر شرکت دیگه بود براحتی با این سبک مینیمالیست نمره قبولی میگرفت اما برای اس کلاس یک علامت سوال خیلی گنده است!
MOHAMAD.n.r
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹طراحی کابین هم بی روحه.
کاش چند تا دکمه زیبا کار میگذاشتند تا فضا رو از این سادگی مفرط دربیاره.
شاید بعدا در تریم های مختلف و بالاتر فضای بهتری داشته باشه ولی رقیب هاش اکثرا طراحی داخلی به مراتب بهتری دارند.
باید صبر کنیم تا رسما رو نمایی بشه ولی این تریم خوب نیست.
پارسا لطیفی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تکنولوژی عالی
منتظر رونمایی اصلیم تا ببینم قیافه واقعیش چیه
Roham
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹رو نمایی اصلی با کلی بزک، دوزک همراهه
قیافه اصلیش اینه
اونی که تو خیابن می بینیم ( نمی بینیم!) همین عکساست
VIPER
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یادمه رونمایی نسل فعلی اونموقع خیلی منو گرفت
ولی خب این نسل جدیدو نمیتونم در نگاه نخست باهاش ارتباط برقرار کنم،
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹چرا صفحه نمایشش اینقدر پایینه اینجوری راننده باید گردنشو خیلی خم کنه و باعث هواس پرتی میشه
Aran Milan
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹مثل اینکه بنز هم کابینش داره شبیه تسلا میشه!
Elmiraj
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹شکل داشبوردش شبیه model 3 و نمایشگر مرکزیش هم model S هست…..
تنها جایی که S class مونده شکل جلوپنجره و غربلیک فرمان هست…بقیه هیچ…!!!!
.
.
((حیف شد واقعا))
مهزیار
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹واقعا دیگه به بن بست رسیده… وقتش نیست واگنر گورشو گم کنه؟
Farzad
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اگه آرم بنز رو فرمون نبود فکر میکردم تسلاست !! اون دو تا صفحه نمایش واقعا افتضاحن ، واقعا این یه بنزه ؟! چراغ عقب ها افتضاحن ، افتضاحه محض !!!
Mamad
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹جنسیس انصافا زیباتره?
Joker
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹خداوندگار تکنولوژی وارد میشود، شرط میبندم مرسدس بنز تو این نسل از تکنولوژی هایی استفاده کرده که بشر از درکش عاجزه، این صفحه نمایش بزرگ و اون سوراخ پشت صفحه آمپر وعده میده که با یه سفینه طرفیم تا یه خودرو،در ضمن قراره نسخه ۷۳amg هم داشته باشه با قدرت ۸۰۰ اسب و شتاب زیر سه ثانیه…
- A M I R -
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹این کابین قراره در لباس میباخ با فانتوم رقابت کنه ، به نظر من هیچ چیزی برای رقابت نداره ، هیچ عنصر کلاسیک و لوکسی داخلش دیده نمیشه ، شاید برای E class کابین ایده آلی باشه ، اما با شخصیت S class مطابقت نداره ، چه دلیلی وجود داره برای قرار گرفتن اون اسکرین وحشتناک توی این سگمنت لوکس ؟
MAHDI
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹میباخ نسل فعلی در سطح فانتوم و مولسان نبود. پیشنهاد میکنم بررسی و رقابت میباخ و بنتلی مولسان (قبل فیس لیفت) که مجله موتورترند انجام داده رو ببین. اونجا میگه میباخ همون S کلاس 90 هزاردلاری هستش باکمی جزئیات بیشتر.و برای رقابت با مولسان باید خیلی بیشتر از اینها بود.
درپایان هم گفت بهتره میباخ با فلاینگ اسپور مقایسه بشه چون در سطح مولسان نیست.(فلاینگ اسپور نسل قبل)
الانم که بنتلی فلاینگ اسپور به شکل عجیبی باشکوه و اشرافی شده طراحی داخلی و بیرونی اش. و انصافا طراحی داخلی S کلاس حس اشرافیت رو نداره.در مقابل خیلی مدرن طراحی شده. برعکس نسل قبل S کلاس طراحی کابینش طراحی لوکسی داشت اما الان برعکس شده.
mercedes benz
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
داداش این مجله و اون مجلرو ول کن s کلاس سلطان این سگمنت و این کلاس از ماشین هاست و هیچ ماشینی نمیتونه باهاش رقابت کنه نظری در مورد اس کلاس جدید فعلا ندارم ولی به نظرم دیگه هیچوقت اون s63 w221 سلطان دیگه تکرار نمیشه
یا علی مدد
Km
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹طراحی داخلی و نمای عقب خوب نشده ، واقعا طراحی داخلی حیف شد که اینجوری شده ?
MAHDI
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بزرگ ترین ضعف طراحیش چراغ های عقب هستش. با اینکه چراغ عقب E کلاس جدید جذاب نیست اما در مدل S اون حالت تیز بودنش یه جوریه!!!
اما باقی موارد خوبه.جلوپنجره بزرگ شده، چراغ جلو هم خوبه. کابین هم جذابه، البته دیگه مثل نسل قبل حس لوکس بودن نداره و بیشتر مثل آئودی A8 یه حس مدرنی داره.
MAHDI
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تو این عکس طراحی چراغ های جلو خیلی شبیه X3 و X4 به چشم میاد.
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من از مانتیور بزرگش خوشم نیومد به نظرم باید بیش از اینا رو طراحیش فکر میکردن
ایلیا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹این چراغ عقب تیز و زاویه دار چه معنی داره توی این کلاس لوکس!
واقعا طراحی عقبش آزار دهندست.
طراحی داخلی هم اصلا نمیتونه طراحی داخلی S کلاس کبیر باشه، اصلا حس لوکس بودن نداره و ی کابین مدرنه که میتونه توی هر ماشین دیگه ای هم استفاده بشه.
من منتظر بودم S کلاس جدید یک کلاس بالاتر عرضه بشه و بتونه علاوه بر رقبای سنتی حتی با فلایینگ اسپور هم مقایسه بشه ولی واقعا این ماشین حداقل با این عکسایی که فعلا دیدیم نمیتونه با اون شکوه فلایینگ رقابت کته
ایلیا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹آقای پدال من اگه ایمیلم رو عوض کنم مشکل ثبت دیدگاه برطرف میشه؟
همیشه دوس داشتم خودم و بقیه ی دوستان با ی اسم مشخص کامنت بذاریم نه اینکه هر روز کلی اسم و ایدی جدید با تعداد دیدگاه بالا توی سایت ببینیم، وای خود پدال داره مجبورمون میکنه با ایدی جدید کامنت بذاریم
سردبیر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام.
مشکل ثبت دیدگاه شما رو خودم به دقت بررسی کردم. خوشبختانه در سایت پدال نه سابقه اسپم داشتین و نه در سیاهنامه ایمیل های اسپمر ما بودین. الان آکیسمت ایمیل شما رو به عنوان اسپمر شناسایی کرده و این می تونه از فعالیت شما در سایر سایت هایی که سیستم اکیسمت دارن یا حتی ثبت ایمیلی مشابه با شما بوده باشه. پوزش از مشکلی که برای شما ایجاد شده.
بهنام
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹از پدال میخوایم که مقاله هایی در مورد نقد طراحی مدل های شاخص رو ارائه بده مثل همون هایی که یه زمانی تو مجله ی ماشین انجام میشده. اون زمان پس از معرفی خودروهایی نظیر مرسدس اس کلاس یا ای کلاس مقاله های نقد طراحی اونها هم ارائه میشد که بسیار مفید و آموزنده بودن. با تشکر
Shirko
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹چراغای جلوش خیلی به ازرا ۲۰۱۶ شبیه با جلو پنجرش
MAHDI
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹چراغ جلوش به شدت شبیه X3 و X4 هستش. البته تو این عکس و این زاویه اینطور دیده میشه.من فکر کردم من اینطور حس کردم اما تو یه کانال خودرویی یوتیوب هم طرف وقتی داشت از چراغ های جلوش حرف میزد یه لحظه چراغ جلوی X4 رو کنارش گذاشت.
البته ممکنه تو این تصاویر اینطور دیده بشه.
نویدی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹واسه بنز متاسفم
داره راه کره ای ها رو دنبال میکنه.
پارسا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹همین الان به بی ام و سری 7 نگاه کردم دیدم که این جلو پنجره بزرگ اون قدر هم که میگن بد نیست نگو چشام یواش یواش بهش عادت کرده. داستان اس کلاس نسل جدید هم همین طور.
Tommy
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹خدا وکیلی طراحی مرسدس های نسل قبل تر رو با الان مقایسه کنید ? روز به روز انگار روبه افول هستش این ستاره- حیفه واقعا، به عنوان مرسدس بنز خیلی انتظارات فرا تره و این ها آدم رو نامید میکنه ?
Roham
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بنز …
یه زمانی سلیقه ها رو می ساخت
الان اینگار شوخیش گرفته
تو ده سال اخیر به ندرت طراحی زیبا موندگار از بنز دیدم
افسوس
حالا پوستر چه ماشینی بچسبونم به در کمد!!!
رامین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تیبا 2
MOHAMAD.n.r
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تیبا ۲ پلاس??????
رامین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹اون دیگه خیلی سنگینه :)))))
mercedes benz
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹سلام عرض ادب
داداش الکی که بهش نمیگن سلطان
s63 w221 هنوزم که نگاش میکنی واقعا لوکس و پر ابهته و دیگه تکرار نمیشه
یا علی مدد
هادی 8 سیلندر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹چی میگید باس خودتون
داشبورد به عنوان نسل جدید طراحی با اون هلوگرافیک گنده معلومه چیه فردا کره ای ها چینی ها هیمن قضیه رو اسکی میرن
بنز ۷۰ ساله که الگو طراحی همه خودرو ساز های دنیاست چه بخایید چه نخایید
فقط بنز تو دنیا تو خلاقیت های جدید حرف اول میزنه
هنوز نتونستن خودرویی بزنن که در کنار ایرودینامیک لوکس هم باشه فقط بنز تونسته هنوز
ایلیا
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یعنی چی در کنار آیرودینامیک لوکس هم باشه؟
هادی 8 سیلندر
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یعنی تیوتا پریوس و بنز کلاس a
ضریب ایرودینامیک جفتشون ببین متوجه میشی
محمد
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹هادی راست میگه ضریب ایرودینامیکی ای کلاس یه عدد خیره کننده ایه
0.22 فقط که فکر کنم بهترین باشه
MOHAMAD.n.r
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ضریب ایرودینامیک پریوس = ۰.۲۴
رامین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹عقب گرد مرسدس ادامه دارد…
iman
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹جبهه گیری های الانتون درباره کابین s کلاسو یادتون باشه.
1 سال دیگه بیاین نظراتو بخونین
همه به به و چه چه میکنن
تاریخ میزنم
1400.2.24
این صفحرو چک کنین :))))))))))
Ahmadreza 2002
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹به به و چه چه می کنن چون بنزه نه چون زیباست
Mohammad khalili
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹یعنی خدایی کابین تسلا مدل اس از این قشنگتره
رامتین
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بنظرم طراحیش افت کرده. بعضی ها میگن وقتی رونمایی بشه به مرور نظر مردم هم عوض میشه! بنظرم این اصلا درست نیست. هر چقدر هم بگذره، طراحی باریک چراغ جلو و عقب نسبت به طراحی برجسته نسل قبل، یک افول بحساب میاد. کابین را الان نباید نظر داد، با این تصاویر ممکنه بگیم طراحی کابین اصلا جالب نیست، اما تا زمان ارائه باید صبر کرد. اما در کل طراحی خارجی دیگه همینه و تغییر هم نمیکنه و در کل این طراحی خارجی، ضعیفتر از نسل قبله. ازطرف دیگه بعضی ها همش از بی ام و ایراد میگیرند. شما نسل 7 جدید را ببینید. تنها ایرادی که ممکنه بعضیها بگیرند فقط و فقط جلوپنجرش هست اما همه اذعان دارند طراحی کابین و طراحی خارجیش بهتر شده. بنابراین با عرض معذزت میشه بشکل کلی گفت مرسدس در طراحی افت کرده. حتی متعصبترین فرد شرکت هم بپرسی میگه طراحی افت نکرده، اما مطمعنا میگه پیشرفت هم نکرده!
Saeed
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹تأسف برای مرسدس بنز…..
MSKR 8326
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹من خودم عاشق مرسدس و بی ام و هستم.
ولی طراحای مرسدس این همه از بی ام و بخاطر جلوپنجره بزرگش انتقاد کردن. پس حالا یه یه دفعه اون انتقادا کجا رفت. مرسدس هم که جلوپنجره اش رو بزرگ کرده.
Ahmadreza 2002
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹مرسدس همیشه جلو پنجره بزرگری بوده حتی چهل سال قبل
Ahmadreza 2002
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹بزرگری: بزرگ
MjM
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹دیگه رسما یه تبلت خریدن گذاشتن پشت فرمون ک هیچ ربطی هم ب داشبورد نداره! .
کم کم داره یادم میره تو این چند ساله آخرین ماشینی ک نسل جدیدش زیباتر شده بود چی بود!
Ahmadreza 2002
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹فراری و لامبورگینی که همیشه زیبا هستن
مدلای لینکن
رم
ائودی ها
پورشه ۹۱۱
جنسیس ها ( نمی گم قشنگن ولی از مدلا ۴ سال پیش جنسیس بهترن )
مکلارن ها (به نظرم جدیداً فوق العاده آن مکلارن ها )
و…
در کل خیلی ها خراب کردن درست ولی هنوز خیلی از شرکت طراحی ها شون رو به جلو هست