مرسدس بنز

لو رفتن کامل طراحی نسل جدید مرسدس S کلاس با افشای تصاویر تازه

سرانجام چیزی که همه منتظر آن بودیم یعنی طراحی نهایی نسل جدید مرسدس بنز S کلاس مشخص شد زیرا تصاویر تازه‌ای از این خودرو افشا شده که یک پروتوتایپ تقریباً بدون پوشش‌های استتاری را نشان می‌دهد. با توجه به این تصاویر، S کلاس جدید در بیرون ظاهری آشنایی دارد اما در داخل اساساً هیچ ارتباطی با نسل کنونی ندارد. در بخش بیرونی S کلاس نسل W223 از زبان طراحی اخیر مرسدس که پیش‌ازاین در مدل‌هایی مثل CLS ارائه شده بود استفاده شده است؛ اما بااین‌حال، طراحی کلی خودرو تکاملی بوده و تحول بزرگی نسبت به نسل قبل نداشته است. در جلوی خودرو جلوپنجره فرم جدیدی دارد و به نظر می‌رسد کمی بزرگ‌تر از قبل شده تا ضمن پیروی از سایر مدل‌های مرسدس، ظاهر برجسته‌تری به S کلاس بدهد.

بزرگ‌ترین تغییر در جلوی سدان پرچم‌دار مرسدس اما چراغ‌های جدید و باریکی است که هرچند از طرح‌های اخیر این شرکت پیروی کرده اما برای متمایز کردن S کلاس از مدل‌های پایین‌تر، هویت خاص خود را دارند. بااین‌حال فرم چراغ‌های جلو می‌تواند بسیار بحث‌برانگیز باشد زیرا از این زاویه جذابیت و زیبایی چندانی ندارند. در عقب S کلاس جدید نیز چراغ‌های افقی کاملاً جدیدی به چشم می‌خورد که شکل کلی آن‌ها شباهت زیادی به چراغ‌های عقب CLS و فیس‌لیفت E کلاس دارد. بالای این چراغ‌ها نیز نواری کرومی سراسری از گلگیر تا گلگیر کشیده شده است. علاوه بر این، سپر هم بازطراحی شده و سر اگزوزهای باریکی از پایین آن بیرون آمده است که به نظر می‌رسد نمایشی باشند و متأسفانه این چیزی است که باید به آن عادت کنیم.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، انقلاب واقعی در داخل S کلاس رخ داده است زیرا در اینجا همه‌چیز از نو طراحی شده است. این طراحی کاملاً جدیدی است که پیش‌نمایش آن‌را در کانسپت Vision EQS دیده بودیم. مهم‌ترین ویژگی داخلی W223 صفحه‌نمایش بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که در میانهٔ داشبورد قرار گرفته و کابین تسلا را به یاد می‌آورد. مطمئناً این ویژگی S کلاس هم بحث‌های زیادی را به دنبال خواهد داشت اما آنچه که در کابین S کلاس واقعاً عجیب و بحث‌برانگیز به نظر می‌رسد شکاف یا سوراخ بزرگی در پشت صفحه آمپر دیجیتالی است. این می‌تواند ارتباطی با نمایشگر سربالا با قابلیت پشتیبانی از ناوبری واقعیت افزوده داشته باشد اما هرچه است اصلاً خوب به نظر نمی‌رسد.

داشبورد S کلاس جدید طراحی دولایه‌ای دارد که در قسمت فوقانی آن یعنی بالای صفحه‌نمایش جدید سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، دریچه‌های تهویهٔ مرکزی جای گرفته‌اند درحالی‌که قبلاً این دریچه‌ها زیر نمایشگر قرار گرفته بودند. دریچه‌های تهویهٔ عمودی طرفین داشبورد اما به‌وضوح از کانسپت Vision EQS الهام گرفته‌اند. نمایشگر میانی S کلاس نیز آن‌قدر بزرگ شده که مرسدس اکثر عملکردهای خودرو را در آن جای دهد و به همین دلیل از تعداد دکمه‌های فیزیکی بسیار کاسته شده است. البته هنوز هم در پایین نمایشگر یک ردیف دکمه دیده می‌شود که برای فلاشر و سایر ویژگی‌های مهم خودرو است. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه کابین این خودرو هم غربیلک فرمان جدید است که مشابه نمونهٔ ارائه شده در فیس‌لیفت E کلاس به نظر می‌رسد. تریم‌های آلومینیومی در جای‌جای کابین نیز حس مدرن‌تری به کابین S کلاس داده‌اند.

خودرویی که در این تصاویر دیده می‌شود در عقب هم به سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با دو صفحه‌نمایش مجهز است که تعداد کل نمایشگرهای S کلاس را به چهار عدد می‌رساند. البته اگر نمایشگر کوچک کنسول عقب برای کنترل تهویه را هم در نظر بگیریم این تعداد به پنج مورد افزایش پیدا می‌کند. علاوه بر این، ممکن است در زیر آرنجی عقب هم نمایشگر ششم تعبیه شده باشد که امکان کنترل تنظیمات بی‌شمار صندلی‌ها، پردهٔ پنجره‌ها و موارد دیگر را فراهم می‌کند. نسل جدید S کلاس که بر اساس پلت‌فرم MRA II ساخته می‌شود، کمی بزرگ‌تر از نسل کنونی خواهد بود و به تکنولوژی رانندگی خودکار سطح سه، سیستم تعلیق فعال و سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب مجهز خواهد بود. همچنین پیشرانه‌های این سدان پرچم‌دار هم اصلاح خواهد شد و باید انتظار ارائهٔ نسخه‌های هیبریدی خفیف، پلاگین‌هیبریدی و تمام الکتریکی را داشته باشیم.

در نسل جدید S کلاس همچنان نسخهٔ لوکس‌تر و کشیده‌تر مایباخ ارائه خواهد شد که زیر کاپوت آن همچنان پیشرانهٔ دوازده سیلندر قرار می‌گیرد اما طبق گزارش‌ها، در این نسل به دلیل تقاضای پایین خبری از نسخه‌های کوپه و کابریولت نخواهد بود. البته AMG GT و نسل بعدی SL این خلأ را پُر خواهند کرد. گفته می‌شود نسل جدید مرسدس بنز S کلاس در سپتامبر امسال با مدل ۲۰۲۱ در بازار اروپا عرضه شده و تحویل آن به خریداران دو ماه بعد آغاز خواهد شد که این یعنی احتمالاً باید در تابستان منتظر رونمایی آن باشیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۹۱ دیدگاه‌ها

  1. محمد

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (584 ديدگاه)

    به به
    بلاخره رخ نمود سلطان?
    البته دیروز خبرشو داده بودم.?

    1. عارف

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5 ديدگاه)

      طراحی رو به افول…

      1. Hemn

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (102 ديدگاه)

        از این نظرا زیاد میدین اما بعدش پشیمون میشید

        هیچ کدوم از کارای بنز بی برنامه و غیر اصولی نیست دوست من.

        بعدش میبینید که از همه رقبا سرتره از هر نظر

        1. علي-كيوج

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (172 ديدگاه)

          درسته با این عکسها نمیشه قضاوت کرد ولی طراحی عقبش خدایی یجوریه،cls نسل جدید هنوزم که هنوزه طرح عقبش مورد انتقاده اینم عقبش خیلی شبیه اون بنظر میاد

        2. SS

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (905 ديدگاه)

          بله نمونش CLS هست. هربار که میبینیش بیشتر از دفعه قبل میگی چه فاجعه ای در مرسدس رخ داده که از طراحی 2012 به 2018 رسیدن و تصمیم گرفتن طراحی A کلاس رو روی CLS بذارن!
          اول که نمای جلوی این اس کلاس رو دیدم با خودم گفتم خب خیلی خوب نیست ولی بذار ببینم حتما طراحی عقبش بهتره، اما طراحی عقب از CLS هم بدتر هست و در حد A کلاس هم نیست چه برسه به S کلاس.
          کابین هم با مانیتور کپی شده از کابین چیپ تسلا شخصیت مرسدس بودن خودش رو از دست داده و مثل شرکت های چینی شده که از طراحی کابین فقط مانتیور گذاشتن رو بلدن. عدم وجود کلیدهای فیزیکی برای سیستم تهویه مطبوع در خودروی لوکسی مثل اس کلاس فاجعه طراحی هست.

        3. Car lover

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (685 ديدگاه)

          عاغا عقبشو نمیشه هیچجوره ماله کشید

        4. محمد

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (35 ديدگاه)

          خداییش چراغ عقبش اصلا مناسب اس کلاس نیست

      2. پارسا لطیفی

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (63 ديدگاه)

        زود قضاوت نمی کنم تا زمانی که رونمایی بشه

      3. امیرحسبن

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (153 ديدگاه)

        چراغ جلوش عین آزرا 2017 تا 2019 هست…

        1. Ahmadreza 2002

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1452 ديدگاه)

          “عقبش که معلوم نیست چند چنده با خودش جلوش هم خیلی محافظه کارانه شده با ارفاق در حد یه برند لوکس چینی به اسم هونگچی( اگه اشتباه اسمش رو ننوشته باشم ) کابین هم یه استارت اپل چینی وسلام”

          دوستان فکر نکنم دیگه کسی بیشتر از اینی که بالا نوشتم ازش بد گفته باشه تو دنیا

          اما حواستان هست که این بنزه؟ کسی خودش تعیین میکنه ماشینا یه دهه بعد چطوری ساخته بشن
          بنز قطعا خیلی خیلی خیلی این مدل رو بررسی کرده و ساعت ها روش فکر کرده تا به این مدل رسیده
          چرا؟
          چون ما داریم در باره بنز با ۱۳۰ سال سابقه حرف میزنیم نه یک شرکت با ده سال سابقه که برای جلب توجه هر از گاهی طرحای فضایی بده (متیونین اگه فکر کنین منظورم تسلاس )
          و اما تحلیل من از این ماشین به عنوان کسی که از هیچ کدوم( نظر شخصی منه ) از مدل های جدید بنز خودش نیمده باید بگم : از اون جایی که اس کلاس ۶، ۷ سال طول میکشه تا نسل جدید بده پس باید جوری طراحی بشه که هفت سال بعد هم مدرن به نظر بیاد و تو کلاس سدان های لوکس فول سایز الگو باشه پس یکم آینده نگری لازمه برا حفظ پرستیژ

        2. Ahmadreza 2002

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1452 ديدگاه)

          *متیونین :مدیونین
          امان از این کیبورد گوگل

    2. جواد خطر

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (255 ديدگاه)

      خخخخخ طرف مُقوا گذاشته کف کابین ماشین تا کثیف نشه مِث خودمون که وقتی تازه ماشینو تمیز کردیم روزنامه میندازیم!!!!لااقل نکرده واسه عکس گرفتن مُقواها رو برداره…..انگار همه جای دنیا از این کارا میکنن

    3. محمد

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (584 ديدگاه)

      پدال به شدت در مقابل طراحی جدید اس گارد گرفت و قطعا منتقدان زیادی خواهد داشت
      ولی این مدل پایه محسوب مبشه
      مدلهای amg و مایباخ بعدها با انبوهی از قطعات کروم در ظاهر خودرو و پوشش‌های رنگی متنوع در داخل خودرو معرفی میشن و اونجاست که نظرها عوض میشه
      این اتفاق در نسل بعدی هم خواهد افتاد
      تغییر همیشه منتقددان مخالف بیشتری خواهد داشت تا منتقدان موافق

      1. امین

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (118 ديدگاه)

        انصافا طراحی جلو‌ وطراحی داخلیش خوبه ملی طرفدار های بنز قبول کنن عقبش بسیار زشته

      2. طاها زارع

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (51 ديدگاه)

        ولی قرار نیست انقلابی از نظر ظاهری توش ایجاد کنن
        همشون بر پایه همین ماشین تولید میشن

    4. محمد

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (584 ديدگاه)

      به نظر شما ارتباطی بین صفحه نمایش پشت فرمان و حفره پشتش هست؟
      احساس میکنم بعد از خاموش کردن خودرو صفحه نمایش داخل حفره جا میشه
      چون تو مدل eqs هم پشت فرمان کاملا مسطح بود

      1. VIPER

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (2707 ديدگاه)

        اگه بخوای سطحی نگاه کنی فک کنم مانیتور
        داخل اون قسمت جمع میشه و یه حالتی مثه
        مکلارن پیدا میکنه که مخصوص ریس یا همچین چیزی

        1. امین

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (118 ديدگاه)

          احتمالا برای یه چیز جدیده نمیدونما یه چیز عجیب قریب مثل فناوری هولگرام یا یه چیز خفن تر از هد آپ دیسپلی

        2. VIPER

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (2707 ديدگاه)

          آره چون اون محفظه جوری طراحی شده که اینگار میخواد صفحه توحالت 20 درجه قرار بگیره،زمان مشخص میکنه

    5. مصطفی

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (56 ديدگاه)

      وای نه…
      این چیه !!
      فکر کنم طراحش هیچ درکی از ابهت و وقار یه ماشین لوکس نداشته.

    6. NAVID۰۰۹۸

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (10324 ديدگاه)

      درود بر اتاق W221 تکرار نشدنی
      خوب یا بدش بماند ، اما این بنز S جدید واوووووو نداره .

      درسته که بنز با گذر زمان جاافتاده میشه ولی این ?? ، جای تامل داره .

    7. ممد ژانگولر

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (4538 ديدگاه)

      اگر واقعا همین باشه که تو عکسه میتونم بگم عالیه ???
      الخصوص طراحی داخلیش
      اون فرمونش کخ خداست و جلو داشبوردش که انگاری با آدم فضایها مشترک تولید کردن
      فقط و فقط یکم مشکل در طراحی چراغهای عقبش میبینم که اونم با توجه به سابقه و اعتبار مرسدس بنز الخصوص S کلاس بعد از مدتی عادی شده و لذت و رضایتی که مشتری از بقیه قسمتها میگیره به فراموشی و رویه عادی تبدیل میشه .
      اینو بگم خدمت دوستانی که به بنز S ایراد میگیرین
      داداشای گلم این ماشین حکایت پدر همه ماشینارو داره
      بهش احترام بذارید ?

    8. شاهین

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (107 ديدگاه)

      غقبش ادمو یاد سوناتا وای اف میندازه
      این چیه طراحی کرده بنز ابهتش کم شده

    9. مزدا

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (2092 ديدگاه)

      واقعا از بنز اونم s کلاس انتظار اینجور طراحی رو نداشتم
      اس کلاس های قدیم کجا و این کجا ??

  2. مهدی ۹۱۱

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (459 ديدگاه)

    محصولات مرسدس زمانی که رونمایی میشن زیبا به نظر نمیرسن ولی وقتی زمان میگزره بهش عادت میکنیم وانگار زیباتر میشن

    1. پارسا لطیفی

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (63 ديدگاه)

      حرفت درسته

    2. ایلیا

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (729 ديدگاه)

      همیشه همینطور نبود.
      هربار که طراحی CLS جدید رو میبینیم نه از این ماشین که کلا از دنیای خودرو دلزده میشم، روز به روز زشت تر بنظر میاد

  3. مهردادكمال

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (203 ديدگاه)

    بخوایم بهش بعنوان مرسدس اس کلاس نگاه کنیم واقعا مایوس کننده اس … احتمالا این طراحی برای هر شرکت دیگه بود براحتی با این سبک مینیمالیست نمره قبولی میگرفت اما برای اس کلاس یک علامت سوال خیلی گنده است!

    1. MOHAMAD.n.r

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1135 ديدگاه)

      طراحی کابین هم بی روحه.
      کاش چند تا دکمه زیبا کار میگذاشتند تا فضا رو از این سادگی مفرط دربیاره.
      شاید بعدا در تریم های مختلف و بالاتر فضای بهتری داشته باشه ولی رقیب هاش اکثرا طراحی داخلی به مراتب بهتری دارند.
      باید صبر کنیم تا رسما رو نمایی بشه ولی این تریم خوب نیست.

  4. پارسا لطیفی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (63 ديدگاه)

    تکنولوژی عالی
    منتظر رونمایی اصلیم تا ببینم قیافه واقعیش چیه

    1. Roham

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (773 ديدگاه)

      رو نمایی اصلی با کلی بزک، دوزک همراهه
      قیافه اصلیش اینه
      اونی که تو خیابن می بینیم ( نمی بینیم!) همین عکساست

  5. VIPER

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2707 ديدگاه)

    یادمه رونمایی نسل فعلی اونموقع خیلی منو گرفت
    ولی خب این نسل جدیدو نمیتونم در نگاه نخست باهاش ارتباط برقرار کنم،

  6. محمد

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (790 ديدگاه)

    چرا صفحه نمایشش اینقدر پایینه اینجوری راننده باید گردنشو خیلی خم کنه و باعث هواس پرتی میشه

  7. Aran Milan

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (279 ديدگاه)

    مثل اینکه بنز هم کابینش داره شبیه تسلا میشه!

    1. Elmiraj

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (3190 ديدگاه)

      شکل داشبوردش شبیه model 3 و نمایشگر مرکزیش هم model S هست…..
      تنها جایی که S class مونده شکل جلوپنجره و غربلیک فرمان هست…بقیه هیچ…!!!!
      .
      .
      ((حیف شد واقعا))

  8. مهزیار

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (445 ديدگاه)

    واقعا دیگه به بن بست رسیده… وقتش نیست واگنر گورشو گم کنه؟

  9. Farzad

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (2555 ديدگاه)

    اگه آرم بنز رو فرمون نبود فکر میکردم تسلاست !! اون دو تا صفحه نمایش واقعا افتضاحن ، واقعا این یه بنزه ؟! چراغ عقب ها افتضاحن ، افتضاحه محض !!!

  10. Mamad

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5 ديدگاه)

    جنسیس انصافا زیباتره?

  11. Joker

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (631 ديدگاه)

    خداوندگار تکنولوژی وارد میشود، شرط میبندم مرسدس بنز تو این نسل از تکنولوژی هایی استفاده کرده که بشر از درکش عاجزه، این صفحه نمایش بزرگ و اون سوراخ پشت صفحه آمپر وعده میده که با یه سفینه طرفیم تا یه خودرو،در ضمن قراره نسخه ۷۳amg هم داشته باشه با قدرت ۸۰۰ اسب و شتاب زیر سه ثانیه…

  12. - A M I R -

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (724 ديدگاه)

    این کابین قراره در لباس میباخ با فانتوم رقابت کنه ، به نظر من هیچ چیزی برای رقابت نداره ، هیچ عنصر کلاسیک و لوکسی داخلش دیده نمیشه ، شاید برای E class کابین ایده آلی باشه ، اما با شخصیت S class مطابقت نداره ، چه دلیلی وجود داره برای قرار گرفتن اون اسکرین وحشتناک توی این سگمنت لوکس ؟

    1. MAHDI

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5349 ديدگاه)

      میباخ نسل فعلی در سطح فانتوم و مولسان نبود. پیشنهاد میکنم بررسی و رقابت میباخ و بنتلی مولسان (قبل فیس لیفت) که مجله موتورترند انجام داده رو ببین. اونجا میگه میباخ همون S کلاس 90 هزاردلاری هستش باکمی جزئیات بیشتر.و برای رقابت با مولسان باید خیلی بیشتر از اینها بود.
      درپایان هم گفت بهتره میباخ با فلاینگ اسپور مقایسه بشه چون در سطح مولسان نیست.(فلاینگ اسپور نسل قبل)
      الانم که بنتلی فلاینگ اسپور به شکل عجیبی باشکوه و اشرافی شده طراحی داخلی و بیرونی اش. و انصافا طراحی داخلی S کلاس حس اشرافیت رو نداره.در مقابل خیلی مدرن طراحی شده. برعکس نسل قبل S کلاس طراحی کابینش طراحی لوکسی داشت اما الان برعکس شده.

      1. mercedes benz

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (77 ديدگاه)

        سلام عرض ادب
        داداش این مجله و اون مجلرو ول کن s کلاس سلطان این سگمنت و این کلاس از ماشین هاست و هیچ ماشینی نمیتونه باهاش رقابت کنه نظری در مورد اس کلاس جدید فعلا ندارم ولی به نظرم دیگه هیچوقت اون s63 w221 سلطان دیگه تکرار نمیشه
        یا علی مدد

  13. Km

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (47 ديدگاه)

    طراحی داخلی و نمای عقب خوب نشده ، واقعا طراحی داخلی حیف شد که اینجوری شده ?

  14. MAHDI

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (5349 ديدگاه)

    بزرگ ترین ضعف طراحیش چراغ های عقب هستش. با اینکه چراغ عقب E کلاس جدید جذاب نیست اما در مدل S اون حالت تیز بودنش یه جوریه!!!
    اما باقی موارد خوبه.جلوپنجره بزرگ شده، چراغ جلو هم خوبه. کابین هم جذابه، البته دیگه مثل نسل قبل حس لوکس بودن نداره و بیشتر مثل آئودی A8 یه حس مدرنی داره.

    1. MAHDI

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5349 ديدگاه)

      تو این عکس طراحی چراغ های جلو خیلی شبیه X3 و X4 به چشم میاد.

  15. محمد

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (353 ديدگاه)

    من از مانتیور بزرگش خوشم نیومد به نظرم باید بیش از اینا رو طراحیش فکر میکردن

  16. ایلیا

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (729 ديدگاه)

    این چراغ عقب تیز و زاویه دار چه معنی داره توی این کلاس لوکس!
    واقعا طراحی عقبش آزار دهندست.
    طراحی داخلی هم اصلا نمیتونه طراحی داخلی S کلاس کبیر باشه، اصلا حس لوکس بودن نداره و ی کابین مدرنه که میتونه توی هر ماشین دیگه ای هم استفاده بشه.
    من منتظر بودم S کلاس جدید یک کلاس بالاتر عرضه بشه و بتونه علاوه بر رقبای سنتی حتی با فلایینگ اسپور هم مقایسه بشه ولی واقعا این ماشین حداقل با این عکسایی که فعلا دیدیم نمیتونه با اون شکوه فلایینگ رقابت کته

    1. ایلیا

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (729 ديدگاه)

      آقای پدال من اگه ایمیلم رو عوض کنم مشکل ثبت دیدگاه برطرف میشه؟
      همیشه دوس داشتم خودم و بقیه ی دوستان با ی اسم مشخص کامنت بذاریم نه اینکه هر روز کلی اسم و ایدی جدید با تعداد دیدگاه بالا توی سایت ببینیم، وای خود پدال داره مجبورمون میکنه با ایدی جدید کامنت بذاریم

      1. سردبیر

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (752 ديدگاه)

        سلام.
        مشکل ثبت دیدگاه شما رو خودم به دقت بررسی کردم. خوشبختانه در سایت پدال نه سابقه اسپم داشتین و نه در سیاهنامه ایمیل های اسپمر ما بودین. الان آکیسمت ایمیل شما رو به عنوان اسپمر شناسایی کرده و این می تونه از فعالیت شما در سایر سایت هایی که سیستم اکیسمت دارن یا حتی ثبت ایمیلی مشابه با شما بوده باشه. پوزش از مشکلی که برای شما ایجاد شده.

        1. بهنام

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (489 ديدگاه)

          از پدال میخوایم که مقاله هایی در مورد نقد طراحی مدل های شاخص رو ارائه بده مثل همون هایی که یه زمانی تو مجله ی ماشین انجام می‌شده. اون زمان پس از معرفی خودروهایی نظیر مرسدس اس کلاس یا ای کلاس مقاله های نقد طراحی اونها هم ارائه میشد که بسیار مفید و آموزنده بودن. با تشکر

  17. Shirko

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (277 ديدگاه)

    چراغای جلوش خیلی به ازرا ۲۰۱۶ شبیه با جلو پنجرش

    1. MAHDI

      ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (5349 ديدگاه)

      چراغ جلوش به شدت شبیه X3 و X4 هستش. البته تو این عکس و این زاویه اینطور دیده میشه.من فکر کردم من اینطور حس کردم اما تو یه کانال خودرویی یوتیوب هم طرف وقتی داشت از چراغ های جلوش حرف میزد یه لحظه چراغ جلوی X4 رو کنارش گذاشت.
      البته ممکنه تو این تصاویر اینطور دیده بشه.

  18. نویدی

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (402 ديدگاه)

    واسه بنز متاسفم
    داره راه کره ای ها رو دنبال میکنه.

  19. پارسا

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (63 ديدگاه)

    همین الان به بی ام و سری 7 نگاه کردم دیدم که این جلو پنجره بزرگ اون قدر هم که میگن بد نیست نگو چشام یواش یواش بهش عادت کرده. داستان اس کلاس نسل جدید هم همین طور.

  20. Tommy

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (64 ديدگاه)

    خدا وکیلی طراحی مرسدس های نسل قبل تر رو با الان مقایسه کنید ? روز به روز انگار روبه افول هستش این ستاره- حیفه واقعا، به عنوان مرسدس بنز خیلی انتظارات فرا تره و این ها آدم رو نامید می‌کنه ?

  21. Roham

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (773 ديدگاه)

    بنز …
    یه زمانی سلیقه ها رو می ساخت
    الان اینگار شوخیش گرفته
    تو ده سال اخیر به ندرت طراحی زیبا موندگار از بنز دیدم
    افسوس
    حالا پوستر چه ماشینی بچسبونم به در کمد!!!

    1. رامین

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (916 ديدگاه)

      تیبا 2

      1. MOHAMAD.n.r

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        تیبا ۲ پلاس??????

        1. رامین

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (916 ديدگاه)

          اون دیگه خیلی سنگینه :)))))

  22. mercedes benz

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (77 ديدگاه)

    سلام عرض ادب
    داداش الکی که بهش نمیگن سلطان
    s63 w221 هنوزم که نگاش میکنی واقعا لوکس و پر ابهته و دیگه تکرار نمیشه
    یا علی مدد

  23. هادی 8 سیلندر

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (455 ديدگاه)

    چی میگید باس خودتون
    داشبورد به عنوان نسل جدید طراحی با اون هلوگرافیک گنده معلومه چیه فردا کره ای ها چینی ها هیمن قضیه رو اسکی میرن
    بنز ۷۰ ساله که الگو طراحی همه خودرو ساز های دنیاست چه بخایید چه نخایید
    فقط بنز تو دنیا تو خلاقیت های جدید حرف اول میزنه
    هنوز نتونستن خودرویی بزنن که در کنار ایرودینامیک لوکس هم باشه فقط بنز تونسته هنوز

    1. ایلیا

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (729 ديدگاه)

      یعنی چی در کنار آیرودینامیک لوکس هم باشه؟

      1. هادی 8 سیلندر

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (455 ديدگاه)

        یعنی تیوتا پریوس و بنز کلاس a
        ضریب ایرودینامیک جفتشون ببین متوجه میشی

      2. محمد

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (35 ديدگاه)

        هادی راست میگه ضریب ایرودینامیکی ای کلاس یه عدد خیره کننده ایه
        0.22 فقط که فکر کنم بهترین باشه

        1. MOHAMAD.n.r

          ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
          سوابق: (1135 ديدگاه)

          ضریب ایرودینامیک پریوس = ۰.۲۴

  24. رامین

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (916 ديدگاه)

    عقب گرد مرسدس ادامه دارد…

  25. iman

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (26 ديدگاه)

    جبهه گیری های الانتون درباره کابین s کلاسو یادتون باشه.
    1 سال دیگه بیاین نظراتو بخونین
    همه به به و چه چه میکنن
    تاریخ میزنم
    1400.2.24
    این صفحرو چک کنین :))))))))))

    1. Ahmadreza 2002

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1452 ديدگاه)

      به به و چه چه می کنن چون بنزه نه چون زیباست

  26. Mohammad khalili

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (19 ديدگاه)

    یعنی خدایی کابین تسلا مدل اس از این قشنگتره

  27. رامتین

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (3442 ديدگاه)

    بنظرم طراحیش افت کرده. بعضی ها میگن وقتی رونمایی بشه به مرور نظر مردم هم عوض میشه! بنظرم این اصلا درست نیست. هر چقدر هم بگذره، طراحی باریک چراغ جلو و عقب نسبت به طراحی برجسته نسل قبل، یک افول بحساب میاد. کابین را الان نباید نظر داد، با این تصاویر ممکنه بگیم طراحی کابین اصلا جالب نیست، اما تا زمان ارائه باید صبر کرد. اما در کل طراحی خارجی دیگه همینه و تغییر هم نمیکنه و در کل این طراحی خارجی، ضعیفتر از نسل قبله. ازطرف دیگه بعضی ها همش از بی ام و ایراد میگیرند. شما نسل 7 جدید را ببینید. تنها ایرادی که ممکنه بعضیها بگیرند فقط و فقط جلوپنجرش هست اما همه اذعان دارند طراحی کابین و طراحی خارجیش بهتر شده. بنابراین با عرض معذزت میشه بشکل کلی گفت مرسدس در طراحی افت کرده. حتی متعصبترین فرد شرکت هم بپرسی میگه طراحی افت نکرده، اما مطمعنا میگه پیشرفت هم نکرده!

  28. Saeed

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (755 ديدگاه)

    تأسف برای مرسدس بنز…..

  29. MSKR 8326

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (10 ديدگاه)

    من خودم عاشق مرسدس و بی ام و هستم.
    ولی طراحای مرسدس این همه از بی ام و بخاطر جلوپنجره بزرگش انتقاد کردن. پس حالا یه یه دفعه اون انتقادا کجا رفت. مرسدس هم که جلوپنجره اش رو بزرگ کرده.

    1. Ahmadreza 2002

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1452 ديدگاه)

      مرسدس همیشه جلو پنجره بزرگری بوده حتی چهل سال قبل

      1. Ahmadreza 2002

        ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
        سوابق: (1452 ديدگاه)

        بزرگری: بزرگ

  30. MjM

    ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
    سوابق: (746 ديدگاه)

    دیگه رسما یه تبلت خریدن گذاشتن پشت فرمون ک هیچ ربطی هم ب داشبورد نداره! .
    کم کم داره یادم میره تو این چند ساله آخرین ماشینی ک نسل جدیدش زیباتر شده بود چی بود!

    1. Ahmadreza 2002

      ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹
      سوابق: (1452 ديدگاه)

      فراری و لامبورگینی که همیشه زیبا هستن
      مدلای لینکن
      رم
      ائودی ها
      پورشه ۹۱۱
      جنسیس ها ( نمی گم قشنگن ولی از مدلا ۴ سال پیش جنسیس بهترن )
      مکلارن ها (به نظرم جدیداً فوق العاده آن مک‌لارن ها )
      و…
      در کل خیلی ها خراب کردن درست ولی هنوز خیلی از شرکت طراحی ها شون رو به جلو هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا