ام جی

عرضهٔ نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی ام‌جی HS در بریتانیا

کراس‌اوور کامپکت ام‌جی HS در اکتبر سال گذشته در بریتانیا عرضه شد و با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی با ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور قابل خریداری بود. حال نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی این کراس‌اوور کامپکت که بسیار قوی‌تر از نسخهٔ بنزینی است هم در بریتانیا ارائه شده است. این اولین محصول پلاگین‌هیبریدی ام‌جی محسوب می‌شود.

HS پلاگین‌هیبریدی از همان پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری بنزینی موجود به همراه یک موتور الکتریکی ۹۰ کیلوواتی استفاده می‌کند. مجموع خروجی این سیستم ۲۵۴ اسب بخار قدرت است که توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک جدید انتقال پیدا می‌کند. به لطف این قوای محرکه، کراس‌اوور پلاگین‌هیبریدی ام‌جی ظرف ۶.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که ۳ ثانیهٔ کامل از نسخهٔ بنزینی سریع‌تر است. بُرد تمام الکتریکی این خودرو اما تنها ۵۰ کیلومتر است.

HS پلاگین‌هیبریدی در دو تیپ مختلف راهی بازار بریتانیا می‌شود. تیپ اول که Excite نام دارد، به رینگ‌های ۱۸ اینچی، تریم چرمی، گرم‌کن و تنظیم برقی صندلی‌های جلو، چراغ‌های جلو و برف‌پاک‌کن‌های اتوماتیک، ورود بدون کلید، کنترل تهویهٔ دو منطقه‌ای، نمایشگر ۱۰.۱ اینچی لمسی با اندروید اتو و اپل کارپلی، دوربین پارک ۳۶۰ درجه و ریل‌های سقفی نقره‌ای‌رنگ مجهز است. قیمت این تیپ از ۲۹,۹۹۵ پوند شروع می‌شود.

در تیپ بعدی با نام Exclusive و قیمت پایهٔ ۳۲,۴۹۵ پوند، درب صندوق برقی، سقف پانورامیک، تودوزی تمام چرمی، نورپردازی داخلی، پدال‌های اسپرت فلزی و چراغ‌های جلوی LED هم به موارد قبلی اضافه می‌شود. به گفتهٔ ام‌جی، نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی HS از دیگر کراس‌اوورهای پلاگین‌هیبریدی در این بازهٔ قیمتی بزرگ‌تر و جادارتر است و به‌عنوان‌مثال مدل‌هایی مثل فورد کوگا، میتسوبیشی اوت‌لندر، پژو ۳۰۰۸ و واکسهال گرندلند بین ۳۶۰۰ تا ۶۷۰۰ پوند گران‌تر هستند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. ADAK

    ۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (1842 ديدگاه)

    طراحش احتمالا مزدا خیلی دوست داشته…

    موافقم 12
    مخالفم 2
  2. Hussein

    ۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (361 ديدگاه)

    کاری به طراحی و توان موتور‌ و غیره ندارم
    واقعا میتونه تو بریتانیا با برند های معتبر رقابت کنه؟؟
    اصلا کسی میخره این ماشین با این قیمتو ??

    موافقم 12
    مخالفم 1
  3. Saeed

    ۷ مهر ۱۳۹۹
    سوابق: (349 ديدگاه)

    روی چینی خودشو با کپی کاری عجیب از مزدا نشون داد این کمپانی?

    موافقم 10
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا