ایستگاه خبر

راهکار سریع و بی دردسر استعلام و پرداخت خلافی خودرو

آیتول خدمت استعلام خلافی و پرداخت جریمه خودرو را با سه روش ساده و سریع در بستر پلتفرم خود ارائه کرده است.

سامانه جامع خدمات خودرویی آیتول برای استعلام خلافی و پرداخت جریمه پلاک خودرو، سه روش متنوع را با توجه به نیاز کاربر  ارائه کرده است که امکان مشاهده و پرداخت جرایم راهنمایی و رانندگی را به صورت آنی فراهم می­کند.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو

استعلام خلافی خودرو در آیتول از طریق استعلام با کدملی و موبایل، از طریق شماره پلاک و استعلام با شناسه قبض کاربر صورت می‌گیرد و جزئیات کامل جرائم به همراه تک تک خلافی‌ها با امکان پرداخت به صورت تجمیعی یا انتخابی، بعد از احراز هویت قابل مشاهده است.

تسویه حساب سریع، مشاهده جزییات خلافی، امکان پرداخت موردی جرایم و پرداخت جرایم بدون نیاز به کد سخا از مهمترین ویژگی­های خدمت استعلام و پرداخت خلافی در آیتول است و با استفاده از این سرویس، تسویه جرائم به صورت آنی انجام می‌شود.

بهره­مندی از اشتراک اطلاع­رسانی آیتول، مزیت استعلام و پرداخت خلافی خودرو از طریق سامانه آیتول بوده و کاربران با استفاده از این قابلیت ویژه می­توانند از سررسید تمام بدهی­های خودرویی خود اعم از خلافی خودرو، عوارض آزادراهی، عوارض سالیانه، طرح ترافیک و موعد بیمه شخص ثالث خودرو به طور دقیق مطلع شوند.

همچنین کاربران با شارژ کیف پول آیتول، امکان پرداخت خودکار تمام بدهی­های مربوط به خودرو را داشته و بدین ترتیب در طی سال، مشمول جریمه دیرکرد یا توقیف خودرو نمی­شوند.

استعلام خلافی در آیتول با توجه به همکاری رسمی آیتول و پلیس راهور و همچنین اتصال سامانه آیتول به سامانه اجراییات پلیس راهور، کاملاً به‌روز بوده و مبلغ خلافی پرداخت شده، به صورت آنی از سامانه پلیس راهور حذف خواهد شد.

تعرفه استعلام خلافی خودرو در آیتول بر اساس کارمزد سامانه‌ پلیس راهور و به مبلغ ۵۲۰۰ تومان بوده که آیتول هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین آن ندارد، البته تعرفه استعلام خلافی به صورت آنلاین در مقایسه با کارمزد استعلام از طریق مراکز پلیس+۱۰ بسیار اندک است.

آیتول به عنوان پلتفرم یکپارچه خودرویی، در راستای تحقق وعده خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه­های خودرویی کاربران، خدمات کاربردی بسیاری همچون پرداخت عوارض آزادراهی خودرو، استعلام و پرداخت خلافی خودرو، عوارض سالیانه خودرو، پرداخت عوارض آزادراهی و… را در بستر وبسایت یا اپلیکیشن خود ارائه کرده است که با فرآیندهای سریع و نوآورانه پاسخگوی نیاز کاربران است.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۷ رای

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. Amiro

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (357 ديدگاه)

    یه بار میخواستم فک پلاک کنم از این برنامه های مزخرف استفاده کرده واسه پرداخت جریمه ها یه بار با برنامه پرداخت کردم یه بار همون جا توی تعویض پلاکی شرکت دزد پولم هم پس نداد
    از اون موقع به بعد سعی کردم جریمه نشم😂
    و خدارو شکر تا الان موفق بودم 😂

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. RENAULT5

      ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1113 ديدگاه)

      برای فهمیدن خلافیمون باید۵۲۰۰تومن پول بدیم!!!

      موافقم 6
      مخالفم 1
      1. احمد

        ۸ اسفند ۱۴۰۱
        سوابق: (1 ديدگاه)

        شما برو پلیس +10 هزینه اش دوبرابر اینه … 5 تومن پوله واست؟؟

        موافقم 1
        مخالفم 0
  2. net

    ۱۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3139 ديدگاه)

    برنامه های استعلام و پرداخت خلافی خودرو الکی هست و کار نمیکنه

    موافقم 2
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا