ایستگاه خبر

ورود به صنعت خودرو یا تبلیغ لوازم خانگی؟

چند روزی است که یک برند لوازم خانگی سه بیلبورد متفاوت را در سطح شهر تهران نصب کرده است. با دقت بر محتوای این تابلوها متوجه می‌شوید این بار به‌جای تبلیغ لوازم خانگی، بر روی هر تابلو یک جمله با عنوان ماشین و در کنار آن یک خودروی مخفی مورد نمایش قرار گرفته است.

در وب‌سایت شرکت این سه پوستر به نمایش در آمده و قید به زودی بر روی آن ها درج شده؛ این اتفاق خبر از مورد عجیبی ندارد! ظاهرا شرکت برای جلب توجه اقدام به راه اندازی کمپین تبلیغاتی ماشین لباسشویی کرده و با استفاده از عکس خودرو تنها قصد داشته که از حساسیت جامعه نسبت به خودرو به نفع محصول خود استفاده کند.

«این ماشین کم‌مصرف است»، «این ماشین دو در است» و «این ماشین جادار است» شعارهایی هستند که در کنار تصویر خودرویی مخفی شده با پوشش پارچه آبی‌رنگ ، این برند را بر سر زبان‌ها انداخته است. شرکت ظاهرا با این کار قصد داشته تا ماشین لباسشویی Add wash خود را معرفی کند.

این کمپین تبلیغاتی ابهامات و علامت سوال‌های زیادی دارد…

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. امید

    ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تهش در میاد لباسشویی دو در😂😂😂

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا