نیسان

نیسان فرانتیر 2023 با تجهیزات جدید و آستانه قیمت 30 هزار دلار معرفی شد

پس از اینکه نسل قبلی نیسان فرانتیر برای بیش از پانزده سال روی خط تولید باقی ماند، سازندهٔ ژاپنی سرانجام نسل جدید این پیکاپ میان سایز را برای مدل ۲۰۲۲ معرفی کرد تا در این بخش رقابتی بازار آمریکا دوباره بتواند عرض‌اندام کند. حال قیمت فرانتیر برای مدل ۲۰۲۳ کمی افزایش یافته است و از ۳۰,۴۸۵ دلار آغاز می‌شود درحالی‌که این رقم برای مدل ۲۰۲۲ از ۲۹,۹۸۵ دلار شروع می‌شد. نیسان همچنین برای مدل ۲۰۲۳ پکیج جدیدی بنام میدنایت ادیشن ارائه کرده است.

این پکیج که برای تیپ SV دو کابین قابل سفارش است، سپرها، جلوپنجره، آینه‌های جانبی، رینگ‌های ۱۷ اینچی و نشان‌های بیرونی مشکی‌رنگ به همراه چراغ‌های جلو و عقب و مه شکن‌های LED و همین‌طور تریم مشکی‌رنگ داخلی با آستر سقف مشکی را به همراه دارد و ۱,۷۹۰ دلار به قیمت پیکاپ اضافه می‌کند. تیپ SV دو کابین فرانتیر در دو نسخهٔ کوتاه و کشیده به بازار عرضه می‌شود که نسخهٔ کشیدهٔ آن به‌صورت استاندارد به پکیج راحتی مجهز است. این پکیج شامل گرم‌کن غربیلک فرمان، کاور اسپری‌شده اتاق بار، چراغ‌های داخل اتاق بار و گرم‌کن صندلی‌های جلو می‌شود.

برای مدل ۲۰۲۳ همچنین مدل‌های Pro-X به اپل کارپلی بی‌سیم مجهز شده‌اند و پکیج پرو پریمیوم هم با دوخت داخلی قرمز بجای مشکی بروز شده است. مدل‌های Pro-X فرانتیر فقط با اتاق بار ۱۵۰ سانتی‌متری ارائه می‌شوند اما تیپ‌های S و SV با دو اتاق بار ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی‌متری قابل انتخاب خواهند بود. نسخهٔ یک‌ونیم کابین این پیکاپ ژاپنی هم فقط با اتاق بار ۱۵۰ سانتی‌متری و صرفاً در تیپ‌های S و SV عرضه می‌شود.

هرچند نیسان نسل جدید فرانتیر را برای مدل ۲۰۲۲ معرفی کرد اما پیشرانهٔ آن را در آخرین سال تولید نسل قبلی معرفی کرده بود. این یک موتور ۳.۸ لیتری V6 است که ۳۱۰ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیکاپ در نسل جدید خود از طراحی بیرونی کاملاً جدیدی بهره‌مند شده و در داخل نیز از کابین بسیار مدرن‌تر با نمایشگر ۸ اینچی لمسی اطلاعاتی-سرگرمی استاندارد بهره می‌برد. نیسان هم‌اکنون فروش فرانتیر مدل ۲۰۲۳ را آغاز کرده و بعید است که این افزایش قیمت جزئی تأثیری روی تصمیم خریداران آن بگذارد.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. AmirAli

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خدایا
    یدونه ازینا

    موافقم 64
    مخالفم 1
  2. meysam

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (3572 ديدگاه)

    ببینیم تاکوما چی رو میکنه
    این که خیلی خوب شده

    موافقم 38
    مخالفم 1
  3. miladzm

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (316 ديدگاه)

    پادشاه پیکاپ ها بی شک امریکایی مثل همه موارد دیگه . اینو من نمیگم بلکه امار فروش میگه که شاه پیکاپ ها امریکایی هستن و بقیه فعلا ته جدول میان یه موز بر میدارن میرن .

    موافقم 17
    مخالفم 58
  4. عارف

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (255 ديدگاه)

    این داشبورد برای سال 2023؟ اصلا جالب نیست.

    متاسفانه نیسان داخل ماشین های لوکسش هم تقریبا از همین طراحی استفاده میکنه

    موافقم 19
    مخالفم 48
    1. پدرام

      ۱۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (797 ديدگاه)

      پاترول جدید همینطور که میگی بود اما بعد از فیس لیفت داشبوردش به روز شد
      اتفاقا این سبک داشبوردی که مانیتور مثل یه تبلت بالای داشبورد باشه دیگه خیلی داره استفاده می شه طوری که همه ماشین ها کابینشون شبیه هم شدن تقریبا

      موافقم 20
      مخالفم 4
    2. عارف

      ۱۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (255 ديدگاه)

      واقعا نمیدونم چرا روی تعصب منفی میدید. من خودم نیسان رو دوست دارم ولی برید ماشین های رقیب مثل جی ام اس کانیون رو ببینید چه داشبوردی داره.

      اینم عکسش:

      https://s6.uupload.ir/files/gmc-canyon-12_ui2e.jpg

      موافقم 15
      مخالفم 6
    3. پاتریوت

      ۱۱ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (7 ديدگاه)

      این طرح برای آفرود و جاده خاکی خشن خیلی جوابه. اصلا دست و پا گیر و سوسولی نیست.

      موافقم 2
      مخالفم 0
  5. پدرام

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    یه سوال فرانتیر با ناوارا فرق داره چون قدیما به برخی مدل های ناوارا که تو ایران با نام نیسان پیکاپ می شناختیم می گفتن فرانتیر

    موافقم 7
    مخالفم 1
    1. datsun

      ۱۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (3562 ديدگاه)

      نسل های قبل تفاوت چندانی نداشت فقط تو بازارهای مثل امریکا به اسم فرانتیر بود با فیس تغیرات جزی و تو بازار آمریکا با موتور شش سیلندر بنزینی و توربو دیزل ارائه میشد تو اروپا هم تغیر فیس جزئی با موتور ۴ سیلندر بنزینی و توربو دیزل ولی این نسل فرانتیر و ناوارا کاملا متفاوتن ولی پلتفرم مشترکه و از پلتفرم اف آلفا استفاده میکنن

      موافقم 14
      مخالفم 1
  6. Alan.r

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1096 ديدگاه)

    نسبت به قیمتش واقعا عالیه امکانات ایمنی و رفاهی و مشخصات فنیش خیلی خوبه

    موافقم 15
    مخالفم 2
  7. ۹۱۱

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (566 ديدگاه)

    هم خوشگله هم ارزونه هم کار آمد.
    کاش ایرانم بیاد تا از دست دمپایی سازها راحت بشیم

    موافقم 17
    مخالفم 1
  8. امیر

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    تخخخ برو بابا نیسان
    چینیا پیکاپ فرانتیر میزنن با قیمت ۳هزار دلار
    مثل‌پیکاپ توندرا
    حالا صبر کن ببین

    موافقم 5
    مخالفم 16
  9. Arshia m3csl

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (1049 ديدگاه)

    با زیر ۱ میلیارد میشه فرانسیس خرید بعدش اونوقت اینجا با این پول وانت های مخرف چینی رو میدن باورم نمیشه پول نیسان فرانسیس رو میدن مردم به وانت های مزخرف چینی

    موافقم 13
    مخالفم 0
    1. Arshia m3csl

      ۱۰ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (1049 ديدگاه)

      فرانسیس = فرانتیر

      موافقم 3
      مخالفم 0
  10. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (714 ديدگاه)

    یه نیسان ناوارا سوار شدم اینقدر نرم بود که فکر می کردی سوار ابری

    موافقم 8
    مخالفم 0
  11. سعیدرحیمی

    ۱۰ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    نیسان یک کمپانی معتبر است، آمریکاییهام یک ملت با لیاقت هستند، انواع مدلهای نیسان با ظاهر زیبا و باطن باکیفیت و با آلیاژ درحال ارائه خدمت به ملت آمریکا هستند‌..

    موافقم 10
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا