نیسان

فروش یک دستگاه نیسان اسکای لاین GT-R 1971 بسیار جذاب

نیسان اسکای لاین یکی از خاطره‌انگیزترین خودروهای تاریخ ژاپن است. نسل R32 و R33 این خودرو به‌صورت قانونی در آمریکا حضور دارند و خریداران زیادی هم برای این خودروها صف کشیده‌اند. با اینکه نسل R34 اسکای لاین هنوز به‌صورت قانونی مجوز حضور در آمریکا را ندارد اما این خودرو نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است؛ اما جدای از همه این مدل‌ها نظر شما را به این نیسان اسکای لاین GT-R 1971 برجسته جلب می‌کنیم که قدرت حدود ۲۰۰ اسب بخاری آن می‌تواند راضی کننده باشد اما شما باید با قرار داشتن غربیلک فرمان در سمت راست کنار بیایید!

بسیاری از افراد نیسان اسکای لاین GT-R 1971 را به عنوان اولین اسکای لاین محبوب قلمداد می‌کنند. این خودرو در واقع اولین اسکای لاین GT-R دو درب است که به پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری با قدرت ۱۶۹ اسب بخار مجهز است که اگرچه با استانداردهای کنونی خیلی به چشم نمی‌آید اما در زمان خود قدرت بسیار زیادی به شمار می‌آید. این خودرو در واقع سنگ بنای تولید محصولات آتی همچون R32، R33، R34 و R34 است. همچنین خودرویی که مشاهده می‌کنید تنها نمونه‌ای بازسازی شده برای نگهداری در گاراژها نیست بلکه خودرویی برای راننده بوده و از پیشرانه ۳ لیتری L28 با قدرت ۱۸۶ اسب بخار استفاده می‌کند.

نیروی تولیدی پیشرانه هم از طریق یک گیربکس ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب فرستاده می‌شود. سیستم تعلیق در بخش جلو از نوع پیچشی بوده درحالی‌که در بخش عقب از شوک‌های قابل تنظیم استفاده شده است. با این تفاسیر می‌توانیم شاهد خودرویی جذاب برای رانندگی باشیم. خودروی موردبحث در سال ۲۰۱۹ کاملاً از هم باز شد و طی یک فرایند بازسازی کامل به مدلی که مشاهده می‌کنید بدل گردید. تصاویر مراحل بازسازی نیز در وب‌سایت فروشنده بارگذاری شده است. کابین خودرو در زمان شروع بازسازی وضعیت خوبی نداشته اما حالا پر از چرم، دکمه‌های قابل‌استفاده و کف‌پوش‌های جدید است.

شاید این اسکای لاین جزو محصولات پرفورمنس بازار نباشد اما فکر می‌کنیم جذابیت‌های زیادی دارد. بهتر اینکه خودروی موردبحث هم‌اکنون قابل خریداری بوده و پیشنهاد کنونی برای آن رقم ۵۰۶۶۶ دلار است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. مسعود

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (512 ديدگاه)

    آخ آخ آخ
    این عشق منه 😍😍😍

    موافقم 12
    مخالفم 1
  2. datsun

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (3500 ديدگاه)

    شاهین جان موتور نسل اول gtr دو لیتری شش سیلندر بود چهار سیلندر نداشت

    موافقم 12
    مخالفم 1
  3. پرهام رهام

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (223 ديدگاه)

    مهشر عالی PARFKT 👌👌👌👌👌

    موافقم 8
    مخالفم 4
  4. کافر مقدس

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1635 ديدگاه)

    آیینه ماشین های ژاپنی اون موقع جوری بود که به سختی جایی گیر میکرد یا آیینه به آیینه میشد با کسی اصلا برخرد نمیکرد جایگیری آیینه خیلی خوب بود ولی الان دیگه رویت نمیشه این آیینه ها

    موافقم 7
    مخالفم 2
  5. مهردادکمال

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1825 ديدگاه)

    این ماشین یه چیز باحال داره و اونم اینه که میتونی از ماینایی سبقت بگیری که اصلا انتظار ندارن تو لاین سبقت این ماشین چهار چراغ مکعبی ریزه میزه رو ببینن یجورایی بامزه هم هست دیگه

    موافقم 4
    مخالفم 0
  6. MƛӇƳƛƦ (Ninja سابق)

    ۲۲ دی ۱۴۰۰
    سوابق: (1162 ديدگاه)

    عاشقتم عاشققق
    عاشق کاپوتت اینه بغل هات موتورت گیربکست رینگت در هات صندلی هات فرمون داشبوردت دسته دندت عاشق جز به جز تمام طراحی بدنت حتی کنسولت هم دوس دارم در این حد این ماشین خوبه🤤
    🥺کاش که مال من بودی ❤

    موافقم 11
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا