پورشه

افشای اولین تصاویر رسمی نسل جدید پورشه 911

پورشه در پنهان نگه‌داشتن طراحی نسل جدید ۹۱۱ بدترین عملکرد تاریخ خود را داشته است زیرا تاکنون تصاویر جاسوسی و غیررسمی زیادی از این اسپرت افسانه‌ای منتشر شده که در بسیاری از آن‌ها، خودرو فاقد پوشش‌های استتاری بوده و به همین دلیل طراحی آن تقریباً به‌طور کامل مشخص شده است. حال نیز اولین تصاویر رسمی نسل جدید ۹۱۱ که با کد ۹۹۲ شناخته می‌شود، پیش از رونمایی رسمی افشا شده است. از این خودرو سه تصویر بی‌کیفیت منتشر شده که به‌طور کامل و رسمی ویژگی‌های ظاهری آن‌را نشان می‌دهند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، ظاهر نسل هشتم ۹۱۱ هرگز شگفت‌آور نیست زیرا مثل همیشه پورشه طراحی کلی خودرو را حفظ کرده و صرفاً تغییراتی جزئی در آن اعمال کرده است؛ بنابراین در ۹۱۱ جدید هنوز هم چراغ‌های جلوی گرد، پروفیل جانبی نمادین و بخش عقبی عضلانی دیده می‌شود؛ اما چراغ‌های عقب خودرو تغییرات بیشتری را نسبت به قبل تجربه کرده‌اند زیرا باریک‌تر شده و به‌وسیلهٔ یک نوار LED به هم متصل شده‌اند. این نوار موجب شده بخش عقبی ۹۱۱ عریض‌تر به نظر برسد. ابعاد نسل جدید این اسپرت آلمانی فعلاً مشخص نیست اما انتظار نمی‌رود تغییرات چندانی نسبت به نسل ۹۹۱ تجربه کرده باشد.

در ۹۱۱ نسل ۹۹۲ پیشرانه همچنان روی محور عقب قرار دارد و نیروی آن به چرخ‌های عقب یا هر چهارچرخ انتقال پیدا می‌کند. همچنین مثل نسل کنونی، نسل جدید هم در ده‌ها مدل و نسخهٔ مختلف به بازار عرضه خواهد شد. در نسل جدید ۹۱۱، پیشرانهٔ شش سیلندر تخت توربو در مدل کاررا پایه ۳۸۵ اسب بخار و در مدل کاررا S قدرت بیشتری برابر با ۴۵۰ اسب بخار خواهد داشت. مهم‌ترین ارتقاء فنی ۹۹۲ که تاکنون مشخص شده نیز جایگزینی گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچهٔ قبلی با یک نمونهٔ جدید هشت سرعتهٔ اتوماتیک PDK دوکلاچه است. گیربکس هفت سرعتهٔ دستی اما همچنان در نسل جدید هم ارائه خواهد شد.

با توجه به تصاویر جاسوسی قبلی، طراحان پورشه در داخل ۹۱۱ جدید آزادی بیشتری نسبت به بخش بیرونی داشته‌اند. به همین دلیل، طراحی داشبورد تغییر کرده و به یک صفحه آمپر دیجیتالی مجهز شده است. در اینجا همچنین شاهد دکمه‌ها، لیور دنده و بخش کنترل تهویهٔ جدیدی خواهیم بود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهدهٔ تصاویر بهتر از پورشه ۹۱۱ نسل ۹۹۲ باید تا زمان رونمایی رسمی آن که در تاریخ ۲۷ نوامبر، در آستانهٔ نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۸ انجام می‌گیرد صبر کنیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. Reza

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5357 ديدگاه)

    شاهکار خلقت

    1. آrمaن

      ۵ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (88 ديدگاه)

      رضا الان طرف باز میاد میگه شبیه قورباغه هست!
      به این شاهکار طراحی بگی قورباغه یعنی اوج فاجعه!!

    2. علی

      ۵ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (848 ديدگاه)

      شما اگر نمودار ماشینهای اسپرت را بصورت هرم فرض کنید((( پورشه ۹۱۱))) در نوک هرم قرار میگیره به عنوان ی اسطوره و (((مکی لارن۷۲۰))) کف هرم و شایدم خارج از هرم قرار بگیره.حالا خودتون میتونید از این هرم به عنوان ی متر بابت قیاس و اندازه گیری ماشینهای اسپرت استفاده کنید.
      با تچکر

  2. moein

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (911 ديدگاه)

    همیشه و همه جا یه 911 GTS آرزوی من خواهد بود?

  3. Amin

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (135 ديدگاه)

    واقعا 911 یه شاهکار تکرار نشدنیه

  4. Amir

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    سلطان،اسطوره،بی همتا،عشق❤

  5. King918

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    من نمیدونم انتظار چی دارید . آقا 911 با این شکل و شمایل قشنگه اگر 911 تو نسل جدیدش شبیه 918 بشه که دیگه ارزش نداره طرفدار پورشه خریدار پورشه 911 و دقیقا به این شکل و شمایل میخوان حالا باقی هر چی میخوان بگن باد هواس

  6. NAVID۰۰۹۸

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    اینکه همونه ، با نون اضافه .

  7. مهدی

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    اصیل اما مدرن.911بهترین سوپراسپرت تاریخ

    1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

      ۵ آذر ۱۳۹۷
      سوابق: (2843 ديدگاه)

      بهترین سوپر اسپرت تاریخ مک لارن 720 هستش.
      911 بهترین ماشین اسپرت تاریخه.

      1. کوروش

        ۵ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1127 ديدگاه)

        لطفا اجازه بدید یکم ۷۲۰ جا بیافتد بعد بگیم تاریخیه !
        ۹۱۱ به اندازه سن مکلارن در تاریخ خودرو سازی افتخار آفرینی داشته از هر نظر بهترین سوپر اسپرت تاریخه

      2. ..::Majidio Lamborghini::..

        ۵ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        بهترین سوپر اسپرت تاریخ مک لارن 720 هستش
        ????????

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۵ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2843 ديدگاه)

          کوروش جان شما هنوز فرق سوپر اسپرت با یک خودوری اسپرت رو نمیدونید اونوقت دارید مک لارن رو مسخره میکنید؟؟
          ..
          امیر جان چیزه خنده داری گفتم؟؟
          ..
          آهان راستی یادم رفت.
          ((پدال عزیز اگه ممکنه انتخاب بهترین خودوری راننده محور سال بریتانیا که اتوکار انتخاب کرده رو بزارید))،که مک لارن 600lt با پشت سر گذاشتن فراری پیستا و gt3rs بهترین انتخاب شد و زمان تایم پیستش هم بهتر از gt3rs شد.
          متاستفانه پورشه چهارم شد و پشت سر آلپاین.
          و همچنین در رود اند ترک کوروت zr1 بهترین شد و مک لارن سنا بهترین تایم و دوم شد.((بالاتر از پیستا و gt2rs))
          ..
          ..
          اینا رو گفتم که برای کسایی ک میگفتن هرجا پورشه و فراری باشن مک لارن شانسی نداره.
          ..
          حالا امیر جان بیا با هم بخندیم.????

        2. ..::Majidio Lamborghini::..

          ۵ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          بهترین سوپر اسپرت تاریخ مک لارن 720 هستش
          ????????

      3. شاهین

        ۵ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (1175 ديدگاه)

        داداش هنوز یاد نگرفتی راجب ژرمنی ها نباید نظر مخالف بدی؟! (شوخی)
        فقط باید بگی خوبه عالیه احسن بیگ لایک ی دونه باشه نباشه رو دستش!
        بعضی جاها لازمه همرنگ جماعت باشی یا اصلا هیچی نگی چون بی فایدس
        حالا به طراحی فوق العاده 911 خیره بشیم باهم. فقط اگه چشمات خسته شد به نمای عقبش میتونی بیشتر توجه کنی یکم تنوع داره

      4. مهدی

        ۵ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (5358 ديدگاه)

        درسته مکلارن720شتاب خوبی داره. اما911یه سوپراسپرت هستش که درتمام زمینه ها شاهکاره. 911سنگ محک تمام سوپر اسپرت هاست.من حتی لامبورگینی ها مخصوص پیست هوراکان پرفومانته و اونتادور و فراری و 488 و… رو خیلی برتر ازمکلارن720میدونم.مکلارن 720بعید میدونم حتی بتونه در5سوپراسپرت برترخودشو جای بده چه برسه به بهترین سوپراسپرت تاریخ!!!!

        1. پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England

          ۵ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (2843 ديدگاه)

          ((مکلارن 720بعید میدونم حتی بتونه در5سوپراسپرت برترخودشو جای بده چه برسه به بهترین سوپراسپرت تاریخ!!!!))
          اصلا اصلا اصلا اصلا مهم نیست که شما چی فکر میکنی یا چی دوست داری.
          نظری که من دارم میدم نظره 99 درصد مجلات خودرویی دنیا هستش.
          ..
          حالا هی بیاین شکلک های مسخره بزارید و حرف های غیر منطقی بزنید.

        2. کوروش

          ۵ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (1127 ديدگاه)

          نظر ۹۹ درصدی یعنی اوج منطقی بودن شما !!!!
          موتور اسطوره مکلارن هم حتی ساخت خودش نبود نبود شما بهتره بجای سریع رپلای زدن یکم اطلاعات کاملا عمومی خودتان را افزایش بدید بعد که احتمالا متوجه شدید فرق سوپر اسپرت و اسپرت که احتمالا شاید بدانید فرق این دو صرفا به پارامتر های فنی مربوط می شه که کاملا اتفاقی ۹۱۱ هم مدل هایی که شامل این دسته بندی می شوند را دارد بعد لطف کنید ۹۹ درصد منابع را قرار بدید

        3. امیر دهقان

          ۶ آذر ۱۳۹۷
          سوابق: (735 ديدگاه)

          پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
          دوست گرامی
          مطلب خودروی عملکردی روداندترک آماده شده و بزودی منتشر خواهد شد اما لطفاً لینک مطلب اتوکار رو ارائه کنید تا در صورت امکان ترجمه و منتشر بشه.
          ممنون

      5. یاشار اسدی

        ۷ آذر ۱۳۹۷
        سوابق: (104 ديدگاه)

        خخخخخخ…عزیزم …میدونی برنامه ریز ecu 720کی بوده.. برو سرچ کن….720 یه نسیمه…در حالی که 911 یک طوفان

  8. ..::Majidio Lamborghini::..

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    این نسل 911 مفهوم اصالت در طراحی رو دوباره معنا کرد، معمولا ماشین ها هر چی میگذره از طراحی مدل اولیشون فاصله میگیرن اما این 911 جدید از تمام 911 های بعد از 2000 ، به مدل اورجینالی که سال 1963 تولید شد شبیه تره

    پورشه سال 1999 مدل996 رو معرفی کرد که با وجود طراحی بدیع و بسیار زیبا به دلیل دور شدن از طراحی اولیه ی 911 در فروش به سختی شکست خورد و حتی پورشه رو هم به دردسر بزرگی انداخت

    از سال 2004 که تولید 996 متوقف شد پورشه دوباره سعی کرد بسیار تدریجی به اصالت 911 اضافه کنه و بعد از 997 و 991 ،الان با ماشینی روبرو هستیم که نهایت اصالت رو معنا میکنه

    فکر کنم این نسل یک فروش رویایی رو تجربه کنه

  9. net

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3322 ديدگاه)

    عقبش مثل پانامرا هاچ بک شده جالب نیست و اگر عقبش مثل باکستر کشیده تر بود قشنگتر بود=این مدل چراغ دایره ای ساده ۹۱۱ دیگه جالب نیست=این مدل رینگ به رنگ تیتانیوم خاکستری ۹۱۱ قشنگه

  10. Omid

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2173 ديدگاه)

    از این زندگی من فقط یه gt3rs 911 میخوام یا اونتادور svj یا پرفورمنته
    حیف که طراحیشو زیاد بروز نکردن اگ همینجوری پیش بره طراحیش قدیمی میشه

  11. Khosrow

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    911 نسل جدید و قدیم نداره / سالهاست که فیس لیفت میشه ..

  12. سامان اذری

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3215 ديدگاه)

    من ژاپنی بازم ولی 911 یک افسانه هست

  13. net

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (3322 ديدگاه)

    این مدل رینگ با شاخه های زیاد که مثل تار عنکبوتبه رنگ تیتانیوم خاکستری هست فقط پورشه تولید میکنه و قشنگه

  14. emad1990

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    mehran911
    سوابق: (1567 دیدگاه) , 6 شهریور 1397
    میدونم سخته
    در حال حاضر در صنعت خودروسازی ژاپن هیچ خودروی تولیدیی از نظر آفرود نمی تونه با چیزی شبیه G550 4×4² رقابت کنه از بقیه جهات که هیچی و متاسفانه باعث شده شاهد همچین کامنتهایی در این پست ها باشیم البته این واکنش ها خیلی خوبه و خیلی دوستشون دارم
    .
    جناب نمی دونم datsun ساخت ماشین خوب چه ارتباطی با زودتر یادیرتر تولید کردن و اینها داره به هر حال مرسدس با ساخت مدل هایی مثل یونیماگ و مثل قهرمانی در داکار سال 83 و … برای همه ثابت شده است
    .
    چیزی که خیلی وقته برام جالبه اینه که میان در این پست ها و کامنت هایی که هیچ ارتباطی با موضوع نداره میذارن و تا جوابشن رو میدیم دست به دا من آمریکا و ایتالیا و انگلیس و … میشن
    بله رانگلر بهترین آفرودر تاریخ خودروسازیست اما ربطش به ژاپن !؟!؟!؟!
    .
    باشه نمی خواستم ربطش رو بگم ( اصلا نمی خواستم ) اما مجبورم
    بر میگردم به خیلی سال پیش زمانی بعد جنگ جهانی زمانی که اگر جیپ نبود …
    این جریان از تظاهرات و اعتصاب ۲۰۰۰ نفر از کارکنان تویوتا به خاطر پرداخت نکردن چند ماهه ی حقوق کارمندانش شروع شد زمانیکه تویوتا در مرز وشکستگی داشت دست و پا میزد این جیپ بود که با کمک و اجازه تولید خودروهای کلاس جنگی به تویوتا باعث شد خط تولید تویوتا بصورت کامل از کار نیوفته و زنده بمونه
    تا مدتی به همین شکل گذشت و تویوتا خودروهای رانگلر کلاس جنگی رو تولید می کرد که تصمیم گرفتن با خرید چند نسخه و کپی برداری از موفقترین آفرودر سازهای اون زمان یعنی لندرور خودروی جدیدی توسعه بدهند کار در کپی برداری به جایی رسید که ژاپنی ها به اسم لندروور هم رحم نکردن و خودرویی مشابه با نام لندوور یعنی لندکروز رو توسعه دادن لندکروز در ابتدا به حدی داغون بود که برای مدت زمانی صرفا در ژاپن تولید شد
    این قسمتی از تاریخ تویوتاست همینطور که میدونید تویوتا در ابتدا کارخونه نساجی بود و نه خودروساز به هر حال اگر جیپ و لندروور نبودن الان تویوتا داشت به همون پتو بافی ادامه میداد
    اینارو نوشتم که هر وقت خواستین از جیپ بگید بعضی چیز ها یادتون بیوفته البته همینطور که قبلا گفتم رانگلر برترین آفرودر تاریخ خودروسازیست
    .
    تویوتا خارج از فضای این سایت برای من یکی از موفقترین و قابل احترام ترین خودرو ساز های دنیاست اما اینجا اجازه نمیدن اینجوری باشه

  15. emad1990

    ۵ آذر ۱۳۹۷
    سوابق: (999 ديدگاه)

    و اما یه چیزی هم در اخر میخواستم بگم
    چندوقته دارم کامنتای بچه ها(اونایی که هنوزم تو سایت هستن مثه پهلوان یا مجید یا داتسون و فراری و… و یا اونایی که دیگه بعلت مشغله زندگی و کار بینمون نیستن رو میخوندم
    بصراحت میگم اینو:کامنتای 2-3سال پیش بار علمی خیلی بیشتری توش بوده و از هر صفحه ای که باز میکردی مطلب یاد میگرفتی
    ولی الان صحبت ها بطور کلی یا راجع به طراحیه(که یه چیز کاملا سلیقه ایه) و یا کل کل بدون منبع راجع به اینکه کی بهتره که هیچکدوم هم به نتیجه نمیرسه
    خب دیگه همین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا