پورشه در حال آزمایش یک ۹۱۱ توربوی پروتوتایپ در نوربرگرینگ است که میتواند هیبریدی باشد. هرچند این خودروی مشکیرنگ در نگاه اول کاملاً با ۹۱۱ توربوی کنونی یکسان به نظر میرسد اما عکاسان تیزبین به یک برچسب زردرنگ روی شیشهٔ عقب اشاره کردهاند. این برچسبی است که توسط خودروسازان استفاده میشود تا اطلاع دهند که خودروی آزمایشی آنها به قوای محرکهٔ هیبریدی مجهز است.
اما درحالیکه بسیاری از خودروسازان از برچسبهای زردی با نوشتهٔ «خودروی هیبریدی آزمایشی» استفاده میکنند، پورشه در این ۹۱۱ صرفاً از یک برچسب ساده و بدون هیچ نوشتهای استفاده کرده است؛ بنابراین نمیتوانیم بفهمیم که قوای محرکهٔ این خودرو هیبریدی خفیف است یا هیبریدی معمولی و یا پلاگینهیبریدی اما ازآنجاییکه درگاه شارژ روی بدنهٔ خودرو دیده نمیشود، بعید است که پلاگینهیبریدی باشد.
یکی دیگر از مواردی که نشان میدهد این پروتوتایپ یک نمونهٔ هیبریدی است، سیاه بودن پنجرههای عقب آن است. به گفتهٔ عکاسان، پورشه از عمد این کار را انجام داده زیرا در خودروهای هیبریدی آزمایشی پکیج باطریها معمولاً در صندلیهای عقب قرار داده میشود. درهرحال، ساخت نسخهٔ هیبریدی در نسل ۹۹۲ قطعی به نظر میرسد زیرا پورشه قبلاً اعلام کرده که پلتفرم این نسل برای سازگاری با قوای محرکهٔ هیبریدی طراحی شده است.
در سال ۲۰۲۰ پورشه اذعان داشت هنوز تصمیم نگرفته که آیا اولین ۹۱۱ هیبریدی یک خودروی هیبریدی پرفورمنس محور باشد یا یک پلاگینهیبریدی متمرکز بر برد تمام الکتریکی. حالا اما با توجه به این پروتوتایپ، به نظر میرسد آلمانیها هیبریدی پرفورمنس محور را انتخاب کردهاند و قصد ساخت نسخهای حتی قویتر و سریعتر از توربو S را دارند. فعلاً هیچ اطلاعاتی در مورد این نسخه منتشر نشده اما وقتی در کنار پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی پورشه یک موتور الکتریکی قرار گیرد، احتمالاً مجموع قدرت به چیزی در حدود ۷۰۰ اسب بخار خواهد رسید.
Porsche
۶ شهریور ۱۴۰۰۹۱۱ هیبریدی چه شود
با اون موتور معرکه و قوی فوق سریع تر میشه
فقط یه نکته
“وقتی در کنار پیشرانهٔ ۳.۸ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی پورشه یک موتور الکتریکی قرار گیرد، احتمالاً مجموع قدرت به چیزی در حدود ۷۰۰ اسب بخار خواهد رسید.”
احتمالا بیش از ۷۰۰ اسب خواهد بود
چون الان موتور ۹۱۱ توربو معمولی قدرتش ۵۷۲ اسب هست
با اومدن موتور الکتریکی قطعا قوی تر میشه
ولی فکرشو بکنید ۹۱۱ که از توربو اس حال سریع تر باشه
قطعا با یه ماشین فوق سریع طرف هستیم
Ninja
۶ شهریور ۱۴۰۰نسل بعدی همه خودرو ها هیربرده تقزیبا از اوراکان و اونتادور گرفته تا 911 کوروت و جی تی ار
Ninja
۶ شهریور ۱۴۰۰نسل بعدی همه خودرو ها هیربرده تقزیبا از اوراکان و اونتادور گرفته تا ۹۱۱ کوروت و جی تی ار
یا اینکه یه موتور فوق قدرتمند و بزرگ دارند برای خداحافظی از درونسوز ها مثل جی تی 500 فورد جی تی چلنجر جانشین اف 812
ارشیاsvj
۶ شهریور ۱۴۰۰میشه بپرسم f812 کی تولید شد؟!
Ninja
۶ شهریور ۱۴۰۰نه نمیشه 😂
منظورم ۸۱۲ بود نمیدونم چرا اف گذاشتم
سهند
۶ شهریور ۱۴۰۰همه چیز سرعت در خط مستقیم نیست.
۹۱۱ توربو s نسل جدید ۵۰ کیلوگرم سنگینتر از نسل قبل است اگر هیبریدی شود بیش از ۵۰ کیلوگرم سنگینتر می شود. تنها چاره استفاده از فیبر کربن است که آن هم در مدل های توربو ۹۱۱ استفاده نمی شود.
سنگین شدن هم باعت کاهش هندلینگ خواهد شد که با روش های دیگر قابل جبران نیست.
abdi_mahdi
۶ شهریور ۱۴۰۰سهند جان احتمالش زیاده که برای جبران مقداری از افزایش وزن فیبر کربن بکار ببرن چون چاره ای ندارن و بعیده پورشه هم از هینرولینگ بزنه
محمد امین
۶ شهریور ۱۴۰۰احتمالا پورشه پیماش الکتریکی زیادی بخواد و برای همین باتری بزرگی استفاده میکنه، بی شک میشه گفت وزنش بیش از ۱۸۰۰ هست
Ninja
۶ شهریور ۱۴۰۰۱۸۰۰ کیلو خیلی زیاده برا سوپر اسپرت
new RAMIN
۶ شهریور ۱۴۰۰( احتمالا بیش از ۷۰۰ اسب خواهد بود چون الان موتور ۹۱۱ توربو معمولی قدرتش ۵۷۲ اسب هست با اومدن موتور الکتریکی قطعا قوی تر میشه ولی فکرشو بکنید ۹۱۱ که از توربو اس حال سریع تر باشه قطعا با یه ماشین فوق سریع طرف هستیم)
👍👍 کاملا با شما موافقم. البته نسخه توربو 572 اسبه ولی پورشه 911 توربو اس با640 اسب قدرت 800 نیوتون متر گشتاور و وزن 1670 کیلوگرمیش خودروی فوق سریعیس. شتاب 2.2 الی2.3 ثانیه و درگ 400 متر و در بدترین حالت 10.4 یا 10.5و سریع ترین حالت ممکنش 10 میره. قیمتش از 209 هزار دلار شروع میشه و نسخه تمام کمال شخصی سازی شده 310 هزار دلار قیمت داره.
همنوطور که اطلاع داری پورشه نسخه کامل شخصی سازی شدس به شدت گرونه و وارد محدوده عجیب غریبی میشه!! ولی 911 توربو اس در نسخه کامل شخصی سازی شدش (که هیچ کس اون مدل رو نمیخره چون خیلی چیز میز داره که 5 سال هم بگذره نمیشه ازش استفاده کرد… یعنی وقت نمیشه!) باز هم قیمت منطقی داره و سبب میشه خودروی با ارزشی باشه.
فکر کنم نسخه هیبریدی که احتمالا اواسط یا اواخر 2022 معرفی بشه حدود 720 اسب و گشتاور 950 نیوتون متر خواهد داشت که فکر کنم وزن فراتر از 1850 کیلوگرم نره. اگر نسخه توربو اس اینجوری بشه من حدس شتاب 2.0 الی 2.1 میزنم و درگ 400 متر 9.6 الی 9.8. البته شاید سریعتر از این باشه. که بشه خیلی بهتره.
abdi_mahdi
۶ شهریور ۱۴۰۰نیو رامین وزن 1850 که گفتی خییلی زیاده قطعا کمتره پورشه همه جوانبو در نظر میگیره
Porsche
۶ شهریور ۱۴۰۰آره از بس با گوشی اسم توربو اس آوردم همش مینویسه منظورم همون توربو هست 😅
چون توربو هم ماشین کندی نیست
شتاب ۲.۷ رو تو هوا میزنه
Reza Waffen SS
۶ شهریور ۱۴۰۰برید کنار که سلطان داره میاد
Iman99
۹ شهریور ۱۴۰۰دقیقا. ۹۱۱ که در کل یه جی تی به نظر میاد یعنی دودر و چهار سرنشینه ولی در عمل جزء سوپر کار ها حساب میشه و در نهایت و در واقعیت هم که از همه جالب تره اینه که واقعا از خود سوپر کار ها زده جلو و واقعا با هایپر کار ها رقابت میکنه و از هم رده های خودش خیلی بالاتره این یعنی سوپر کاری که داره با هایپر کار ها رقابت میکنه و واقعا بهترینه
بهترین هایپر کار ها هم که amg one آلمانی و czinger امریکایی هستن مگر اینها باشن که بتونن عملکرد بالاتری داشته باشن.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۶ شهریور ۱۴۰۰منتظر نسل جدید amg gt هم هستیم تا دوباره شاهد رقابت نزدیک و دوست داشتنی این دو اسطوره باشیم
porsche
۶ شهریور ۱۴۰۰از الان دارم دعا میکنم از پلید تیز تر باشه
آشناهام که تو پورشه کار میکنن هم از این پروژه خبر ندارند
محمد امین
۶ شهریور ۱۴۰۰اگر هیبرید باشه میشخ رقیب مکلارن ارتورا و فراری 296gtb
و به نظرم در درگ حرف های خوبی برای گفتن داشته باشه چون ۹۱۱توربو اس هم در هر جور زمینی به خاطر لانچ بسیار افسانه ای که داشت ، بسیار سری بود در ۴۰۰ متر، و فکر میکنم در ۴۰۰ متر ممکنه از ارتورا و شاید هم ۲۹۶ سریع ت باشه چون awd هست ، اما د رولینگ مثل بقیه پورشه ها کم میاره ( اگر پورشه روی رولینگ تمرکز میکرد دیگه همه چیز تموم میشد)
طراحی اش هم که مثل نسل کنونی هست که من واقعا این نسل طراحی رو بهترین در قرن ۲۱ میدونم برای ۹۱۱ البته با چند تا استثنا
فکر میکنم ارتورا ۱۰.۴ یا ۱۰.۵ باشه چهارصد مترش و ۲۹۶ هم باید حدود های ۹.۸ باشه و این پورشه هم می بایست ۹.۸ حدودا باشه ( احتمالی)
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۶ شهریور ۱۴۰۰از اونا خیلی فراتره ، من حدس میزنم از ۹۱۸ قویتر باشه
abdi_mahdi
۶ شهریور ۱۴۰۰پورشه اینجور نیست که همه محصولاتش در رولینگ کم بیاره برای مثال درگ توربو اس با مکلارن720
محمد امین
۶ شهریور ۱۴۰۰در رولینگ توربو اس به گرد چرخ ۷۲۰ هم نمیرسه ، در درگ شاید بهتر باشه ولی رولینگ فرق داره ، مثلا ۷۲۰ حدود ۱۸ ثانیه صفر تا سیصد رو میره و شاید کمتر ، اما توربو اس حدود ۲۲ الا ۲۳ ثانیه که اختلاف خیلی زیاده
و امیررضا جان ، یعنی میگی ۸۸۰ اسب قدرت داره !!!
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۶ شهریور ۱۴۰۰من از نظر شتاب میگم
AMG GT R
۶ شهریور ۱۴۰۰دیگه رسما برای شکار هایپر کار ها توی درگ خیز برداشته
Sina10
۶ شهریور ۱۴۰۰امکان داره با تایکان اشتراکاتی داشته باشه؟؟
اگه داشته باشه یه هیولای فوق العاده ترسناک میشه!!
بعید میدونم ماشینی رقیبش باشه
البته پورشه داره روی سوخت مصنوعی کار میکنه پس قطعا نسل بعدش هم موتور بنزینی رو حفظ میکنه ، ایکاش این سوخت به کیمن هم برسه
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۶ شهریور ۱۴۰۰سینا جان ، هیچوقت بنز رو دست کم نگیر ، همونطور که از AMG GT یه هیولا و رقیب قدر برای ۹۱۱ ساخت میتونه از جانشینشم یه هیولا و رقیب برای این نسل پورشه ۹۱۱ بسازه که اینم یه هیولاس ، احتمالا شاهد رقابتی بینهایت جذاب در سال بعد یا در دو سال بعد باشیم
Sina10
۷ شهریور ۱۴۰۰بنز GT مخصوصا توی نسخه GT R رو خیلی دوست داشتم ولی همونطور که خودتون میدونید خیلی قدیمی شده و مرسدس باید برای بروز رسانیش عجله کنه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۷ شهریور ۱۴۰۰عاشقشم عجب ماشین خوشگلی شده،از لحاظ پرفورمنس هم خیلی بهتر شده خداروشکر میخوان هیبریدش کنن حداقل کلا بنزینی نیست…
کارلوس کاستاندا
۷ شهریور ۱۴۰۰اخه چیه این خوشگله وجدانا اینکه از نمای بغل مثه ناقص الخلقه ها میمونه تا سر چراخ سالمه بعد قیچی شده . از اول همین شکلی بوده تمام مدلها هم مثل همن فقط اسمشون فرق میکنه بعد از قیافشم تعریف میکنید خوب عمو این که همون قبلیه یا همون قبلتری یا همون قیافه ده سال قبل چجوری خوشگل شده
Sina10
۷ شهریور ۱۴۰۰همینی که میگین زشته ، اگه واقعا زشت بود اینقدر فروش نداشت اگه واقعا زشت بود خیلی زودتر قیافه اشو عوض میکردن
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۸ شهریور ۱۴۰۰سینا جان بیخیالش،من حوصله کل کل با کسی که میگه سایبرتراک خدای طراحیه ندارم، فقط بگو باشه سلطان فقط تسلا!😂
کارلوس کاستاندا
۸ شهریور ۱۴۰۰من کاری به زشتی یا خوشگلیش ندارم منتها طرف فاز میگیره میاد میگه چقد خوشگل شده انگار تازه وارد بازار شده اصلا نبوده و ندیدتش بد میگم ،میگم این همون قبلیه است . امار فروش زیادی هم نداره امار فروش پورشه با شاسی بلنداش امار شده ۹۱۱تو کل تاریخ فروشش با همه ی مدلهاش انچنانم فروش خوبی نداشته