پورشه

پورشه 911 GT3 تِک آرت با چاشنی فیبر کربن زیاد!

کمپانی مشهور تک آرت از پکیج تیونینگ خود برای پورشه ۹۱۱ GT3 و ۹۱۱ GT3 تورینگ جدید رونمایی کرد. این پکیج شامل برخی قطعات فیبر کربنی جدید است. در بخش جلو شاهد اسپویلر لبه‌ای بزرگی برای ۹۱۱ GT3 هستیم. همچنین تریم اطراف جلوپنجره نیز با فیبر کربن آراسته شده است. به این موارد باید کاپوت، آینه‌های جانبی و قوس‌های چرخ فیبر کربنی را اشاره کرد. این قوس‌های چرخ بسیار شبیه نسل ۹۹۱ از پورشه ۹۱۱ GT3 RS هستند.

تک آرت همچنین رکاب‌های جانبی فیبر کربنی را برای این خودروی اسپرت تدارک دیده است. بال عقب جدید نیز از جنس فیبر کربن است و موجب بهبود عملکرد آئرودینامیکی می‌شود. همانند دیگر پروژه‌های تک آرت، افرادی که دنبال ارتقای ۹۱۱ GT3 و ۹۱۱ GT3 تورینگ خود هستند می‌توانند قطعاتی با ظاهر کربن مات، کربن براق و کربن فورج کاری شده را سفارش دهند.

رینگ‌های جدیدی نیز برای این خودروی دوست‌داشتنی تدارک دیده شده است. این رینگ‌های فورج کاری شده از طراحی خاص توربین استفاده می‌کنند و در جلو و عقب ابعاد ۲۰ و ۲۱ اینچی دارند. همین رینگ‌ها با پهنای کمتر در دسترس مالکان پورشه ۹۱۱ کررا GTS نیز هستند. در کابین نیز تغییرات متنوعی رخ داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به غربیلک فرمان با پوشش چرم و آلکانترا اشاره کرد. تک آرت همچنین تریم گسترده فیبر کربن را ارائه کرده است.

این تیونر هنوز اشاره‌ای به ارتقای قوای محرکه ۹۱۱ GT3 نکرده است اما اشکالی هم وجود ندارد چراکه پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی پورشه بارها و بارها خودش را ثابت کرده است و جزو بهترین پیشرانه‌های دنیاست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (4914 ديدگاه)

    امروزه یه ماشین باید از جهتای مختلف  یه تفاوتایی با بقیه ماشینا داشته باشه تا بتونه تو بازار‌ای جهانی بدرخشه ……. ترکیبات تشکیل دهنده فیبر کربن باعث به وجود اومدن یه متریال قدرتمند و در عین حال سبک تو بدنه ماشین میشه

    موافقم 12
    مخالفم 0
  2. ARMAN

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (325 ديدگاه)

    من GT3 رو حتی به توربو اس ترجیح میدم

    موافقم 2
    مخالفم 2
  3. mm-yarlou

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (234 ديدگاه)

    این همینطوری عالی بود
    انقدر انجینش خوب و خوراک پیست هست اصلا نیاز نیس به تیونش

    موافقم 5
    مخالفم 0
  4. Jdm باز

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    به دلم نشست ☺
    هم سبک تر شده
    هم خوشگل تر
    موتورش هم که همینجوریش بی نظیره
    یه تیونینگ عالی و نرم و بدون اضافه کاری برای جلب توجه

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. ماکسیمیلیان

      ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      کاملاً صحیح🌷

      موافقم 4
      مخالفم 0
  5. Porsche 911

    ۱۱ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1222 ديدگاه)

    به این میگن یه تیون نرم و روان
    اما خب من بازم با اینکه این تیونینگ خیلی خیلی پایه هست من نسخه فابریک رو ترجیح میدم

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا