تویوتا

معرفی تویوتا 4 رانر 2022 با تریم جدید TRD اسپورت و تجهیزات استاندارد بیشتر

تویوتا ۴ رانر TRD اسپورت ۲۰۲۲ در ماه ژوئن معرفی شده بود اما این خودروساز به تازگی جزئیات بیشتری از این خودرو و دیگر بهبودهای خانواده ۴ رانر مدل ۲۰۲۲ را منتشر کرده است. بسته به تریم انتخابی، تجهیزات استاندارد جدیدی نیز انتظار مشتریان را می‌کشد.

تمامی تریم های ۴ رانر مدل ۲۰۲۲ به‌صورت استاندارد دارای نور بالای LED هستند و مه شکن‌ها و نورپایین نیز از همین تکنولوژی سود می‌برند. همه نسخه‌های این شاسی‌بلند ژاپنی هم‌اکنون با هشدار سرنشین عقب عرضه می‌شوند که به راننده یادآوری می‌کند تا صندلی عقب را از نظر حضور یا عدم حضور کودکان و حیوانات خانگی بررسی کند.

همچنین تریم های SR5 پریمیوم، TRD آفرود پریمیوم، TRD Pro و لیمیتد به‌صورت استاندارد با پایش نقاط کور و هشدار ترافیک پشتی عرضه می‌شوند. مدل لیمیتد و TRD همچنین دارای نمایشگری با اطلاعات مختلف هستند.

مدل TRD Pro دارای سیستم پایش سطوح است که از دوربین‌های خودرو برای بررسی موانع اطراف استفاده می‌کند. به‌طور مشابه مدل لیمیتد نیز از پایش دید پانورامیک سود می‌برد که هدف از آن بررسی محیط‌های تنگ اطراف خودرو در زمان مانور دادن است.

مدل جدید TRD اسپورت تمرکز اصلی خود را روی راحتی سواری در جاده گذاشته است. این مدل به سیستم تعلیق تطبیقی مدل‌های لیمیتد مجهز شده و از رینگ‌های ۲۰ اینچی سود می‌برد. در بدنه این خودرو هم عناصر خاکستری تیره به چشم می‌خورند. در داخل کابین ۴ رانر TRD اسپورت جدید صندلی راننده با تنظیم در هشت جهت وجود دارد. نمایشگر مرکزی ۸ اینچی هم با اپل کارپلی و اندروید اتو همراه شده است. مشتریان این مدل می‌توانند سیستم چهار چرخ محرک را نیز سفارش دهند.

نیروبخش ۴ رانر ۲۰۲۲ پیشرانه ۶ سیلندر ۴ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۲۷۰ اسب بخار و گشتاور ۳۷۷ نیوتون متر است. این پیشرانه با گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند.

قیمت تویوتا ۴ رانر ۲۰۲۲ از ۳۷۳۰۵ دلار برای مدل پایه SR5 شروع شده درحالی‌که قیمت مدل جدید TRD اسپورت برابر با ۴۰۱۵۰ دلار است. گران‌ترین نسخه این خودرو یعنی TRD Pro هم ۵۲۱۲۰ دلار قیمت خورده است.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. میثم

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3540 ديدگاه)

    گیربکس 5 سرعته دیگه باید حتما بروز رسانی بشه
    موتور 4 لیتری تنفس طبیعی با 270 اسب هم همینطور
    البته نباید به دوام و قابلیت اطمینانش لطمه ای وارد بشه
    کار سختیه ولی بنظرم این باید آخرین بروزرسانی با این مشخصات باشه
    یکی دو سال دیگه باید تغییر نسل بده

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. Mad.z.Max

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1840 ديدگاه)

      با اینکه داری درست میگی، ولی همینی که الان هست واقعا توی رده قیمتی خودش یه ماشین کامل و یه یار قابل اطمینان همچی تمومه… تویوتا فوررانر مخصوصا با تریم TRD پررررروو یه جواهر خاص و درخشانه، یه پکیج دوست داشتنی 😍😋

      موافقم 8
      مخالفم 0
    2. Iman99

      ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      فوررانر قابل قبوله ولی در پس فورد برانکو قرار میگیره چون فورد برانکو واقعا از همه نظر بهتره همه چیز فورد برانکو بهتره تو آفرود فورد برانکو خیلی بهتره تکنولوژی بالاتری داره تجهیزات افترمارکتی و قابلیت تیونینگ بالاتری داره و… کلا فورد برانکو از همه نظر بهتره.

      موافقم 1
      مخالفم 0
  2. آرین

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (444 ديدگاه)

    تنها آفرودری که دوستش دارم وقتی با گیربکس دستی همراه میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ARMAN

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    درسته قدیمی شده ولی هنوز جذابه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (91 ديدگاه)

    دوسش دارم واقعا یه تویوتای اصیل مثل هایلوکس میمونه جان سخت هست

    موافقم 3
    مخالفم 0
  5. امیر

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (91 ديدگاه)

    یعنی مثل تویوتاهای قدیمی لند کروز هایلوکس اف جی ووو خیلی از تویوتاها عالی و جان سخت دیگه

    موافقم 1
    مخالفم 0
  6. datsun

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3496 ديدگاه)

    هفته قبل یکیش رو فورد خریده و مورد بررسی قرارش داده تو تاسیسات فورد رویت شده.

    موافقم 4
    مخالفم 0
    1. mos

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (715 ديدگاه)

      جا داره پدال به عنوان سایت بی طرف خبرش رو بزاره!!

      https://carbuzz.com/news/ford-benchmarks-toyota-4runner-trd-pro-for-new-secret-suv

      موافقم 4
      مخالفم 0
    2. R@m!n

      ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      به احتمال خیلی زیاد یه اس یو وی شهری به اسم برانکو یا مدلی جدید برای رقابت با دیفندر یا نسخه ای هاردکور از فورد اکسپلورر.

      الان فورد با سیستم تعلیق جدیدش هر کاری می تونه بکنه و موفقیت برانکو، موفقیت محصولات آینده فورد رو تضمین کرده.

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. Iman99

        ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        آره فورد برانکو از همه نظر بهتره سیستم تعلیق بهتر و قابلیت آفرود بهتر و بالاتر و تکنولوژی بیشتر و کیفیت بالاتر و جان سختی بیشتری هم داره فورد برانکو کلا از هر لحاظ بهتره
        در اون مورد هم که گفتن فوررانر رو مورد بررسی قرار دان فقط اینو میگم که اتفاقا تویوتا از آفرودر های امریکایی الگو میگیره از نسل اول لنکروز بگیر که کلا جیپ بوده تا حالا که کلا سیستم های آفرود و الگوی ساخت شاسی بلند های تویوتا مثل لنکروز و فوررانر از آفرودر های امریکای الگو برداری شده هرچند که بازم به پای خود امریکایی ها نمیرسه درکل هیچ آفرودری از تویوتا در حدی نیست که اصلا قرار باشه مورد الگو برداری قرار بگیره اون موردی هم که تو تاسیسات فورد دیده شده فقط برای این بوده که مشخص کنن که فورد برانکو چقدر بهتر از فوررانر عمل میکنه چون فورد برانکو از همه نظر بهتر از برانکو بوده فقط خواستن فوررانر رو بذارن کنار برانکو تا ثابت کنن که در همه زمینه ها برانکو بهتر عمل کرده.

        موافقم 1
        مخالفم 2
  7. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    قدیمیه بجای بروزرسانی خیلی کوچیک ای کاش نسلشو عوض کنن…

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. R@m!n

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    یه آفرودر کاملا کلاسیک، چهره داغون و تکنولوژی ۲۰ سال پیش اما و اما خارق العاده در آفرود با تکیه بر توانایی و مهندسی خود ماشین با حداقل آپشن های کمکی.

    این ماشین می تونه از خیلی جهات بره ته لیست خرید هر کسی اما اگر کسی دنبال یه آفرودر شهری باشه این ماشین در کنار برانکو و مقداری دیفندر بهترین گزینه ها هستن.

    موافقم 3
    مخالفم 0
  9. Navid

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    داخل هر تویوتایی نشستم، اولین چیزی که جلب توجه کرده، خساست تویوتاست. ماشین های با کیفیتی داره، اما بسیار خسیسه در ارائه محصولش به مشتری. برای هر دلاری که دادین، چیز بیشتری ازش دریافت نمیکنین. نه اینتریر بهتری، نه آپشن اضافه ای، نه جذابیت بیشتری، فقط خیالتون راحته که موتورش خراب نمیشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Iman99

      ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      اتفاقا تویوتا موتورش خراب میشه
      موتور تویوتا هم راحت خراب میشه تا دلت بخواد تویوتا یاتاقان زده دیدم حتی یه تویوتا لنکروز دیدم که صاحبش فقط روغن موتورش رو دیر عوض کرده بود ولی یاتاقان زد و موتورش سوخت طرف خودشم باورش نمیشد و مثل شما تصورات اشتباهی داشت متاسفانه این طرز فکر کوچه بازاری و حرفای خاله زنکی باعث شده که بعضیا تصور اشتباهی از بعضی برند ها مثل تویوتا داشته باشن که نتیجش میشه این پس لطفا این حرفای چاله میدونی رو بذارید کنار و دانش خودتون رو بالاببرید این هیچ تعجبی نداره که یه موتور تنفس طبیعی با حجم بیشتر نسبت به تعداد سیلند که واسه اینکار ساخته شده کارکرد داشته باشه و البته اینم بدونید که در اصل اگه به این نوع صحبت ها هم باشه مرسدس بنز آلمان و یا خود امریکا صد برابر بهترش رو میتونن بسازن که صد تا مثل تویوتا و یا ژاپن نمیتونه مثلش رو بسازه چون آلمان و امریکا در سطح بالاتری هستن و از همه نظر بالاتر و بهتر هستن تو همه چیز.

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. Afg

        ۶ بهمن ۱۴۰۰
        سوابق: (497 ديدگاه)

        صد برابر؟ حتی از خود امریکاییها و المانیها اونجایی تری خودشون همچین ادعایی ندارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  10. samurai

    ۱۳ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (546 ديدگاه)

    گرونترین تریم همراه با رنگ خاکی (نفس کششششششششش) :))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Hossein

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (28 ديدگاه)

    قطعا تویوتا فوررانر جزو بهترین ماشین های آفروده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمد مختاری آذر

    ۱۴ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    واقعا یکی از آفرودر های خوب بازار هستش با قدرت کمی که داره ولی کاش تویوتا هم از موتور 8 سیلندر استفاده میکرد

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا