چشم اندازکاوازاکیموتورسیکلت

مشخصات و قیمت کاوازاکی ZX-25RR کویر موتور؛ گران ترین موتورسیکلت ایران

پرداخت مبلغ ۱/۵ تا ۲ میلیارد تومان برای موتورسیکلت وارداتی کویر موتور عجیب به نظر می‌رسد اما حقیقت دارد. کاوازاکی ZX-25RR چهار سیلندر، حالا گران‌ترین موتورسیکلت بازار ایران است.

احتمالا می‌دانید که در ایران عوارض و مالیات موتورسیکلت‌ وارداتی، مشابه خودروی خارجی محاسبه می‌شود و طبیعتا، هزینه‌ی خرید را به دو برابر ارزش واقعی می‌رساند. به همین دلیل، موتورهای پلاک ملی با قیمت میلیارد تومانی در بازار ایران وجود دارند.

کاوازاکی ZX-25RR یکی از معدود موتورسیکلت‌های دنیا است که با حجم موتور ۲۵۰ سی‌سی، پیشرانه‌ی ۴ سیلندر دارد. این ترکیب باعث می‌شود صدای خروجی بسیار متفاوت از مدل‌های تک یا دو دیسلندر باشد و از سویی دیگر، محدودیت حجم موتور برای موتورسیکلت‌های وارداتی رعایت شود. حالا کاوازاکی ZX-25RR منع قانونی برای دریافت پلاک ملی ندارد و بهترین گزینه برای علاقه‌مندان کلاس اسپرت است.

اولین کاوازاکی ZX-25RR سال ۲۰۲۰ معرفی شد. این مدل هرگز در ژاپن به تولید نرسیده و فقط ساخت تایلند یا اندونزی است. در شرق آسیا قیمت نسخه Ninja ZX-25R حدود ۸ هزار دلار و قیمت نسخه فول ZX-25RR ABS مدل ۲۰۲۴، حدود ۱۱ هزار دلار است.

طراحی ظاهری کاوازاکی ZX-25RR

تقریبا تمام مدل‌های وارداتی از ترکیب رنگ سبز و سیاه استفاده می‌کنند. ظاهر کاوازاکی ZX-25RR نیز به شدت تحت تاثیر مدل‌های مشهور شرکت سازنده، مثل نینجا ZX4R و نینجا ZX6R است. به همین دلیل، حالت تهاجمی در چراغ‌های جلو وجود دارد حتی داخل چرخ‌ها نوار سبزرنگ دیده می‌شود.

ابعاد ZX-25R مقدار (میلی‌متر)
طول ۱۹۸۰
عرض ۷۵۰
ارتفاع ۱۱۱۰
فاصله بین دو محور ۱۳۸۰
فاصله از زمین ۱۲۵
ارتفاع صندلی ۷۸۵

در نمای جانبی ZX-25RR برخلاف موتورسیکلت‌های بزرگ و سنگین‌وزن، اگزوز کوتاه استفاده شده است و چرخ‌ها کاملا در دید هستند. با این سبک طراحی، پای راست موتورسوار بسیار نزدیک به خروجی اگزوز قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی  کاوازاکی ZX-25RR

 مدل واردشده به ایران، ۵۰ اسب بخار قدرت و ۲۳ نیوتن‌متر گشتاور دارد. در نسخه‌های دیگر، ۴۴ اسب بخار و ۲۱ نیوتن‌تر تولید می‌شود. کاوازکی ZX-25RR وارداتی کویر موتور با یک موتورسوار که قد و وزن معمولی داشته باشد، سرعت‌گیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۶ ثانیه فراهم می‌کند و نهایت سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت دارد. وزن خالص این موتورسیکلت، ۱۸۲ کیلوگرم است و همراه باک سوخت ۱۵ لیتر ارایه می‌شود.

آنچه ZX-25RR چهار سیلندر را متفاوت از رقبای دو سیلندر نشان می‌دهد، صرفا صدای خاص پیشرانه و شباهت به موتورسیکلت‌های ۴۰۰ و ۶۰۰ سی‌سی نیست. به بیان بهتر، فناوری خاصی در یک پیشرانه‌ی ۲۵۰ سی‌سی چهار سیلندر وجود دارد که غالب برندهای جهان قادر به تولید آن نیستند. شاید بتوان ظرافت در ساخت موتوری که هر سیلندر آن تنها ۶۲/۵ سی‌سی حجم داشته باشد را به ساعت‌های اتوماتیک سوئیسی تشبیه کرد. طبیعتا دیگر اجزا شامل ۱۶ سوپاپ به صورت ۴ سوپاپ برای هر سیلندر، میل‌بادامک و مدیریت عملکرد ۴ شمع نیز پیچیده‌تر هستند.

دیگر موضوع جالب برای ZX-25RR به دور موتور بسیار بالای آن ارتباط دارد. موتورسوار با این مدل می‌تواند به ۱۷ هزار دور بردقیقه (rpm) برسد که عددی رویایی برای کلاس اسپرت محسوب می‌شود. غالب موتورهای ۲ سیلندر ۲۵۰ سی‌سی در بازار جهانی، برای رسیدن به عددی بالاتر از ۱۰ هزار دور بردقیقه، ساخته نشده‌اند. البته باید توجه داشت که از یک سو، هزینه ساخت موتور ۴ سیلندر ZX-25RR نسبت به رقبای دو سیلندر، بیشتر است و از سویی دیگر، استهلاک‌ بالاتر و هزینه‌ی نگه‌داری اضافی به خریدار تحمیل می‌شود.

قیمت کاوازاکی ZX-25RR در بازار جهانی و ایران

پیش‌تر اشاره کردیم که حتی در خارج ایران هم ZX-25RR محصولی گران محسوب می‌شود و هزینه خرید ۱۱ هزار دلاری را برای مدل مجهز به ترمز ABS می‌طلبد. جالب است بدانید برای مدل ۴۰۰ سی‌سی ۴ سیلندر ZX-4RR با ترمز ABS قیمت ۹ هزار دلاری وجود دارد و مدل ۶۰۰ سی‌سی ZX-6RR نیز ۱۱ هزار دلار معادل ZX-25RR است.

به بیان ساده‌تر، ZX-25RR با فناوری پیچیده‌ی خود، صرفا برای کشورهای شرق آسیا و مناطقی مثل ایران که محدودیت حجم پیشرانه برای تردد موتورسواران دارند، تولید می‌شود. کویر موتور برای ثبت نام نقدی حدود ۱.۶۵۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان تا ۱.۷۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان دریافت می‌کند. برای طرح فروش اقساطی، هزینه خرید به ۲ میلیارد تومان می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳۹ رای

مطالب مشابه

‫۴۲ دیدگاه‌ها

  1. HR3

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (262 ديدگاه)

    پول یه ماشین مثل رونیز با لوازم تکمیل آفرود رو بدی این دوچرخ یه بطری نوشابه ی کوچک در بسته بره زیر لاستیکش عمرت تمومه !!!! این صحنه رو دیدم که میگم
    تازه زمستون و پاییزم کاربرد نداره

    موافقم 126
    مخالفم 52
    1. مهیار

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (45 ديدگاه)

      دوست عزیز کسی که این موتور رو میخوره یک افرود و یک سدان هم توی پارکینگ داره . و صد در صد پول خرید لباس موتور سواری و کلاه حرفهای رو هم داره

      موافقم 135
      مخالفم 10
    2. محمدعلی کاشی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (23 ديدگاه)

      قدر زر، زرگر شناسد
      قدر گوهر، گوهری

      موافقم 77
      مخالفم 13
      1. علیرضا ۷۷۱۴

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (34 ديدگاه)

        بنام خدا. قیاس مع الفارق .

        موافقم 9
        مخالفم 6
    3. ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6377 ديدگاه)

      من میرم با این پول سیبی میخرم مامور خواست حمله کنه فرار میکنم نمیتونه منو بگیره
      عشق فقد سیبی ۱۳۰۰
      فقط صداش
      سوسوسوسوسوسوسوسوسو🤤🤤

      موافقم 36
      مخالفم 44
    4. حمید

      ۱۶ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      رفیق طرف کل سرمایه زندگیشو نمیده این موتور سیکلت رو بخره که، موتور سیکلت با خودرو اصلا قابل مقایسه نیست هر کدوم جای خود دارن با علاقه مندان خاص خود البته اگر نمونه های اقتصادی برای کار مثل هوندا ۱۲۵ متعلق به ۴۰ سال قبل رو که متاسفانه از روی ناچاری و فقر مالی خریداری میشن در نظر نگیریم، مثال بخوام بزنم همسایه بنده در کنار همین کاوازاکی سه تا خودرو وارداتی داره که حتی یکیشون هم پلاک گذر هست این موتور سیکلت پول یکی از اون خودرو ها هم نیست، طبیعتا همچین آدمی که مشغله کاری زیادی هم داره از این موتور سیکلت نهایت برای هفته ای 2 ساعت تفریح استفاده کنه با لباس و لوازم ایمنی مجهز.

      موافقم 2
      مخالفم 1
  2. HELLO.BROTHERS

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (145 ديدگاه)

    چه خبر مگه ارث پدرشو داره میفروشه.

    موافقم 96
    مخالفم 14
  3. فردین

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بله با ۲۵۰ سی سی ۳۰۰ کیلومتر منطقیه سید

    موافقم 41
    مخالفم 12
    1. علی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      این ۳۰۰کیلومتر رو توی خواب دیدی میره؟مرد حسابی فقط صدا داره،هندا ۱۲۵از اون شتاب و سرعتش بهتره،خیلی باید مخت تاب داشته باشه ۲میلیارد برا صدا پول بدی

      موافقم 37
      مخالفم 33
  4. M4A1

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    دوستان مشخصات انجین رو خوندی که اینطوری میگی. ۴سیلندر ۲۵۰ سیسی با ردلاین ۱۷ هزار.ساختنش کار هرکسی نیست به علت همین ویژگیشه که قیمتش از ۴۰۰ سیسی گرون تره و با ۶۰۰ سیسی برابره
    شما باید موتورو سبک بسازی که اینرسی کمتری داشته باشه ازونطرف متریالت هم گرون تر میشه حالا برو پیستون شاتون سوپاپ سبک وزن بساز مهندسی محفظه احتراق زمان بندی سوپاپ و غیره غیره حالا این هیچ روغن و خنک کاریشو میخوای چی کنه مگه شوخیه ۱۷ هزار دور جهنم رو با چشم میبینی.البته استهلاک و هزینه هاش بالاست

    موافقم 75
    مخالفم 10
  5. R

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1383 ديدگاه)

    چرا قیمتش با ۶۰۰ سی سی یکیه😐
    حداکثر سرعت ۳۰۰؟ مگه هزار سی سیه😐
    یازده هزار تا با دلار ۸۲ هزارتومنی میشه ۹۰۰ میلیون مثل ماشین قیمت نهایی رو ضربدر دو میکنن تو پاچه مردم
    چه گناهی کردیم تو این کشور فاسد به دنیا اومدیم

    موافقم 109
    مخالفم 9
    1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

      ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (3459 ديدگاه)

      در متن نوشته شده

      موافقم 6
      مخالفم 11
    2. ashkanyp

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (142 ديدگاه)

      همه میدونن چیزی که کویر بفروشه حداقل ۲ برابره و بعدش بخوای بفروشیش همیشه تو ضرری، کلا خرید از کویر برای بچه پولداراس نه کسی که برای نیاز زندگی خرید کنه، هیچ محصولیش صرفه خرید نداره حتی دوچرخه هاش

      موافقم 51
  6. M4A1

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (18 ديدگاه)

    گرگی بالام 🐺🏍️

    موافقم 10
    مخالفم 5
  7. jaghori

    ۱۴ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (149 ديدگاه)

    وقتی سوار موتور هستی، چه بزنی و چه بهت بزنند، کافه ات تعطیله. آمار مرگ موتورسواران بسیار بالا است. من که به شدت از موتور میترسم.

    موافقم 27
    مخالفم 17
    1. ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (6377 ديدگاه)

      حق
      دیدم که میگم واقعا موتور برای شهر های بزرگ خوب نیست مخصوصا ما که تو زندان نه چیز تو تهران زندگی میکنیم واقعا راننده های ناشی وجود دارن کوچکترین اشتباه شما آخرین اشتباهتونه بعد با موتور بیوفتی عین دوچرخه دوران بچگی نیست که یه بغض ریز بکنی بعد بلندش کنی هیچیش نشه همینجوری بری خونه
      دهن آدم سرویس میشه آدم فلج میشه حالا فک کن موتورت بیوفته روت بعد روشن هم نشه
      چراغش بشکنه کیلومتر خراب شه آینه خراب بشه بعد هرچی هندل بزنی روشن نشه دهن آدم سرویس میشه
      بعد تازه تو همین تهران که میگم بیشتر افراد اصلا نمیان کمکت فوقش یه نفر که دلش بسوزه بیاد کمکت اونم تازه هیچی سر در نمیاره از موتور
      کلا موتور به هیچ دردی نمیخوره پاشین یه ماشین شاسی خورده بخرین که کابین و شاسی و بدنه داغون باشه ولی حداقل گیربکس موتورش سالم باشه و کار کنه
      من خودم از موتور خیلی میترسم رفتم یه پراید خریدم شاسی جلوش نابود شاسی عقب سالم
      تازه اونم آقام کمکم کرد ولی انجین و گیربکس سالمه
      شرف داره به موتور
      مثلاً موتور داشته باشی که چی؟
      الان یهو یه نیسانی بیاد بزنه به پراید به احتمال زیاد تو زنده میمونی تو پراید
      ولی بزنه به موتور ..
      یارو گوشت چرخ کرده میشه
      اصلا ارزش نداره بالای ۱۰۰ خرج خرید موتور کنی
      مگر اینکه موتور سنگین باشه
      با ۱۰۰ تومن برو یه پیکان پراید پیکی شاسی خورده بخر

      موافقم 17
      مخالفم 9
      1. ناشناس

        ۱۶ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (12 ديدگاه)

        تو از موتور میترسی علاقه ملاقه هم نداری برا همین طامات میبافی… که بیفتی موتور بیفته …
        موتورسواری که با موتور روندن عشق میکنه حالا تصادفی اتفاقی هرچی بخواد بشه دیگه به اونش فکر نمیکنه مثل خلبانی که هواپیما رو از رو زمین بلند میکنه میبره تو اوج…
        بعدشم موتور تو شهرهای بزرگ اتفاقاً به درد میخوره ، برا ترافیکهای سنگین و پی در پی

        موافقم 3
        مخالفم 1
  8. Javadwest

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (187 ديدگاه)

    حیف پول

    موافقم 26
    مخالفم 10
  9. Siyavash

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1177 ديدگاه)

    نهایت سرعت این موتور ۲۰۰ کیلومتر هست… .

    موافقم 24
    مخالفم 1
  10. amir-mr

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (440 ديدگاه)

    نهایت ۲۰۰ تا بتونه پر کنه.

    موافقم 17
    مخالفم 2
  11. Mani

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ااا این موتور کلا ۲۰۵ تا میره

    موافقم 14
    مخالفم 1
  12. Omid

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط و فقط میشه یک جمله در موردش گفت و واقعا لیاقتشو داره.
    خدای هرچی وسیله دوچرخ توی این دنیاست.سواری که بهت میده غیر قابل توصیف هست.
    شتاب در حد بهشت زهرا.
    در کل بینظیره.

    موافقم 12
    مخالفم 4
  13. رضا

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    تا وقتی خریدار هست از قیمتش گلگی نکنید،،،تنها راه نخریدنه،،،پولی که پای این چنین وسایل داده بشه قطعا پاک نیست،،،شک ندارم

    موافقم 14
    مخالفم 18
    1. .

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      نخر تو 🤡

      موافقم 6
      مخالفم 9
    2. .

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      یدونه ویرگول هم بسه دادا

      موافقم 3
      مخالفم 2
  14. zm.1994

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (106 ديدگاه)

    چقد قیمتش آبکیه واسه خودشون آزادن هر قیمتی که دلشون بخواد میفروشن و میندازن به مردم آخه یه وسیله ای که دو چرخ بیشتر نداره چرا باید ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومن قیمتش باشه یه جنسی رو وارد میکنن بعد دوبرابر میندازن به‌ مردم خیلی عجیبه واقعا

    موافقم 25
  15. علی

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (4 ديدگاه)

    چرا وقتی انتقادی میشه سانسور میشه و پاک میکنید؟همه میدونن این کشور چه خبره،بامخفی کاری چی درست میشه؟

    موافقم 21
    مخالفم 2
    1. جواد عقیلی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (88 ديدگاه)

      درود بر شما. ما اینجا شاید یکی از بازترین محیطهای تبادل افکار و دیدگاهها را در چارچوب قوانین داخلی ایران داریم. با این حال انتقاد تا جایی که همراه با اتهام، دروغ، توهین و افترا نباشد منتشر خواهد شد. ممنون از درک والای همه کاربران فهیم پدال

      موافقم 16
      مخالفم 8
      1. ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (6377 ديدگاه)

        درود بر شما
        من کاربر پدال هستم اما فهمیم نیستم

        موافقم 8
        مخالفم 0
    2. B

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (1066 ديدگاه)

      عزیزم مجبورن وگرنه مسئولین سایتو تخته میکنن

      موافقم 5
      مخالفم 1
  16. علی

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اگه خراب بشه باید ببریش خوده ژاپن،تو ایران که ندیدم میکانیک خوب و با انصاف، یه فیلر گیری میخواد موتورت،ا، شاتون و دنده تایمو،انگشتی بالا پایین و خرابی سیم کشی برق حرف میزنن،چون اجرت همه اینا از یه فیلر گیری بیشتره،خودت باز کن ببند یاد میگیری بالاخره،ممنون که کامنت منو خوندین

    موافقم 10
  17. man

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    موتور Kawasaki ZX-25RR در بازار جهانی بسته به کشور، بین ۶٬۵۰۰ تا ۸٬۵۰۰ دلار قیمت دارد. برای مثال:
    • اندونزی: حدود ۸٬۵۰۰ دلار
    • مالزی: ۷٬۸۰۰ دلار
    • کره جنوبی: ۷٬۲۵۰ دلار
    • کشورهای اروپایی (با مالیات بالا): حدود ۱۰٬۷۰۰ دلار

    این موتورها در ایران با ارز نیمایی (حدود ۴۲ هزار تومان) وارد می‌شوند چیزی حدود ۳۲۰ تا ۴۵۰ میلیون اما قیمت‌گذاری نهایی توسط کویر موتور ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام شده است.

    علت این اختلاف شدید قیمت، انحصار کامل واردات در اختیار کویر موتور است که باعث شده بدون وجود رقابت، قیمت‌گذاری‌ها بسیار بالاتر از ارزش واقعی انجام شود. در شرایطی که واردات فقط در اختیار یک شرکت است، عملاً هیچ نظارتی روی منطق قیمت‌گذاری مؤثر نیست

    موافقم 38
    مخالفم 2
    1. مهدی

      ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
      سوابق: (5 ديدگاه)

      خیلی ساده انگارانه اس که فک کنیم نون این اختلاف قیمت رو فقط کویر میخوره!

      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
        سوابق: (3459 ديدگاه)

        در ابتدای متن گفتم ۵۰ درصد قیمت مدل‌های وارداتی مربوط هست به عوارض گمرکی و مالیات

  18. yektachafi

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (135 ديدگاه)

    موتور فوق‌العاده‌ایه سوارش شدم
    ولی تو ایران هرچی بیارن یجوری قیمت میزارن که ارزش خرید آفتابه در مقابل قیمت ازش بالاتر باشه!

    موافقم 9
    مخالفم 3
  19. محی

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (208 ديدگاه)

    ببینین دوستان این موتور گرون هست به نسبت قیمت جهانی اش،اما تنها موتور پلاک دار تو ایران هست که حس یه موتور اسپرت رو منتقل میکنه،اگه بخوایین شتاب خوب بگیرین باید دور موتور بالای ۱۲۰۰۰ بره و دنده ها رو تا رد لاین پر کنین،کوییک شیفتر داره و تعویض دنده هاش سریع هست،هندلینگ و ترمزهاشم خوبه،اکتان حتما باید ریخت داخلش و اگه میخوایین لذت ببرین بهتره یه ترک سوار بشین

    موافقم 3
    مخالفم 4
  20. Rhino

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (14 ديدگاه)

    مشخصه شتاب گیری کاوازاکی
    حداکثر سرعت 190 کیلومتر
    شتاب صفر تا صد 5.5 ثانیه

    موافقم 2
    مخالفم 1
  21. Samir

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من آرزوم فقط سواربشم خدایا شکرت😏😏🙂‍↕️

    موافقم 6
    مخالفم 2
  22. مهدی

    ۱۵ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    11هزار دلار که تقریبا میشه 920. 30. میلیون اونوقت تو ایران دو میلیارد؟ چخبره

  23. NOTHING

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من سه روز پیش به صورت اقساطی بدون پیش پرداخت بین سه موتور سیکلت از محصولات کویر موتور دو دل بودم کدوم رو خریداری کنم انتخاب اولم کاوازاکی ۲۵۰ (کراس ) دو زمانه بدون پلاک ملی که فقط داخل پیست اجازه تردد داشت و دومی ( kTM ۲۵۰ سی سی دو زمانه 6days ۲۰۲۴ به سفارش ساخت آرژانتین محصول کشور سویس و اتریش با پلاک ملی که اجازه تردد داخل شهر و بین شهری را دارد ) بود که البته در کلاس xL و تریل و کراس (پرشی مخصوص کوه و صحرا . دریا ) برند کاوازاکی ۲۵۰ سی سی چهار زمانه و برند kTM ۲۵۰ سی سی چهار زمانه 6days با پلاک ملی و اجازه تردد در ایران موجود هست قابل ذکر میباشد برند kTM دو یا چهار زمانه 6days منظور بدون خاموش شدن موتور تا 6 روز مثل ساعت کار می‌کند و انتخاب بعدی من بین کلاس ایدوانجر kTM و کاوازاکی نینجا ۲۵۰سی سی پلاک میشه در ایران ولی در حقیقت با حجم موتور ۶۰۰ سی سی روش سواره که در انتها انتخاب من kTM 249 cici بود. انتخاب شما چی بود .؟

    موافقم 1
    مخالفم 1
  24. ناشناس

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    اینارو که هرکسی نمیره بخره…
    که همتون کپ کردین…
    کسیکه پولش از پارو میره بالا ، اینکه چیزی نیست براش

  25. بیژن مرتضوی

    ۱۶ خرداد ۱۴۰۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این موتور باز کنین متوجه میشین صد در صد قطعات برقی ساخت ژاپن هست حتی پمپ بنزین ساخت میتسوبیشی الکتریک ژاپن هست و هفتاد درصد قطعات انجین ساخت ژاپن هست حتی سیستم ترمز ژاپن هست فقط قطعاتی مثل رینگ های چرخ و باتری و زین و … ساخت اندونزی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا