فولکس واگن

بررسی فولکس‌واگن بیتل GSR مدل ۲۰۱۴

فولکس‌واگن بیتل جدید، شاید یکی از مردانه‌ترین بیتل‌های ساخته شده باشد. فولکس‌واگن بیتل GSR ۲۰۱۴ به نوعی بلوغ رسیده است و در نسل جدید خود، بیشتر از اینکه یک خودرو مخصوص خانم‌ها باشد، می‌تواند برای آقایان هم کارایی داشته باشد.

Volkswagen Beetle GSR 2014
Volkswagen Beetle GSR 2014

اینکه بیتل GSR خودروی جالبی است، در آن شکی نیست. شاید این جذابیت بیشتر به شباهتش  به شخصیت بامبلبی در ترانسفورمرز برگردد. با ترکیب رنگ زرد و نوارهای سیاه، اگر تبدیل به یک ربات مبارز می‌شد، هیجان بیشتری پیدا می‌کرد. بنابراین، بسیاری از طرفداران ترانسفورمرز، بلافاصله بیتل GSR را با «بامبلبی» مقایسه می‌کنند.

Volkswagen Beetle GSR 2014
Volkswagen Beetle GSR 2014

بیتل GSR مدل ۲۰۱۴، در واقع یادبودی برای بیتل GSR سال ۱۹۷۰ است؛ مدلی سیاه و زرد از بیتل که تنها ۳۵۰۰ عدد از آن ساخته شد. منظور از GSR، عنوان آلمانی Gelb Schwarzer Renner به معنای «مسابقه‌دهنده سیاه و زرد» است. این مدل قدیمی، یک موتور ۱۶۰۰ سی‌سی داشت که ۵۰ اسب‌بخار خروجی آن بود و تایرهای عریض‌تری نسبت به بیتل‌های معمولی داشت. بیتل GSR ۲۰۱۴ نیز سعی کرده حال وهوای آن دوران را حفظ کند و به تعداد ۳۵۰۰ دستگاه ساخته شده است.

Volkswagen Beetle GSR 2014
Volkswagen Beetle GSR 2014

ترکیب دیوانه‌وار از رنگ‌آمیزی سیاه و زرد، تنها گزینه‌ی روی میز فولکس‌واگن بیتل GSR مدل ۲۰۱۴ نیست. در این مدل، از توربوشارژرهای فولکس‌واگن در موتور ۲ لیتری EA888 استفاده شده است که باعث شده این موتور چهار سیلندر، ۱۰ اسب‌بخار نسبت به مدل قبلی، قدرت بیشتری تولید ‌کند و خروجی آن ۲۱۰ اسب‌بخار است. در همین حال، گشتاور تولیدی به همان میزان ۲۸۰/۶ نیوتن‌متر باقی مانده است.

Volkswagen Beetle GSR 2014 Interior
Volkswagen Beetle GSR 2014 Interior

خودروی تست‌شده از سیستم گیربکس استاندارد ۵ دنده دستی استفاده کرده و این در حالی است که در  GSR می‌توان از سیستم گیربکس ۶ دنده اتوماتیک فولکس‌واگن دوکلاجه DSG به صورت یک آپشن استفاده کرد.

در بررسی بیتل GSR R-Line بسیاری از لحظات با این حشره، خاطره‌انگیز بود. مانند دیگر بیتل‌های با موتور توربو، این خودرو با حدود قیمت ۳۰ هزار دلار دارای امکاناتی چون صندلی‌های چرمی، سیستم راهبری، سقف آفتاب‌گیر، چراغ‌های زنون و ورود و استارت بدون کلید است. در بالای داشبورد یک دسته عقربه شمارنده قرار دارند که نشان‌دهنده دمای روغن موتور و توربوشارژرها و یک زمان‌سنج برای ثبت شتاب هستند. چرخ‌های ۱۹ اینچی بیتل GSR، با تایرهای کانتیننتال کانتی‌پروکانتکت ۲۳۲/۴۰ همراهند که تمام‌فصل هستند. نتیجه استفاده از چنین تجهیزاتی، یک بیتل سریع است که نشانه‌هایی از یک GTI دوست‌داشتنی را در خود دارد.

GSR در شتاب از نسخه مخصوص امریکای GTI، ۰/۴ ثانیه جلوتر است و همچنین در تست  یک‌چهارم مایل از آن پیشی می‌گیرد. البته این را هم درنظر بگیرید که GSR حدود ۴۵ کیلوگرم از GTI سنگین‌تر است. با فشار ۲۷ psi در توربوشارژر‌، میتوان گفت که این سوسک به پرواز درمی‌آید. از موتورهای پیشرفته‌تر فولکس‌واگن در مدل‌های بیتل و جتا، استفاده شده، ولی فولکس‌واگن برای استفاده از آن در GTI تا نسل هفتم این خودرو که امسال ارائه می‌شود، صبر کرده است. در ادامه خلاصه‌ای از بررسی‌های انجام گرفته در مورد فولکس‌واگن بیتل GSR مدل ۲۰۱۴ را مرور می‌کنیم.

مشخصات:

  • نوع خودرو: موتور جلو، دیفرانسیل جلو، ۴ سرنشین، ۳ در هاچ‌بک.
  • قیمت مدل تست: ۳۰۸۵۰ دلار(قیمت پایه: ۳۰۸۱۵ دلار)
  • نوع موتور DOHC 16-valve inline-4، بدنهٔ و رویه آلومینیومی، سوخت‌رسانی انژکتور مستقیم.
  • گنجایش: ۱۹۸۴ سی‌سی.
  • قدرت: ۲۱۰ اسب بخار در ۵۳۰۰ دور در دقیقه.
  • گشتاور: ۲۸۰/۶ نیوتن‌متر در ۱۷۰۰ دور در دقیقه.
  • گیربکس: ۶ دنده دستی.

ابعاد:

  • فاصله دو محور چرخ‌ها: ۲/۵۴ متر.
  • طول ماشین: ۴/۲۸ متر.
  • عرض: ۱/۸۱ متر.
  • ارتفاع: ۱/۴۹ متر.
  • وزن کلی: ۱۴۳۵ کیلوگرم.

تست‌های سرعت:

  • صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶ ثانیه.
  • صفر تا ۱۶۰/۹ کیلومتر بر ساعت: ۱۶/۱ ثانیه.
  • صفر تا ۱۹۳/۱ کیلومتر بر ساعت: ۲۵/۷ ثانیه.
  • استارت در حال حرکت بین ۸ تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت: ۶/۷ ثانیه.
  • عبور از یک‌چهارم مایل: ۱۴/۸ ثانیه با سرعت ۱۵۴/۵ کیلومتر بر ساعت.
  • سرعت نهایی (با محدودیت قانونی) : ۲۰۴/۳۹ کیلومتر بر ساعت.
  • مسافت ترمز از سرعت ۱۱۲/۶ کیلومتر بر ساعت: ۵۰/۲۹ متر.

مصرف سوخت:

  • تخمین سازمان حفاظت محیط زیست امریکا: ۱۱/۲ لیتر در شهر و ۷/۸۴ لیتر در بزرگراه در هر ۱۰۰ کیلومتر.
  • مصرف سوخت در تست: ۹/۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر.

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. ehsan . m

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (84 ديدگاه)

    چنگی به دل نمیزنه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. فرامرز

      ۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1546 ديدگاه)

      چنگی به هیچ جا نمیزنه! قیمت بی ام و سری ۳ رو داره از همه نظر از اون پایین تره! طراحی داخلی و خارجی خجالت آور و مصرف سوخت در حد خودروهای دهه ۹۰! با این حال تو ایران به قیمت ۲ برابر سری ۳ به فروش میرسه!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6534 ديدگاه)

        درود .

        از نظر شما هیچ چنگی به هیچ جا نمیزنه .

        همین محبوبیتش میرزه به کل یکسری ماشین ها .

        چرا طراحیه خارجیش و داخلیش خجالت اوره ؟؟؟

        چون شما نمیپسندی ؟؟؟ چون قیمت بی ام و سری ۳ ازین کمتره پس

        بیخوده ؟؟؟ این ماشین مشتریه خودشو داره .

        برای اولین باره که میبینم ماشینی که ۲۱ میلیون دستگاه ازش در

        تمام دنیا ازش فروخته شده ماشین خجالت اوریه . !!!!!

        تعاریف جدید در راه است . !!!!!!!!!!!!!!!!!!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. مسی

          ۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (278 ديدگاه)

          اونی که به اندازه یه بی ام و پول میده و فولکس میخره … باید به عقلش شک کرد :) البته فقط در ایران

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      2. مهدی

        ۹ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (623 ديدگاه)

        دورود

        آقا اگه به دل شما چنگی نمیزنه یه دونه از این ماشینهای (که به اصظلاح خودتون آشغاله و نه طراحی داره نه امکانات) بدید به من
        من دیونه رنگ آبی روشن هستم
        آقا هر کی داره و اگه نمیخوادش بدش به من
        سپاسگذارم
        مهدی (فرزند کوروش)

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. alireza

      ۸ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (93 ديدگاه)

      احسان جان این ماشینی که شما میگی چنگی به دل نمیزنه واسه خیلی از بزرگترامون یه خاطره ی خوش به همراش داره. در ضمن شما به گزینه های روی میز توجه نکردی.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. خاوری مزراتی

        ۱۰ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1104 ديدگاه)

        دمت گرم… چه جوابی !!! :-)

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. ehsan . m

        ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (84 ديدگاه)

        پس از این که پیکان دوباره روزی برگرده تو جاده های ایران ایرادی نیست چون همراهش کلی خاطره یدک میکشه دوست من. صرفا جهت اطلاع ؛

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  2. SALAR

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (377 ديدگاه)

    مصرفش بالاست

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. دانشجو مملکت

      ۷ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (113 ديدگاه)

      چطور می گی مصرفش بالا است موتور این ۲۰۰۰سی سی موتور این ماشین از موتور پراید کم مصرف تر هست موتور پراید ۱۳۰۰ مصرفش ۶ میگن که بیشتر هم هست توان حجمی موتور بیتل برای یک لیتر ۱۰۵ هست در حالی که موتور پراید ۴۸هست (مقایسه با موتور پراید به خاطر این بود که یکی از کم مصرف ترین خودرو ایران هست انجام دادم اگر دوست داری با موتور پژو ۲۰۶
      که ۱۶سوپاپ هست انجام دهید)

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (6534 ديدگاه)

        درود .

        دانشجو جان . من یکی از جملاتت رو در جملک خواندم . همه جا با

        این اسم میایی ؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
      2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

        ۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (1678 ديدگاه)

        ببین بیتل که پرچمدار اصالت فولوکسس واگنه کارش به کجا رسیده که دارند با پراید مقایسش می کنند

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. دانشجو مملکت

          ۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (113 ديدگاه)

          من تو کامنت توضیح دادم به خاطر مصرف کم پراید گفتم وگفت اگر دوست دارید با ۲۰۶ یا زانتیا یا ماشین دیگری خودتان انجام دهید
          البته حجم و توان حجمی یادتان نره

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
      3. سعید

        ۷ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بسم حق

        سلام
        نسبت به موتور ۲۰۰۰ سی سی مزدا ۳
        اونم نسل قدیمش که تو ایران به اسم New به فروش میرسه (نه ۲۰۱۴)
        بله
        مصرفش بالاست
        مزدا ۶.۵ ایناست اگه اشتباه نکرده باشم

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. دانشجو مملکت

          ۸ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (113 ديدگاه)

          اقا سعید توان حجمی مزدا ۳ (۷۵) هست یعنی موتور ۲۰۰۰سی سی بیتل توان بیشتری دارد البته مزاد موتور عالی دارد نسبت به زانتیا ۲۰۰۰ ، هیونداi30

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  3. سعید

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (188 ديدگاه)

    بسم حق

    تو همین ایران
    وقتی این کوچولو
    از مزدا ۳ هم گرون تره
    بغیر حجم موتورش
    یه دلیل دیگه بیارین
    تا منو ترغیب به خریدش کنه ( بگذریم از اینکه پولشو ندارم :)) )
    دو گروه بنظرم دوس دارنش
    ۱- خانم های پولداری که ماشین کوچولو دوس دارن البته با ظاهری متفاوت نسبت به کوچولوهای خیابونی
    ۲- عاشقان قدیمی بیتل
    وگرنه فک نکنم زیاد هوادار انچنانی داشته باشه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  4. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی

    خیلی جالبه،انگار همین فولوکس های قدیمی دوباره زنده شده

    طراحیش عالیه،قدرت موتورش نسبت به بدنش هم خوبه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  5. yasin

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    باسلام خدمت دوستان کلمه ی v8وv6وv12 به چه معنیه؟؟؟لطفاچند نفر جواب بدید. ببخشید که ربطی نداره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۶ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (6534 ديدگاه)

      درود .

      یاسین جان این به معنای نحوه ی قرار گیری سیلندر ها در موتور است .

      V4 . V6 . V8 . V10 . V12 . V16 .

      در موتورهای شش سیلندر ، ۳ سیلندر سمت راست و ۳ سیلندر سمت چپ قرار

      میگیرند . حالا هر کدام متناسب با تعداد سیلندر ها در طرفین کمتر یا

      بیشتر میشود .

      البته موتورهای ۱۲ سیلندر ، شکل های مختلفی هم دارند . مانند موتور

      ائودی A8 و بنتلی .

      موتورهای W12 . این یعنی ۴ سیلندر در سمت چپ . ۴ سیلندر در وسط موتور .

      ۴ سیلندر هم در سمت راست موتور قرار میگیرند .

      ولی بعضی ماشین های کوچک از از این واژه ها هم استفاده میکنند .

      مثل :

      تویوتا کرونا : ۱۶V .

      مزدا وانت ۲۰۰۰ : ۱۲V یا ۱۲VALVE

      میتسوبیشی گالانت مدل ۹۲ و ۹۱ : ۱۶V

      یا همین پژو پارس ها . سمند با موتور EF7 .

      این مثال هایی که گفتم در مورد تعداد سوپاپ های موتور بود .

      در موتور این ماشین ها ۲ سوپاپ برای گاز و ۲ سوپاپ برای دود درنظر

      گرفته شده .

      اما برای مزدا که ۱۲ سوپاپ است ، ۲ سوپاپ برای گاز و ۱ سوپاپ برای دود

      در نظر گرفته شده است . همیشه سوپاپ گاز بیشتر است یا مساوی با سوپاپ

      دود . به نوعی اولویت با سوپاپ گاز است .

      پس نتیجه میگیریم که اگر حرف انگلیسی V اول بیاد ، نشان دهنده ی شکل

      موتور است . اگر هم بعد از اعداد بیاید ، نشان دهنده ی تعداد سوپاپ های

      به کار رفته در هر سیلندر موتور است .

      در ضمن همیشه قطر سوپاپ گاز از دود بیشتر است .

      موفق باشی .

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. carbonado aventador

        ۶ فروردین ۱۳۹۳
        سوابق: (4252 ديدگاه)

        میلاد جان یه سؤال دارم . جرا شورولت کروت با حجم ۳ برابر و موتور ۲ برابر فولوکس بیتل ، از اون مصرف بنزینش کمتره ??????

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

          ۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (6534 ديدگاه)

          درود .

          محمد جان نمیدونم . این بر میگرده به سیاست های خود

          فولکس واگن .

          ولی اینو بدون که الان فولکس واگن پرچمدار کم مصرف ترین

          خودروهای دنیاست .

          به محض اینکه علتش و فهمیدم یا حدس زدم بهت میگم .

          راستی این را هم در نظر بگیر که نسل جدید کوروت خیلی

          پیشرفت و تغییر و بهینه سازی شده .

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
        2. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

          ۷ فروردین ۱۳۹۳
          سوابق: (1678 ديدگاه)

          میلاد اینهمه میگی فولوکس واگن کم مصرف ترین خودروساز دنیاست پس چرا تویوتا تونست پوزشو به خاک بماله و سبز ترین خودروساز دنیا بشه؟؟

          موافقم ۰
          مخالفم ۰
  6. f

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (23 ديدگاه)

    یاسین جان v فکر کنم به معنای شکل قرارگیریه سیلندر در موتور و عدد کنارش به معنایه تعداد سیلندرهای ماشینه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. carbonado aventador

      ۶ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (4252 ديدگاه)

      من از نزدیک دیدم،به نظرم خیلی مردونه بود!!!!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  7. امید

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1323 ديدگاه)

    بد نیست اما با این قیمت میشه ائودی tt خریدکه خیلی بهتره از نظر قدرت و سرعت و طراحی

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (6534 ديدگاه)

    درود .

    من عاشق این ماشینم .

    کاشکی تو ایران با قیمت واقعی عرضه میشد .

    من این ماشینو با هیچ کدام از ماشین های کره ایی عوض نمیکنم . چون خاصه .

    حتی با خود فولکس گلف . با ۴۰۰ اسب بخار قدرت .

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. saied

    ۶ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    اقایون اتیغه باز بیان وسط :)

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  10. hero

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (593 ديدگاه)

    دوستان میخوام یه چیزی بگم شاید خیلی به موضوع ربطی نداشته باشه
    مرحوم فردیناند پورشه به دستور هیتلر خودرویی رو طراحی کرد وساخت که خود آقای پورشه هیچ وقت فکر نمیکرد که روزی فولکس واگن با همین طرح تبدیل به غولی بشه
    که همه خودروسازان رقیب رو ببلعه.
    هیتلر در جنگ شکست خورد و همینطور امپراطوری ژاپن با نامردی وادار به شکست شد
    بلافاصله بعد از جنگ این دو کشور شکست خورده جنگ دیگری رو بر علیه متفقین
    آغاز کردند یعنی جنگ اقتصادی
    حالا بعد از گذشت حدود ۶۰ سال از پایان جنگ همه دنیا با چشم خودشون دارن میبینن که این دو کشور به ظاهر شکست خورده چطور کمر کشورهای متفقین رو که هنوز از پیروزی دروغین خودشون در جنگ دوم جهانی شاد هستن رو زیر فشار قدرت اقتصادی خودشون خم کردن
    همین فولکس قوربا غه ای زبون بسته ای که در تصویر میبینید درس بزرگی رو به آلمانها داد
    و اون اینکه تصاحب دنیا با جنگ میسر نیست! راه ساده تری هم هست!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  11. ALi.SD

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (51 ديدگاه)

    اولین بار این مدل بیتل رو تو یافت آباد دیدمش ، خداییش عاشقش شدم … اصا این لوگو فولکس‌واگن رو نگا کن ، با روح و روان بازی میکنه :(

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  12. Un4given

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (235 ديدگاه)

    این بیتلها اونقدی که فک میکنین کوچیک و جمع و جورم نیستن. شاید با یه نگاه از دور یه آن فک کنین که شاید ۹۱۱ دیدین !
    ولی از همه چیش که بگذریم اون شماره تعداد ساخت ماشین که روی فرمون کوبیده شده خیلی جالبه. و جالبتر هم اینکه اون ماشین تو عکس مدل پیش از تولیدشونه چون شمارش ۰۰۰۰ هست !

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. yasin

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (126 ديدگاه)

    خیلی ممنونم میلاد جان اطلاعات خوبی بود راستی من همین جا اعلام می کنم که فقط بنز!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1678 ديدگاه)

    بیتل واقعا خوب راه میره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  15. رامتین

    ۷ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2519 ديدگاه)

    در برابر bmw یا آئودی اسباب بازی هم نیست. آخه اینم شد قیافه. بدرد آدمهای پیر بیشتر میخوره.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. sajjad

    ۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (21 ديدگاه)

    به خدا هرکی تو ایران اونم با این قیمت این ماشینو بخره یا خیلی […] یا خیلی خر پول که نمیدونه پولشو کجا خرج کنه .این ماشین باید ۱۰۰ میلیون بیشتر نمیبود که حتی اونم از سرش زیاده .یکی بیاد بگه اصلا به چه دردی میخوره اخه!!!!!!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. علي اقا

    ۸ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (81 ديدگاه)

    سلام. کسی میدونه امنیتش تو تصادفا چطوره ؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  18. amir

    ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین خوبی من که خیلی قبولش دارم هم از نظر موتور وامکانات رفاهی وایمنی عالی. متشکرم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  19. سام

    ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اصالت برند
    اصالت طراحی
    فوق العاده جذاب

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  20. راد

    ۷ اسفند ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پول خرید این ماشینو داشته باشی دیگه مشکلت مصرف سوختش نیست
    هرکی از دید خودش میگه
    اگه توان خریدشو نداری ارزش ماشین رو کم نکن
    ظاهر همه برندهای ماشین ها اعم از کوپه و شاسی بلندو… شبیه هم شده
    تنها ظاهر تک رو این ماشین داره
    خیلی زود میخرمش ،

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  21. پدیده

    ۱۲ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این ماشین فوق العادس
    دقیقا چیزی که دوستمون گفت درسته کسی که پول خرید داشته باشه اصلا براش مصرف سوختش مهم نیس
    هم آپشنای کاملی داره هم طراحی فوق العاده
    این ماشین اصلا کوچیک نیس اندازه یه ریو هستش
    پس دوست عزیزی که نه ماشین رو از نزدیک دیدی نه سوارش شدی خواهشا نظر نده
    و اینکه کسی که پولشو داره به خواستش توجه میکنه نه اینکه قیمتش از چه ماشینی بیشتر از چه ماشینی کمتر.خواسته قلبی ارجحیت داره
    سال دیگه دارم میخرمش فقط چون خاص و شیکه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. مهدی

    ۱۳ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسانی ک به این ماشینا یعنی ماشینای خارجی پول میدن فکر سوخت و هزینه ای تعمیرشو میکنند.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا