بنتلی

پروژه اختاپوس بنتلی، انقلابی در خودروهای الکتریکی!

بنتلی پروژه تحقیقاتی جدیدی را اعلام کرده که هدف آن استفاده از قوای محرکه الکتریکی و حذف نیاز به آهن‌رباهای کمیاب در ساختارشان می‌باشد.

پروژه جدید این خودروساز بریتانیایی که با کد اختاپوس OCTOPUS شناخته می‌شود از حمایت‌های مالی دفتر خودروهایی با آلایندگی پایین در بریتانیا برخوردار بوده و با همکاری برخی سازمان‌های دیگر به پیش خواهد رفت.

این پروژه پس از تحقیقات ۱۸ ماهه به راه افتاده و طی آن فهمیده شده سیستم الکتریکی پیشنهادی بنتلی پرفورمنس بهتری داشته و نیازی به آهن‌رباهای کمیاب ندارد. این سیستم جدید همچنین کم‌هزینه‌تر بوده و قابلیت بازیافت را دارد.

پروژه تحقیقاتی اختاپوس بنتلی از این طراحی خلاقانه که شامل دو پیشرانه الکتریکی، سیستم‌های الکترونیکی و گیربکس است استفاده خواهد کرد. در توسعه این قوای محرکه از نسل جدید متریال، فرایندهای ساخت کاراتر و سیکل‌های تست و شبیه‌سازی ضروری استفاده خواهد شد. بنتلی می‌گوید این قوای محرکه از نظر پرفورمنس و ساختار، انقلابی مهم ایجاد خواهد کرد.

بنتلی انتظار دارد این قوای محرکه الکتریکی جدید تا سال ۲۰۲۶ آماده استفاده از خودروها شود یعنی همان سالی که اولین محصول الکتریکی این خودروساز روانه بازار خواهد شد.

استفان فیشر مدیر مهندسی قوای محرکه بنتلی می‌گوید:

از آنجایی که صنعت خودرو، تکنولوژی‌ها و… سریع‌تر از هر زمان دیگری تغییر می‌کنند بنابراین پروژه‌های تحقیقاتی همچون اختاپوس اهمیت فوق‌العاده‌ای برای معرفی تکنولوژی‌های جدید و غلبه بر چالش‌های نسل جدید حمل‌ونقل دارند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. مزدا

    ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (2034 ديدگاه)

    به این میگن پروژه بی رقیب و خفن

    موافقم 5
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا