دوئل کوئنیگ‌زگ رگرا و بوگاتی دیوو

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، دور اول، قسمت سی‌وپنجم، اولین دوئل از گروه هایپراسپرت‌ها

دوئل‌های گروه هایپراسپرت‌ها در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

کوئنیگ‌زگ رگرا

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو 2015

ترکیب: موتور وسط، محور عقب

تعداد ساخت: 80 دستگاه

 

بوگاتی دیوو

تاریخ معرفی: فستیوال پبل بیچ 2018

ترکیب: موتور وسط، چهارچرخ محرک

تعداد ساخت: 40 دستگاه

 


 

مقایسۀ مشخصات فنی

 

بوگاتی دیوو

کوئنیگ‌زگ رگرا

پیشرانهٔ بنزینی 8 لیتری W16 5 لیتری V8
تنفس چهار توربو توئین توربو
موتور الکتریکی 3 عدد
قدرت موتور بنزینی 1500 اسب بخار 1100 اسب بخار
گشتاور موتور بنزینی 1600 نیوتن متر 1280 نیوتن متر
قدرت موتور الکتریکی 700 اسب بخار
مجموع قدرت 1500 اسب بخار 1500 اسب بخار
مجموع گشتاور 1600 نیوتن متر 2000 نیوتن متر
باطری 4.5 کیلووات ساعت
گیربکس 7 سرعته دوکلاچه 1 سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ عقب
شتاب صفرتاصد 2.4 ثانیه 2.7 ثانیه
حداکثر سرعت 380 کیلومتر/ساعت 410 کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت 21.4 لیتر ترکیبی 15.7 لیتر ترکیبی
ظرفیت باک 100 لیتر 82 لیتر
وزن 1995 کیلوگرم 1620 کیلوگرم
طول 4.64 متر 4.56 متر
فاصلهٔ محوری 2.71 متر 2.66 متر
نسبت قدرت به وزن 1 به 1.3 1 به 1.08
حجم صندوق بار 44 لیتر 150 لیتر
ظرفیت سرنشین 2 نفر 2 نفر
قیمت پایه 5.8 میلیون دلار 2 میلیون دلار

 

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

 

درباره نویسنده

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مرتبط

50 دیدگاه

  1. OMID
    سوابق: (666 دیدگاه) ,

    قطعا رگرا برتره
    هم گشتاور بیشتری داره
    هم مصرف کمتری داره
    هم سبکتره
    هم ارزونتره
    هم حداکثر سرعتش بیشتره
    گیربکسش هم یه اعجوبه ی مهندسیه

    پاسخ
    1. Amirferrari
      سوابق: (306 دیدگاه) ,

      واسه تو قطعا بهتره،ماشینی که هنوز تو دنیای واقعی نتونسته شتاب زیر پنج ثانیه ثبت کنه در حالی که ماشینایی نظیر m5 سدان شتاب ۲.۸ رو ثبت میکنن چطور میتونه بهترین گیربکس رو داشته باشه؟!!! چرا فکر میکنین هر چیزی که عجیب باشه قطعا بهترم هست،یه گیربکس مسخره تک دنده که فقط هوو هووو میکنه،کجا یه مجله خودرویی تا به امروز محصولات کونیگ زگ رو تست کرده که بخواد تحسینشون هم بکنه؟! خود کونیگ زگ هم اگه قرار باشه تو این نظر سنجی شرکت کنه به دیوو رای میده گرچه من خودم شیرون رو برنده کل این رقابت الکی میدونم…

      پاسخ
      1. OMID
        سوابق: (666 دیدگاه) ,

        من نگقتم که بهترین گیربکس رو داره گفتم اعجوبه مهندسیه
        رکورد سرعت دنیا هم دست کونیگزگ هست چه دوست داشته باشی چه نداشته باشی
        شتابش هم که تو جدول هست ،اصلا چه ربطی به m5داره
        برتری کونیگزگ وزنشه که هم با اینکه هیبریدیه سبکتره
        بوگاتی که خدا نیس

        پاسخ
      2. مریچ
        سوابق: (120 دیدگاه) ,

        تا الان چند تا مجله هویرا رو تست کردن ؟؟ یا مثلا چندتا مجله دیوو رو تست کردند ؟؟ همه پاگانی رو قبول دارن چون باهاش حال میکنند و کاری به مجله ندارند همه با زوندا حال میکنند که 11 ساله پاگانی میگه بسه مشتری ها میگند بزن !!!
        بعد تو تو کدوم تست دیدی پنج ثانیه ؟؟؟
        حالا اگر رکورد 0-33-0 و 0-400-0 و تاپ اسپید دستش نبود بازم یه چیزی
        حداقل یه حرفی بزن نخندند بهت کاری نداریم به درد بخوره یا به درد نخوره یا از این حرفا ولی اینو بدون داری از یه قهرمان بد میگی
        حرف من و تو به جایی بر نمیخوره فقط باعث اسباب خنده رو واسه خودت فراهم میکنی همین
        اگر تو یه جمع دیگه ای راجع به یه ادم مشهور یا معروف هم اینطوری نظر بدی چون در حد این حرفا نیستی بهت میخندن اینم همونه
        مثل این میمونه بگی لامبورگینی تو پیست اشغاله یا مثلا صدای فراری مثل گاریه این حرفا فقط باعث خنده بقیه به ذهن کوچیکت میشه

        پاسخ
        1. امید
          سوابق: (9 دیدگاه) ,

          خب نخر
          هروقت رفتی نمایشگاه بهت گفتن بیا کوئنیگزگ رگرا بخر شما بگو نمیخوام

        2. Hosseinn
          سوابق: (1 دیدگاه) ,

          داداش اون رکوردایی ک گفتی همش مال اگراست این رگراست

    2. (BayerischeMotorenWerke(Daniel
      سوابق: (797 دیدگاه) ,

      دوستان Grand Tour فصل 3 واسه دانلود گذاشته شده.
      دانلود کنید و حالشو ببرید که نتیجه یکسال انتظاره!!!!

      پاسخ
      1. Just bentley continental
        سوابق: (429 دیدگاه) ,

        لینکی داری برای دانلودش؟

        پاسخ
    3. Reza
      سوابق: (1007 دیدگاه) ,

      Koenigsegg Regera

      دیوو انگاری اصلاً بوگاتی نیست

      پاسخ
    4. محمد
      سوابق: (1160 دیدگاه) ,

      شخصا بین بوگاتی و کوئنیگزگ، کوئنیگ رو ترجیح میدم
      اختلاف قیمت و تاپ اسپید و … هم که مشخصه
      .
      فلسفه دیوو هم زدن تاپ اسپید نیست که عملا تو این بخش واسه رقابت هایپراسپرتها میدان رو داده به رقیب
      .
      و جالب هم اینه که بوگاتی هم کمتر رای آورده
      و با توجه به گروه، که حد نهایی مهندسی همه جانبه رو شامل میشه
      بنظر بوگاتی برای تسخیر قلب عموم عاشقان خودرو، احتیاج به هیجان بیشتر و محصول متفاوت‌تری داره که تا چندین سال بتونه تاج رو روی سر داشته باشه
      تا اینکه روی تنها بخشی از کیفیت رانندگی زوم کنه
      شاید با شیرون بروز شده یا محصول بعدی
      .
      و در نهایت هم یکی از جذابترین گروههای مسابقه هم همین گروهه

      پاسخ
    5. محسن
      سوابق: (16 دیدگاه) ,

      هر کی باشی و‌هر چی باشی ،۳.۸ میلیون دلار اختلاف خیلیه،من یه رگرا میخرم با یه لافراری با چند تا لامبو،منظورم خرید مستقیم لافراری بود نه قیمت الان،دیوو نمونه بارز سر کیسه کردن مایه دار ها هست،وگرنه هیچی بیشتر از یه شیرون نداره،کدوم ماشین با دو تا اسپویلر قیمتش دوبل میشه ؟کسی میدونه همه ۴۰ تاش سریع فروش رفت ؟

      پاسخ
    6. محمد
      سوابق: (1160 دیدگاه) ,

      البته الان با ملاک یه سری عزیزان هم میشه رگرا رو انتخاب کرد چون حجم صندوق بیشتری داره!!!!
      .
      یه چیزی هم برام جالبه اونم قیمته!!!!
      .
      شاید مثلا ما تورم داریم و ماشین امسال نسبت به ۲ سال پیش اختلاف تا ۲ برابری داشته باشه
      ولی چرا تو صنعت خودرو، این کلاس اینجوری قیمت میخوره؟؟؟
      خصوصا بوگاتی!!!
      ویرون ۱.۷ میلیون دلار
      شیرون ۲.۶ میلیون دلار
      دیوو ۵.۸ میلیون دلار
      ؟؟؟؟
      این میزان اختلاف قیمت مسلما بخاطر تورم نیست
      بخاطر هزینه تکنولوژی هم نیست که اختلاف تکنولوژی دیوو و شیرون حداقل ۳.۲ میلیون دلار نیست
      .
      بنظر بخش مهمیش باید هزینه خریدار برای خود برند باشه
      که شاید کمی حس دزد سر گردنه رو به خریدار در هر سطحی از توان مالی بده!!!!
      یعنی شما اگه یه ماشین با توانایی هندلیگ بالا بخواید باید اینقدر بیشتر هزینه کنید اما این میزان هزینه تکنولوژی این ماشین نیست و هزینه برند ماست!!!!
      .
      شاید هم بگن بخاطر تعداد محدود تولیده که صرفه داشته باشه
      که باید گفت اولا بوگاتی فلسفه اش تولید محصولات رده بالا است نه سودآوری که بشه تویوتا
      و اینکه اگه تنها مساله سوده میشد تعداد تولید رو بالاتر برد تا هزینه تولید کمتر بشه
      پس با اطمینان زیادی میشه گفت قسمت مهمی از این اختلاف هزینه نود برند هست که واقعا زیاده
      .
      این بخش بازار همونطور که اعدادش داره نامحدود پیش میره، قیمتهاش هم داره نامحدود و گاهی بی منطق صرفا بخاطر رقابت رکورد قیمتی پیش میره
      و امیدوارم تا این حد اختلاف قیمتی نسلهای جدید فراگیر نشه بین خودروسازان این کلاس
      تا کماکان رقابت فنی و کیفی رو ببینیم
      نه رقابت رکورد قیمتی!!!!

      پاسخ
    7. mehran911
      سوابق: (1721 دیدگاه) ,

      وقت و حال توضیحش رو ندارم
      ولی بخدا نمیدونید بوگاتی چیه
      همه میدونید به دلیل اینکه این نظر سنجی ها بر اساس علاقه است من معمولا کامنتی برای طرفداری و … نمیگذارم
      اما خواهشا در مورد بوگاتی بیشتر بخونید …
      .
      مگه سال ۲۰۰۵ که بوگاتی رکورد ۴۰۷ کیلومتر رو با یک گرند تور لوکس تحت بهترین شرایط و کاملا استیبل زد ، رقیبی وجود داشت که الان بخواهد وجود داشته باشه
      بوگاتی ویرون عصاره ی تکنولوژی فولکس بود
      نمیگم رگرا بده ، اصلا ، این ماشین خیلی خوبه اما نکته اینجاست که بوگاتی فوق العاده است
      جناب کوئنیک زگ انسان بسیار محترم و یک عشق ماشین به تمام معناست از همون دوران کودکی کنار پدرش از نزدیک شاهد و درگیر رقابت های موتور اسپرت بوده و ی عشق پورشه ی به تمام معناست که خودم خیلی دوستش دارم اما باید پذیرفت که بوگاتی به عنوان یک خودروی ” کامل” جلوتر از کوئنیک زگ قرار میگیره
      .
      گرفتن قدرت ۱۱۰۰ اسب از یک پیشرانه ی V8 اصلا کار سختی نیست
      برای گرفتن قدرت بیشتر از پیشرانه ی جدید کوئنیگ زک ضریب کمپرس پیشرانه رو روی عدد ۸.۵ کاهش دادن تا بتونن با بالابردن بوست توربو شارژر به قدرت ۱۱۰۰ اسبی برسن خیلی ساده بگم این چیپ ترین کار در دنیای مهندسی پیشرانه محسوب میشه
      خیلی ساده بگم شما برای قدرت بیشتر باید بوست توربو شارژر رو افزایش بدی خب اما از طرفی اینکار باعث افزایش استهلاک پیشرانه میشه که اون موقع ساده ترین کار( چیپ ترین کار ) اینه که بیای برای جلوگیری از آسیب ضریب کمپرس موتور رو کاهش بدی تا پیشرانه کمتر آسیب ببینه
      حالا با کاهش ضریب کمپرس اتفاقای جالبی میوفته مثل کاهش راندمان و ایرادات احتراق و بازده و …
      حالا نکته اینجاست که برای سوختی مثل بنزین ضریب تراکم بالا باعث افزایش راندمان وبازده میشه
      هنر مهندسی یعنی ساخت پیشرانه با تراکم ۱۳ یا ۱۴ به یک مثل فراری مثل پورشه و …
      یا اگر خاطرم باشه به عنوان مثال پیشرانه های توربو ی فرمول یک روی حداکثر ضریب تراکم ۱۷ به یک کار میکنن فقط دقت کنید رسیدن به این عدد برای پیشرانه ی توربو شارژ یعنی شاهکار مهندسی …
      بخدا حال و حوصله اش رو داشتم دل روده ی این ماشین می ریختم بیرون تا به برتری بوگاتی پی ببرید
      برید ویدیوی تست شیرون توسط کریس هریس رو ببینید

      پاسخ
      1. Amir Machine
        سوابق: (529 دیدگاه) ,

        mehran911
        منم کاملاً با شما موافقم
        والا من از بس تو این سایت گفتم شیرون شاهکار تکنولوژیه خسته شدم
        شاید برای خیلی‌ها کوئنیگ‌زگ ماشین فوق‌العاده‌ای باشه ولی بنظر من ماشینی با یه موتور هشت سیلندر با بوست توربوی بالا و دو سه تا موتور برقی هرگز نمیتونه با شاهکاری مثل شیرون یا دیوو مقایسه بشه
        شیرون تا حالا توسط اکثر وب‌سایت‌های معتبر تست شده و تقریباً همه‌شون فقط تعریف و تمجید کردن
        پدرش یعنی ویرون هم که جرمی کلارکسون رو دیوونه و شیفتۀ خودش کرده بود درحالیکه حتی یه آزمایش و تست عملی از رگرا نیست چون شاید تو دنیای واقعی هرگز به جذابیت اعداد روی کاغذ نباشه
        این تفاوت تکنولوژی و مهندسیه
        من با اینکه عاشق ماشین‌های آمریکایی‌‌ام ولی شیرون رو واقعاً میپرستم

        پاسخ
      2. mg
        سوابق: (124 دیدگاه) ,

        به خدا اگر بخواهید یه سی سی ببریید رو حجم موتور باید همه طراحی ها از نو باشه
        همه ضریب های طراحی تغییر کنه و یه دنیا تغییر دیگه
        گرفتن این قدرت و بیشتر از یه موتور 5000 کار ساده ای هست با دوتا توربو و و تغییر های برق و سوخت و اینا بدست میاد ولی کار هیچ کمپانی رو دست کم نگیرید چون اینا با این کارا افزایش قدرت ندارن ( یا اینکه فقط با این کارا )
        ببین افرایش قدرت در کنار جلو گیری از کاهش عمر موتوره که مهندسی میخواد
        وگرنه هر کی توربو بزاره ولی در عوض ماهی یه بار متور باز کنه کار همس

        ببین دوست عزیز وقتی بعد از لیسانس وارد ارشد مکانیک میشی و تا دکترا میری بالا این چزا رو جسته گریخته میبینی و میخونی
        خیلی حرفه و واقعا به معنای واقعی کلمه بردن فقط چند سی سی رو حجم موتور یه تیم طراحی جدید میخواد انقدر فقکر نکنید توربو همه چیزه
        اینجا تو دانشگاه شریف خیلی از دوستان تو مقطع ارشد ارزو یگرفتن فاند از همون شرکتای سوئدی هستند که شرکت ولوو یا هر خودرو سازی تو جهان میده که برند و بعد از اتمام دکترا مشغول به کار شند میخوام بگم انقدر مهندسی می طلبه بحث این حرفای بچه گانه نیست اینی که دوستان میگند این کمپانی بیشترین قدرت به حجم رو داره شوخی نیست یا حتی سیستم تو لید قدرت یه متور wشکل بوگاتی سیستم خیلی قدری میخواد خیلی پیچیدست
        اتفاقا کشورایی مثل المان یا انگلیس و سوئد خیلی مهندسای قدری دارند
        همون طور که بچه های برق ایران یا هوا فضاش قوی هستند البته انگشت شمار تو ایران میمونند
        پس لطفا با تکیه به مقالات اینترنتی یا دانش اندک اکادمی این حرفای کهنه رو نزنید چون هیچ چیز کامل تو فضاهای مجازی قرار نمیگیره همه دوستان میدونند با کم کردن یا زیاد کردن بوست و یا تغیرات نسبت تراکم یا حتی سوخت به هوا تغییر ایجاد میشه ولی اینا واسه یه مکانیک تحصیل کردست که شما به عنوان تیونر یاد میکنید یا شرکت تیونینگ نه یه برندی که پای ابروش وسطه و چند ده میلیون دلار خرج تحقیق و تو سعه میکنه بعد شما امثال این بوگاتی و کنیک زگ رو با یه تیونر یکی میکنید ؟
        دوست عزیز خیلی ها معنی بوست رو نمیدونند مفهوم فشا ر رو نمیدونند مفهوم نسبت تراکم رو نمیدونند و فقط میدونند کم و زیاد شه خوبه چون تو اینترنت نوشته مثلا اگر یه مورد صنعتی بدند بهش بگند این مورد رو حل کن نمیتونه که البته اصلا مهم نیست چون به کارشون نمیاد ولی توضیح و توجیح های فضایی و تخصصی ندند بهتره
        یادتون باشه گرفتن قدرت بیشرت کار سختی نیست جلو گیری از کاهش طول عمر هست که فرق این ماشین سازای بزرگ رو با یه کارگاه مکانیکی نشون میده چون اون موتور و افزایش قدرت پول خورده و یه کلی وقت و شکست و تغییر تا شده این
        موفق باشید

        پاسخ
    8. علی
      سوابق: (495 دیدگاه) ,

      ارزونتره؟
      یه درصد فک کن کسی که ۲ میلیون دلار پای رگرا داده
      توانایی خرید دیوو رو نداشته باشه
      گیربکسش یه طرح خلاقانه ست که برای کاهش پیچیدگی تک سرعته ست و نیاز موتور درون سوز به ضرایب چندگانه رو با موتور برقی پوشش دادن
      گشتاور بیشتر و وزن کمتر مزیته؟ خب منم میگم شتاب دیوو مزیته
      ضمن اینکه تو بحث حداکثر سرعت با شیرون باید مقایسه بشه
      دیوو بخاطر کیت آیرودینامیکی و تمرکز روی داون فورس و پیست شتاب ثانویه(بالای ۳۰۰) و حداکثر سرعت کمتری داره

      پاسخ
    9. شاهين
      سوابق: (846 دیدگاه) ,

      متاسفانه اشتباهت اینجاست که فکر میکنی این چیزایی که گفتی عامل برتری میشه! دیوو یه ماشین کلکسیونی از قدرتمندترین برند ماشین تو دنیاست که ظرف چند سال هزینه خرید خودش رو تو بزرگترین حراجی های دنیا با سود زیاد برمیگردونه، از لحاظ سنگینی اسم برند قابل مقایسه نیستن و صرفا اینکه هر جفتشون تند میرن دلیل نمیشه هر دوشون به یه اندازه خوب باشن، ضمن اینکه رسیدن به شتاب دیوو یه افسانست و شک نکن اختلاف قیمتشون بی علت نیست

      پاسخ
      1. OMID
        سوابق: (666 دیدگاه) ,

        قدرتمند ترین برند خودروسازی فراریه
        جای چونه هم نداره

        پاسخ
  2. wick
    سوابق: (1068 دیدگاه) ,

    همه چی به کنار چطور با قیمت بوگاتی کنار بیام
    انتخاب من اگرا به خاطر وزن کمتر که هندلینگ جذاب تری میده و قیمت کمتر

    پاسخ
    1. wick
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      چند تا از دوستان میان میگن اقا قیمت در این سگمنت اصلا مهم نیست
      همون جور که میگفتن قیمت کمتر کوروت از محاسن ماشین حساب نمیشه چون قیمت مطرح نیست
      ولی قیمت در همه چی مهم
      ولی مصرف ماشین اره مهم نیست در چنین سگمنتی

      پاسخ
  3. Ali Keyhani
    سوابق: (438 دیدگاه) ,

    قطعا رگرا،بوگاتی شیرون حذف شد بدست همین رگرا،اصلا نباید دیوو دوباره تو لیست باشه

    پاسخ
  4. Ali Keyhani
    سوابق: (438 دیدگاه) ,

    احتمال 90% فینال لافراری vs رگرا و قهرمانی لافراری

    پاسخ
  5. sina7
    سوابق: (246 دیدگاه) ,

    هنوز دلیل گرون بودن بوگاتی تا این حد رو متوجه نشدم

    پاسخ
    1. محمدرضا
      سوابق: (364 دیدگاه) ,

      چون وقتی تو بو گاتی هستی حتی تو سرعت بالا هم توی کابین آرامشیو داری که توی هیچ هایپر کاری توی تاریخ نداشتی حتی تو ی سرعت بالا واین نتیجه ی مخارج مهندسی ومخارج تولید هست
      این سبات توی کابین وسر پیچ هارو میتونین تو بررسی های متعدد ببینید چیزی که توی هیچ هایپر کاری تو تول تاریخ نمیتونیم تجربه کنین

      پاسخ
      1. سورنا
        سوابق: (394 دیدگاه) ,

        داداش ببخشید کجا سوارش شدی ؟
        اجاره ای بود یا برای خودتون ؟
        تا نهایت سرعت رفتین ؟ صدا نمیداد ؟
        هایپر کارهای دیگرم تست کردین ؟
        زیاد صدا میادن ؟
        منم بچه بودم به خمیر بازی یه ماشین ساختم تو سرعت ۶٠٠ تا هم حتی یه کوچولو صدا نمیده عکساشو بدم پدال بزاره برای رقابت با اونتادور و لافراری : )

        راستی منظورتون از “سبات” چی بود ؟

        پاسخ
    2. آرمین
      سوابق: (23 دیدگاه) ,

      رگرا پرفورمنس هست اما بوگاتی در کنار پرفورمنسی اومده لاکچری هم باشه و رفاهیات سرنشین رو بیشتر در نظر گرفته، کل این داستانی که گفتم نسبی هستش

      پاسخ
  6. s.h
    سوابق: (560 دیدگاه) ,

    قطعا رگرا
    بوگاتی تا الان پیش رقیبا فقط ادعا کرده چیزی هنوز نشون نداده

    پاسخ
  7. فريد
    سوابق: (135 دیدگاه) ,

    کسی که این ماشینارو میخره مثل ما فکر نمیکنه که مصرفش چقدره و … فقط میخوادش

    پاسخ
  8. Ferrari
    سوابق: (1327 دیدگاه) ,

    بدون لحظه ای تردید به بوگاتی دیوو رای دادم.بوگاتی شاهکار مهندسیه

    پاسخ
  9. سورنا
    سوابق: (394 دیدگاه) ,

    نمیدونم چرا هیچوقت از بوگاتی خوشم نیومد !
    عاشق لامبو و فراری و بنر و استون و بی ام و و … هستم ولی نمیدونم چرا هرکاری میکنم از بوگاتی خوشم نمیاد !

    پاسخ
  10. MAHDI
    سوابق: (2578 دیدگاه) ,

    بدون تردید بوگاتی رو انتخاب میکنم.البته شیرون رو خیلی بیشتر دوست دارم.کابین بوگاتی رو نگاااااه

    پاسخ
  11. مهدی
    سوابق: (573 دیدگاه) ,

    کنیخ زگ شترگاو پلنگ دنیای سراسپرتهاست…. هنوز داره رو موتور بیست سال پیش فورد توربو سوار میکنه شاسیش هم که ثابت کرده تو پیست ناتوانه در حالی که وزن خیلی زیادی هم نداره گیربکس مسترابش هم معلوم نیست چقدر اتلاف انرژی داره که در واقعیت شتاب ماشین کمتر از نسبت قدرت به وزنش هست و اگر تک دنده بودن تکنولوژی محسوب میشه شورلت دهه ۵۰ پاورگلاید دو دنده زد که هنوزم بعضیا استفاده میکنن. یه تست جامع هم هیچ مجله ای از این اعجوبه نگرفته کابینش رو هم که میبینم یاد بازی نورهود میفتم

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (666 دیدگاه) ,

      موتور مال خودشه بلوک تولیده فورده

      پاسخ
    2. Amirferrari
      سوابق: (306 دیدگاه) ,

      جالب اینجاست میخواد رو جانشین آگرا هم همین موتور رو سوار کنه و قدرت نزدیک به دو هزار اسب ازش در بیاره و طبق معمول هم طرفدارانش تو پدال بهش لقب اعجوبه بدن😂

      پاسخ
    3. Jdm
      سوابق: (12 دیدگاه) ,

      اون سری های C کونینگزگ بودن که موتورشون مودولاره 4.7لیتری فورد بود.رگرا موتورش از خوده کونینگزگ هست که البته بلوکش از انگلیس میاد.موتورهای الکتریکیش هم ماله YASAانگلیس هست.پاورگلایدهم دو دنده مکانیکی هست ولی این تک سرعته الکترونیکی هست که البته طرفداره زیادی هم نداره این گیربکس

      پاسخ
  12. حمیدرضا
    سوابق: (2272 دیدگاه) ,

    کی میتونه بابت این دوتا پول بده خیلی گرونن
    انتخاب من بوگاتی چون فقط از یه موتور استفاده می کنه و بازم سریع تره

    پاسخ
  13. Mercede kaviani
    سوابق: (400 دیدگاه) ,

    باتشکر انتخاب من یک شدو در جنوب فرانسه است باقیمت 5.8 میلیون دلار بوگاتی 500 هزار دلار هم اصافه می اید که با ان فانتوم 8 مدل کشیده را خریداری میکنم

    پاسخ
  14. امید
    سوابق: (9 دیدگاه) ,

    هرکی کوئنیگزگ دوست داره بره یه کوئنیگزگ بخره
    کسی که بوگاتی دوست داره بره بوگاتی بخره
    منم میرم یه فورد موستانگ ۶۵ فست بک میخرم

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (666 دیدگاه) ,

      ماستنگ باس 429رو حتما ببین اگه ماستنگ دوست داری
      به نظرم خوشگلترین ماستنگ تاریخه

      پاسخ
  15. مهدی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    یک آیتم مهمی که میشه توجه کرد قیمت و مقایسه قیمت این دو هست ، قیمت تقریبا سه برابری بوگاتی تنها به دلیل برند معروف تر نیست که بگیم بوگاتی داره سود بیشتری می بره بلکه این نشان از کیفیت ساخت بسیار بهتر و تکنولوژی قطعات و سیستمهای به کار رفته در این برند شناخته شده تر هست.
    ضمنا به شتاب 0-100 در مورد بوگاتی هم دقت کنیم جالبه!!!

    پاسخ
  16. Danial
    سوابق: (370 دیدگاه) ,

    خیلی برام سخت بود که کوئنیگ‌زگ رگرا رو انتخاب کنم واقعاً انتخابم فقط روی قیمت وبد ولی اگر روزی وضعیت مالیم خوب بود حتماً هر دو تا رو بدون شک میخریدم البته اول یدونه فراری لا فراری و fxxk میخریدم بعد این دوتا.

    ی سوال تو جدول اطلاعات نوشتین 1100 اسب قدرت موتور بنزینی و 700 اسب قدرت موتور الکتیریکی برای ماشین کوئنیگ‌زگ رگرا و در مجموع نوشتیم 1500 اسب این چجوری میشه منطقا باید بشه 1800 اسب.

    پاسخ
    1. OMID
      سوابق: (666 دیدگاه) ,

      قدرت کل فقط با جمع به دست نمیاد
      تو پدال راجع بهش نوشته شده

      پاسخ
  17. مانی
    سوابق: (1128 دیدگاه) ,

    صد در صد بوگاتی
    چون بوگاتیه

    پاسخ
  18. Mercede kaviani
    سوابق: (400 دیدگاه) ,

    با سلام به دوست عزیز امیر دهقان
    وتشکر از دوئلعای شما بین کوئنیگ‌زگ رگرا و بوگاتی دیوو
    انتخاب من کوئنیگ‌زگ رگرا است بخاطر سیستم هایبرید سری ان
    باتشکر دوستدار شما مرسده کاویانی

    پاسخ
  19. اریا ماشین
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    بین این دو ماشین فوق العاده من رگرا رو ترجیح میدم
    ولی به نظرم قهرمان اصلی هایپر اسپرت ها هنسی ونوم f5 هست که واقعا نمیدونم چجوری تو یک هشتم نهایی حذف شد
    ولی حالا که اون حذف شده به نظر من این رگرا هست که قهرمانه

    پاسخ
  20. اریا ماشین
    سوابق: (37 دیدگاه) ,

    چرا دوئل لافراری و سنتناریو نمیاد؟
    تا کی باید صبر کنیم
    میخوام ببینم کی تو فینال به رگرا میبازه😎

    پاسخ
  21. سجاد
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    در این سطح همه اتومبیل ها عالی هستند و با بهترین تکنولوژی و دقت فراوان و توجه به نکات ریز مهندسی ساخته می شوند. با انتخاب هر کدام از این ماشین ها انسان دچار عذاب وجدان می شود که چرا دیگری را انتخاب نکرد و ای کاش می توانستیم همه این ها را انتخاب کنیم . کمپانی های برتر اتومبیل سازی بیشترین توجه و تعهد را نسبت به مشتری دارند و هر کدام از آنها سعی دارد بهترین اتومبیل را بسازد. فراری ، کونیخ زگ ، لامبوورگینی ، بوگاتی ، پورشه ، مک لارن ، مرسدس بنز ، آ او دی ، بی ام دابلیو و … هر کدام بازار و مشتری های خاص خود را دارد . آنچه مهم است تعهد و تلاش برای ساخت بهترین و احترام به مشتری است که سرلوحه کار این شرکت ها می باشد ، مطاع گرانبهایی که در کشور ما و در بین شرکت های تولیدکننده اتومبیل وطنی ذره ای وجود ندارد.

    پاسخ
  22. تورجور
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    بوگاتی داره همش به روز میکنه و یه خودروی کلکسیونری حساب میشه

    پاسخ
  23. علی
    سوابق: (2 دیدگاه) ,

    البته اینکه بوگاتی یه ماشین کلکسیونریه شکی نیست اما باید روی یه پلتفرم بیشتر کار کنه و خوشبختانه یا متاسفانه همینطور هر سال داره تغییر میده و این ماشینی نیست که اپشن جدید به دردش بخوره و فقط داره با این کار نسخه های قدیمی ترشو از رده پایین میاره. خب بوگاتی ماشینی نیست که هر کسی توان خریدشو داشته باشه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.