داج

هنسی، رم TRX را به هیولای شش چرخ ۱۲۰۰ اسبی تبدیل می‌کند

چندی پیش رم سوپرپیکاپ TRX را معرفی کرد و حالا هنسی نقشهٔ بسیار جذابی برای آن کشیده است! در قدم اول، هنسی می‌خواهد ویژگی اصلی TRX یعنی موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ ۷۰۲ اسب بخاری آن‌را برداشته و آن‌را با نسخهٔ تیونینگ شده‌ای از موتور ۷ لیتری V8 سوپرشارژ هلفانت دوج جایگزین کند. این موتور به‌طورمعمول ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت دارد اما نسخهٔ هنسی بیش از ۱۲۰۰ اسب بخار قدرت تولید خواهد کرد؛ اما پیشرانهٔ هلفانت تنها تغییر رم TRX نخواهد بود زیرا هنسی می‌خواهد آن‌را مثل مدل ولوسی‌رپتور ۶×۶، به پیکاپی شش چرخ تبدیل کند.

بدین منظور، TRX به سه دیفرانسیل مجهز و از قسمت بار کاملاً جدیدی برخوردار خواهد شد که کشیده‌تر شده و دهانهٔ گلگیرهای بسیار بزرگی دارد. هنسی همچنین این پیکاپ قدرتمند رم را به سپرهای بزرگ‌تر، تعلیق آفرودی ارتقاءیافته و چراغ‌های LED هم مجهز خواهد کرد. برای TRX هنسی کابین سفارشی هم در نظر گرفته شده اما فعلاً ویژگی‌های آن مشخص نیست. هنسی نام این پیکاپ شش چرخ را ماموت گذاشته و تنها سه دستگاه از آن تولید خواهد کرد که قیمت هرکدام از ۵۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. این مبلغ با احتساب قیمت ۷۰ هزار دلاری رم TRX پایه است. هنسی پذیرش سفارشات خرید برای ماموت را از ۴ سپتامبر آغاز کرده است.

امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه

  1. امیر

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (72 ديدگاه)

    قد و بالای تو رعنا رو بنازم
    تو گل باغ تمنارو بنازم
    😍😍😍😍😍😍😍

    موافقم ۳۲
    مخالفم ۱
  2. مهدی موتورز

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (548 ديدگاه)

    خوشش آمده انگار
    خدایی محور سوم به درد می خوره؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۸
    1. M.A.S

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (198 ديدگاه)

      خب محور سوم باعث عملکرد قدرتی تر میشه و کارایی رو تو آفرود و همچنین یدک کشی افزایش میده
      مثال بارزش کامیون هایی هستند که دو محور متحرک دارن و یه سری ها که سه محور متحرک
      مثلا تاتا پریما هم نسخه دو محور متحرک داره و هم نسخه سه محور
      نسخه سه محورش سرعت کمتری میره اما قدرتش تو کشیدن نسبت به دو محور بیشتره

      موافقم ۷
      مخالفم ۱
  3. Hadi

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (777 ديدگاه)

    هیولای شش چرخ واقعی بعد مرسدس G واگن ۶×۶!
    ولی حیف نیست فقط سه تا؟😐

    موافقم ۱۵
    مخالفم ۶
  4. M.A.S

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (198 ديدگاه)

    مگه دیوانه ای
    یعنی چی هر چیو شیش چرخ میکنه ما هم دلمون میخواد
    با انجین هلفنت؟؟؟؟!!هلفنت تیون شده ؟؟؟؟؟؟!!!!
    راستی دوستان به نظرتون چلنجر هلفنت میتونه شلبی سوپر اسنیک و شلبی هزار رو شکست بده ؟

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
  5. حسین دهمرد

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (1148 ديدگاه)

    چرا فقط سه تا؟ هم قیمت بنز هم گذاشتن. خوب ده تا بزن دونه ای دویست هزارتا.
    چرا جمس رو کسی اینجوری تیون نمیکنه؟ قیافه ی جمس از همه شون قلدرتره

    موافقم ۴
    مخالفم ۱
  6. پارسا عشق ماشین

    ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (128 ديدگاه)

    نه اروپا ایی ها می تونن همچین ماشینی بزنن نه امریکایی ها نمی تونن ماشینی مثل اس کلاس بزنن اقایون چرا بحث می کنید یه جوری تعریف می کنین انگار شرکت ها مال پدر تونه ما که طرفداری پژو و استون مارتین و دوج رو دوست داریم ولی بیشتر استون و پژو رو بیشتر دوست دارم و اصلا دعوا نمی کنم.

    موافقم ۶
    مخالفم ۱
    1. امیر

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
      سوابق: (2401 ديدگاه)

      بهترین کامنت چندماه گذشته!!

      موافقم ۳
      مخالفم ۰
  7. پارسا عشق ماشین

    ۱۸ شهریور ۱۳۹۹
    سوابق: (128 ديدگاه)

    نظر لطف شماست

    موافقم ۱
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا