سایر خودروهای آمریکایی

هامر H2 شش چرخ، پوزخندی به شاسی بلندهای مدرن بازار!

تا زمانی که افراد زیادی دیوانه‌ی آفرودرهای بزرگ باشند این هامر ۶ چرخ عجیب‌ترین شاسی‌بلند بازار نخواهد بود. البته منظورمان این نیست که هامر H2 موردبحث خودروی احساس‌برانگیزی نیست چراکه با دیدن آن به هیبت چنین خودرویی غبطه خواهید خورد. این هیولای آمریکایی وزن ۳.۵ تنی داشته و البته سازنده‌ی آن کار آسانی در راندن آن در جاده‌های بریتانیا ندارد.


سازنده‌ی این خودرو نیال سیمور است که آفرودر بزرگ خود را به اطراف منطقه‌ی کنت برده و واضح است که بخش اعظم جاده در اختیار هامر H2 است. وقتی به این خودرو دقت کنید از میزان استوک بودن آن سورپرایز خواهید شد هرچند برخی ویژگی‌ها همچون چراغ‌های جلو و پله‌های جانبی برای سوار شدن بهتر در نظر گرفته شده‌اند. در نمای عقب نیز اکسل عقب و محفظه بار از هامر H2 پیکاپ گرفته شده و فریم این شاسی‌بلند را کش داده است. قطعاً این خودرو ۶ چرخ دارد اما واقعیت این است که مدلی ۶ چرخ محرک نیست. اکسل عقب در واقع به قوای محرکه متصل نبوده و بنابراین دو چرخ عقب به‌صورت آزادانه می‌چرخند.


اما دلیل سیمور برای ساخت چنین خودرویی چه بوده است؟ دلیل آن ساده است: کلافگی! او همچنین می‌گوید هامر H2 را هر روز سوار می‌شود و اصلاً مشکلی با آن ندارد هرچند فکر می‌کنیم منظور او از مشکلات به مباحث فنی مربوط باشد چراکه راندن این هیولا در جاده‌های کوچک بریتانیا یک مشکل بزرگ است!

در این ویدئو ادعا شده خودروی موردبحث اولین هامر ۶ چرخ دنیاست که مدل‌های شاسی‌بلند و پیکاپ هامر را با یکدیگر ترکیب نموده است. البته فکر نمی‌کنیم که این ادعا خیلی درست باشد. به‌هرحال ساخته‌ی سیمور خودروی بسیار جذابی بوده و قطعاً نشستن پشت فرمان آن تجربه‌ی بسیار خاصی خواهد بود.

[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. MOHAMMAD.DEMON

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (420 ديدگاه)

    جنرال موتورز لطفا هامر رو برگردون

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. یانکی

      ۲۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      آخه چرا هامر رو بازنشست کردن.به راحتی با همین فیص و اصلاحات و موتور به روز راحت فروش میره.در حالی که بسیاری خودرو سازها همچین چیزایی تو تاریخشون ندارن و از امسال هامر الهام میگیرن اونوقت جنرال موتورز قدرش رو نمیدونه

      موافقم 2
      مخالفم 0
    2. علیx76

      ۲۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (1203 ديدگاه)

      هامر فقط H1
      بقیه ش شوخیه

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. Hemichan

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (715 ديدگاه)

    بعد از اینهمه سال همچنان ستودنی

    موافقم 4
    مخالفم 1
  3. OMID

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (2172 ديدگاه)

    اگه شیش چرخ محرک بود ارزش بالایی داشت

    موافقم 5
    مخالفم 0
  4. Infinite

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (452 ديدگاه)

    مشتاقم بدونم مصرف سوختش چقدره…؟

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. M

      ۲۴ تیر ۱۳۹۸
      سوابق: (2371 ديدگاه)

      مثه حلوا بالای 20 میخوره ! نوش جونش!

      موافقم 2
      مخالفم 0
  5. SS

    ۲۴ تیر ۱۳۹۸
    سوابق: (731 ديدگاه)

    اگر منظور از ساخت این ماشین آفرود رفتن باشه که دو چرخ هرزگرد عقب معنی نداره
    اگر منظور از ساختنش ساخت خودروی لوکس باشه هم تا کابین هامر کلا از جا در بیاد و یه چیز دیگه جاش گذاشته بشه واژه لوکس براش مضحکه
    تنها دلیل ساخت این ماشین میتونه دلخوش بودن به ظاهر اون و ادای احترام به هامر اصلی باشه که اگر قصد سازنده این بوده باشه قابل احترامه

    موافقم 3
    مخالفم 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا