سایپاسیتروئن

مشخصات فنی زانتیا

سیتروئن زانتیا Xantia خودرویی محبوب است که سالها در سایپا مونتاژ می شود و بعلت خصوصیات اسپرت ، چابکی، راحتی، سیستم تعلیق منحصر به فرد و کیفیت آن  مورد استقبال خوبی قرار گرفته است. با این حال این خودرو سالهاست که در کمپانی سیتروئن از رده خارج شده است.

سیتروئن زانتیا

مشخصات فنی و لیست تجهیزات زانتیا مدل SX۲۰۰۰

۱. ترمزهای دیسکی برای چهار چرخ، مجهز به تهویه در چرخ‌های جلو
۲. قابلیت تنظیم ارتفاع خودرو در جاده‌های هموار و ناهموار و تعویض آسان چرخها
۳. تنظیم اتوماتیک ارتفاع خودرو بر اساس توزیع بار و وزن سر نشین
۴. سیستم اتوماتیک قطع کننده سوخت هنگام حادثه
۵. سوئیچ مجهز به کنترل از راه دور همراه با سیستم کد خوان الکترونیکی (سیستم ضد سرقت خودرو)
۶. قفل ایمنی مخصوص کودک
۷. فرمان هیدرولیکی با امکان تنظیم ارتفاع غربیلک فرمان در چهار نقطه
۸. کیسه هوای ایمنی راننده
۹. کیسه هوای ایمنی سرنشین جلویی
۱۰. سوئیچ کنترل کیسه هوای سر نشین
۱۱. تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دستی و اتوماتیک برای دمای داخل خودرو (سرما و گرما) هوشمند
۱۲. مجهز به سیستم آئینه‌های جانبی برقی، تاشو و گرمکن آینه
۱۳. ضربه گیرهای جانبی دربهای جلو و عقب برای ایمنی سرنشینان در تصادفات جانبی
۱۴. کمربندهای ایمنی سرنشین مجهز به سیستم هوشمند در مقابل ضربات دارای سیستم جمع‌کننده انفجاری
۱۵. زیر آرنجی مرکزی و بالشتک تاشو صندلی عقب برای قرار دادن چوب اسکی و دسترسی سرنشینان به صندوق عقب
۱۶. نمایشگر دیجیتالی دمای خارج خودرو ساعت، کیلومتر شمار
۱۷. با شش بلندگو با امکان کنترل از روی فرمان RDS مجهز به رادیو با امکان سی دی رادیو
۱۸. صندلی‌های ارگونومیکی قابل تنظیم مکانیکی در جلو خودرو (ارتفاع، شیب پشتی، قوس داخل کمر و… )
۱۹. قفل مرکزی دربهای جلو، عقب و درب صندوق عقب
۲۰. قابلیت تخت خواب شدن و تا شدن صندلی‌های عقب خودرو
۲۱. گرمکن شیشه عقب و برف پاک کن عقب
۲۲. برف پاک کن شیشه جلو با دو سرعت و کنترل اتوماتیک سرعت برف پاک کن و حساس به شدت ریزش باران (هوشمند)
۲۳. آفتابگیرهای مجهز به آینه
۲۴. سیستم ترمز ضد قفل ABS
۲۵. شیشه بالابر برقی شیشه‌های جلو و عقب خودرو (شیشه راننده با سیستم متوقف کننده هوشمند و امکان کار با یکبار فشردن کلید)
۲۶. پرده آفتاگیر شیشه عقب
۲۷. دو چراغ مطالعه برای راننده و سرنشین جلو
۲۸. چراغ مه شکن در جلوی خودرو
۲۹. مبدل کاتالیست با استاندارد اروپایی EURO II
۳۰. سیستم کنترل تبخیرات سوخت
۳۱. سیستم ضد آلایندگی بخارات کارتل
۳۲. سیستم عیب یاب EORD
۳۳. دو عدد چراغ داخل اتاق روی ستونها با سیستم خاموش شدن هوشمند
۳۴. نمایشگر میزان سائیدگی لنتهای ترمز برای چرخهای جلو
۳۵. نشانگر میزان سائیدگی لنتهای ترمز برای چرخهای جلو
۳۶. نشانگر دیجیتالی مسافت طی شده و هشدار دهنده مراجعات ادواری به تعمیرگاه
۳۷. سیستم تعلیق هیدرولیک جهت تامین تعادل منحصر بفرد خودرو در صورت بروز حوادثی همچون ترکیدگی لاستیک

مشخصات فنی زانتیا

نوع: زانتیا SX مدل:۲٫۰۱ ۱۶v تعداد سیلندر:۴ تعداد سوپاپ:۱۶ حجم موتور:۱۹۹۸cc حداکثر قدرت:۱۳۵hp/۵۵۰۰rpm حداکثر گشتاور:۱۸٫۷kgm/۴۲۰۰rpm وزن خالص:۱۳۲۰kg وزن بار مجاز:۵۲۰kg تعداد سرنشین:۳+۱ ضریب آیرودینامیک بدنه:۰٫۳۴ شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در۱۰٫۳ ثانیه
سوخت رسانی

ظرفیت باک:۶۵lit نوع پمپ بنزین:برقی نوع تغذیه:انژکتوری ۴ نقطه‌ای نوع بنزین:بدون سرب مصرف سوخت با سرعت ثابت ۱۲۰km/hr خارج از شهر :۹.۵lit/۱۰۰km

امکانات ویژه XU7 (زانتیا سوپر لوکس)

۱. سیستم ضد قفل ترمز (ABS)
۲. مبدل کاتالیست برای کاهش آلودگی در حد استاندارد EURO۳
۳. شیشه جلو ضد تشعشع حرارتی
۴. Air bag راننده
۵.
Air bag سرنشین جلو ۶.
Air bag جانبی دو طرف در داخل پشتی صندلی‌های جلو (استفاده از روکش اضافه برای صندلی‌های جلو، در مواقع خطر از باز شدن ۲ عدد Air bag جانبی که در پشتی صندلی‌های جلو تعبیه گردیده‌است، جلوگیری می‌نمایند)
۷. سوئیچ کنترل Air bag سمت سرنشین
۸. طرح چوب (داشبورد، رودریها و دسته دنده)
۹ . دارای سیستم عیب یاب (OBD)
۱۰. سیستم ضد آلایندگی بخارات کارتر
۱۱. سیستم کنترل تبخیرات سوخت
۱۲. برف پاک کن مجهز به سیستم هوشمند
۱۳. سوییچ با کنترل از راه دور و قفل مرکزی
۱۴. سیستم هوشمند تهویه مطبوع (A/C)
۱۵. کلید ضد سرقت با سیستم الکترونیکی (Transponder)
۱۶. سیستم صوتی RB۱ (رادیو پخش با صفحه نمایش) با قابلیت کنترل از روی غربیلک فرمان
۱۷. پرده ضد نور عقب
۱۸. چراغ مطالعه سرنشینان جلو ۲عدد
۱۹. نشان دهنده دمای بیرون و تاریخ
۲۰. شیشه بالا بر با سیستم Anti-Pinch سمت راننده
۲۱. کمربندهای ایمنی با قابلیت تنظیم ارتفاع متناسب با قد سرنشینان جلو و مجهز به چاشنی انفجاری

مشخصات فنی موتور XU7 JP4

* مدل:۱٫۸i ۱۶v
* تعداد سیلندر: ۴
* تعداد سوپاپ: ۱۶
* قطر سیلندر:۸۳mm
* کورس سیلندر:۸۱٫۴ mm
* حداقل قدرت ۱۱۲hp/۵۵۰۰rpm
* حداکثر گشتاور:۱۶٫۱kqm/۴۲۵۰rpm
* سیستم فرمان:هیدرولیک
* ضریب آیرودینامیک بدنه (cx):۰٫۳۴
* شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت:۱۱٫۹s

* سرعت خودرو ( km/h) در دور ۱۰۰۰ rpm موتور
* دنده یک:۷٫۹۱
* دنده دو:۱۴٫۹۲
* دنده سه:۲۰٫۱
* دنده چهار:۲۶
* دنده پنج:۳۴٫۳۶
* دنده عقب:۸٫۲

سیستم تعلیق سیستم هیدرولیک تحت فشار بالا

اکسل جلو: سیستم مک فرسون کاذب، طبق پایین دارای میل پیچشی با قابلیت تثبیت و تنظیم ارتفاع خودرو اکسل عقب: دارای بازوهایی با قابلیت خود فرمانی چرخ‌های عقب و میل پیچشی با امکان تثبیت و تنظیم ارتفاع خودرو

سوخت

* ظرفیت باک:۶۵ لیتر
* نوع پمپ بنزین:برقی
* نوع تغذیه:انژکتوری ۴ نقطه‌ای
* محل درب باک بنزین:سمت راست
* مصرف سوخت در۱۰۰km:داخل شهر:۱۱٫۲ لیتر خارج شهر:۶٫۵لیتر سیکل تلفیقی:۸٫۲ لیتر

سیستم ترمز ABS

* نوع ترمز: هیدرولیک بدون بوستر
* ترمز چرخ‌های جلو: دیسکی تهویه شونده
* ترمز چرخ‌های عقب: دیسکی
* ترمز دستی: روی چرخ‌های جلو

اوزان

* وزن خالص ( طبق استاندارد CEE) :۱۲۶۴ kg
* میزان بار روی چرخهای جلو:۷۶۴ kg
* میزان بار روی چرخهای عقب:۵۰۰ kg
* حداکثر وزن :۱۷۷۰ kg
* میزان بار مجاز:۵۰۶ kg
* حجم موتور ۲۰۰۰ سی سی با ۱۶ سوپاپ
* ماکزیمم سرعت ۲۰۳ کیلومتر در ساعت
* مصرف سوخت ( داخل شهر ۱۲٫۹ لیتر ) ( بین شهر ۶٫۹ لیتر) ( میانگین ۹٫۱ لیتر ) در ۱۰۰km
* شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ۱۰٫۳ ثانیه

مطالب مشابه

‫۹۴۵ دیدگاه‌ها

  1. پارسا

    ۲۴ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سالاره لامصب

    موافقم ۱
    مخالفم ۰
    1. بهرام

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      سالارپر خرجههههههه لامصب

      موافقم ۴
      مخالفم ۰
    2. عرفان

      ۱۱ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بابا ایمنی نداره

      موافقم ۲
      مخالفم ۲
  2. gk

    ۲۶ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اینا همه حرفه یه پراید بگر هر موقه قطعاتش خراب شد فقط با ۵۰ تومن درستش کن.پراید ۵۰ تومنی معروفه

    موافقم ۳
    مخالفم ۱
    1. بهرام

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      اقا یا خانم gkوقتی فرق پراید ۵۰تومنی رو با زانتیا متوجه میشی که تو اوتوبان با ۱۶۰ سرعت از کنار ی کامیون رد میشی. پراید انگار تو باند پرواز داره سرعت میگیره پرواز کنه.کمربندا رو ببندیددددددددد

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  3. محمد

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    کسی راجب زانتیا ۶ سیلندر چیزی میدونه؟؟ موتورش ۳۰۰۰ ره و ۲۰۰ اسب هم قدرت داره و از همه جالب تر اینکه ماکسیما رو سوسک میکنه تو سرعت و شتاب!!! زانتیا های موجود دارای موتور ۲۰۰۰ هست و ۱۳۵ اسب بخار ولی اون ۲۰۰ اسب داره با موتور ۳۰۰۰ در کل خیییییییییلی ماشین توپیه تو ایران هم هست ولی خیییییلی کمه تاحالا شما ها ندیدین؟؟؟ زانتیا ۶ سیلندر رو میگم؟؟

    موافقم ۳
    مخالفم ۲
    1. عاطفه

      ۷ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خوبه خوب تو دیدی و ازش داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. بهرام

        ۴ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (90 ديدگاه)

        خانم مگه هرچیزی رو میبینی باید داشته باشیش؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  4. بابک

    ۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    از لحاظ امنیت چطوره آقا محمد یا دوستان؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. SALAR

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      از نمایندگی سوال کن

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  5. محمد

    ۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (71 ديدگاه)

    زانتیا ۶ سیلندر از لحاظ امنیت با زانتیا های موجود فرق داره اون فکر کنم ۴ یا ۵ ستاره گرفته البته از ۵ ستاره ماشین فوق العاده ایمنیه و شتابش هم که نگو و نپرس!! این چند تا کلیپ از شتاب زانتیا ۶ سیلندر هست لطفا ببنید http://www.aparat.com/v/xcgot یا هم این http://www.aparat.com/v/KHT7r برای دیدن کلیپ های بیشتر از زانتیا ۶ سیلندر به سایت اپارات مراجعه کنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. امیر

      ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فقط نمیدونم چرا ۴ سال قبل از اینکه بیاد ایران به عنوان نا امن ترین ماشین اروپا شناخته شد و همین باعث توقف تولیدش شد!!!

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  6. بابک

    ۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    با تشکر از آقا محمد!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  7. انوشا

    ۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام .زانتیا ماشین خوبی تا۲۰۰هزارکیلومتربعد۴میلیون بایدخرجش کنی تابشه ۲۰۰تادیگه رفت من مکانیک تخصصی زانتیام .خلاص بحث نکنید

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بهرام

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      داداش گل مکانیک با هر ماشینی مدارا کنی سواری میده بهت شما ی کم اروم رانندگی کن اذیتت نمیکنه زانتیا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  8. حامد

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خوب بود زانتیا خوبه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  9. علی

    ۱۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با سلام
    من میخوام یه زانتیا بخرم
    چون بخاطر شغلم همش باید توی جاده باشم و بودجه ام در حد ۳۵ تومان هست
    میگن زانتیای ۸۵ یا ۸۶ میتونم بخرم
    البته تمیز
    حالا به نظرتون ۱۸۰۰ سی سی بهتره یا مدل ۲۰۰۰ ؟

    با سپاس

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. soran

      ۲۲ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (5 ديدگاه)

      با این بودجه نمی شه یه ۸۵ تمیز گیر آورد ولی یه ۸۳ تا ۸۴ تمیز و عالی میشه گیر آورد ۲۰۰۰ بخر و طرف ۱۸۰۰ نرو چون با ۴۰۵ هیچ فرقی ندار

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. رضا

      ۱۹ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      زانتیا ۱۸۰۰ گیر اودری یکی به ما هم بده زانتیا ۱۸۰۰ سخت گیرمیاد همون ۲۰۰۰ رو بگیر البته ناگفته نماند زانتیا ۱۸۰۰ ۴ تا ایربگ داره ۲۰۰۰ ۲ تا و ۱۸۰۰ طرح چوب داره که ۲۰۰۰ نداره من خودم اگه بدوم ۱۸۰۰ رو به هرسختی بود میگرفتم ولی خوب ۲۰۰۰ بهتره

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
    3. بهرام

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      علی اقا ماشینای بهتری هم هست که ب درد شغلت بخوره ماشینای تویوتاوهیوندا هرچند مدل پایینن ولی مرگ ندارن

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. علی

        ۱۷ خرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (3 ديدگاه)

        با سلام تویوتا قبوله مرگ نداره ولی هیوندای سره۵سال تو خرج۱۰تا۱۵ملیونی میفته

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  10. محمد

    ۱۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زانتیا ماشین بدی نیست ولی اما واگر فراوان داره روغن ریزی فرمان هیدرولیک از درب کارخانه با شما همراه است ویک لیتر هم به عنوان اشانتیون به شما داده میشود دوم روغن سوزی موتور از این تعویض تا تعویض بعدی چهار لیتر باشماست سوم ترمز یک بار که لنت تعویض شود دیگه ترمز نداری چهارم اصل داستان شروع میشود کمک فنر های جلو که تشگیل شده از دو توپی هیدرولیکی که عمرش به اولین زمستان باید تعویض شود و چه قیمتی که خود حرف حدس فراوان دارد اصلش که پیدا نمیشود مجبور هستی از نوع چینش بگیری و بعد از نسبش تازه متوجه میشوی که سوار کامیون شدی پنجم مصرف سوخت بالا. ششم به علت سبک بودن قسمت عقب بالای سرعت صد کیلومتر سر پیچ وزمین لغزده تعادل ندارد.

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. ایمان

      ۲۲ تیر ۱۳۹۳
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شما تا حالا سوار زانتیا شدی ؟

      موافقم ۱
      مخالفم ۰
  11. فرشید

    ۱۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من چیزی از زانتیا ۶سیلندر نمیدونم ولی این دوستمون گفته که ۲۰۰اسب قدرتشه اما ماکسیما۲۲۷ اسب بخار قدرتشه کدوم عقل سلیمی باور میکنه که ۲۰۰ اسب بخار۲۲۷ اسب و سوسک کنه از رومعده حرف نزن

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. دانیال

      ۲۰ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فرشید جان مزدا۳ با موتور ۲۰۰۰ و قدرت ۱۴۷ اسب بخار ک شتاب ۹.۲ رو میده ک ماکسیمارومیگیره . و پارس ای ال اکس با موتور ۱۸۰۰ و۱۱۰ اسب بخار شتاب ۹ رو داره

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. مرتضی

        ۲۰ تیر ۱۳۹۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        داداش کی گفته مزدا ۳ ماکسیما رو میگیره مزدا و مگان در برار ماکسیما لشن ماکسیما یکی از معدود ماشین هایه که اصلا مدش نرفت بر عکس زانتیا من داشتم ماشین خوبیه اما عیبم کم نداره . سبکی عقبش که باعث عدم تعادل کافی سر پیچ میشه کسای ک داشتن میدونن وقتی تنظیم ارتفاع شو از حالت استاندارد خارج میکنی تکون های ماشین عذاب اور میشه یکی دیگه از مشکلاتش که من اصلا نمیتونم باهاش کنار بیام ترمز دستیشه که وصله ب چرج جلو مشک هاشم هم گرونه هم عمرشون کمه در ضمن قیمتش هم با اپشن هاش نمیخونه

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    2. اکبر

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      دوست عزیز شتاب ۰ تا ۱۰۰ زانتیا ۶ سیلندر ۶ ثانیه هست و ماکسیما دنده ای ۷ ثانیه بعدشم وزن زانتیا ۶ سیلندر کمتر از ماکسیماست که باعث میشه سریع تر حرکت کنه مگه به قدرت ماشینه؟؟؟؟ ماکسیما هم موتورش ۳۰۰۰ زه زانتیا هم ۳۰۰۰

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    3. حمیدرضا

      ۵ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      سلام درجواب شما باید بگم سوزن سرانژکتور زانتیا یه مدل خاص فرانسویه که توشتاب گرفتن بیشترین پمپاژو داره حتی شتاب اولیه زانتیا۲۰۰۰ ازماکسیما۳۰۰۰ بیشتر

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. Zonda R

        ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (1831 ديدگاه)

        زانتیاست یا بوگاتی ویرون؟؟؟؟؟؟

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
    4. محمد

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
      سوابق: (11 ديدگاه)

      دوست گرامی آیرودینامیک زانتیا به مراتب بالاتره و از لحاظ وزن و تعلیق هم که از ماکسیما سره مگه فقط قدرت موتور مهمه زانتیای ۳۰۰۰اگه موجود باشه با وجود برتری در بدنه براحتی ماکسیما رو خواهد گرفت

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    5. دانیال

      ۲۹ مرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      فوزن سبکتری داره تو شتاب کم میاره من دارم ۶ ثانیه ۰ تا ۱۰۰ هس

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  12. پیام

    ۲۰ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نظرهرکسی محترمه ولی من تازگیای متوجه شدم تموم کسایی که زانتیا داشتن یا دارن ازماشین همه جوره راضیند کساییکه نداشتن میگن ماشین بدیه؟!

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  13. محمد

    ۲۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من یه زانتیای ۸۳ دارم قبلا خیلی شتابش عالی بود ولی یه روز خیلی ناگهانی شتابش به کلی کم شد شتابش از شتاب پیکانم کم تره صبح ها اگه هوا سرد باشه یه خر خر می کنه موتورش ولی یه کم موتور گرم شد قطع می شه می شه کم کنید بگید مشکل چیه و چه جوری باید حلش کرد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  14. محمد حسین

    ۲۲ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    اکثراونایی که زانتیا دارند ازش راضین ولی این رو هم باید در نظر گرفت که این ماشین سالهاست که توسط سیتروئن تولید نمی شه ولی با این حال ماشین خیلی خوب وبسار پر هزینه است وپیدا کردن لوازم یدکیش کمی مشکله.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. پوریا

      ۱۴ دی ۱۳۹۸
      سوابق: (1 ديدگاه)

      چه مشکلی آخه تو مگه زانتیا باز هستییییییییییییی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  15. دایان

    ۲۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    باسلام ماشین خیلی خوبیه در حدتیم ملی باور کنید خیلی ماشین توپییه

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  16. مسعود

    ۲۳ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام دوستان.با سی و سه میلیون مایه به نظر شما زانتیا بخرم یا پارس ای ال ایکس و با این پول مدل چه سالی ازشون گیرم میاد

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  17. بابک

    ۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    پارس ای ال ایکس هم زیباتره و هم امنیتش بیش تره ولی زانتیا قدرتش خیلی بیش تره و جادارتره و امکاناتش هم بیش تره! حالا هرجور صلاح میدونی آقا مسعودخان

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بهرام

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      بنظرم ماشینای اوانته ورنا ماکسیما جیلی از زانتیا بهترن زانتبا مثل ال۹۰ قیافه نداره ولی ماشین چابوکیه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  18. ایمان

    ۷ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زانتیا ماشینه خوبیه درکل همه قطعاتشم استوکش تو شیراز پره ، یه ۸۶ اندازه یه پارس elx هست اونم صفرش اما این کجا و آن کجا ، به هر حال اونایی که ندارید برید سوار بشید ببینید بعد نظر بدین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. Zonda R

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      منم قبولش دارم
      تو اشغالا اوله

      موافقم ۰
      مخالفم ۱
  19. Azarbaycan

    ۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (39 ديدگاه)

    با سلام خدمت دوستان. این ماشین خوبی بود واسه بیست سال پیش الان این ماشین از همه لحاز رده خارجه برای مثال امنیت این ماشین یا مصرف سوخت و اینکه وقتی داخلش میشینی یاد بیست سال پیش میفتی با تشکر از سایت پدال.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. جواد

      ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      تو ۴۰۵ و پارس می شینی شاید این احساسو داشته باشی یکم انصاف داشته باش هندلینگ این ماشین عااالیه فقط پرهزینست

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. محمدرضا

      ۱۰ تیر ۱۳۹۵
      سوابق: (1 ديدگاه)

      ما دوست داریم کلاسیک سوار بشیم
      شما سوار نشو

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  20. آرمین 66

    ۹ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    Azarbaycan راست میگی موافقم باحات زانتیا خیلی خز شده

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. اکبر

      ۲۱ دی ۱۳۹۲
      سوابق: (71 ديدگاه)

      کی گفته زانتیا خز شده؟؟؟ اتفاقا زانتیا داره روز به روز کمتر میشه چرا؟؟ چون دیگه تولید نمیشه و امار تصادفش هم بالاست که به ازای هرزانتیای تصادفی یکی زانتیا از کل زانتیا های ایران کم میشه به طور روز مره هم اگه دقت کنید دیگه مثل سابق زانتیا نمیبینید و خیییییییییییلی کم شده متاسفانه

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  21. داریوش

    ۱۳ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام کا

    زانتیا ماشین خوبیه ولی خرج هم داره ولی توی جاده درد از دل برمیدارد همین که پا میزاری رو پدال گاز آسفالت رو می کنه ولی هر کی نمی تونه زانتیا بخره بره یه۴۰۵ مدل ۸۵-۸۶بگیره گیربکس زانتیا بزاره پلساشم عوض کنه میل سوپاپ ها رو هم عوض کنه اون وقت میشه چهارصد و سگ نه۴۰۵اونوقت می تونه سوار۴۰۵بشه شتاب و سرعت زانتیا رو حس کنه.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  22. مهران

    ۲۵ دی ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    واقعا محشره زانتیا.

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. SALAR

      ۴ بهمن ۱۳۹۲
      سوابق: (378 ديدگاه)

      حرف نداره…………….

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  23. رسول

    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کی‏ ‏گفته‏ ‏زانتیا‏ ‏از‏ ‏ماکسیما‏ ‏بهتره‏ ‏تیپو‏ ‏بچسب‏ ‏من‏ ‏یه‏ ‏ماکسیما‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏صد‏ ‏تا‏ ‏زانتیا‏ ‏نمیدم‏ ‏الکی‏ ‏نمیگم‏ ‏خودم‏ ‏‏ ‏یه‏ ‏دونشو‏ ‏دارم‏ ‏امیدوارم‏ ‏روزی‏ ‏سوارشید‏ ‏با‏ ‏تشکر‏ ‏‏ ‏

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. بهرام

      ۴ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (90 ديدگاه)

      حرفتو باید با طلا نوشت زد بالای نماشگاها ی ماکسیمارو ب صدتا زانتیا نمیدم

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
    2. Zonda R

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      ماکسیما قدیمی شده پلی نیسان کجا و سیتروین کجا

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  24. محمدجواد

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    ماشین مسخره ایه,تنها زیبایه ایش به فرمون و صندوق عقب و چراغ های عقبشه راستی ایا زانتیا ایرودینامیکه؟

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  25. حسین

    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با عرض سلام.من برق کار ماشینم و ماشینه قبلیم زانتیا مدل ۸۷بود ولی به دلایلی فروختمش و چهار ماه بعد ماکسی ما مدل ۸۶گرفتم.از لحاظ شتاب هنوزم میگم به گرده زانتیا هم نمیرسه ولی بعد از صد متر مثله موشک ماکسی ما زانتیا رو تو جیب میذاره.زانتیا دویست اسب بخاری هم هنوز که هنوزه پاینتر از ماکسیماست.ولی تو شتاب اولیه خیلی جلو میوفته و از اینا گذشته ۲۴۰رو خیلی سخت میره و این در حالیه که ماکسی ما خیلی راحت ۲۴۰رو پر میکنه.ولی باز با تموم این حرفا زانتیا ۲۰۰اسب بخاری واقعا طراحی جالبی داره و به احتمال زیاد بخرم تا قبل از عید

    موافقم ۰
    مخالفم ۱
    1. Zonda R

      ۱۲ اسفند ۱۳۹۲
      سوابق: (1831 ديدگاه)

      زانتیا
      با ۲۰۰ اسب
      با ۱۳۵ اسبیش تصادف کنی….
      ببین با ۲۰۰ اسبی تصادف کنی چی میشی

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
      1. رضا

        ۱۵ اسفند ۱۳۹۲
        سوابق: (71 ديدگاه)

        اتفاقا زانتیا ۲۰۰ اسبی یا همون زانتیا ۶ سیلندر توی تست تصادف نمره بالاتری نسبت به زانتیا ۲۰۰۰ یا همون ۱۳۵ اسبی کسب کرده!

        موافقم ۰
        مخالفم ۰
  26. پارسا

    ۲۶ اسفند ۱۳۹۲
    سوابق: (126 ديدگاه)

    زانتیا از لحاط قدرت ماشین خوب وقویه ولی از لحاظ ظاهری دیگه قدیمی شده وبرق زوق ماشین های جدیدو نداره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  27. جواد

    ۱۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    آقا من زانتیاSX2000دارم تو شتاب سرعت آپشن و هندلینگ هرف نداره و قابل قیاس با ماشینای هم رده خودش نیست ولی هزینه هاش خیلی بالاست لوازمش گرونه کمه سوبله حساب میکنن کلا ماشین پر خرجیه مخصوصا سیستم تعلیقش متاسفانه تعمیرکار کاردرست زانتیاهم مثل لوازمش کمه اکه از پس هزینه هاش بر بیای ماشین خیلی خوبیه ولی اگه نمیای نخر یا اگه خواستی تجربش کنی حتما مدل بالا بگیرین

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  28. یزدان

    ۲۴ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    من زانتیا دارم بابت تعویض دیکس وصفحه ۵۵۰هزار تومان هزینه کردم

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
    1. اري

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      منظور دیسک بود دیگه:))) باز جای امید داره.

      موافقم ۰
      مخالفم ۰
  29. اري

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۳
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من یه زانتیا ٢٠٠٠ مدل ٨۶ گرفتم. بدون رنگ و بسیاااار تمیز. اما حسابی گیج شدم. یکی تعریف میکنه یکی میگه زانتیا چرا گرفتی ال و بل ه و خیلییییی پرخرجه.
    ولی بنظر من هر ماشینی خرج داره. هرچقد پول اضافه واسه ماشین بدی همون قدم هزینه هاش بالاس. منم حسساااااسسسس. :))) خداییش ماشینو عذابش نمیدم و عذیتش نمیکنم و زیادم نمیرونم. پس بگین مبارکه که حالشو ببرم لااقل. :)))))

    موافقم ۰
    مخالفم ۰
  30. Blindman

    ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳
    سوابق: (1684 ديدگاه)

    ترکیب شتاب ، امکانات خوب ، مصرف خوب
    فقط یکم خرج داره

    موافقم ۰
    مخالفم ۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا