فولکس واگن

اولین به‌روزرسانی از راه دور برای فولکس ID.3 و ID.4

فولکس‌واگن اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری عمده برای محصولات سری ID خود را اعلام کرد. اولین به‌روزرسانی برای این خودروها شامل بهبودهای عملکردی و دیگر ریزه‌کاری‌ها بوده و اولین خودرویی که از ID.Software2.3 فولکس‌واگن سود خواهد برد مدل ID.3 خواهد بود. ID.4 و ID.4 GTX نیز به تدریج این بسته‌های به‌روز را دریافت خواهند کرد.

اولین به‌روزرسانی نرم‌افزاری از راه دور برای محصولات سری ID شامل بهبود در بخش‌های زیاد از جمله بهبود عملکرد نوردهی، کنترل نوربالای بهتر، عملکرد بهینه شده سیستم اطلاعات سرگرمی و… خواهد بود. به لطف پلتفرم MEB و معماری الکترونیکی بهتر و هوشمندتر، فولکس‌واگن می‌تواند تا ۳۵ واحد کنترل را از طریق به‌روزرسانی از راه دور به‌روز نماید.

یکی از اعضای هیئت‌مدیره فولکس‌واگن می‌گوید:

خودروهایی که همیشه از جدیدترین نرم‌افزار استفاده کرده و تجربه کاربری دیجیتال بسیار خوبی را برای مصرف‌کنندگان فراهم می‌کنند اهمیت بسیار زیادی برای موفقیت آتی برند فولکس‌واگن دارند. ما واحد پروژه چابک ID. دیجیتال را به‌صورت خاص تثبیت کرده‌ایم تا بتوانیم بی‌وقفه نرم‌افزار خودروهای خود را به‌روز کنیم. به همین خاطر ما می‌توانیم به سرعت بازخورد مشتریان را دریافت کرده و به نیازهای آن‌ها واکنش نشان دهیم.

در کل فولکس‌واگن قول داده هر ۱۲ هفته یک‌بار به‌روزرسانی نرم‌افزاری محصولات ID را در دستور کار قرار دهد. این به‌روزرسانی‌ها نه تنها شامل تنظیمات سیستم‌های خودرو بوده بلکه باعث بهبودهایی بر اساس بازخوردهای مشتریان خواهند بود.

اگرچه این خودروساز مدعی شده اولین و تنها خودروساز تولید انبوه است که از چنین تکنولوژی خلاقانه‌ای برای بهبود تجربه کاربری مشتریان استفاده می‌کند اما باید گفت فورد، پورشه، ب ام و، تسلا و دیگر برندها نیز قبلاً چنین به‌روزرسانی‌هایی را برای محصولات خود تدارک دیده‌اند. به جرات می‌توان گفت در آینده نزدیک تمامی خودروسازان معتبر به‌روزرسانی از راه دور محصولات خود به ویژه انواع الکتریکی را انجام خواهند داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (203 ديدگاه)

    این بروزرسانی ها مثل بروزرسانی اندروید و ios رو مخیه و بعد چند سال هر وقت صلاح بدونند یه سری بدافزار میفرستن تا مشتری ها مجبور به تغییر ماشین و خرید مدل بالاتر شوند.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  2. محمد مختاری آذر

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    حتما فولکس فروش خوبی خواهد حتما خواهید دید

    موافقم 1
    مخالفم 0
  3. مرتضی

    ۱۵ تیر ۱۴۰۰
    سوابق: (196 ديدگاه)

    یکی از اشکالاتی که خیلی از کسایی که ID.4 رو بررسی کردن متوجهش شدن، عملکرد بد سیستم اطلاعات-سرگرمی بوده که ممکنه این اشکالات از طریق بروزرسانی برطرف شده باشه

    موافقم 2
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا