کیت بدنه گران‌قیمت لیبرتی واک برای لامبورگینی اوراکان

با حدود 60 هزار دلار شما می‌توانید یک لامبورگینی گالاردوی کارکرده با کارکرد حدود 56 هزار کیلومتر را خریداری کنید. یا هم می‌توانید این پول را برای خرید کیت بدنه‌ی لامبورگینی اوراکان کنار بگذارید!


این کیت که توسط تیونر مشهور دنیای خودرو یعنی لیبرتی واک تهیه شده مناسب هر دو نسخه‌ی کوپه و اسپایدر لامبورگینی بوده و قیمت آن برای نسخه‌ی FRP از 43850 دلار آغاز می‌شود؛ اما برای خرید کیت از جنس CFRP باید 50650 دلار کنار بگذارید و کیت کربنی فول هم 59830 دلار از پول‌های شما را به خود اختصاص می‌دهد.


این تیونر ژاپنی همچنین قطعات افترمارکتی خود را به‌صورت جداگانه عرضه می‌کند بنابراین اگر شما به دنبال سپرهای جلو و عقب، دیفیوزر، بال، کاپوت‌های جلو و عقب و… هستید می‌توانید آن‌ها را به‌صورت جداگانه هم سفارش دهید.


در نظر داشته باشید که دگرگونی کامل این اوراکان هزینه‌ی بیشتری در پی داشته چراکه سیستم تعلیق اسپورت خودرو نیز 9500 دلار قیمت دارد. همچنین رینگ و لاستیک‌ها نیز تعویض شده اما خب قیمت آن‌ها توسط لیبرتی واک اعلام نشده است.


اگرچه ظاهر اوراکان تغییرات زیادی را تجربه کرده اما لیبرتی واک به پیشرانه‌ی 10 سیلندر 5.2 لیتری تنفس طبیعی لامبورگینی دست نزده اما خب این به معنی کند بودن اوراکان نیست چراکه این خودرو یکی از سریع‌ترین سوپر اسپورت های دنیا می‌باشد. حتی نسخه‌ی دیفرانسیل عقب LP580-2 که تنها 580 اسب بخار قدرت دارد می‌تواند در عرض 3.4 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برسد.

درباره نویسنده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مرتبط

5 دیدگاه

  1. علیx76
    سوابق: (585 دیدگاه) ,

    بنظرم زیادی خشن و تند و تیز شده
    مثل ماشینای لمانز و DTM
    بهر حال مبارک صاحبش
    ما که فقط میتونیم از پشت گوشی بد و بیراه بگیم
    ولی در کل نسخه اصلی ، شکیل تر و موجه تره

    پاسخ
    1. Reza
      سوابق: (1068 دیدگاه) ,

      کیت بدنه فقط و فقط منصوری و بس.

      توی نیدفوراسپید Payback هر خودرویی رو بخوای تیونینگ کنی اسم منصوری رو میبینی تو هر قسمتی از بدنه که بگی اسم و محصولاتش برای هر سوپراسپرتی هستش.
      باید آفرین گفت به این هموطن.

      پاسخ
  2. Abbas.Lambo
    سوابق: (539 دیدگاه) ,

    یادش بخیر یه زمانی عاشق نیدفور اسپید بازی کردن بودم و انوع و اقسام کیت بدنه رو روی ماشینا و علل خصوص گایاردو امتحان میکردم،ولی دیگه حس چندانی به این کیتای شلوغ ندارم و با ظاهر استوک کارخونه بیشتر حال میکنم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.