پورشهلوازم جانبی و تیونینگ

استفاده از اگزوز پورشه برای ساخت اسپیکر بلوتوثی!

با آغاز سال ۲۰۱۶ بخش پورشه دیزاین یک ساندبار با استفاده از خروجی‌های اگزوز مدل ۹۱۱ GT3 را منتشر کرد. هم‌اکنون این کمپانی جایگزینی بسیار ارزان‌تر تولید کرده که یک اسپیکر بلوتوثی است که در ساخت آن قطعاتی از مدل GT3 نیز بکار رفته است.


این اسپیکر که از آلومینیوم با کیفیت بالا ساخته شده از خروجی‌های اگزوز مشکی پورشه ۹۱۱ GT3 استفاده کرده و دور آن را پوشش آلومینیومی سفارشی فرا گرفته است.


نه تنها این اسپیکر کوچکترین شباهتی با نمونه‌های دیگر موجود در بازار ندارد بلکه الهام گرفتن آن از GT3 به آسانی قابل تشخیص است. حداقل افرادی که ۹۱۱ را خوب می‌شناسند این موضوع را تأیید خواهند کرد!


پورشه دیزاین می‌گوید این اسپیکر بلوتوثی خروجی ۶۰ واتی داشته و صدایی را تولید می‌کند که شما از سیستم‌های گران‌تر و بزرگ‌تر انتظار دارید. علاوه بر این، اسپیکر یاد شده از نمونه‌های ارزان‌قیمت و پلاستیکی نیست که تنها چند صد گرم وزن داشته باشند و احساس بدی را به مالک انتقال دهند. این اسپیکر وزن ۳.۳ کیلویی دارد.


بهای این محصول جدید ۴۹۹ یورو است که کاملاً گران‌تر از نمونه‌های عادی محسوب می‌شود. البته برای طرفداران پورشه هر سنت این مبلغ ارزش دارد!

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. فرشاد

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3019 ديدگاه)

    محصول جالبیه، قیمتشم مناسبه نسبتا اما اونقدر خاص و چشمگیر نیست که چشمم رو روی محصولات دیگه بازار که با این قیمت، کیفیت صدای بهتری دارن، ببندم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. سامان اذری

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    تو المان پورشه رو خیلی قبول دارم از اون اولش کارش خیلی درست بود
    هر چیزی هم با لوگوی پورشه بیرون بیاد کارش حرف نداره
    میخوواد ساعت باشه عینک باشه یا اسپیکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. علي

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (848 ديدگاه)

    از ابتکار عمل شرکت پورشه مرسدس و بی ام وه خیلی خوشم میاد .کلا کاراشون بروز رسانی شده توام با نوستالوژیه . ولی محصولات که توسط اینگیلیسیا طراحی میشه ابتکار عملشون ((( ست ماهیگیری و قاشق چنگال و جهیزیست))) و ی مشت لوس بازی که خوراک جهان سومه که شاید ی دونه بیشتر بفروشن اما برای آدمای روشنفکر دلقک بازی بیش نیست.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Amir Schumacher

    ۲۳ تیر ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    فولکس واگن رو اندازه ی تویوتا قبول دارم.
    بقیه دیگه به جای خود…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا