هوندا

معرفی هوندا HR-V اسپورت 2019 بازار اروپا

هوندا به عنوان بخشی از پروژه‌ی فیس لیفت سال ۲۰۱۹، خودروی جدید HR-V اسپورت را به خانواده‌ی شاسی بلندهای کوچک خود اضافه کرده است.


این خودرو که از پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوی سیویک بهره‌مند شده دارای ظاهر اسپورت‌تر و تجربه‌ی رانندگی دینامیک‌تری می‌باشد.


در ظاهر خودرو شاهد جلوپنجره‌ی مشکی متفاوت با نمونه‌ی کرومی نسخه‌های استاندارد هستیم. همچنین تریم مشکی براق نیز روی چراغ‌های عقب گسترش یافته و خود چراغ‌ها نیز ظاهر تیره‌تری دارند.


پوشش‌های محافظتی روی قوس‌های چرخ نیز نصب شده و سپر عقب گیراتر، خروجی‌های دوگانه‌ی اگزوز و پوشش تیره‌ی آینه‌های جانبی نیز از دیگر ویژگی‌های این خودرو هستند. تکمیل کننده‌ی تغییرات ظاهری HR-V اسپورت ۲۰۱۹ رینگ‌های ۱۸ اینچی خاص می‌باشد.

داخل کابین نیز دستخوش تغییرات شده و صندلی‌های جدید خودرو حمایت بیشتری از بدن به عمل می‌آورند.


هنوز مشخصات کامل این خودرو اعلام نشده اما هوندا تصویری از کابین را منتشر کرده که در آن می‌توان ناوبری ماهواره‌ای، ارتباط بلوتوث گوشی و کروز کنترل، سیستم تهویه مطبوع دو ناحیه‌ای و صندلی‌های گرم شونده را تشخیص داد.

زیر پوست خودرو هم تغییراتی رخ داده است. نه تنها پیشرانه‌ای ۱۸۰ اسب بخاری زیر کاپوت جا خوش کرده بلکه سیستم تعلیق و شاسی نیز به منظور بهبود سواری و هندلینگ بازنگری شده‌اند.


هوندا از تکنولوژی پرفورمنس دامپر خود در HR-V اسپورت استفاده کرده که حرکات بدنه در پیچ‌ها و دست اندازها را کنترل کرده و به تخت نگه داشته شدن خودرو و همچنین افزایش هندلینگ و راحتی سواری کمک می‌کند.

این خودروی جدید از سیستم دستیار هندلینگ چابک هوندا هم سود می‌برد که با استفاده از یک سیستم فرمان برقی متغیر میزان احساس فرمان بسته به پارامترهایی همچون سرعت و زاویه فرمان تغییر کرده و خودرو پاسخ پایدار و نرمی به راننده انتقال می‌دهد.

هوندا HR-V اسپورت ۲۰۱۹ به‌صورت استاندارد از گیربکس ۶ سرعته دستی استفاده می‌کند اما مشتریان می‌توانند گیربکس CVT اتوماتیک را نیز سفارش دهند.

این خودروساز ژاپنی هنوز قیمت خودروی مورد بحث را اعلام نکرده و گفته که آن را تا بهار سال آینده در اروپا عرضه نخواهد کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا