هیوندای

معرفی هیوندای کنا نایت ادیشن 2021، جمع تیره‌ها جمع شد!

روزی دیگر و خودرویی دیگر با نسخه مشکی‌رنگ سفارشی! این بار نوبت به هیوندای کنا نایت ادیشن ۲۰۲۱ رسیده که با تریمی این‌چنینی معرفی شود. همین چند روز پیش بود که خبر معرفی رم هوی دیوتی لیمیتد بلک ادیشن جدید نیز در پدال منتشر شده بود.

کنا نایت ادیشن جدید از ماه سپتامبر در آمریکا عرضه خواهد شد. این خودرو از تجهیزاتی همچون چراغ‌های LED و رینگ‌های ۱۸ اینچی تیره‌رنگ سود می‌برد.

شاسی‌بلند سفارشی هیوندای عناصر تیره‌رنگ زیادی در بدنه دارد. این شرکت خیلی وارد جزئیات نشده اما به نظر می‌رسد این عناصر مشکی براق در آینه‌ها و اطراف جلوپنجره بکار رفته‌اند. خود خودرو نیز با رنگ‌های مشکی، خاکستری و سفید در دسترس می‌باشد.

هیوندای اشاره‌ای به تغییرات کابین نداشته اما گفته که این خودرو از پدال‌های آلیاژی و عناصر مشکی براق برخوردار شده است. ظاهراً این عناصر تیره در دستگیره درب‌ها بکار رفته‌اند و مورد عجیب اینکه ورودی‌های هوا طرح نقره‌ای دارند.

نیروبخش کنا نایت ادیشن ۲۰۲۱ پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو است که قدرت ۱۷۵ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متری تولید می‌کند. این پیشرانه با یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه همکاری می‌کند و احتمالاً یک سیستم چهار چرخ محرک را نیز می‌توان سفارش داد.

اگرچه هیوندای تقریباً به موضوع خاصی درباره این محصول سفارشی اشاره نکرده اما وجود پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو حاکی از انتخاب تریم لیمیتد یا اولتیمیت برای معرفی نسخه نایت ادیشن است. اگر این‌گونه باشد انتظار داریم خودروی موردبحث به صندلی‌های چرمی، سانروف، صفحه‌نمایش ۷ یا ۸ اینچی و اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز باشد.

دیگر تجهیزات این خودرو عبارت‌اند از سیستم تهویه مطبوع خودکار، سیستم صوتی اینفینیتی با ۸ بلندگو، شارژ بی‌سیم گوشی هوشمند، ورود هوشمند و استارت دکمه‌ای، آینه وسط الکتروکروماتیک، صفحه‌نمایش ۴.۲ اینچی بین پشت آمپرها و…

قاعدتاً کنا نایت ادیشن ۲۰۲۱ به سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده متعددی همچون هشدار نقاط کور، دستیار تغییر لاین حرکتی و پیشگیری از برخورد از جلو و… مجهز شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. زیزیگولو

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (4783 ديدگاه)

    یکی از خوبیای برند هیوندای گارانتی طولانی مدتش هستش که به مشتری اطمینان خاطر میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. کیان

    ۳ مرداد ۱۳۹۹
    سوابق: (1433 ديدگاه)

    بعدش میگن سایپا بده، خب کوئیک آر هم همین روند و داره دیگه
    یه چندتا تیکه پلاستیکی قرمز داشبورد و رنگارنگ کردن ماشین
    واقعا ما چرا قدر خودروسازهای خوبمون و نمیدونیم !!!!
    قدر شناس باشید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AMIR-REZA

      ۳ مرداد ۱۳۹۹
      سوابق: (333 ديدگاه)

      الان کنایه بود دیگه؟؟؟نه؟؟؟ خواهشا نگو که کنایه نبود……

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا