پژو

معرفی پژو 508L کشیده در نمایشگاه گوانگژو چین

پژو در نمایشگاه خودروی گوانگژو به‌صورت رسمی نسخه‌ی کشیده‌ی ۵۰۸L را معرفی کرد.


این خودرو که منحصراً در بازار چین عرضه خواهد شد نسخه‌ی طویل‌تر خودروی کلاس D پژو بوده و حرف نیز بر “لاکچری” بودن و استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌ها در آن دلالت دارد.


از نظر طراحی تفاوت چندانی بین نسخه‌های استاندارد و کشیده‌ی ۵۰۸ وجود ندارد. البته این خودرو ۱۰۰ میلی‌متر کشیده شده و هم‌اکنون طول آن ۴۸۵۶ میلی‌متر است. همچنین فاصله بین محوری نیز ۵۵ میلی‌متر افزایش یافته و به ۲۸۴۸ میلی‌متر رسیده که همین امر روی بهبود فضای پای عقب تأثیر گذاشته است. چینی‌ها به فضای زیاد صندلی‌های عقب اهمیت زیادی می‌دهند.


مدیرعامل پژو آقای ژاپن فیلیپ ایمپاراتو گفته است:

دانگ فنگ پژو ۵۰۸L جدید نشان دهنده‌ی اولویت بالای این پرچم‌دار جدید در بازار چین است. مدل جدید ما که در گوانگژو معرفی شده بخشی از برنامه‌های مفصل برای چین بوده و منعکس کننده‌ی تلاش‌های ما برای ارائه‌ی تکنولوژی و تجربه‌ی زیاد برای مشتریان چینی می‌باشد.

پژو می‌گوید درب‌های جدید این خودرو از فریم متفاوتی سود برده و صندوق استاندارد ۵۰۸L نیز تکمیل کننده‌ی ظرافت و ابهت این خودروی بازار چین می‌باشد.


دانگ فنگ پژو ۵۰۸L از سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۱۰ اینچی و پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی سود می‌برد. خودروی موردبحث همچنین دارای پلتفرم IoT OceanConnect توسعه یافته هواوی بوده و اولین خودرو در کلاس خود می‌باشد که از این تکنولوژی سود می‌برد.


پژو ۵۰۸ کشیده‌تر از سه‌ماهه ابتدایی سال آینده وارد بازار چین خواهد شد و به دیگر اعضای پژو شامل ۳۰۱، ۳۰۸، ۴۰۸، ۲۰۰۸، ۳۰۰۸، ۴۰۰۸ و ۵۰۰۸ در این کشور خواهد پیوست. در پاییز سال آینده نیز نسخه‌های استاندارد سدان و استیشن نیز با قوای محرکه‌ی پلاگین هیبریدی جدید عرضه خواهند شد.

در نمایشگاه خودروی گوانگژو علاوه بر ۵۰۸L برخی دیگر از محصولات پژو همچون کانسپت برجسته‌ی e-Legend نیز به نمایش درآمده و دانگ فنگ نیز از برند جدید خود پرده‌برداری کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۸ دیدگاه‌ها

  1. سجاد

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    نمیدونم چرا اسم پژو که میاد خیانت و پژو ۴۰۵ و استهلاک یادم میفته

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. farhad

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (134 ديدگاه)

      بله خیانت ، ولی از طرف کی به کی .وقتی مدیران ما فقط در فکر جیب و صندلی خودشون هستند فرانسوی ها چرا باید به فکر منافع من وشما باشند. فکر میکنم تنها ملتی که منافع فردی رو به منافع ملی ترجیج بده ما باشیم. یاد بگیریم این قدر برای مشکلات موجود دیگران رو سرزنش نکنیم هر چی سرمون بیاد از خودمونه.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. مانی

        ۲۷ آبان ۱۳۹۷
        سوابق: (2486 ديدگاه)

        بقول یکی‌ که میگفت به انگیلیسیه گفتم چرا شما اینقدر بلا سر ما آوردین
        جواب داد شما مثل ۱۰۰ دلاری هستین که رو زمین افتاده
        ما برش نداریم روس‌ها بر میدارن اونا بر ندارن یکی‌ دیگه بر میداره

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. amin

          ۲۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (1126 ديدگاه)

          چه مثال جالبی.
          واقعا همینطوره

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. emad1990

          ۲۷ آبان ۱۳۹۷
          سوابق: (999 ديدگاه)

          واقعا همینطوره

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. یانکی

      ۲۶ آبان ۱۳۹۷
      سوابق: (2354 ديدگاه)

      بگرد تا مستندی از متکی هست پیدا کن تا ببینی کی خیانت کرد.چرا یاده 504 نمیوفتی.وقتی دستور به لگن سازی میدن تیراژ بره بالا ولی پژو میگه ما برا 100 در روز میتونیم قطعه بدیم ولی میرن سراغه قطعه ساز بی کیفت و برا نمونه دستور میدن پمپ بنزین بسازید زیاد و اگر معیوب بود مهم نیست اگر برگشت صاحب ماشین نهایت جایگزین میکنیم اما اون انشان بی خبر صاحب 405 بعد از ایراد پمپ هیچ وقت نتونست برگرده و عوضش کنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. Saeed

    ۲۶ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (349 ديدگاه)

    انصافا زبان طراحی داخلش شیک و خاصه .بیرونشم زیباست و حالت کوپه مانند داره.فقط اسمش پژو نبود(حداقل برای ما ایرانیا)همه چیزش عالی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. net

    ۲۷ آبان ۱۳۹۷
    سوابق: (3149 ديدگاه)

    رینگ استیلش جالب نیست ،رینگ باید به رنگ تیتانیوم خاکستری باشه تا زیبا بشه.خط ال ای دی در سپر جلو زیر چراغ جلو زشته و چراغ عقب هم جالب نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا