کیا

معرفی کیا فورته/سراتو GT لاین جدید

اگر به دنبال خرید کیا سراتو/فورته GT هستید اما مدل مجهز به پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری توربو را کمی گران می‌دانید پس خوش‌شانس هستید چراکه این خودروساز کره‌ای در نمایشگاه شیکاگو مدل سراتو/فورته GT-Line 2020 را معرفی کرده است.


این خودرو که کمی اسپورت تر از نسخه استاندارد است دارای عناصری مشکی براق در جلوپنجره، پوشش آینه‌ها و رکاب‌های جانبی می‌باشد. سراتو/فورته GT لاین جدید همچنین از اسپویلر عقب مشکی‌رنگ و رینگ‌های ۱۷ اینچی منحصربه‌فرد سود می‌برد. از دیگر ویژگی‌ها می‌توان به جزئیات قرمزرنگ و چراغ‌های جلوی پروژکتور با دیلایت های LED اشاره کرد.


همین استایل اسپورت به کابین هم راه یافته جایی که طراحان کیا فرمان D شکل با دوخت‌های سفیدرنگ را تدارک دیده‌اند. رانندگان همچنین پدال‌های آلیاژی و صندلی‌های اسپورت انحصاری با پوشش مشکی و دوخت‌های سفید را مشاهده خواهند کرد.


اگرچه این خودرو مشابه سراتو/فورته GT به نظر می‌رسد اما از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۱۴۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۷۸ نیوتون متری استفاده می‌کند. این پیشرانه به یک گیربکس CVT متصل شده و نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.


افرادی که به دنبال خودرویی قوی‌تر هستند می‌توانند نسخه‌ی GT با قدرت تخمینی ۲۰۱ اسب بخاری و گشتاور ۲۶۴ نیوتون متری را انتخاب کنند. این قدرت هم از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

کیا سراتو/فورته GT-Line 2020 از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود و قیمت آن نیز در آینده اعلام خواهد شد. صرف‌نظر از قیمت، این خودرو به‌صورت استاندارد با سیستم‌های ایمنی متنوعی همچون هشدار برخورد جلو، پیشگیری از برخورد، هشدار خروج از مسیر، دستیار حفظ خودرو بین خطوط و هشدار توجه راننده عرضه می‌شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    انصافا خیلی جذابه.یه سروگردن طراحی اسپرت تر وجذاب تری داره نسبت به سراتومعمولی ورقیب سختی واسه همتای هیوندایی خودش هستش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مهدی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (5358 ديدگاه)

    توعکس اول بارنگ آبی زیاد به چشم نمیاد. اماتصاویرپایین خیلی جذابه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. حشمت ااه سعیدی

    ۲۲ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من مدل 2013وارداتی دارم بسیار عالیه راضی هستم من فقط روغن وبنزین ریختم گارانی هم تمام شد نیازی به استفاده از گارانتی تا کنون نداشته ام فقط خشکه اونم بلحاظ اسپرت بودنش هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. emad1990

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
      سوابق: (999 ديدگاه)

      مبارکتون باشه و چرخش براتون بچرخه
      ولی اون خشکی که صحبتشو کردید بخاطر اسپورت بودن ماشین نیست.سراتو اساسا یه سدانه خوانوادگیه نه سدان اسپورت
      اون خشکی کمک فنر به خاطر بهبود هندلینگ ماشین در سر پیچ هاس (که خودرو حرکت های گهواره ای کمتری داشته باشه )که سواری نرم ماشین رو قربانی کرده.کمپانی های زیادی نیستن که بتونن تعادل خوبی بین سواری و هندلینگ برقرار کنن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Abbas

    ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
    سوابق: (875 ديدگاه)

    تو هم دیگه شدی آرزو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا