آلفا رومئو

تغییرات آلفارومئو جیولیا در مدل سال 2019

آلفارومئو جیولیا در حال ورود به سومین سال حضور خود در بازار آمریکا بوده و این خودروساز ایتالیایی به‌روزرسانی‌های مناسبی برای مدل سال ۲۰۱۹ این خودرو تدارک دیده است.


از آنجایی که جیولیا خودروی نسبتاً جدیدی است بنابراین تغییرات سال ۲۰۱۹ این خودرو نسبتاً محدود بوده و شامل رینگ‌های ۱۹ اینچی آلومینیومی جدید برای مدل Ti اسپورت است. مدل پرفورمنس جیولیا کوادروفولیو کمی پا را فراتر گذاشته و هم‌اکنون به صندلی‌های عقب با تاشوندگی جداگانه و کالیپرهای ترمز جدید با رنگ قرمز مجهز است.


این خودرو همچنین با پکیج‌های جدیدی در دسترس است. اولین پکیج که Nero Edizione  نام دارد شامل عناصر تیره جلوپنجره، پوشش آینه‌های جانبی و نشان‌های روی جیولیا و جیولیا Ti است. این پکیج همچنین دربردارنده چراغ‌های جلوی تیره، تریم مشکی پنجره و رینگ‌های آلومینیومی تیره است که با کالیپرهای ترمز مشکی، قرمز یا زرد تضاد زیبایی ایجاد می‌کنند.


پکیج یاد شده همچنین در مدل‌های اسپورت، Ti اسپورت و کوادروفولیو نیز در دسترس است. تغییرات مناسبی بین این مدل‌ها وجود دارد اما همه‌ی آن‌ها دارای عناصر تیره و رینگ‌های آلومینیومی تیره‌رنگ هستند.


خریدارانی که به دنبال جیولیای اسپورت تر هستند می‌توانند پکیج Ti را در تریم Ti اسپورت سفارش دهند. این پکیج هم شامل عناصر فیبر کربنی جلوپنجره، پوشش فیبر کربنی آینه‌های جانبی و رکاب‌های جانبی از جنس همین متریال می‌باشد. این خودرو همچنین از چراغ‌های جلوی تیره، خروجی‌های اگزوز و رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی بهره می‌برد.


همین تِم فیبر کربنی به داخل کابین نیز راه یافته زیرا رانندگان شاهد تریم کربنی و رکاب‌های داخلی نورانی با عناصر فیبر کربنی اطراف آن خواهند بود. پکیج موردبحث شامل داشبورد چرمی و دوخت‌های متضاد نیز می‌باشد.


پکیج ظاهری فیبر کربنی برای اولین بار در مدل جیولیا کوادروفولیو عرضه شده و شامل عناصر فیبر کربنی جلوپنجره، آینه‌های جانبی و نشان‌های تیره می‌باشد.


جدای از پکیج‌های جدید، خانواده جیولیا ۲۰۱۹ با چندین آپشن جدید از جمله صندلی‌های عقب گرم شونده و سیستم هشدار پریمیوم نیز در دسترس است. دیگر آپشن ها شامل رینگ‌های متفاوت، رنگ‌های بدنه جدید و کابین با برخی ریزه‌کاری‌ها می‌باشند.


پیشرانه‌های این خودرو در مدل سال ۲۰۱۹ تغییری نداشته بنابراین جیولیا و جیولیا Ti کماکان از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو استفاده می‌کنند. این پیشرانه قدرت ۲۸۰ اسب بخاری و گشتاور ۴۱۵ نیوتون متری دارد. جیولیا کوادروفولیو از قلب تپنده ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری توئین توربو با خروجی ۵۰۵ اسب بخار و گشتاور ۶۰۰ نیوتون متر سود می‌برد. این پیشرانه باعث می‌شود جیولیا کوادروفولیو تنها در ۳.۸ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد و سقف سرعت ۳۰۷ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. رضا

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (29 ديدگاه)

    بیوتیفول !!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امیر

    ۲۳ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (730 ديدگاه)

    خیلی خوبه جیولیا واقعا در این سگمنت بهترینه.اول آلفا بعد به نظرم جگوار XE

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مهدی

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    صبر کنین سلطان ام 3 رخ عیان کنه همشونو از بین میبره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ایمان

    ۲۴ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (3906 ديدگاه)

    جیولیا خیلی خوبه واقعاً عملکرد فوق العاده ای داره ??
    طراحی بسیار زیبایی هم داره یعنی یک ماشین کامله ??

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا