آکورالینکلن

دوئل آکورا MDX و لینکلن اویاتور

مرحلهٔ مقدماتی، گروه پانزدهم، شاسی‌بلندهای میان سایز لوکس، دوئل چهارم

نتایج دوئل قبلی بین لندروور دیسکاوری و ب‌ام‌و X5

مجموع آراء: ۱۲۸۲

آراء ب‌ام‌و: ۹۰۲

آراء لندروور: ۳۸۰

پیروز دوئل: ب‌ام‌و X5 با کسب ۷۰ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

رنجروور اسپرت

آئودی Q7

آئودی Q7

لینکلن ناتیلوس

جنسیس GV80

لینکلن ناتیلوس

لندروور دیسکاوری

ب‌ام‌و X5

ب‌ام‌و X5

لینکلن اویاتور

آکورا MDX

؟

لکسس RX

فولکس‌واگن توآرگ

؟

مرسدس بنز GLE

ولوو XC90

؟

جیپ گرند چروکی L

لکسس GX

؟

کادیلاک XT6

اینفینیتی QX60

؟

لینکلن اویاتور

تاریخ معرفی: نمایشگاه لس‌آنجلس ۲۰۱۸

پلت‌فرم: CD6 فورد

امتیاز از کارانددرایور: ۷.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۹.۲ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۳,۰۸۰ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۱,۸۵۶ دستگاه

دارای رتبهٔ Top Safety Pick از IIHS

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V6 توئین توربوی قدرتمند، طراحی بیرونی شیک، کابین لوکس با طراحی زیبا و متریال چشمگیر، تعادل خوب بین تجمل و پرفورمنس

نقاط منفی: فضای محدود صندلی‌های ردیف سوم، قیمت گران بالاترین تیپ‌ها که وارد محدودهٔ نویگیتور می‌شود

چکیده: اویاتور تمام ویژگی‌های نویگیتور، از طراحی گرفته تا تجمل را در پکیج کوچک‌تری ارائه می‌کند که راحت‌تر در پارکینگ خانه جای می‌گیرد

آکورا MDX

تاریخ معرفی: ژانویهٔ ۲۰۲۱

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: – از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴۷,۸۱۶ دستگاه

فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۶,۷۹۱ دستگاه

دارای رتبهٔ Top Safety Pick+ از IIHS

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۶ سال یا ۱۱۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: طراحی شیک، شاسی به‌طور شگفت‌انگیزی چابک، کابین با تکنولوژی بالا، بهبود فضای بار و سرنشینان نسبت به نسل قبلی

نقاط منفی: عدم ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد، لمسی نبودن نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی و پد لمسی پردردسر، فضای تنگ صندلی‌های ردیف سوم، رقبا با قیمت ارزان‌تر تجهیزات بیشتری دارند

چکیده: کراس‌اوور پرچم‌دار آکورا بازطراحی همه جانبه‌ای را در نسل جدید تجربه کرده است اما هنوز هم به‌اندازهٔ برخی از رقبا شیک و مُد روز نیست

مقایسهٔ مشخصات فنی

لینکلن اویاتور

آکورا MDX

پیشرانه ۳.۰ لیتری V6 ۳.۵ لیتری V6
تنفس توئین توربو طبیعی
قدرت ۴۰۰ اسب بخار ۲۹۰ اسب بخار
گشتاور ۵۶۰ نیوتن متر ۳۶۰ نیوتن متر
گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک ۱۰ سرعته اتوماتیک
محور محرک عقب یا چهارچرخ جلو یا چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۴ ثانیه ۶.۴ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۴.۰ ثانیه ۱۵.۱ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۴۹.۳ متر ۵۱.۸ متر
حداکثر سرعت ۲۳۵ کیلومتر/ساعت ۱۸۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۱.۲ لیتر ترکیبی ۱۱.۲ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۶ لیتر ۷۰ لیتر
وزن ۲۲۳۷ کیلوگرم ۲۰۴۷ کیلوگرم
ظرفیت بکسل ۲۵۴۰ کیلوگرم ۲۲۷۰ کیلوگرم
طول ۵,۰۶۲ میلی‌متر ۵,۰۳۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۰۲۵ میلی‌متر ۲,۸۹۰ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۱۰ لیتر ۴۵۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۶ یا ۷ نفر ۷ نفر
قیمت پایه آمریکا ۵۲,۵۶۰ دلار ۴۸,۲۴۵ دلار
قیمت موردبررسی ۵۵,۰۶۰ دلار ۵۰,۲۴۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام شاسی‌بلند میان‌سایز لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۱ دیدگاه‌ها

  1. شاهرخ

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (338 ديدگاه)

    تمام مشخصات لینکن بهتره
    از طراحیشم بیشتر خوشم میاد

    موافقم 9
    مخالفم 3
    1. خوشنام

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (215 ديدگاه)

      چرا رای گیری تموم شده؟!

      موافقم 3
      مخالفم 0
  2. AMG GT R

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    انتخاب من لینکلن چون همه چیزش بهتره اعم از قدرت گشتاور صفر تا صد حجم صندوق فضای داخلی و … اونم فقط با 4000 دلار بیشتر

    موافقم 7
    مخالفم 0
    1. Irani

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (141 ديدگاه)

      پس چرا انتخاب خود آمریکایی ها آکورا است؟
      آمار فروشش 2 تا 3 برابر لینکلن است!

      موافقم 3
      مخالفم 5
      1. محمدرضا

        ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1062 ديدگاه)

        چون بالای ۹۹٪ افرادی که خودرو میخرن اطلاعاتشون نصف افرادی مثل ما نیست.یعنی اصلا اطلاعاتی در مورد خودرو ندارن.
        مثلا با این که ابعادشون اختلاف ناچیزی داره ولی لینکلن ۱۳سانت فاصله محوریه بیشتر و ۶۰لیتر صندوق بار بزرگ تر داره.ولی مردم فکر میکنند فضای داخلشون مساویه

        موافقم 6
        مخالفم 4
        1. M.K karimi

          ۱۹ مهر ۱۴۰۰
          سوابق: (860 ديدگاه)

          دقیقا آدم همیشه حرص میخوره که یه عده که حداقل چهار تا الفبای دنیای ماشینن رو میدونن باید پراید و پیکان سوار شن بعد یه عده که تا چشم وا کردن تو استخر خونه باباشون بودن بدون کمترین اطلاعاتی لوکس ترین ماشینای بازار رو سوار میشن بدون این که هیچی ازشون بدونن ://

          موافقم 3
          مخالفم 2
      2. Iman99

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        فروش رفتن یه محصول ملاک ارزیابی و مقایسه اون با یه محصول دیگه نیست فروش رفتن بستگی به شرایط مختلفی داره که ممکنه هر عاملی تو اون دخیل باشه ولی هرچی که باشه تعیین کننده برتری اون محصول نیست هیچکس هم نمیاد فروش رو دلیل قرار بده اینطوری باشه باید کارشنای صنعت خودرو جمع کنن برن پس بگم که بدونی عامل تعیین کننده برتری فنی و مهندسی تکنولوژیکی هستن که اینجا هم بین این دو ماشین لینکلن اویاتور از همه نظر بهتره.

        موافقم 0
        مخالفم 1
  3. امیر

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (606 ديدگاه)

    می خواستم به آکورا رای بدم ولی وقتی به مشخصات رسیدم نظرم به کلی عوض شد.
    به نظرم لینکلن یک سر و گردن بالاتر هست.

    موافقم 4
    مخالفم 2
  4. Reza Waffen SS

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (5320 ديدگاه)

    لینکلن اویاتور

    موافقم 2
    مخالفم 1
  5. new RAMIN

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    انتخاب من لینکلن آویاتور. اونم به خاطر چندین دلیلی خیلی خیلی منطقی.
    ((آویاتور نکات منفی=فضای محدود صندلی‌های ردیف سوم، قیمت گران بالاترین تیپ‌ها که وارد محدودهٔ نویگیتور می‌شود))

    تنها مشکلش فضای کم ردیف سوم هست. والسلام نامه تمام!
    مشکل گران بود اصلا مهم نیست چون من دارم آویاتور فول آپشن 85 هزار دلار سوار میشم که همه آپشن های لینکلن رو داره و نمیشه با نویگتور “”پایه”” مقایسه کرد.

    ((MDX نکات منفی=عدم ارائهٔ سامانهٔ چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد، لمسی نبودن نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی و پد لمسی پردردسر، فضای تنگ صندلی‌های ردیف سوم، رقبا با قیمت ارزان‌تر تجهیزات بیشتری دارند))

    والا قضاوت نکات منفی رو به پای خودتان میسپارم…

    موتور، قدرت، گشتاور، شتاب، تاپ اسپید،فضای بار ، مسافت ترمز گیری، محور محرک، ظرفیت بکسل ، طول، فاصله محوری و… خلاصه 90 درصد برتری با لینکلن آویاتور هست. هیچ دلیلی برای انتخاب mdx نمیبینم.

    فقط برام جای سواله چرا گارانتی شون 4 سال یا 50 هزار کیلومتر هست.
    پدال درست نوشتی؟؟؟؟ 150 هزار کیلومتر نیستش؟؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 3
  6. MOHAMMAD.DEMON

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1430 ديدگاه)

    حتی لحظه ای در انتخاب آویاتور درنگ نمیکنم
    کابین لینکلن خداس

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. RezaRs

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      کلا کابین های لینکلن خیلی خوب و شیک شده واقعا تلفیق عالی از مدرن بودن در عین شیک بودن

      موافقم 2
      مخالفم 0
  7. ارشیاsvj

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1745 ديدگاه)

    اصلا هر چقدرم تلاش کنی کوچکترین برتری نداره MDX
    لینکلن به نظرم پادشاه شاسی بلندا و کراس اوور های لوکسه

    موافقم 4
    مخالفم 1
  8. احمدرضا

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (878 ديدگاه)

    تنها دلیلی که یه نفر آکورا می‌خره
    فقط اینه که 5000 هزار دلار کم داشته باشه

    موافقم 1
    مخالفم 1
  9. کوشا

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (220 ديدگاه)

    لینکلن از نظر من بهتره. ولی کسی میتونه این اختلاف فروش رو توجیه کنه؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. R@m!n

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      به خاطر لینکلن نویگیتور هست و موتورش که آمریکایی جماعت کشته مرده موتور V8 هست.
      کسایی سمت این ماشین میرن که با اندازه بزرگ نویگیتور مشکل دارن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Kf

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (504 ديدگاه)

    از هر دو برند خوشم میاد اما اویاتور یه چیز دیگس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. TOYOTA

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (186 ديدگاه)

    من خودم به شخصه اکورا ترجیح میدم قیافش خیلی بهتر از لینکن هست

    موافقم 2
    مخالفم 3
    1. Iman99

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      مگر فقط بخاطر سلیقه شخصی آکورا رو انتخاب کنی چون اگه مقایسه بین این دو باشه لینکلن تو همه موارد بهتره و کلا از همه نظر بهتره

      موافقم 1
      مخالفم 1
  12. با مهربونی جهان زیباتره

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1099 ديدگاه)

    خودم طرفدار اکورام ولی انصافا اویاتور بهتره
    امریکایی ها معلوم نیست فازشون چیه
    اکورا 3 برابر اویاتور فروخته
    دوئل سری قبلی هم مزدا کمتر از فولکس اطلس فروخته

    موافقم 4
    مخالفم 0
  13. 🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1962 ديدگاه)

    لینکلن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. new RAMIN

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    ((لینکلن از نظر من بهتره. ولی کسی میتونه این اختلاف فروش رو توجیه کنه؟))
    اقای کوشا شما کلا به نکات مهم خیلی خوب اشاره میکنید. آفرین!👏
    لینکلن آویاتور =
    فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۲۳,۰۸۰ دستگاه
    فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۱,۸۵۶ دستگاه

    قیمت پایه = 52 هزار دلار
    قیمت فول + شخصی سازی= 95 هزار دلار !
    نسخه فول مدل آویاتور نامش، بلک لیبل گرند تورینگ هست، که 87 هزار دلار قیمت داره.
    این نسخه خیلی فول آپشنه ولی میشه باز هم آپشن سفارش داد و شخصی سازیش کرد که قیمتش حدود 95 هزار دلار درمیاد

    .
    .
    آکورا MDX =
    فروش سال ۲۰۲۰ در آمریکا: ۴۷,۸۱۶ دستگاه
    فروش شش ماه اول ۲۰۲۱ در آمریکا: ۳۶,۷۹۱ دستگاه

    قیمت پایه 48 هزار دلار
    قیمت فول = 68 هزار دلار.
    نسخه فول اسمش advance هست که 61 هزار دلار قیمت داره
    و اگه همه گزینه هارو تیک بزنیم هم 68 هزار دلار قیمتش میشه.

    نمیدونم از این بالاتر هم هستش یا نه
    ولی اگه این فول مدل باشه پس اختلاف قیمت خیلی بالاس

    شما لیست در جدول رو ببین.لندروور دیسکاوری، bmw x5 و جنسیس gv80 و آئودی q7 و جیپ گرند چروکی L و… همه اینا قیمتی به مراتب گرانتر از آکورا mdx دارن. خب افراد زیادی نمیتونن اونارو بخرن. خب طبیعتا امار فروش آکوراmdx بالاس و از اونا بیشتره. بالا بودن فروش یک وسیله دلیلی بر بهتر بودن اون وسیله نیست. (منظورم کلی هست)

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. عارف

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (322 ديدگاه)

      البته شرایت فروش، خدمات پس از فروش و تعداد نمایندگیها هم بی تاثیر نیست . نکته ی مهم برای مصرف کننده عام قابل اطمینان بودن هم مهمه

      موافقم 5
      مخالفم 0
    2. بهزاد

      ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2366 ديدگاه)

      ببین رامین دوست داری به ۱۰۰ برسی اما تو ۹۰ میمونی و مثل خیلی ها هنوز مدل اقتصادی صنعت خودرو را درک نمیکنید.
      مشخصات ، آپشن ، رخ و عکس کابین تعیین کننده ی موفقیت محصول نیست و این موارد اگر با یکسری عوامل که گفتنش طولانیه به خوبی ادغام نشه محصول نهایی با استقبال گسترده روبرو نمیشه.
      دقیقا به همین دلایل شما از ژاپنی ها متنفری چون هیچ رقمه تو مشخصاتشون چیز شاخی ارایه نمیکنند اما فروششون خوبه و چون حوصلت نمیکشه نمیری دنبال دلیل بگردی و فکر کنم این مورد باعث مصرف بیش از حد قرص سردرد در شما شده!

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. Iman99

        ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1864 ديدگاه)

        بهزاد لینکلن از همه نظر بهتر از آکورا بوده مقایسه به فروش نیست مقایسه باید فنی و مهندسی و تکنولوژیکی باشه اینها عامل برتری هستن که لینکلن از همه لحاظ بهتر از آکورا بوده

        موافقم 0
        مخالفم 1
    3. lmnop

      ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (2 ديدگاه)

      خب اختلاف قیمت خیلی مهمه
      برای مثال قیمت aviator black label از 80هزار دلار شروع میشه و پول کمی نیست.
      معلومه که ماشین ارزونتر بیشتر فروش میره ولی از اون طرف aviator کلی برتری داره.خلاصه هرچه قدر پول بدی آش میخوری. قطعا کسی قیمت براش مهم نباشه و تعصب روی برند نداشته باشه میره سمت aviator.

      موافقم 0
      مخالفم 1
  15. R@m!n

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    فورد تو دهه اخیر با احیای لینکلن واقعا یه ماموریت غیر ممکنو ممکن کرد.

    محصولاتش مخصوصا تو نسل اخیر کم نقصن.

    موافقم 1
    مخالفم 0
  16. مهدی

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (1161 ديدگاه)

    لینکلن
    چون همه ی مشخصاتش بهتره به جز وزنشو قیمتش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    اگر کابین آکورا بهتر بود بدون شک تو بخش طراحی بهتر از لینکلن بود

    موافقم 0
    مخالفم 1
  18. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2724 ديدگاه)

    انتخابم لینکلنه ، کابین بهتر ، مشخصات بهتر و امتیاز های خوب ، البته بیرون آکورا اسسپورت تر و باحال تره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ماکسیمیلیان

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (646 ديدگاه)

    درود!
    اگر از هر بُعد (مشخصات فنی ، ظاهر و امکانات) به هر دو خودرو بِنگَریم ، قطعاً لینکلن اویاتور پیروز میدان خواهد بود!
    بنابراین انتخاب بنده ، اویاتور است.
    با سپاس ، یاعلی🌷
    ((پارس و بریتانیا))

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. mm.y@rlou

    ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (284 ديدگاه)

    نمی خوام به طرفدار های آسورا و هوندا بی احترامی کنن ولی لینکلن کجا آکورا کجا

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. حسن

      ۲۷ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (304 ديدگاه)

      امریکاییها نفهمیدند لینکلن بهتره شماهای کارشناسای ذوبده وخبره فهمیدین جلل خالق عجب کارشناسایی داریم

      موافقم 1
      مخالفم 0
  21. حسام

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (144 ديدگاه)

    تنها برتری آکورا قیمتش بود

    موافقم 0
    مخالفم 1
  22. Kato

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (442 ديدگاه)

    مشک آن است که خود ببوید

    نه آنکه عطار بگوید

    به آمار فروش دقت کنید

    باور کنید هزینه های نگهداری قابلیت پایایی و ارزش خرید و حفظ ارزش پساین کانال فروخته میشود

    از استفاده در آکورا خیلی خیلی بالاتره که آمار فروشش ۳ برابر بیشتر از لینکلن است

    چرا این شرایط در مقایسه ها گذاشته نمیشه

    ژاپن خدایگان خودرو سازی جهان
    آکورا معرکه رای من تویی

    موافقم 1
    مخالفم 3
    1. Iman99

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      آلمان و امریکا خدایگان صنعت خودروسازی جهان
      هستن و تو همه چیز بهترین هستن تو این مورد هم همینطور.
      توصیه میکنم تعصب رو بذاری کنار چون تعصب باعث شده عقلت رو مختل کنه.
      ژاپن هیچی از خودش نداره ژاپن نوچه و پادوی آلمان و امریکاس که همونم به پای خودشون نمی‌رسه
      و اما فروش فقط اونهایی که عقلشون نمیرسه فروش رو دلیل بر مقایسه دو محصول قرار میدون چه بسا یه محصولی که به خاطر کمی ارزان تر بودن فروش بیشتری داشته باشه
      تو مو بینی و من پیچش مو
      لینکلن از همه نظر بهتر از آکورا بوده و هست

      موافقم 0
      مخالفم 2
  23. Kato

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (442 ديدگاه)

    مشک آن است که خود ببوید

    نه آنکه عطار بگوید

    به آمار فروش دقت کنید

    باور کنید هزینه های نگهداری قابلیت پایایی و ارزش خرید و حفظ ارزش پس از استفاده در آکورا خیلی خیلی بالاتره که آمار فروشش ۳ برابر بیشتر از لینکلن است

    چرا این شرایط در مقایسه ها گذاشته نمیشه

    ژاپن خدایگان خودرو سازی جهان
    آکورا معرکه رای من تویی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Iman99

      ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
      سوابق: (1864 ديدگاه)

      آلمان و امریکا خدایگان صنعت خودروسازی جهان
      هستن و تو همه چیز بهترین هستن تو این مورد هم همینطور.
      توصیه میکنم تعصب رو بذاری کنار چون تعصب باعث شده عقلت رو مختل کنه.
      ژاپن هیچی از خودش نداره ژاپن نوچه و پادوی آلمان و امریکاس که همونم به پای خودشون نمی‌رسه
      و اما فروش فقط اونهایی که عقلشون نمیرسه فروش رو دلیل بر مقایسه دو محصول قرار میدون چه بسا یه محصولی که به خاطر کمی ارزان تر بودن فروش بیشتری داشته باشه.
      تو مو بینی و من پیچش مو
      لینکلن از همه نظر بهتر از آکورا بوده و هست

      موافقم 0
      مخالفم 2
  24. lmnop

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (2 ديدگاه)

    صد درصد aviator
    طراحی داخلی و بیرونی لوکس تری داره و کیفیت بالاتر متریال کابین نسبت به اکورا حتی با چشم هم قابل تشخیص هست و خیلی بهتر حس اینکه یه ماشین لوکس سوار شدی رو القا میکنه.
    اعداد و ارقام داخل جدول هم گویای برتری صفر تا صد aviator هست و جای بحث نداره.
    یه نکته دیگه هم اینکه از ردیف سوم تنگ لینکلن گفته شده درصورتی که headroom و legroom ردیف سوم لینکلن از mdx بهتر و خلاصه جادار تره.
    فقط متوجه این نشدم که چرا car and driver نمره 7.5 داده به لینکلنی که بالاترین نمره ی این کلاسو از موتورترند گرفته و توی خیلی از سایت های دیگه از آلمانی ها و f pace انگلیسی هم بهتر بوده.
    در آخر هم اینکه بنظرم بهترین ماشین برای رقابت با این ماشین kia telluride هست.

    موافقم 0
    مخالفم 1
  25. آریا ماشین

    ۱۲ مرداد ۱۴۰۰
    سوابق: (661 ديدگاه)

    لینکلن آویاتور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. امپراطوری خورشید

    ۵ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (46 ديدگاه)

    طبیعتا وقتی از یه ماشین قدرت بیشتر و امکانات بیشتر میذارن قیمتش میره بالاتر . ولی آکورا یه چیز دیگست خیلی زیباتر و لوکس تره
    همین تازگیا هم آکورا MDX تایپ S با قدرت بیشتر و امکانات بیشتر و البته قیمت بالاتر معرفی میشه
    هوندا همیشه در ساخت ماشین عالی عمل میکنه از تمام محصولاتش از قدیم تا به امروز مشخصه .
    درضمن فولکس واگن توارگ رقیب لکسوس آر ایکس و جیپ گرند چروکی رقیب لکسوس جی ایکس نیست چون نه فولکس نه جیب هیچکدوم جزو کلاس لوکس نیستن ولی محصولات لکسوس کلا کلاس لوکس محسوب میشن .

    موافقم 0
    مخالفم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا