مرسدس بنزمسابقات

تمدید قرارداد دوساله لوئیس همیلتون با مرسدس

لوئیس همیلتون و تیم فرمول ۱ مرسدس-ای ام جی پتروناس به توافقی برای تمدید قرارداد دوساله این راننده و حضور در فصل‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ مسابقات رسیده‌اند.


همیلتون از سال ۲۰۱۳ به این تیم پیوسته است. او قبلاً ۷ سال در تیم مک لارن که از پیشرانه‌های مرسدس استفاده می‌کرد حضور داشت. از زمان انتقال او به مرسدس، همیلتون سه عنوان قهرمانی را به دست آورده و کلا در ۴۴ گرندپری رتبه اول را به خود اختصاص داده است. او در مجموعه ۶۱ پیروزی در فرمول ۱ را ثبت کرده و پس از میشائیل شوماخر در رتبه دوم از این نظر قرار دارد.


لوئیس همیلتون می‌گوید:

این تمدید قرارداد اساساً تشریفاتی بوده زیرا من و توتو در فصل زمستان به توافق رسیده بودیم. من بخشی از خانواده مسابقه‌ی مرسدس هستم و هرگز خوشحال‌تر از امروز نبوده‌ام. من به دنبال پیروزی‌های بیشتر در آینده و درخشش بیشتر با مرسدس هستم. کاملاً مطمئن هستم که مرسدس در سال‌های آینده جایگاه بالایی خواهد داشت.


مدیر تیم مرسدس آقای توتو وولف نیز گفته که بندهای نهایی قرارداد همیلتون این هفته نهایی خواهد شد.
او می‌گوید:

ما این هفته اسناد نهایی را امضا کردیم و نمی‌خواهیم که طرفداران بیش از این منتظر بمانند! چیز زیادی نمی‌توان درباره همیلتون گفت زیرا او یکی از بهترین رانندگان تاریخ فرمول ۱ بوده و رکوردهای او در پیست گویای همه‌چیز هستند.

ولف ادامه می‌دهد:

اما چیزی که باعث می‌شود من بیشترین لذت از همکاری با همیلتون را ببرم شناختن اوست. تلاش‌های بی‌پایان همیلتون برای پیشرفت، هوش عاطفی او به عنوان عضوی از تیم و وفاداری به تیم از جمله خصلت‌های همیلتون است.

نهایتاً این مدیر ارشد خاطرنشان می‌سازد:

مرسدس خانه‌ی لوئیس بوده و داستان او برای همیشه با خودروهای نقره‌ای و سبز مرسدس-ای ام جی پتروناس گره خورده است.


تا به اینجای فصل ۲۰۱۸ فرمول ۱ لوئیس همیلتون در رده‌بندی رانندگان رتبه دوم را با ۱۶۳ امتیاز به خود اختصاص داده است. سباستین فتل با ۱۷۱ امتیاز در رتبه اول قرار دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. مهدی

    ۳۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (2371 ديدگاه)

    واقعا راننده فوق العاده ایه و بنظرم از فتل حرفه ای تره (با این که طرفدار فراری ام ) ولی فکر کنم عقب افتادنش تو امسال مال موتور استثنائی فراری بود که تو شتابگیری ها دیوانه وار عمل میکنه و همه رو به معنای واقعی کلمه نابود میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. GHOST RIDER

    ۳۰ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (40 ديدگاه)

    قرارداد خوبیم بسته…..
    اگه اشتباه نکنم سالی ۴۰میلیون پوندمی گیره??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. سیامک . ص

    ۳۱ تیر ۱۳۹۷
    سوابق: (149 ديدگاه)

    توتو وولف در مورد تعصب همیلتون به مرسدس تعارف تیکه پاره کرده !
    اتفاقآ چیزی که در همیلتون وجود نداره تعصبه ، اونهم از نوع مرسدسی اش !
    تو بیوگرافی همیلتون خونده بودم که از بچگی اش آرزوش این بوده که روزی راننده مک لارن بشه ، شد … ولی وقتی مرسدس سبیلش رو بیشتر چرب کرد در انتقال به مرسدس شک به خودش راه نداد . فردا اگه هاس یا حتی ویلیامز با وضعییت اسفبار فعلی هم پیشنهاد قلمبه تری بهش بدن مرسدس رو ول میکنه میره اونجا ، … متآسفانه یه ذره زیادی پولکیه این آقای همیلتون !

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. اکبر

      ۱۷ مرداد ۱۳۹۷
      سوابق: (11 ديدگاه)

      در مورد این تعصب تعارفی که گفتید اینم اضافه کن که همیشه گفته ارزوی رانندگی واسه فراری رو داره! تو کلکسیونشم 2 تا فراری هست! معنای جدید تعصب رو هم فهمیدیم…

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا