بوگاتی

اشاره ریماک به احتمال تولید یک بوگاتی کاملاً دیوانه کننده!

حتماً معتقد هستید بوگاتی دیگر نمی‌تواند محصولی دیوانه کننده تر از بولاید تولید کند نه؟! خب این برند هم‌اکنون با کمپانی تازه تأسیس ریماک رابطه بسیار نزدیکی داشته و این دوستی غیرمنتظره راه‌های جدیدی را برای تولید محصولاتی فوق‌العاده سطح بالا گشوده است. می‌پرسید این محصولات چقدر می‌توانند سطح بالا باشند؟ خب میت ریماک مدیرعامل شرک تازه تأسیس بوگاتی ریماک درباره آینده بوگاتی با موتور ترند گفت‌وگو کرده است.

مسئول تولید ریماک نورا (سریع‌ترین خودروی تولیدی تاریخ) می‌گوید شاید چیزی دیوانه‌وار تولید شود. او دوست دارد سبد محصولات بوگاتی فقط منحصر به هایپرکارهای دونفره کنونی نباشد. این مدیر ۳۳ ساله تولید یک کوپه خاص یا کاپوتی طویل یا حتی یک شاسی‌بلند را رد نمی‌کند. البته تولید شاسی‌بلند توسط چنین برندی نباید سورپرایز کننده باشد زیرا اکثر برندهای سطح بالا دیگر نتوانسته‌اند در برابر وسوسه تولید یک قدبلند سودده مقاومت کنند.

ریماک خاطرنشان می‌سازد محصول آتی بوگاتی می‌تواند محصولی کاملاً دیوانه کننده باشد، محصولی که هیچ‌کس به آن فکر نکرده است. به نظر می‌رسد محدودیتی درباره دوران پس از شیرون برای بوگاتی وجود ندارد چراکه میت ریماک می‌گوید شما می‌توانید کارهای زیادی با بوگاتی انجام دهید. نیازی به گفتن نیست که بوگاتی کاملاً خواهد توانست از دانش ریماک در زمینه خودروهای الکتریکی استفاده کند.

این مدیر جوان و خوش آتیه به ایجاد تنوع در سبد محصولات بوگاتی علاقه دارد. او چند ماه پیش گفته بود یک خودروی تمام الکتریکی را پیش از پایان دهه جاری میلادی تولید خواهد کرد و این خودرو بجای نسخه ریبج شده نورا محصولی سفارشی خواهد بود. همچنین ریماک در حال کار روی پیشرانه درون‌سوز و هیبریدی برای خودرویی دیگر است.

اولین دستور کار این شرکت احتمالاً آماده کردن جانشین مستقیم شیرون خواهد بود و ما بسیار مشتاقیم بدانیم آینده پیشرانه ۱۶ سیلندر کواد توربو چگونه خواهد بود. بوگاتی از سال ۲۰۰۵ و زمان تولید ویرون تاکنون فقط از این نیروگاه ۸ لیتری استفاده کرده است. اولین محصول مدرن این کمپانی در زمان تملک توسط فولکس‌واگن شاهد تغییرات زیادی در این نیروگاه بود. همین موضوع درباره شیرون هم صادق است.

ریماک حتی انحصاری‌تر از بوگاتی خواهد بود زیرا هر سال فقط ۱۰۰ دستگاه خودرو تولید خواهد کرد. اگرچه سبد محصولات بوگاتی در نهایت گسترش خواهد یافت اما ریماک همچنان یک خودرو تولید خواهد کرد. قرار است جانشین نورا در سال ۲۰۲۵ و با نامی از کرواسی تولید شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۹ دیدگاه‌ها

  1. تحت پیگرد

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (352 ديدگاه)

    مت ریمک اگه ایران بود الان داشت تو اسنپ کار میکرد

    موافقم 6
    مخالفم 3
  2. Philipp

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    تحمل اینو ندارم که بوگاتیم شاسی بلند بزنه

    موافقم 6
    مخالفم 0
    1. RezaRs

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1613 ديدگاه)

      دنیا رو این کراس اورا گرفتند

      موافقم 0
      مخالفم 2
      1. AMG GT R

        ۲ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1082 ديدگاه)

        کراس اوور نگرفته مردم کج سلیقه هستن که سدان هارو ول می کنن

        موافقم 5
        مخالفم 0
    2. عرفان

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (229 ديدگاه)

      منم همین نظر شما رو دارم ولی واقعیت اینه که صنعت خودرو واقعی با صنعت رویایی که ما ماشین بازا تو ذهنمونه فرق داره
      مثلا همین ترند شدن کراس اوور ها
      هر کی موافق جهت این ترند حرکت کرد سود کرد (لامبو . استون . به زودی فراری )
      هر کی مخالفش حرکت کرد الان کاسه گدایی دستش گرفته (مکلارن )
      بله منم دوستدارم خودروسازا رو اصالتشون بمونن
      ولی خب ادامه زندگی این خودروساز های جذاب به حرکت رو این ترند های بازار بستگی داره
      من به عنوان یه ماشین باز و عاشق این صنعت جذاب ترجیح میدم بوگاتی کراس اوور بزنه تا زنده بمونه
      و بتونیم در سال های اینده باز هم هنر نمایی این خودروسازان جذاب رو ببینیم

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. Philipp

        ۲ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        بوگاتی زیر دست فولکسه ورشکستو اینا شدن براش غیر ممکنه

        بعدشم راه های زیادی برای ترند شکنی هست که یکیش می تونه ساخت استیشن جذاب باشه

        موافقم 1
        مخالفم 1
        1. Archi KHAN

          ۲ شهریور ۱۴۰۰
          سوابق: (2165 ديدگاه)

          تا حدودی عرفان جان درست میگن.
          دوست عزیز سیاست گذاری برای life style ها ، تغییر یا ثبات شون بصورت جهانی انجام میگیره و خیلی فراتر از تصمیم چهارتا خودروسازه که بیان یه استایل ماشینی یا … رو ترند کن یا از ترند خارج کنن

          موافقم 2
          مخالفم 0
      2. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

        ۲ شهریور ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        مکلارن هم بزودی مجبوره بزنه

        موافقم 2
        مخالفم 0
    3. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      نگران نباش اگرم شاسی بلند بزنه همون شیرونه با ارتفاع بیشتر ، خداوکیلی بولاید تنها محصول درست و حابیه که بعد از نسخه معپولی شیرون معرفی کرده

      موافقم 2
      مخالفم 0
  3. Reza Waffen SS

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (5323 ديدگاه)

    چه شود

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. محمد امین

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (2167 ديدگاه)

    بوگاتی هیچ سابقه ی درخشانی موتور اسپرت نداره ، و هیچوقت در پیست رکورد نداشته و همیشه یه خودرو سریع و نسبتا لوکس ساخته( البته منطور از سال ۲۰۰۵ به بالا هست) ، اما یه جوری صحبت میکنن ازش انگار نهایت خودرو رو میسازه ، اصلا هم اینطور نیست، خودرو یی که سریع هست و پرشتاب نیاز به مهندسی نجومی نداره اصلا ،دیدیم که تسلا هم از پس این کار بر میاد ، مهندسی رو مکلارن f1 داشت که توی سال ۹۲ میلادی به سرعت ۳۸۶ رسید با موتور تنفس‌ طبیعی و ۶۲۷ اسب قدرت ، و یا فراری f50gt که 0_300 رو در ۱۱.۵ ثانیه میره اونم در سال ۹۶ میلادی
    هنوز بوگاتی ماشینی نساخته که 0 تا 300 رو در ۱۱.۵ ثانیه بره ، حتی در سال ۲۰۲۱

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. ( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (2724 ديدگاه)

      اسپارک اولی که معلوم نیست کی ساختتشم میتونه سریع باشه

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. 🇩🇪👑SL300👑🇩🇪

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1962 ديدگاه)

      هدف ساخت بوگاتی اصلا پرفورمنس نیست ، بلکه یک خودروی فوق لوکس دو نفرس که انجینش یکی از پیچیده و بهترینا باشه ، قطعات گران قیمت ( از تزئینی تا کاربردی ) داشته باشه و یه سواری لوکس و با ابهت رو بهت بده با یه قدرت و شتاب خیلی خاص . نه پرفورمنس و بهترین هندلینگ و…. ( هرچند اینایی که گفتم رو بوگاتی داره ولی بهترین نیست ) و از همه مهم تر مال خر پولاس نه من و تو تازه یه سرمایه گذاری و وسیله کلکسیونی و لوکس حساب میشه .

      موافقم 3
      مخالفم 0
    3. Philipp

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1110 ديدگاه)

      بوگاتی فقط یک محصول درست داره اونم ویرونه چون اولین خودرویی بود که +1000 اسب قدرت داشت

      وگرنه بقیه شون فقط برای پز دادن هستن
      پیچیدگی زیاد اون موتور 16 سیلندر
      مصرف سوخت زیاد
      عملکرد مزخرف در پیست
      اینا بزرگترین مشکلات بوگاتیه که خب در قبال یه هایپرکار ساز اصلا خوب نیست
      مثلا کونیخ زگ و ریمک رقبای مستقیمش فقط مشکل سوم رو دارن

      موافقم 0
      مخالفم 1
  5. AMG GT R

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1082 ديدگاه)

    امیدوارم اگه قرار بود کراس اوور ساخته بشه یک خودروی فوق لوکس و قدرتمند باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد مختاری آذر

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (1000 ديدگاه)

    وای دیگه از این قویتر میشه سرعتی فراتر از 500!!!! دیگه از این قویتر چی میشه؟ تصور کنید موتور بوگاتی بولید به اضافه ی دو موتور الکتریکی اون وقت در حدود 2500 اسب بخار!!!!!!

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. ارشیاsvj

      ۲ شهریور ۱۴۰۰
      سوابق: (1745 ديدگاه)

      خب اون موقع از تانکم سنگین تر میشه🤣🤣

      موافقم 0
      مخالفم 1
  7. ممد ژانگولر

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (3455 ديدگاه)

    عشق منه این ماشین ❤️

    موافقم 1
    مخالفم 0
  8. ARMAN

    ۲ شهریور ۱۴۰۰
    سوابق: (325 ديدگاه)

    بنظر من کراس اوور ها اصلا بدرد نمی خورن
    چون نه قابلیت آفرود یک شاسی بلند رو دارن و نه پرفورمنس یک سدان یا هاچ بک رو

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا